قوانین جدید بایننس

قوانین جدید بایننس اعلام شد

زمان مطالعه < 1 دقیقه

یکی از صرافی‌های رمز ارزی پیشتاز در جهان تغییری چشم‌گیر در سکوت خبری در شرایط و ضوابط خدمات خود اعمال کرده است. تمرکز اصلی این تغییر بر روی مدیریت ارزهای دیجیتالی است که از لیست این پلتفرم خارج شده‌اند. در این پست به بررسی قوانین جدید بایننس می پردازیم.

قوانین جدید بایننس

بنا به ضوابط جدید، اکنون بایننس اختیار کامل جهت تعیین لیست شدن ارزهای دیجیتال گوناگون بر روی پلتفرم خود و حق حذف یا اضافه کردن این رمز ارزها با اختیار خود را دارد.

این امر برای بسیاری از صرافی‌ها عادی است، اما ضوابط جدید پا را فراتر می‌گذارند. اگر یک کاربر در حساب بایننس خود پس از مدتی معین هنوز دارایی دیجیتال خارج از لیست داشته باشد، بایننس حق تبدیل آن دارایی به انواع متفاوت دارایی دیجیتال به انتخاب کاربر را خواهد داشت.

تاثیرات این تغییر، محسوس هستند. این صرافی مجبور به اطلاع‌رسانی به کاربران خود پیرامون این تبدیل نخواهد بود و هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال مشکلات حاصل از چنین تبدیل‌هایی نمی‌پذیرد. همچنین، ضوابط جدید اشاره دارند که ممکن است بایننس، اندازه‌ی اوردر در دسترس برای هر دارایی دیجیتال را تغییر دهد.

یک تعبیر هشداردهنده از چنین تغییراتی نشان می‌دهد که احتمال تبدیل رمز ارزها به توکن بومی صرافی بایننس، BNB وجود دارد. در حالی که این موضوع هنوز قطعی نیست، عدم شفافیت پیرامون نوع دارایی دیجیتالی که بایننس می‌تواند برای تبدیل از آن استفاده کند نگرانی‌هایی را در میان کاربران ایجاد کرده است.

این تغییرات، پس از اینکه سازمان بورس آمریکا از زیرشاخه‌ی آمریکایی صرافی بایننس برای فعالیت به‌عنوان صرافی غیرمجاز در این کشور شکایت کرد رخ داده‌اند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT