هوش مصنوعی Talkpal

هوش مصنوعی Talkpal برای یادگیری زبان

زمان مطالعه 2 دقیقه

هوش مصنوعی Talkpal، یک ابزار مبتنی بر GPT است که نقش یک معلم زبان با تجربه را ایفا می‌کند. شعار هوش مصنوعی Talkpal این است که یادگیری زبان نباید یک فعالیت پرهزینه و لاکچری باشد، بلکه امکان آموزش زبان باید خیلی راحت در دسترس مردم از سراسر جهان قرار داشته باشد. در حقیقت، این هوش مصنوعی سعی دارد با تکیه بر تکنولوژی یادگیری ماشینی (Machine Learning) یک فضایی نوآورانه و تعاملی برای یادگیری زبان فراهم کند. توسعه‌دهندگان این هوش مصنوعی در تلاش هستند تا با برطرف‌کردن موانع موجود در مسیر یادگیری زبان، تعامل بین زبان‌آموزان را تقویت کنند. در این پست به معرفی هوش مصنوعی Talkpal می پردازیم.

ویژگی‌های هوش مصنوعی Talkpal

هوش مصنوعی Talkpal یکی از جذاب‌ترین ابزارهای آموزشی است که روش جدیدی از یادگیری زبان را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد

برای استفاده از هوش مصنوعی تاک‌پل باید ابتدا در آن ثبت‌نام کنید. برای این کار به سایت talkpal.ai مراجعه کنید. سپس از منوی بالای صفحه بر روی گزینه Signup کلیک کنید. در مراحل بعدی باید به سوالات زیر پاسخ دهید.

زبانی که دوست دارید یاد بگیرید را انتخاب کنید. تعداد زبان‌های موجود در این هوش مصنوعی بسیار زیاد است و شما تقریباً هر زبانی را که بخواهید می‌توانید یاد بگیرید.
در مرحله بعدی باید سطح تسلط خود به زبانی که انتخاب کردید را از میان مبتدی (Beginner)، متوسط (Intermediate) و پیشرفته (Advanced) انتخاب کنید.
در مرحله بعد، هدف خود از یادگیری زبان را انتخاب کنید. در این بخش گزینه‌هایی نظیر گردشگری (Travel and Tourism) و تحصیلات (Universities and Education) در کنار موارد متعدد دیگر قرار دارند.
در مرحله بعدی باید زبان مادری خود را انتخاب کنید. در این مرحله زبان فارسی (Persian) وجود دارد.
سپس تعداد دفعاتی جلسات آموزشی در هفته را تعیین کنید.
در مرحله بعدی باید نام و ایمیل خود را وارد کرده و یک پسورد برای خود انتخاب کنید.
در این مرحله پلن‌های قیمتی ماهیانه را مشاهده خواهید کرد. پلن رایگان این ابزار هم در دسترس است اما خیلی مبتدی بوده و تنها 10 دقیقه امکان استفاده در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خرید اشتراک هوش مصنوعی Talkpal و پرداخت هزینه آن باید از طریق حساب پی‌پال یا کارت‌های اعتباری انجام شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT