راه های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

راه های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

زمان مطالعه 3 دقیقه

پرفکت مانی یکی از انواع کیف پول‌های الکترونیکی شبیه به پی پال است که در میان ایرانیان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که پرفکت مانی برخلاف پی پال هیچگونه محدودیتی برای کاربران ایرانی تعیین نکرده است. به همین دلیل شما می‌توانید به سادگی یک حساب پرفکت مانی ایجاد کرده و از آن برای خرید از سایت‌های خارجی، انتقال ارز و… استفاده کنید. اما قبل از هرچیز، جهت حفظ امنیت سرمایه‌تان، حتما از طریق روش‌های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی استفاده کنید. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

روش های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

3 راه های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

همانطور که گفته شد، محدودیتی برای افتتاح حساب پرفکت مانی در ایران وجود ندارد. شما می‌توانید به سادگی با استفاده از آی پی ایران وارد سایت پرفکت مانی شده و حساب کاربری مورد نیازتان را ایجاد نمایید. سپس از طریق روش‌های مختلفی که در سایت وجود دارد، حسابتان را وریفای کنید. با وریفای کردن حساب پرفکت مانی نه تنها قادر به استفاده از تمام امکانات حساب خواهید بود، بلکه اعتبار حسابتان را تضمین می‌کنید. با این وجود، افرادی که به صورت مکرر از این روش جهت انتقال ارز و خرید از سایت‌های خارجی استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم حتما از روش‌های افزایش امنیت حساب پرفکت استفاده کنند.

به طور کلی، ۴ روش جهت افزایش امنیت حساب پرفکت مانی از سوی این کمپانی تعیین شده است ک در ادامه ما هر یک از آنها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

افزایش امنیت حساب پرفکت مانی از طریق Identity Check

در این روش، جهت افزایش امنیت حساب perfect money از از آی پی فردی که قصد وارد شدن به حساب کاربری را دارد، استفاده می‌شود. در این روش، جهت تایید هویت فرد، آی پی که برای بار اول فرد جهت ورود به حساب استفاده می‌کند، در سیستم پرفکت مانی ذخیره می‌شود. از آن پس، در صورتی که آی پی فرد وارد شوند با آی پی ذخیره شده مغایرت داشته باشد، یک ایمیل حاوی یک کد تایید برای فرد ارسال می‌گردد. بنابراین، شخص تنها در صورتی می‌تواند وارد حساب کاربری خود شود که به ایمیل و در نتیجه کد ارسال شده دسترسی داشته باشد.

ارسال پیامک ورود (SMS Login)

2 راه های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

همان‌طور که از اسم این روش مشخص است، برای افزایش امنیت حساب پرفکت مانی از این طریق، شما باید حساب کاربریتان را به تلفن همراهتان متصل نمایید. بعد از آن، برای هر بار ورود به حساب کاربریتان یک کد امنیتی برایتان ارسال می‌شود.

توجه: در صورتی که قصد استفاده از این روش را دارید، باید حواستان به هزینه‌های جانبی نیز باشد. چرا که جهت فعال کردن این گزینه، باید حداقل ۵ دلار در حسابتان موجود باشد. علاوه بر ایم جهت ارسال هر پیام، چیزی حدود ۰/۱ دلار از حساب شما کسر خواهد شد.

کارت تصویری کد (Code Card)

این روش، یکی از جالب ترین روش‌های افزایش امنیت پرفکت مانی است. در روش کارت تصویری کد، تعدادی کد برای شما ارسال می‌شود. و هر بار جهت ورود به حساب کاربری، یکی از آنها از شما خواسته می‌شود. به عنوان مثال، شما تا زمانی که کد ششم را وارد نکنید، قادر به وارد شدن به حسابتان نخواهید بود.

افزایش حساب پرفکت مانی توسط سیستم رصد تراکنش ها (Anti-Fraud Filtration System)

1 راه های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

در این روش، تمام تراکنش‌هایی که توسط حساب کاربری شما انجام می‌شوند، توسط خود سیستم پرفکت مانی بررسی خواهند شد. در صورتی که سیستم به تراکنشی مشکوک شود، آن را در حالت تعلیق نگه می‌دارد تا توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد. بعد از آن در صورتی که تراکنش با مشکل امنیتی رو به رو باشد، مبلغ پرداخت شده ظرف 24 ساعت به حسابتان بازگردانده می‌شود.

افزایش امنیت پرفکت مانی چگونه انجام می شود؟

برای استفاده از هر یک از روش‌های گفته شده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد حساب کاربری‌تان شوید. سپس وارد بخش Account Security شده و روش مد نظرتان را انتخاب کنید. در صورتی که جهت انجام این کار سوال یا مشکلی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

حال که با راه های افزایش امنیت حساب پرفکت مانی آشنا شدید، می‌توانید از خدمات شارژ حساب پرفکت مانی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

شارژ حساب پرفکت مانی

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT