خرید کتاب صوتی در Spotify

نحوه خرید کتاب صوتی در Spotify

زمان مطالعه 4 دقیقه

Spotify به شما امکان می دهد در صورت تمایل به پرداخت هزینه، به کتاب های صوتی مورد علاقه خود گوش دهید. با نحوه خرید کتاب های صوتی در Spotify آشنا شوید.

خرید گیفت کارت Spotify

خرید کتاب صوتی در Spotify

Spotify می‌خواهد پلتفرم یک‌ مرحله ای شما برای گوش دادن به موسیقی، پادکست و کتاب‌های صوتی باشد. در 20 سپتامبر 2022، این سرویس یک ویژگی کتاب صوتی جدید را برای کاربران در ایالات متحده عرضه کرد و قصد دارد برای شنوندگان در سراسر جهان گسترش یابد.

خرید با ویزا و مستر

کتاب‌های صوتی انحرافی از تجربه معمول Spotify شما هستند. به‌جای استریم مبتنی بر آگهی یا اشتراک، کتاب‌های صوتی جداگانه خریداری می‌کنید تا از طریق برنامه پخش شود. بیش از 300000 عنوان در دسترس است، از جمله پرفروش ترین ها در ژانرها.

Spotify عناوین را در دسته‌هایی مانند «اولین کتاب صوتی عالی» یا «از پادکست تا کتاب صوتی» قرار داد.

برای خرید کتاب صوتی در Spotify، به سادگی این مراحل را دنبال کنید:

در مرورگر خود به وب سایت Spotify بروید.

گزینه Find Audiobooks را انتخاب کنید.

هر عنوان موجود را جستجو یا مرور کنید تا زمانی که آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

خرید کتاب صوتی در Spotify

خرید کتاب صوتی در Spotify

کتاب صوتی را بخرید و لذت ببرید.

خرید کتاب صوتی در Spotify

خرید کتاب صوتی در Spotify

پس از خرید کتاب صوتی، آن را در کتابخانه Spotify خود خواهید یافت تا از هر کجا، از جمله دستگاه تلفن همراه خود، آن را پخش کنید.

آنچه باید قبل از خرید کتاب صوتی Spotify بدانید

خرید کتاب صوتی در Spotify

خرید کتاب صوتی در Spotify

در حالی که خرید کتاب های صوتی در Spotify بسیار ساده است، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

اول اینکه فقط از طریق وب سایت Spotify می توانید کتاب های صوتی بخرید. اگر سعی کنید از طریق تلفن خود یکی را خریداری کنید، Spotify از شما می خواهد که یک پیام ایمیل با لینک خرید درخواست کنید.

از آنجایی که کتاب‌های صوتی اقلامی هستند که یک بار خرید می‌شوند، نیازی به اشتراک Premium ندارید. و متاسفانه در زمان نگارش این مطلب تخفیف یا سودی برای مشترکین وجود ندارد. خریدها فقط در کتابخانه خریدار در دسترس هستند و نمی‌توانید آنها را به اشتراک بگذارید، حتی اگر یک طرح خانوادگی Spotify Premium داشته باشید.

همچنین لازم به ذکر است که می توانید هر کتاب صوتی را با استفاده از هر کارت اعتباری یا نقدی خریداری کنید، حتی یکی از آنها که با اشتراک Spotify شما مرتبط نیست.

کتاب‌های صوتی Spotify در مقابل رقابت

اگر قبلاً مشترک یک اشتراک کتاب صوتی رقیب مانند Audible آمازون شده اید، ممکن است متوجه شوید که سرویس Spotify گران تر است. در زمان نگارش مقاله، Spotify خدمات اشتراک کتاب صوتی ارائه نمی دهد و همچنین تخفیفی برای مشترکین Spotify Premium ارائه نمی دهد.

از آنجایی که Spotify فقط کتاب‌ها را به صورت کارتی ارائه می‌کند، مشترکین Audible ممکن است متوجه شوند که یک عنوان حداقل دو برابر هزینه آن از طریق Audible است.

اگر مشترک یک پلتفرم کتاب صوتی نیستید، اگر از اطراف خرید کنید، ممکن است در هزینه خود صرفه جویی کنید. به عنوان مثال، نسخه کتاب صوتی «صحبت با غریبه» را در Spotify، Audible و Apple Books مقایسه کردیم.

 Spotify  21.90 دلار شارژ کرد.

Apple Books . 14.99 دلار شارژ شد.

 آمازون و Audible برای مشترکین غیر شنیدنی 16.12 دلار هزینه دریافت کردند.

به خاطر داشته باشید که قیمت کتاب تغییر می کند و ممکن است عنوانی در یک پلتفرم به فروش برسد اما در سایر پلتفرم ها نه. با این حال، اگر قیمت نگران کننده باشد، «خرید در اطراف» سودمند است.

اگر راحتی علاقه اصلی شماست و قبلاً از طریق Spotify به موسیقی و پادکست گوش می‌دهید، ممکن است ترجیح دهید کتاب‌های صوتی خود را از طریق همان پلتفرم دریافت کنید.

چرا Spotify کتاب های صوتی اضافه می کند؟

سال‌هاست که Spotify در تلاش است تا فراتر از موسیقی، کتاب‌های صوتی و پادکست را گسترش دهد. نیر زیچرمن، معاون Spotify و رئیس جهانی کتاب های صوتی و محتوای Gated، یکی از بنیانگذاران یک پلتفرم پادکست بود که Spotify در سال 2019 آن را به نام Anchor خریداری کرد.

حرکت Spotify به سایر انواع پخش صوتی به پادکست ختم نشد. در ژوئن 2022، Spotify اعلام کرد که پلتفرم کتاب صوتی Findaway را خریداری کرده است.

با گذشت زمان، درست مانند فید Spotify که می‌تواند به شما در پیدا کردن آنچه در مرحله بعد گوش دهید، کمک کند، ممکن است بتوانید علاوه بر موسیقی و پادکست، کتاب‌های صوتی جدیدی را نیز کشف کنید. با اضافه شدن کتاب‌های صوتی، Spotify ممکن است یک قدم به تبدیل شدن به اپلیکیشن اصلی شما برای پخش صدا در ایالات متحده نزدیک ‌تر شود.

چه زمانی کتاب‌های صوتی Spotify در سراسر جهان در دسترس خواهند بود؟

در زمان نگارش این مقاله، اسپاتیفای دقیقاً زمان عرضه کتاب‌های صوتی در سراسر جهان را اعلام نکرده است، اما اعلام کرده است که قصد دارد این کار را انجام دهد. این چیزی است که زیچرمن در یک پست وبلاگ مدیوم گفته است:

“امروز، ما در ایالات متحده هستیم، اما به مرور زمان این ویژگی را در اختیار بیش از 433 میلیون کاربر Spotify در سراسر جهان قرار خواهیم داد.”

آیا Spotify نحوه گوش دادن به کتاب های صوتی را تغییر می دهد؟

با این همه انتخاب، آیا Spotify در رفع نیازهای شنیداری شما بهتر عمل خواهد کرد؟ آیا یکی از رقبای آن مانند Audible یا Apple Books را ترجیح می دهید؟ در نهایت، کتابخانه عمومی شما و سایر ارائه دهندگان کتاب صوتی مقرون به صرفه، گزینه های بیشتری را ارائه می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT