شغل فنی

معرفی 8 شغل فنی که می توانید با مدرک ارتباطات آن ها را دنبال کنید

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا علاقه مند به دنبال کردن شغلی هستید که شامل فناوری باشد؟ در اینجا برخی از بهترین مشاغل فنی وجود دارد که می توانید با مدرک ارتباطات به دنبال آن بگردید.

ارتباطات شاید اساسی ترین و ضروری ترین ابزار تعامل و ارتباط انسانی باشد. ضروری بودن این ابزار باعث می شود رشته های ارتباطات در زمینه های مختلف به شدت مورد توجه قرار گیرند. در نتیجه، دریافت مدرک ارتباطات گزینه های شغلی متعدد، پیشرفت شغلی و پتانسیل کسب درآمد عالی را با پیشرفت در نردبان شرکت به شما ارائه می دهد.

در این مقاله بهترین مشاغلی را که مدرک ارتباطات می تواند برای شما تضمین کند را در اختیار شما قرار می دهیم. این مقاله همچنین مسئولیت های معمولی و پاداش این مشاغل را شرح می دهد تا به شما در انتخاب مناسب ترین نقش کمک کند.

1.شغل فنی: نویسنده فنی

شغل فنی

شغل فنی

نویسنده فنی، نویسنده حرفه ای است که اطلاعات فنی را با استفاده از متن به اشتراک می گذارد. آنها کتابچه‌ های راهنما، اسناد داخلی یا مقالات پشتیبانی آنلاین را تهیه می ‌کنند تا دستورالعمل ‌ها و توضیحات دقیق ‌تری را برای کمک به کاربران در درک یک محصول یا مهارت خاص ارائه دهند.

در صورت داشتن مدرک ارتباطات، تبدیل شدن به یک نویسنده فنی دشوار نیست. مهارت هایی که در طول دوره آموزشی خود آموختید، هنگام تجزیه و تحلیل و درک خوانندگان ارزشمند خواهد بود. علاوه بر این، هنگام تحقیق و نوشتن موضوعات، در اولویت دادن به تجربه کاربری بهتر خواهید بود.

از آنجایی که نوشتن فنی شامل انتقال اطلاعات پیچیده به ساده ‌ترین عبارت است، شما باید بتوانید تصاویر یا گرافیک ‌های مرتبط را در کار خود بگنجانید تا آن را توضیح دهند. پورتفولیوی نوشتن نیز مهم است، بنابراین مدیران استخدام می توانند به راحتی توانایی های شما را ارزیابی کنند. طبق گفته Glassdoor، نویسندگان تکنیکال می توانند سالانه 70118 دلار درآمد داشته باشند.

2.شغل فنی: هماهنگ کننده بازاریابی

هماهنگ کننده های بازاریابی ابتکارات بازاریابی شرکت ها و برندها را هماهنگ می کنند. آنها داده های مربوط به جمعیت هدف خود را جمع آوری می کنند و روند های بازار را برای بهبود ارتباطات سازمان نظارت می کنند.

به طور معمول، هماهنگ کننده های بازاریابی مسئول ایجاد گزارش در مورد عملکرد محصول در بازار، تجزیه و تحلیل داده های فروش محصولات و ارائه ایده ها به مدیران و مشتریان هستند. آنها همچنین کمپین های بازاریابی ایجاد می کنند و عملکرد رقبا را در بازار شناسایی و مطالعه می کنند.

ارقام Glassdoor میانگین درآمد سالانه یک هماهنگ کننده بازاریابی را 52098 دلار تخمین می زند. همچنین باید توجه داشته باشید که کار به عنوان هماهنگ کننده بازاریابی می تواند بلیط شما برای تبدیل شدن به یک مدیر تبلیغات، مدیر برند یا مدیر بازاریابی محصول باشد.

3. مدیر بازاریابی

مدیران بازاریابی در ارتقای کالاها و خدمات سازمان نقش اساسی دارند. این متخصصان برنامه های بازاریابی استراتژیک را برای رهبری و تأثیرگذاری بر نحوه درک مشتریان از یک نام تجاری اجرا و اجرا می کنند. این تصور در نهایت باعث افزایش آگاهی و افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات می شود.

مسئولیت های یک مدیر بازاریابی شامل تهیه خلاصه های خلاقانه برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی و جمع آوری بینش های بازار برای تأثیر گذاری بر استراتژی ها و افزایش تبدیل مشتری است. یک مدیر بازاریابی می تواند در بازاریابی برند، دیجیتال، وابسته یا محصول برای تخصص بهتر تخصص داشته باشد. بر اساس گزارش Glassdoor، متوسط ​​درآمد این حرفه ای ها 79006 دلار است.

4. ایجاد کننده محتوای رسانه های اجتماعی و دیجیتال

تولید کننده محتوای رسانه های اجتماعی و دیجیتال شخصی است که محتوای نوشتاری، منابع اطلاعاتی، گرافیک، فیلم و عکاسی ایجاد می کند و آنها را در رسانه های اجتماعی و سایر بستر های دیجیتال بارگذاری می کند. به عنوان یک سازنده محتوا، مسئولیت ایجاد و انتشار محتوای متنی، صوتی و تصویری در رسانه های اجتماعی برای ایجاد ترافیک بر عهده شما خواهد بود.

در حالی که داشتن مدرک ارتباطات می تواند یک مزیت باشد، تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوای خوب شامل موارد بسیار بیشتری است. شما باید با سئو آشنایی داشته باشید، مهارت های مدیریت زمان، نوشتن و ویرایش عالی داشته باشید و نحوه استفاده از سیستم های مدیریت محتوا را بدانید. علاوه بر این، باید به مزایا و معایب رسانه های اجتماعی نیز توجه داشته باشید. طبق گفته Glassdoor، تولیدکنندگان محتوای رسانه های اجتماعی و دیجیتال سالانه تا 66626 دلار درآمد دارند.

5.شغل فنی: مدیر توسعه کسب و کار

شغل فنی

شغل فنی

مدیران توسعه کسب و کار با متخصصان فروش و بازاریابی برای نظارت بر اجرای اهداف تجاری در ارتباط هستند. آنها معمولاً رهبران تیم هستند که وظایف بازاریابی و فروش را به اعضای تیم محول می کنند و با مدیران سطح بالا برای بحث در مورد پیشرفت ملاقات می کنند.

به عنوان یک مدیر توسعه کسب و کار، ارتباط موثر در نقش شما نقش اساسی دارد. مسئولیت های شما عبارتند از:

  • همکاری با تیم فروش برای رسیدن به اهداف سود.
  • ایجاد فرصت های جدید برای بهبود فروش.
  • حفظ روابط با مشتری.

شما همچنین باید فعال باشید، مهارت های سازمانی عالی داشته باشید و تجربه فروش ثابت شده ای داشته باشید. طبق گفته Glassdoor، افراد در این زمینه می توانند انتظار حقوق سالانه 124325 دلاری داشته باشند.

6. شغل فنی: مدیر عملیات

مدیر عملیات که به عنوان مدیر عملیاتی نیز شناخته می شود، یکی از مهم ترین افراد در هر سازمان است. این فرد نقش کلیدی در مدیریت و ریاست بر عملیات شرکت در سطح بالا ایفا می کند.

به عنوان یک مدیر عملیات، وظایف شما اغلب شامل کمک به استخدام، ارائه رهبری الهام بخش، نظارت بر بودجه، برنامه ریزی، حسابرسی و گزارش است. علاوه بر این، شما مسئول ترویج فرهنگ شرکت، اطمینان از مطابقت اسناد قانونی با قوانین، و تصمیم گیری برنامه ریزی، خط مشی و استراتژی هستید.

طبق گفته Glassdoor، مدیران عملیات می توانند از حقوق متوسط ​​سالانه 101612 دلار برخوردار شوند. با این حال، اگر مهارت‌ های سطح بالاتری مانند درک برنامه ‌ریزی، استراتژی، خط‌ مشی و رهبری و توانایی اجرا و بررسی رویه‌ ها و سیاست ‌ها را داشته باشند، می ‌توانند بیش از این رقم درآمد کسب کنند.

7.شغل فنی: کارشناس پشتیبانی فناوری اطلاعات

شغل فنی

شغل فنی

یک متخصص پشتیبانی فناوری اطلاعات یکی از اعضای تیم پشتیبانی فناوری اطلاعات در یک سازمان است. اگر در این نقش کار می کنید، احتمالاً مسئول ارائه کمک فنی به اعضای تیم با مشکلات سیستم های رایانه ای خواهید بود. کار شما همچنین شامل اطمینان از یکپارچگی، امنیت و اجرای روان سیستم‌ ها و عملیات شبکه و فناوری اطلاعات سازمان به دنبال سیاست ‌های آن است.

شرح وظایف پشتیبانی فناوری اطلاعات شامل نظارت و نگهداری سیستم های رایانه ای، نصب و پیکربندی سخت افزار، تعویض یا تعمیر تجهیزات لازم، ارائه پشتیبانی فنی و آزمایش فناوری جدید است. Glassdoor پیشنهاد می‌کند که این متخصصان در صورتی که مهارت ‌های ارتباط نوشتاری و شفاهی عالی، حل مسئله، نگاه دقیق به جزئیات، تفکر انتقادی و مهارت ‌های بین فردی داشته باشند، می ‌توانند انتظار دستمزد سالانه نزدیک به 50000 دلار داشته باشند.

8. تحلیلگر تحقیقات بازار

تحلیلگران تحقیقات بازار متخصصان کسب و کار هستند که داده های آماری را برای یافتن بینشی در مورد رفتارهای بالقوه مشتری، رقبا و بازار ها جمع آوری می کنند. دامنه تحقیقات آنها چندین حوزه از جمله مشتریان، مارک های بازار و کمپین ها را در بر می گیرد. آنها همچنین تحقیقات اولیه و ثانویه را برای جمع آوری داده های کمی و کیفی، درخواست پاسخ و ارزیابی آنها برای تعیین رفتار مصرف کننده انجام می دهند.

اگرچه سازمان ‌های مختلف ممکن است مسئولیت ‌های منحصر به ‌فردی برای تحلیلگران تحقیقات بازار داشته باشند، کار شما در این نقش معمولاً شامل بسیج ابزار های جمع ‌آوری داده ‌ها، تجزیه و تحلیل مجموعه داده ‌ها، ارتباط یافته ‌های تحقیقاتی، انجام تحقیقات برند و انجام آزمایش محصول است.

برای تبدیل شدن به یک تحلیلگر تحقیقات بازار، باید یک ارتباط دهنده عالی با تجزیه و تحلیل آماری، تجسم داده ها، مهارت های تفکر انتقادی و مهارت در یک یا چند زبان برنامه نویسی باشید. طبق گفته Glassdoor، این حرفه ای ها به طور متوسط ​​69564 دلار حقوق می گیرند.

از مدرک ارتباطات خود برای شروع ساختن یک شغل استفاده کنید

ارتباطات بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی و تبلیغات هر سازمان است. رشد شغلی برای متخصصان ارتباطات به سرعت در حال افزایش است و آنها را به یکی از پرتقاضا ترین کارشناسان در بازار کار تبدیل می کند.

این نقش ‌ها نه تنها در جامعه مرتبط هستند، بلکه با دستمزد های بالا، پیشرفت شغلی و رضایت شغلی همراه هستند. اگر مدرک ارتباطات دارید، می توانید با انتخاب هر یک از نقش های بالا و راه اندازی حرفه خود از این مزایا نیز برخوردار شوید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم در زمینه ی کار های مرتبط با مدرک ارتباطات را به دست آورید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT