ایجاد یک حرفه موسیقی با یوتیوب

نحوه ایجاد یک حرفه موسیقی با یوتیوب

زمان مطالعه 5 دقیقه

تلاش برای ساختن آن به عنوان یک نوازنده آسان نیست. با YouTube، شما این فرصت را دارید که حرفه موسیقی خود را شروع کنید و موسیقی خود را در آنجا پخش کنید. ایجاد یک حرفه موسیقی با یوتیوب را یاد بگیرید.

آیا یک شغل تمام وقت دارید و به دنبال یک کار جانبی عالی هستید؟ یا شاید شما دانش آموزی هستید که به دنبال جهشی با استعداد موسیقی خود هستید. صرف نظر از دلایلی که برای جستجوی اشتیاق خود دارید، اگر در مورد امکانات شروع یک حرفه موسیقی با YouTube فکر کرده اید، باید بدانید که چگونه به طور موثر آن را بسازید.

1. یک طرح تجاری ایجاد کنید

مانند هر چیزی، شما باید یک برنامه داشته باشید. تصور می کنید برای هر ویدیو چه کاری انجام دهید؟ آیا می‌خواهید به مردم آموزش دهید که چگونه موسیقی خود را بسازند، یا می‌خواهید ریمیکس‌های پاپ یا آهنگ‌های پس‌زمینه (background) ایجاد کنید تا مخاطبان دانلود کنند؟ شما همچنان آزاد هستید که در هر رشته ای که انتخاب می کنید گسترش دهید، اما هوشمندانه تر است که در ابتدای هر شغلی از کوچک شروع کنید.

بعد، یک بودجه (budget) ایجاد کنید. این می تواند هفتگی، دو هفته ای یا ماهانه باشد. از چه نوع تجهیزات موسیقی استفاده خواهید کرد؟ ممکن است بخواهید روی یک میکروفون با کیفیت بالا، یک دوربین DSLR، هارد دیسک، یک کیبورد MIDI یا یک لپ تاپ سریع تر سرمایه گذاری کنید. آیا برای استفاده از Adobe Audition نیاز به پرداخت هزینه اشتراک دارید یا از برنامه هایی مانند Reaper استفاده خواهید کرد؟ این کار چقدر برای شما هزینه خواهد داشت؟

پیگیری همه این هزینه‌های کوچک می‌تواند آزادی عمل لازم را برای تمرکز بر ساخت برندتان به شما بدهد. آیا تجربه زیادی در ردیابی آن ارقام ندارید؟ در اینجا نحوه پیگیری هزینه های خود با استفاده از Google Sheets آورده شده است.

2. ایجاد یک حرفه موسیقی با یوتیوب: با سایر نوازندگان همکاری کنید

آیا اولین آهنگ خود را آپلود کرده اید و نگران تعداد بازدیدهایی هستید که دریافت می کنید؟ استرس نداشته باش! هنرمندانی که از هنرمندان حمایت می کنند نه تنها یک حسن نیت در صنعت موسیقی است، بلکه می تواند در هنگام تلاش برای گسترش حرفه موسیقی خود بسیار مفید باشد. از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر یا اینستاگرام استفاده کنید و شروع به تگ کردن، توییت کردن و ارسال مجدد کنید.

مهم نیست که هنرمندان چقدر شناخته شده باشند، مهم این است که به آرامی مخاطب خود را افزایش دهید. با فداکاری کافی، شخص مناسب ممکن است این خبر را منتشر کند. بنابراین، از آن هنرمند بخواهید تا در کانال شما ظاهر شود، و ممکن است از نتایج شگفت زده شوید.

3.ایجاد یک حرفه موسیقی با یوتیوب: در مورد مخاطب خود تحقیق کنید

با هر ایده تجاری و به خصوص با YouTube، می خواهید بدانید رقبای شما چه کسانی هستند و همچنین مخاطب ایده آلی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید. برای مثال، اگر می خواهید موسیقی پاپ بنویسید، می خواهید به محبوب ترین ترانه سرایان در یوتیوب نگاه کنید. آنها چه نوع محتوایی ایجاد می کنند و چگونه می توانید خود را در آن دسته متمایز کنید؟

موسیقی بسیار رقابتی است، اما تحقیقات گسترده می تواند کلید کشف نیازی در زمینه موسیقی YouTube باشد که می توانید آن را برطرف کنید. اگر آموزش های کافی برای پیانو وجود ندارد، می توانید از آن به عنوان جایگاه خود استفاده کنید.

اگر به طور کلی در ساخت موسیقی دیجیتال تازه کار هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید اولین کیبورد MIDI خود بدانید.

4.ایجاد یک حرفه موسیقی با یوتیوب: به طور منظم محتوای با کیفیت تولید کنید

هنگامی که رقابت خود را مشخص کردید و متوجه شدید که چه موزیک ویدیویی می خواهید بسازید، برنامه ریزی محتوا گام مهم بعدی است.

چه چیزی به صورت هفتگی کمک خواهد کرد؟ هر چند وقت یکبار می خواهید مطالبی را پست کنید؟ میانگین زمان تماشا چقدر خواهد بود؟ شما هم نمی‌خواهید ویدیوهایتان طولانی شوند، پس این را در نظر داشته باشید.

با YouTube، بینندگان برای ثبات، اشتیاق و در کل محتوای با کیفیت بالا ارزش قائل هستند، اما تنظیم ساعات کاری و اختصاص دادن زمان برای کار و همچنین استراحت نیز مهم است. شما نمی خواهید خود را بسوزانید.

به یاد داشته باشید که محتوایی بسازید که در آن مهارت داشته باشید، این امر باعث ایجاد اقتدار در جایگاه شما خواهد شد، چه تولید موسیقی الکترونیک یا ارائه آموزش های پیانو. و همچنین ایده خوبی است که خود را با تکنیک های خوب ضبط و ویرایش ویدیو آشنا کنید، این کار باعث ارتقای سطح ویدیوهای شما می شود.

5.ایجاد یک حرفه موسیقی با یوتیوب: تعامل خود را افزایش دهید

یکی از مهمترین چیزها هنگام ایجاد یک کسب و کار آنلاین از هر نوع، تعامل با دیگران، چه طرفداران و چه غیر طرفداران است. با یوتیوب، این کار را می توان به روش های مختلفی انجام داد.

در ابتدا، می‌خواهید تصویر کوچک خود را میخ بزنید، و می‌توانید این کار را با کنار هم قرار دادن یک تصویر واضح و جذاب به همراه متن پررنگ انجام دهید تا آن را برجسته کنید. این می تواند شما و برندتان را قابل شناسایی تر کند. در اینجا نحوه ایجاد تصویر کوچک عالی برای ویدیوهای YouTube خود برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان آورده شده است.

همچنین می‌توانید از ابزارهای زیادی برای کمک به تعامل کانال YouTube خود استفاده کنید. از برنامه هایی مانند Hootsuite برای ردیابی تجزیه و تحلیل های خود مانند عملکرد در طول زمان استفاده کنید. این می تواند درک خواسته های مخاطبان را برای شما آسان تر کند.

فراموش نکنید که اکانت ‌های رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید که به کانال شما نیز لینک بزنند. توییتر، فیس‌ بوک، اسنپ چت و اینستاگرام می‌توانند دنیای متفاوتی را در جذب افراد به صفحات شما ایجاد کنند. و به یاد داشته باشید که با فالوورهای خود تعامل داشته باشید، تا حد امکان به نظرات و DM آنها پاسخ دهید.

6. خودتان و موسیقی خود را بازاریابی کنید

رسانه های اجتماعی ابزاری عالی برای بازاریابی کانال یوتیوب شما و کمک به حرفه موسیقی شما هستند، اما راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد:

. در تمام پست های رسانه های اجتماعی خود از هشتگ استفاده کنید.

. یک توضیحات ویدیویی خوب بنویسید.

. عناوین ویدیوهای جذاب YouTube را بنویسید.

. سایر سازندگان را در کانال خود تبلیغ کنید.

. یک مسابقه یا جایزه کوچک در رابطه با برند خود برگزار کنید.

. یک لیست پخش ایجاد کنید تا محتوای خود را سازماندهی کنید و بینندگان را آسان‌تر کنید.

. پخش یا پخش زنده موسیقی خود را پخش یا تولید کنید.

. با حامیان مالی تماس بگیرید و محصولات آنها را که مربوط به برند شما هستند تبلیغ کنید.

. از یک سرویس رشد ارگانیک YouTube برای کمک به رساندن محتوای خود به مخاطبان هدف و افزایش بازدیدکنندگان خود استفاده کنید.

. با استراتژی سئو رتبه خود را افزایش دهید.

حرفه موسیقی خود را با YouTube شروع کنید

اگرچه می تواند مانند یک سفر دلهره آور به نظر برسد، ایجاد یک حرفه موسیقی موفق با YouTube تا زمانی امکان پذیر است که شما متعهد و مشتاق باشید که این کار را انجام دهید.

فرقی نمی‌کند تصمیم به ساخت موسیقی داشته باشید یا بررسی‌های ویدیویی حرفه‌ای درباره سازها انجام دهید، ممکن است به یک gig تمام وقت تبدیل شود. بنابراین، سه پایه و دوربین خود را بردارید و شروع به ضبط کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT