پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی چیست؟ | حقیقتی در مورد سیستم پرداخت

زمان مطالعه 4 دقیقه

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که از نظر عملیات بسیار شبیه به Liberty Reserve و Pecunix است اما کمی بیشتر به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت در سال 2007 تأسیس شد و یک شرکت ثبت شده در پاناما است، اما دفتر مرکزی آن در زوریخ، سوئیس است.

شارژ حساب پرفکت مانی

با سیستم پرداخت پرفکت مانی، کاربر می تواند هر یک از حساب های چند ارزی موجود (یعنی دلار، یورو و طلا) را انتخاب کند. واریز پول بسیار آسان است.

دارندگان حساب می توانند به راحتی از کوپن های الکترونیکی یا هر یک از روش های تایید شده دیگر برای واریز پول به حساب های PM خود استفاده کنند.

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت خوب است اما نسبتا جدید است و چندان محبوب نیست. صادقانه بگویم، برخی از مردم در تصمیم گیری برای اعتماد به این “چیز جدید درخشان” مشکل دارند یا خیر.

حساب پرفکت مانی چقدر مفید است؟

حساب پرفکت مانی تراکنش های پرداخت الکترونیکی را بسیار آسان می کند. این امکان را به فرد می دهد تا به سایر سیستم های ارز دیجیتال پرداخت های آنلاین انجام دهد و بالعکس. در نمایه حساب کاربری، حساب پرفکت مانی شما می‌تواند به گونه‌ای پیکربندی شود که پرداخت‌های خودکار را به هر یک از کسب‌وکارهای اینترنتی شرکت‌کننده انجام دهد.

حداقل مبلغ مجاز در یک حساب 1000 دلار و سود آن تا 4 درصد در ماه است. انتقال وجه به و از یک حساب اغلب از طریق مبدل‌های ارز، حواله‌های بانکی، سایر سیستم‌های پرداخت و کوپن‌های الکترونیکی انجام می‌شود.

یکی از مواردی که پرفکت مانی را از بقیه متمایز می‌کند، توانایی کاربران برای خرید طلا، یورو و دلار در زمان واقعی است.

انواع موجود حساب های PM چیست؟

حساب U که یک حساب دلاری ایالات متحده است. و یک حساب E که یک حساب یورو معادل است. و سومی اکانت معادل Gold یا حساب G است. صرف نظر از نوع حساب خود، می توانید مستقیماً در حساب کاربری خود با نرخ فعلی بازار بین المللی مبادله کنید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی چیست؟

چگونه می توانم به حساب پرفکت مانی خود پول دریافت یا واریز کنم؟

حدود هشت راه برای دریافت یا ارسال پول به حساب پرفکت مانی شما وجود دارد: انتقال فوری بانکی، سیم بانکی، شرکای صرافی تایید شده، پایانه‌های نقدی، کارت‌های نقدی چینی، واریز پیام کوتاه فوری، ارز الکترونیکی، و کارت پیش‌پرداخت پول بی‌نقص. –کوپن

چگونه از حساب پرفکت مانی برداشت کنم؟

برای برداشت مجدد پول از حساب پرفکت مانی خود، می توانید این کار را از طریق سیم بانکی، ارز الکترونیکی، شرکای صرافی تایید شده، کارت های هدیه ویزا/مستر کارت پیش پرداخت و کارت/کوپن الکترونیکی پیش پرداخت عالی انجام دهید. کاربر PM می تواند از کوپن الکترونیکی برای پرداخت هزینه کالا و خدمات نیز استفاده کند.

آیا پرفکت مانی امن است؟

برخلاف Liberty Reserve، حساب‌های پرفکت مانی هدف فیشینگ کمتری هستند زیرا محبوبیت کمتری دارند. Perfect Money Incorporation موانع امنیتی ایجاد کرده است که به جلوگیری از انجام بازخریدها و تراکنش های غیرقانونی با استفاده از یک حساب قانونی کمک می کند. این شرکت توانسته این کار را در سه مرحله انجام دهد.

اولاً، یکی از راه هایی که شرکت این کار را انجام می دهد، از طریق سیستم امنیتی آدرس IP است. در طول ثبت نام حساب پرفکت مانی، آدرس IP کاربر ثبت می شود. بنابراین، اگر آن کاربر سعی کند از یک آدرس IP دیگر به حساب خود دسترسی داشته باشد، باید یک کد پین مشخص را وارد کند.

ثانیاً، در صورت پیکربندی، پرفکت مانی اغلب هر زمان که یک IP جدید سعی در دسترسی به حساب شما دارد، احراز هویت پیامکی را درخواست می کند. این یک راه عالی برای راهنمایی در برابر هک نیز است.

ثالثاً، از آنجایی که هکرها معمولاً راهی برای دسترسی به حساب‌ها دارند، پرفکت مانی یک کارت کد صادر می‌کند که چندین کد روی آن وجود دارد. بنابراین هر بار که تراکنش راه اندازی می شود، کد باید برای انجام تراکنش پر شود.

انواع حساب ها چیست؟

دو نوع حساب وجود دارد – حساب های شخصی و حساب های تجاری. یک حساب شخصی برای کاربران فردی است در حالی که حساب تجاری برای بدنه های شرکتی است. انواع فرعی نیز وجود دارد: حساب حق بیمه و حساب سطح شریک. کارمزد حساب حق بیمه برای هر انتقال بانکی به اندازه 2 درصد است. و سود سالانه حدود 8 درصد است.

آیا می توانم حساب های فرعی ایجاد کنم؟

برخلاف PayPal یا سایر سیستم‌های پرداخت، Perfect Money تا شش حساب اضافی را امکان‌پذیر می‌کند. زیراکانت ها عمدتاً برای ارسال و دریافت ایمیل هستند و هزینه ای برای آنها تعلق نمی گیرد. کاربران زیر حساب می توانند کوپن های الکترونیکی خود را نیز ایجاد کنند.

مشوق های عضویت چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت خوب است. این شرکت نه تنها در تلاش است تا با ارائه خدمات خوب به تنهایی پیشروترین سیستم پرداخت باشد، بلکه انگیزه هایی را نیز برای جذب کاربران بیشتر اضافه می کند. یکی از راه های انجام آن، ارائه پاداش به شرکا و دادن تخفیف در هر تراکنش است.

همچنین، وب مسترهایی که لوگوی Perfect Money را در وب سایت های خود دارند، این شانس را دارند که از تعطیلات هزینه لذت ببرند.

به مشتریانی که در سیستم ارجاع خود شرکت می کنند و کسانی که تعداد زیادی تراکنش را در حساب پرفکت مانی خود در یک دوره معین انجام می دهند، جوایزی ارائه می شود.

به طور خلاصه:

کاربر می تواند پولی را که از طریق انتقال ارز الکترونیکی واریز می شود دریافت کند. پرداخت از طریق سیستم های الکترونیکی آنی است.

یک کاربر همچنین می‌تواند حساب خود را با پر کردن آن با یک کوپن الکترونیکی یا یک کارت پیش‌پرداخت که به صورت آنلاین در دسترس است، تامین مالی کند. راه دیگر از طریق کارت های بانکی چینی صادر شده توسط بانک های تجاری چین است.

همچنین می توانید یک حساب اعتباری توسط شرکای صرافی معتبر دریافت کنید. دو روش مهم و پرطرفدار برای ارسال پول به حساب پرفکت مانی، از طریق انتقال فوری بانکی و سیم بانکی است.

پرفکت مانی با Liberty Reserve در یک کلاس است. به عنوان یک سیستم پرداخت، امکان ارسال و دریافت پول را به صورت امن و در زمان واقعی برای افراد فراهم می کند. بسیاری از کسب‌وکارهای دات‌کام در طول مدت کوتاهی که کار می‌کند، آن را بسیار مفید یافته‌اند.

خرید و فروش فلزات گرانبها مانند طلا و ارزهای اصلی مانند دلار آمریکا و یورو کارهای بسیار آسانی است که می توان با حساب پرفکت مانی انجام داد.

چیزهایی در مورد پرفکت مانی وجود دارد که بسیاری از افراد از آن متنفرند. به عنوان مثال، امکان توقف معامله وجود ندارد.

لحظه ای که تراکنش را ارسال می کنید، خودتان هستید. تنها کاری که می توانید انجام دهید تماس با بخش خدمات مشتری است. و چون ممکن است مدتی طول بکشد تا آنها به شما برگردند، ممکن است هرگز پول خود را پس نگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT