نقد درآمد از سایت MQL5

نقد درآمد از سایت MQL5 با پی پال | کسب درآمد از MQL5

زمان مطالعه 3 دقیقه

در سایت معتبر و جامع MQL5 ، سیگنال های معاملاتی عرضه می شود. کارگزارن می توانند جهت معاملاتی که در نظر دارند از داده های سایت MQL5 استفاده نمایند . بدین ترتیب تمامی معامله گران این امکان را دارند که حساب متا تریدر شان را به سایت وصل کرده و از داده ها و آمار معاملات خود گزارش کاملی را دریافت نمایند. برای نقد درآمد از سایت MQL5 از طریق پی پال می توانید از لینک زیر درخواست خود را ثبت نمایید:

نقد درآمد از سایت MQL5

نقد درآمد از سایت MQL5 با پی پال

برای دریافت درآمد دلار خود در سایت MQL5 کافی است در سایت اول پرداخت ثبت نام نمایید و از لینک بالا نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید. سایر مراحل در زمینه اضافه شدن حساب پی پال مجموعه به MQL5 توسط کارشناسان با شما هماهنگ خواهد شد. فراموش نکنید که سایت اول پرداخت در زمینه شارژ اکانت شما در سایت MQL5 نیز در خدمت شماست:

شارژ اکانت MQL5

ثبت نام در سایت MQL5

جهت ثبت نام در سایت MQL5 لازم است که مراحل ذیل را انجام دهید .

نقد درآمد از سایت MQL5

نقد درآمد از سایت MQL5

نخست بایست وارد آدرس سایت MQL5 شوید . سپس در سمت راست صفحه ی اصلی در قسمت بالایی آن گزینه ی ثبت نام را با گزینه ی registration خواهید دید با انتخاب این گزینه ، فرمی باز خواهد شد که می بایست مطابق آن اطلاعات درخواستی را کامل نمایید . با این کار ثبت نام شما انجام شده و می توانید از سایت MQL5 و امکانات بی نظیر آن استفاده نمایید.

استفاده از سایت MQL5

حال برای استفاده از این وب سایت چندین مرحله را باید پشت سر بگذارید . اولین گام این است که وارد اکانت خود شده و نام کاربری و پسورد خود را ثبت نمایید . در گام بعدی وارد حساب کاربری خود شده و در قسمت بالایی این صفحه آیتم signals را برگزینید .

نقد درآمد از سایت MQL5

نقد درآمد از سایت MQL5

هنگامی که این گزینه را انتخاب می نمایید صفحه ی دیگری برای شما نمایش داده خواهد شد که اسامی سیگنال دهندگان را خواهید دید . برای این ارائه دهندگان سیگنال ، مشخصاتی اعلام می شود که بشرح ذیل است :

– مدت زمانی که از فعالیت ارائه دهنده ی سیگنال گذشته است .
– مشترکین حساب چه تعدادی هستند .
– درصد رشد حساب در طول دوره چه میزان است .

سایت MQL5 چه خدماتی را به کاربران خود ارائه می نماید ؟

پیش تر از این در خصوص سایت MQL5 صحبت شد اکنون خواهیم گفت خدماتی را که به کاربران خود می دهد شامل چه مواردی است :

1- مارکت : در این سایت این قابلیت وجود دارد تا خرید نرم افزارهای آماده شده از فروشگاه اینترنتی را برای کاربران ایجاد نماید. از طرفی این امکان می باشد که قبل از خرید نمودن ، دانلود اپلیکیشن دلخواهتان را انجام داده و انرا در فضای Strategy tester تست کنید.
2- Codebase : با این قسمت از سایت این امکان ایجاد می شود که کد مدنظر را دانلود نمایید کد انتخابی به صورت اتوماتیک در دایرکتوری قرار گرفته و کار آغاز می شود بنابر این تنها می بایست اپلیکیشن را از Navigator فعال نمایید.
3- سیگنال : اکنون خواهید توانست سیگنال هایی را از معامله گرهای با سابقه دریافت کرده و با گرفتن اشتراک از انان ، در پلتفرم آن ها ، سیگنال را کسب خواهید کرد.
4- فریلنس : در صورتی که نتوانستید در مارکت یا Codebase در این سایت ، اپلیکیشن خود را بیابید در این قسمت از سایت ، می توانید از برنامه نویسان با تجربه مشاوره دریافت کرده و یا آن ها را استخدام نمایید.
5- شبکه ابری : این سیستم در سایت MQL5 یکی از شبکه های قدرتمند برای محاسبات است که به خوبی در دسترس بوده و جهت متخصصین برای بررسی های کامل تر ایجاد شده است .

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT