هوش مصنوعی Elevenlabs

خرید هوش مصنوعی Elevenlabs

زمان مطالعه 2 دقیقه

با استفاده از نرم‌افزار هوش مصنوعی تبدیل متن به گفتار ElevenLabs می‌توانید یک صدای منحصر به فرد بسازید که به راحتی هر چیزی را که می‌خواهید اعلام کند، بدون اینکه صدای آن شبیه به ربات باشد. شبکه‌های عصبی به نوعی تکنولوژی آینده هستند و آخرین به‌روزرسانی آزمایشگاه تحقیقاتی ElevenLabs Neuron این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با کیفیت بالا، صدای افراد مختلف را به راحتی در محتوای خود استفاده کنند. امروز در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که هوش مصنوعی ElevenLabs چیست و استفاده از آن چه مزایایی در اختیار ما قرار می‌دهد. در این پست به بررسی هوش مصنوعی Elevenlabs می پردازیم.

هوش مصنوعی Elevenlabs

هوش مصنوعی الون‌لبز ابزاری برای تقلید صدا به ۳۰ زبان مختلف در جهان است. با استفاده از این ابزار هوش مصنوعی، می‌توانید به سرعت و به‌صورت رایگان کار تبدیل متن به صدا را انجام دهید. این ابزار قادر به تولید صدایی واقعی و شبیه به صدای انسان است. صداهایی که با استفاده از ElevenLabs ایجاد می‌شوند، قابل استفاده در ویدیوها، استوری‌های اینستاگرام و محتواهای مختلف هستند. علاوه بر این، در مواقعی که قصد خواندن مقالات طولانی را دارید، می‌توانید از این ابزار برای صرفه‌جویی در زمان استفاده کنید و کارهای خود را به‌صورت راحت‌تر انجام دهید. هدف اصلی طراحان و توسعه‌دهندگان این ابزار، کمک به سرعت‌بخشیدن به روند انجام کارها و تسهیل در انجام وظایف مختلف شماست.

آیا می‌توان متن را با هوش مصنوعی ElevenLabs به زبانی به جز انگلیسی دوبله کرد؟

در جواب این سوال باید بگوییم بله. شما می‌توانید متن مورد نظر خود را به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، لهستانی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، پرتغالی و هندی تبدیل کنید. البته، فراموش نکنید که این قابلیت فقط با خرید اکانت و اشتراک ElevenLabs در دسترس است. ابزار تبدیل متن به گفتار هوش مصنوعی ElevenLabs به راحتی یکی از بهترین ابزارهای موجود در بازار امروز است که به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی به فایل‌های متنی گوش دهید. این هوش مصنوعی برای افرادی که به دنبال تولید محتوا یا تولید پادکست با هوش مصنوعی با صدای انسان هستند نیز یک ابزار بسیار عالی به شمار می‌رود.

مزایای خرید دو پلن هوش مصنوعی ElevenLabs

شما برای استفاده از تمامی امکانات هوش مصنوعی ElevenLabs باید اشتراک پرمیوم آن را استفاده نمایید. برای خرید اکانت این هوش مصنوعی باید دارای حساب بین‌المللی یا کارت‌های اعتباری خارجی باشید. به دلیل محدودیت‌های موجود برای کاربران ایرانی، امکان خرید مستقیم اکانت برای شما وجود ندارد. البته، شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت اول پرداخت به راحتی هر نوع اکانت هوش مصنوعی را در کمتر از چند دقیقه خریداری کنید. به طور کلی، این هوش مصنوعی دو پلن اشتراک پرمیوم دارد که با خرید هر یک، مزایای زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

طرح استارتر (Starter)

امکان استفاده از صدای 30 هزار کاراکتر
امکان ساخت حداقل 10 صدای سفارشی
دسترسی به شبیه‌ساز صدای فوری
طرح Creator

دسترسی به تمام ویژگی‌های پلن استارتر
امکان استفاده از صدای 100 هزار کاراکتر
امکان ساخت حداقل 30 صدای سفارشی
امکان ویرایش فایل گفتار طولانی
شبیه‌سازی حرفه‌ای صدای خود کاربر
امکان خروجی‌گرفتن 192 کیلوبایت بر ثانیه
همچنین، با استفاده از هوش مصنوعی Fliki می‌توانید ایده‌های خلاقانه‌تری را به واقعیت تبدیل کنید و محتوای صوتی و تصویری با کیفیت بالا ایجاد کنید. این ابزار قدرتمند امکانات بسیاری برای ایجاد محتوای منحصر به‌فرد فراهم می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در هنر و خلاقیت خود به اوج برسید.

امتیاز 4/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT