رسیدن بیت کوین به ۱۳۸ هزار دلار

مهمترین دلایل رسیدن بیت کوین به ۱۳۸ هزار دلار : فقط ۱۸ روز دیگر !!

زمان مطالعه 2 دقیقه

طبق گفته تحلیلگر مشهور پمپلیانو بر اساس یک الگوی تاریخی احتمال رسیدن بیت کوین به ۱۳۸ هزار دلار تنها در ۱۸ روز وجود دارد.
پومپلیانو خاطرنشان می‌کند که بیت کوین پس از پشت سر گذاشتن رکوردهای تاریخ، سه برابر از چهار برابر دو برابر شده است.
دلایل اصلی این روند صعودی که از میان آنها می‌توانیم به BlackRock و ETF بیت کوین اشاره کنیم، به خوبی می‌توانند به رشد ماهانه ۶۰ درصدی بیت کوین کمک می‌کنند.
آنتونی پمپلیانو، تحلیلگر معروف رمزارز، بنیانگذار Pomp Investments، اخیراً به یک الگوی تاریخی اشاره کرده است که نشان می‌دهد قیمت بیت کوین ممکن است در ۱۸ روز آینده به ۱۳۸۰۰۰ دلار برسد. با توجه به اینکه بیت کوین اخیراً بالاترین قیمت خود را در ۶۹۰۰۰ دلار شکسته است، پمپلیانو با صراحت به این نکته اشاره می‌کند که بیت کوین این توان بالقوه را دارد تا دو برابر شود و توجه را به روندی جذاب جلب کند.

رسیدن بیت کوین به ۱۳۸ هزار دلار

پومپلیانو در طول یک حضور خود در CNBC، از تجربه خود درباره مشاهداتی صحبت کرده است که نشان می‌دهد افزایش فعلی بیت کوین می‌تواند به افزایش قابل توجه قیمت آن منجر شود به صورتی که احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۱۳۸۰۰۰ دلار وجود دارد.

شکستن بالاترین سطح تاریخی در قیمت بیت‌کوین روندی را آغاز کرده است که پومپلیانو آن را مرحله “کشف قیمت” می‌نامد، جایی که بازار با تعیین ارزش واقعی بیت کوین دست و پنجه نرم می‌کند. این مرحله که با افزایش علاقه و سرمایه گذاری مشخص می‌شود و می‌تواند راه را برای سودهای قابل توجهی هموار کند.

احتیاط در میان خوش‌بینی واجب است!

علاوه بر این اظهارت خوشینانه، پومپلیانو توضیح داد که قیمت دقیقی را پیش‌بینی نمی‌کند، اما همچنان بر روند تاریخی دو برابر شدن بیت‌کوین در ۱۸ روز پس از شکستن بالاترین رکوردهای قبلی تاکید داشت. این اتفاق به همراه با رویداد هاوینگ بیت کوین در آینده به خوبی می‌تواند به احتمال افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین اشاره داشته باشد.

علیرغم این احتیاط که عملکرد گذشته نتایج آتی را تضمین نمی‌کند، پومپلیانو بر تأثیر هاوینگ پیش‌رو بیت کوین و افزایش علاقه سازمانی بر این افزایش قیمت ناگهانی تأکید می‌کند.

تأثیر نهادی

داده‌های اخیر رشد قابل توجه بیت کوین را نشان می‌دهد که بیش از ۱۵ درصد در هفته گذشته و بیش از ۶۰ درصد در ماه گذشته افزایش یافته است.

آستین آرنولد با افزودن به این تحلیل، افزایش اخیر را به بازیگران بزرگی مانند بلک راک و ظهور ۱۱ ETF بیت کوین نقطه‌ای نسبت داد که تقاضای قابل توجهی را ایجاد کرده است. بازار همچنین انتظار دارد به دلیل نصف شدن بیت کوین در حدود ۴۰ روز آینده، اختلال در عرضه ایجاد شود.

حرکت قیمت بیت کوین

در حال حاضر، پس از بالاترین رکورد اخیر یعنی ۶۹۰۰۰ دلار، بیت کوین به حدود ۶۷۳۰۰ دلار رسیده است که نشان دهنده افزایش ۰.۷۵ درصدی در روز است.

در همین حال، حرکت اخیر قیمت بیت کوین، ارزش بازار آن را به ۱.۳۲ تریلیون دلار رسانده است. تا اینجای سال، بیت کوین تغییر ۵۹.۳۳ درصدی را تجربه کرده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT