بهترین ربات های ترید 2022

معرفی 7 تا از بهترین ربات های ترید 2022 | خرید ربات ترید

زمان مطالعه 7 دقیقه

در زمان های قدیم، سال ها طول می کشید تا یک نفر تبدیل به یک معامله گر مالی شود. با این حال، با ظهور ربات‌ های معاملاتی، هر کسی می ‌تواند از یک ربات برای تجارت هر دارایی، از جمله ارزهای دیجیتال، استفاده کند. در این مقاله به معرفی 7 تا از بهترین ربات های ترید 2022 می پردازیم.

خرید ربات ترید با پی پال

بهترین ربات های ترید 2022

ربات ها برای استفاده نیازی به دانش فنی ندارند، زیرا قوانین موجودی وجود دارد که می توانید بلافاصله از طریق آن ها اعمال کنید. استفاده از آنها نیز بی خطر است زیرا به وجوه شما دسترسی ندارند.

خرید ربات ترید با ویزا و مستر

برخی از ربات ها دارای ویژگی هایی هستند که برای استفاده توسط معامله گران پیشرفته طراحی شده است، در حالی که برخی دارای ویژگی هایی هستند که برای مبتدیان مناسب تر است. در زیر هفت مورد از بهترین ربات‌ های تجارت ارز دیجیتال برای مبتدیان آورده شده است.

1. سایت Coinrule

بهترین ربات های ترید 2022

بهترین ربات های ترید 2022

آیا می دانید تجارت رمزنگاری خودکار چیست؟ خب، Coinrule یکی از محبوب ‌ترین پلتفرم ‌های معاملات رمزنگاری خودکار است.

همچنین یکی از مبتدی ترین هاست، با یک رابط کاربری ساده که هر کسی می تواند به سرعت نحوه استفاده از آن را بفهمد. به عنوان یک مبتدی بدون هیچ مهارت فنی، می توانید قوانین معاملاتی موجود را اعمال کنید و تجارت را شروع کنید.

این پلتفرم دارای ویژگی بک تست است، بنابراین می توانید هر استراتژی یا قانون ایجاد شده را قبل از به کارگیری آنها در معاملات واقعی آزمایش کنید. شما باید بیاموزید که استراتژی‌ های معاملاتی کریپتو چیست و چگونه کار می ‌کنند، زیرا استراتژی مناسب می ‌تواند شانس شما را برای از دست دادن پول کاهش دهد.

سه نوع حساب وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، اولین مورد کاملاً رایگان و بدون محدودیت برای استفاده و تعداد مناسبی از ویژگی های موجود است. همیشه می ‌توانید به آن پایبند باشید و قبل از رفتن به برنامه‌ های پولی، زمانی که با ربات ‌ها راحت ‌تر هستید، با این حساب نیز راحت باشید.

علاوه بر این، لیست بلند بالایی از صرافی ها برای انتخاب وجود دارد، از جمله بایننس، کوین بیس پرو، OKEx، HitBTC، Bitstamp، Bitpanda Pro، Kraken، Poloniex و BitMEX.

2. سایت Cryptohopper

بهترین ربات های ترید 2022

بهترین ربات های ترید 2022

Cryptohopper یک پلتفرم معاملاتی ربات های رمزنگاری است که هم برای مبتدیان و هم برای معامله گران با تجربه طراحی شده است. این پلتفرم دارای الگوریتمی است که از تمام شرایط بازار به نفع شما بهره می‌برد و تضمین می‌کند که یک پمپ قیمت را از دست ندهید یا گرفتار افت نمی ‌شوید.

یکی از ویژگی‌ هایی که این امکان را فراهم می ‌کند، ربات میانگین هزینه دلار (DCA) است که به طور مکرر دارایی ‌ها را با قیمت ‌های مختلف خریداری می ‌کند که به طور کلی میانگین قیمت خرید خوبی را به شما می ‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه تجارت آینه ای است که به مبتدیان اجازه می دهد تا از معاملات حرفه ای ها کپی کنند. این به آن ‌ها اجازه می ‌دهد در صورت سود کردن مربی ‌شان، سود ببرند و در این فرآیند تجارت کردن را یاد بگیرند.

Cryptohopper همچنین دارای یک حساب کاربری رایگان است که می توانید از آن برای آزمایش و همچنین یک ویژگی بک تست برای کمک به شما در آزمایش استراتژی های جدید استفاده کنید.

3. سایت Pionex

Pionex ترکیبی از یک صرافی ارز دیجیتال و یک پلتفرم ربات معاملاتی کریپتو است. کاربران می توانند به صورت دستی معامله کنند یا از ربات های معاملاتی استفاده کنند که به طور خودکار دارایی های کریپتو را کم می خرند و بالا می فروشند. این یکی از ویژگی هایی است که آن را برای مبتدیان مطلق مناسب می کند.

همچنین قابل توجه است که استفاده از ربات های معاملاتی در Pionex کاملا رایگان است. فقط یک کارمزد ثابت 0.05٪ برای سفارشات خرید/فروش دریافت می شود و باید هزینه های شبکه را که به طور خودکار کسر می شود نیز پرداخت کنید.

Pionex همچنین دارای ربات های ترکیبی منحصر به فردی می باشد. اولین ربات تجاری Grid است که سفارشات خرید و فروش را به صورت خودکار در فواصل زمانی تعیین شده قرار می دهد، بنابراین هیچ اقدامی از سمت شما لازم نیست.

گروه دوم، ربات‌ های آربیتراژ کریپتو هستند که از تفاوت قیمت در صرافی‌ های مختلف برای کسب سود استفاده می‌ کنند. Last یک ربات DCA است که با قیمت ‌های تصادفی (نه کاملاً تصادفی!) خرید می ‌کند تا به یک قیمت کلی خرید منصفانه برسد، بنابراین بازار را به نفع شما تبدیل می‌کند.

4. سایت 3Commas 

بهترین ربات های ترید 2022

بهترین ربات های ترید 2022

3Commas یکی دیگر از پلتفرم‌ های مبتدی است که برای تجارت ارزهای دیجیتال استفاده می ‌شود. معاملات به طور خودکار در تمام ساعات شبانه روز اجرا می شوند، تنها کاری که انجام می دهید این است که قیمت های خرید/فروش را برای اجرا تنظیم کنید و ربات به طور خودکار سود می برد و ضرر را متوقف می کند.

همچنین دارای ویژگی تجارت کپی است که به شما به عنوان یک کاربر این امکان را می دهد تا معاملات معامله گران با تجربه را کپی کنید و شانس کسب سود را افزایش دهید و به شما فرصتی برای یادگیری نیز می دهد. می توانید طرح رایگان را امتحان کنید، و طرح های پولی نیز نسبتا ارزان هستند.

صرافی های پشتیبانی شده عبارتند از Binance، Bitfinex، Bitmex، Bitstamp، Bittrex، Bybit، Coinbase، Deribit، FTX، FTX US، Huobi، Kraken، Kucoin و OKEx.

علاوه بر ربات‌های Grid، DCA و Options، 3Commas یک ربات HODL نیز دارد که به‌طور خودکار ارز های دیجیتال را با قیمت‌ های پایین خریداری می ‌کند و آن‌ ها را برای آینده نگه می ‌دارد، و به راحتی می‌ توانید سات ‌ها و سایر دارایی ‌ها را روی هم قرار دهید.

5. سایت Tradesanta

بهترین ربات های ترید 2022

بهترین ربات های ترید 2022

این یک پلتفرم همه کاره برای تجارت همه چیز های رمزنگاری است، چه به صورت دستی و چه با استفاده از ربات های رمزنگاری. طراحی این پلتفرم این امکان را برای شما فراهم می کند تا با استفاده از اندیکاتور هایی مانند RSI از چندین صرافی سفارش دهید که به راحتی می توانید نحوه استفاده از آنها را یاد بگیرید.

ربات ‌های موجود شامل ربات‌ های Grid، DCA و Futures هستند که دومی رباتی است که به شما امکان داد و ستد معاملات آتی ارزهای دیجیتال را می ‌دهد (که ممکن است برای یک مبتدی کاملاً مناسب نباشد). علاوه بر این، یک حساب آزمایشی برای شما وجود دارد که می توانید قبل از سفارش واقعی، پلتفرم را با بودجه تمرینی امتحان کنید.

Tradesanta یک حساب رایگان ارائه نمی دهد، اما ممکن است ارزش آن را داشته باشد که از راحتی آن برای معامله گران برای هماهنگ کردن معاملات فقط از یک پلتفرم استفاده کنید. همچنین یک برنامه تلفن همراه وجود دارد که به شما امکان می دهد معاملات را در حال حرکت در دستگاه تلفن همراه خود ردیابی کنید.

6. سایت Wunderbit

بهترین ربات های ترید 2022

بهترین ربات های ترید 2022

Wunderbit یکی از کامل ترین پلتفرم های معاملاتی خودکار مبتدی است. این پلتفرم تجارت هوشمند را ارائه می دهد، ویژگی که به شما امکان ایجاد و ویرایش سفارش ها را می دهد.

می ‌توانید سود برداشت، ضرر و زیان و توقف‌ های انتهایی را به هر سفارشی تغییر دهید و آن را به یک پلتفرم منحصر به ‌فرد تبدیل کنید.

معامله گران جدید همچنین می توانند معاملات مربیان را برای یادگیری تجارت کپی کنند و در عین حال شانس باخت خود را کاهش دهند و شانس برنده شدن را افزایش دهند. ارائه دهندگان سیگنال معاملاتی نیز در این پلتفرم در دسترس هستند تا سیگنال هایی را در اختیار تازه کارها قرار دهند که بتوانند به راحتی با آنها معامله کنند.

می توانید از ربات DCA و ردیاب نمونه کارها استفاده کنید، که به شما امکان می دهد نمونه کارها را در حال حرکت و پس از پیوند به یک صرافی ردیابی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم، توانایی مدیریت چندین حساب و تجارت با استفاده از رابط های برنامه نویسی برنامه های مختلف (API) از یک صرافی به طور همزمان است.

7. سایت Shrimpy.io

بهترین ربات های ترید 2022

بهترین ربات های ترید 2022

اگر مبتدی هستید و به دنبال مکانی هستید که بتوانید همه کارها را در زمینه رمز نگاری انجام دهید، Shrimpy مکانی است که باید در نظر بگیرید. یک پلتفرم معاملات ارز دیجیتال خودکار، همچنین به شما امکان می دهد تا حداکثر 30 کیف پول و صرافی را به هم متصل کنید تا بتوانید همه فعالیت های خود را از یک مکان هماهنگ کنید.

به عنوان یک مبتدی، ممکن است در ابتدا به راهنمایی هایی نیاز داشته باشید. Shrimpy این را از طریق ویژگی تجارت کپی فراهم می کند، که به معامله گران جدید اجازه می دهد معاملات افراد با تجربه تر را کپی کنند.

همچنین می‌توانید از دارایی ‌های دیجیتالی صندوق ‌های سرمایه‌ گذاری مانند Coinbase Ventures، Blockchain Capital یا Binance Labs تقلید کنید، و آن را به مکانی برای یادگیری سرمایه‌ گذاری در رمز ارز ها تبدیل کنید. همچنین می ‌توانید استراتژی ‌های جدید را قبل از اعمال آنها در معاملات خود، بک تست کنید.

هیچ حساب رایگانی در این پلتفرم وجود ندارد، و اشتراک از 15 دلار در ماه برای Starter Plan شروع می شود.

مانند یک حرفه ای با استفاده از ربات های معاملاتی کریپتو تجارت کنید

می ‌توانید از هر یک از پلتفرم‌ های ربات فهرست ‌شده برای شروع سفر تجارت ارز های دیجیتال خود از امروز استفاده کنید. علاوه بر این، می‌ توان مانند یک حرفه‌ ای با ربات ‌ها معامله کرد، زیرا برای کار کردن به مهارت فنی تقریباً صفر نیاز دارند.

تأثیر احساسات شما بر معاملات نیز هنگام استفاده از ربات ها به شدت کاهش می یابد و باعث می شود معاملات شما به جای باخت، برنده شوند. بیشتر آنها نیز رایگان هستند، بنابراین می توانید امروز به راحتی یکی را امتحان کنید. اما به یاد داشته باشید، سرمایه گذاری و تجارت با استفاده از ربات رمزنگاری مانند هر نوع سرمایه گذاری دیگری است. شما هنوز هم می توانید در این راه پول خود ر از دست بدهید، و دریافت سود به دور از تضمین است.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT