وام ۱۰۰ میلیون تومانی اتاقک

وام ۱۰۰ میلیون تومانی اتاقک + شرایط پرداخت

زمان مطالعه 5 دقیقه

امروزه با توجه به سبک زندگی انسان‌ها و روزمرگی‌هایی که پیش‌رو داریم، سفر یکی از ارکان زندگی ما شده است و افراد برای تجدید قوا و کسب روحیه‌ای تازه، باید سفر را در برنامه زندگی خود قرار دهند. درباره وام ۱۰۰ میلیون تومانی اتاقک بیشتر بدانید.

البته با وسعت شهرها، افراد برای انتخاب مقصد گردشگری خود و تعیین محل اقامتشان نیاز به مراجعی برای راهنما و کسب اطلاعات لازم خواهند داشت.
همین امر منجر به راه‌اندازی سایت‌های گردشگری شده است، تا با توجه به پیشرفت تکنولوژی و زندگی دیجیتال، افراد بتوانند با استفاده از این سایت‌ها، اقدامات لازم برای سفرشان را از راه دور و بدون اتلاف وقت انجام دهند.

البته امروزه سایت‌های زیادی در این حوزه مشغول به کار هستند، برخی از آن‌ها در زمینه فروش بلیط وسایل نقلیه برای سفرهای زمینی، هوایی و ریلی فعالیت می‌کنند و برخی دیگر با اجاره آنلاین اقامتگاه‌های مختلف و متنوع به گردشگران کمک می‌کنند تا در سفر، مشکل اسکان نداشته باشند.

معرفی سایت اتاقک

اتاقک سامانه‌ای هوشمند است که برای مسافران و گردشگران در سرتاسر ایران و جهان در بیش از 250 شهر، اقامتگاه‌های مختلف و متنوعی را ارائه می‌دهد. در واقع هدف از تاسیس این سایت گردشگری، ایجاد بستری امن و مطمئن بوده تا گردشگران بتوانند محل اقامت خود را به صورت آنلاین، بدون اتلاف وقت و با کم‌ترین هزینه در اختیار داشته باشند.

لازم به ذکر است اتاقک یکی از بازیگران اصلی اجاره ویلا در شمال و اجاره روزانه خانه و سوئیت های اقتصادی در تهران است که از زمان فعالیت خود تاکنون توانسته است سهم خوبی از بازار آنلاین اجاره اقامتگاه را از آن خود کند و هم‌چنان در حال گسترش و توسعه بازار اجاره آنلاین اقامتگاه، سوئیت، کلبه و ویلا است.

از ویژگی‌های مثبت سایت اتاقک و این‌که نسبت به دیگر سایت‌های گردشگری متمایز شده، این است که در تمام طول سفر همراه مهمانانش است و واحد پشتیبانی، به صورت 24 ساعته، آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مهمانان عزیز است. برای ارتباط با همکاران واحد پشتیبانی اتاقک می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۸۱۱۱۰۴۵ تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین در سایت گفت‌وگو کنید.

چگونه میزبان سایت اتاقک شویم.

حال که با سایت اتاقک آشنا شدیم، این سوال برای افراد مطرح می‌شود که چگونه می‌توانند به‌عنوان میزبان در اتاقک ثبت نام کنند و در ضمن برای میزبان شدن چه شرایط و اقداماتی لازم است.

میزبانان اتاقک هم، برای این که بهترین امتیاز را از سوی مهمانان دریافت کنند باید موارد زیر را در نظر بگیرند.
• میزبان باید از اقامتگاهش، عکس‌های باکیفیت و واقعی را در اختیار مهمانان قرار دهد. چراکه دیدن عکس‌های باکیفیت به مهمانان این امکان را می‌دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشند.
• ساختمان، فضای داخلی و چشم اندازهای اطراف اقامتگاه حتما عکس تهیه کرده و در اختیار کاربران قرار دهید.
• تمیز بودن اقامتگاه‌تان را در الویت قرار دهید. زیرا برای مهمانان رعایت بهداشت و نظافت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در ضمن مهمانان با دیدن آن، در تمیز نگه داشتن محل اقامت خود تلاش می‌کنند.
• ممکن است با مهمانان، بر سر مسائلی با مشکل برخورد کنید. در چنین مواردی سعی کنید، مشکلات را با رعایت اصول اخلاقی و گفتگو بین خودتان حل کنید و در غیر این صورت با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
• اطلاعات درست و کاملی در خصوص اقامتگاه‌تان، در اختیار مهمانان قرار دهید تا راحت تر انتخاب کنند و همواره سعی کنید که اطلاعات محل اقامت‌تان را به‌روز رسانی کنید.
• برای پاسخ به مهمنان در خصوص اجاره اقامتگاه، همواره در دسترس باشید و در اولین فرصت، پاسخ درخواست را بدهید تا در صورت عدم تایید از جانب شما، میهمان بتواند برای رزرو اقامتگاه دیگری اقدام کند.
• به عنوان یک میزبان در تلاش باشید تا همواره رضایت مهمانان خود را جلب کنید و مطمئن باشید که مهمانان در پاسخ به مهمان‌نوازی شما در سایت، امتیازات مثبتی را برای اقامتگاه‌تان لحاظ می‌کنند.

از سویی‌دیگر میزبانان باید نظر مثبت کاربرانی که برای اجاره اقامتگاه به سایت اتاقک مراجعه کرده‌اند را جلب کنند. برای این کار هم باید

• تمام اطلاعات و تصاویری که در خصوص اقامتگاه وارد می‌شود، صحت داشته باشند.
• هزینه واقعی و منصفانه مربوط به اجاره اقامتگاه از سوی میزبان تعیین شود.
• قوانینی که رعایت آن‌ها از طرف میهمان برای‌تان ضروری است، به صورت کاملا دقیق و شفاف بیان شوند.
• پس از تایید رزرو تا پایان سفر در دسترس میهمان باشید تا در صورت نیاز میهمان بتوانند در خصوص اقامتگاه و مشکلات پیش‌آمده با شما در تماس باشند.
• مسئولیت پذیری در خصوص اطلاعاتی که ثبت کرده‌اید از مهمترین مواردی است که باعث جلب رضایت مشتری می‌شود. بنابراین سعی کنید تا خدماتی که ارائه می دهید، همسطح با اطلاعاتی که ارائه کرده‌اید، باشد.
• نسبت به تعهدات خود در قبال مهمانان پایبند باشید و اقامتگاه خود را به موقع تحویل مهمانان بدهید.
• اگر میزبان اقامتگاهی بومگردی هستید، سعی کنید تا با مهمانان رفتاری دوستانه داشته باشید و توصیه و تجربیات محلی و شخصی خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید و تا جایی که میهمانتان نیاز دارد، او را همراهی و راهنمایی کنید.
سایت اتاقک هم برای میزبانانی که موارد فوق را رعایت می‌کنند و همواره در تلاشند تا بهترین خدمات را به مهمانان‌شان ارائه دهند، امتیازات فوق‌العاده‌ای را در نظر گرفته است. یکی از این امتیازات، اعطای وام 100 میلیون تومانی برای میزبانان متعهد است.

بررسی شرایط دریافت وام و نحوه پرداخت آن

بعد از خبر گزارش سال ۱۴۰۰ اتاقک و هم‌چنین رونمایی از پروژه اجاره آنلاین اقامتگاه در ترکیه، اتاقک در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۱ برای میزبانان خود خوش خبر است و این خبر نوید‌ دهنده رشد و توسعه اتاقک در ماه‌های آینده است.
اتاقک امسال در راستای گسترش همکاری خود با میزبانان، حمایت و قدردانی از آن‌ها، کمک به درآمدزایی بیشتر و تداوم فعالیت‌هایشان، تصمیم به پرداخت وام گرفته است.

این وام با همکاری بانک آینده در مبلغ 100 میلیون تومان، با کم‌ترین مراحل اداری و راحت‌ترین شکل ممکن به میزبانان داده می‌شود و ضامن اصلی آن هم اتاقک است.

اتاقک با اعطای این وام به میزبانان در تلاش است تا در راستای گسترش فعالیت‌، تجهیز و نوسازی اقامتگاه‌، نوسازی واحد و لوازم اقامتگاه، ساخت استخر، پیش‌پرداخت یک واحد جدید و… در جهت افزایش درآمد به آن‌ها کمک کند.
همه میزبانان می‌توانند برای دریافت این وام، نام‌نویسی کنند، اما اولویت اتاقک به میزبانانی است که در مدت زمان فعالیتشان همواره یار و یاور اتاقک بوده اند و بهترین خدمات را به مهمانان ارائه کرده‌اند.

به‌خصوص میزبانانی که در ایام پیک سفر مانند تعطیلات رسمی و ایام نوروز، همکاری خوبی با تیم اتاقک داشته‌اند تا مهمانان خیالشان از بابت رزرو راحت باشد و با اجاره اقامتگاه‌های اتاقک سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

زمان پرداخت این وام بهار سال 1402 هست و از زمان اعلام این خبر میزبانان، میزبانان فرصت دارند تا از تعطیلات بهمن و اسفند و همچنین نوروز 1402 نهایت بهره را ببرند تا در لیست وام گیرندگان قرار گیرند.

سخن آخر

بنابراین اگر اقامتگاهی دارید که بدون استفاده باقی مانده‌ است، الآن فرصت بسیار مناسبی از تا از طریق لینک زیر وارد سایت اتاقک شده و برای میزبان شدن ثبت نام کنید. اگر بتوانید در تعطیلات پیش‌رو و ایام نوروز خدمات ارزنده‌ای را به مهمانان ارائه دهید و مورد رضایت آن‌ها قرار گیرید، شما هم از دریافت کنندگان وام 100 میلیون تومانی اتاقک خواهید شد. البته ممکن است شرایط اعطای وام در ماه‌های دیگر هم تداوم داشته باشد.

این مطلب جنبه تبلیغاتی داشته و اول پرداخت هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با ندارد.

امتیاز 5/5 - از 22 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT