پیدا کردن موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی

7 جای عالی برای پیدا کردن موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی

زمان مطالعه 5 دقیقه

چه مجذوب پیشرفت های اخیر در موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی باشید، چه کسی که برای اولین بار می‌خواهید آن را آزمایش کنید، وبسایت ها، سرویس های وب و موارد دیگر برای شما وجود دارد که می‌توانید آهنگ مورد علاقه بعدی خود را کشف کنید. پیدا کردن موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی را در ادامه بررسی کرده ایم.

1. مسابقه آهنگ هوش مصنوعی The AI Song Contest

مسابقه آهنگ هوش مصنوعی یک مسابقه بین المللی است که در آن هر کسی می‌تواند موسیقی خود را در صورتی که دارای هوش مصنوعی به عنوان یک شریک مشترک باشد، وارد کند. مسابقه منجر به این می‌شود که طیف وسیعی از افراد – مانند محققان، موسیقیدانان، دانشمندان داده و غیره – گرد هم آیند تا چیزی منحصر به فرد ایجاد کنند.

مسابقه آهنگ هوش مصنوعی بر استفاده از هوش مصنوعی به خلاقانه ترین راه های ممکن تمرکز دارد، مانند ترکیب ابزارها، تکنیک ها و داده های مختلف برای ایجاد موسیقی باورنکردنی با هوش مصنوعی. این امر باعث می‌شود بر روی راه های مثبت استفاده از هوش مصنوعی در تولید موسیقی، برخلاف مسائل احتمالی کپی رایت و سرقت هویت تمرکز شود.

این مسابقه در سال 2020 شروع شد و از آن زمان می‌توانید شرکت کنندگان هر سال را مرور کنید. هر آهنگ حاوی اطلاعاتی در مورد تیم، آهنگ و فرآیند ایجاد آن است که در صورت تمایل می‌توانید آنها را در حین گوش دادن بخوانید.

2.پیدا کردن موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی در Boomy

در درجه اول یک سرویس هوش مصنوعی طراحی شده برای ایجاد آهنگ های اصلی است، می‌توانید از Boomy برای کشف آهنگ های جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در صفحه اصلی به پایین اسکرول کنید، و تنوع شگفت انگیزی از آهنگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای گوش دادن پیدا خواهید کرد.

از طرف دیگر، می‌توانید از طریق برچسب های پرطرفدار جستجو کنید تا به جای آن تعداد تقریباً نامتناهی آهنگ تولید شده توسط هوش مصنوعی را در یک سبک یا سبک خاص پیدا کنید.

همچنین یک ویژگی جستجو وجود دارد که اگر می‌خواهید چیز خاصی پیدا کنید و همچنین گزینه های مرتب سازی موجود می‌توانید از آن استفاده کنید. همه آهنگ ها توسط کاربران Boomy تولید می‌شوند، به این معنی که آنها دائما در حال تغییر و به روز شدن هستند. ایده آل برای کشف موسیقی جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی.

3. SoundCloud

وقتی نوبت به کشف موسیقی جدید می‌رسد، SoundCloud یکی از اولین جاهایی است که افراد زیادی به آن می‌روند و دلیل خوبی هم دارد. SoundCloud یکی از بهترین گزینه ها برای کشف موسیقی جدید است و موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید استفاده از SoundCloud را شروع کنید و این یکی دیگر از آنهاست. این پلتفرم دارای یک سیستم برچسب گذاری قوی موسیقی است که شامل یک برچسب “موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی” است. شما می‌توانید انواع آهنگ هایی که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده اند را پیدا کنید.

4.پیدا کردن موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی در Loudly

با صدای بلند در هسته خود، یک سرویس مولد موسیقی هوش مصنوعی است که می‌توانید از آن برای ساخت آهنگ های خود استفاده کنید. علاوه بر این، شامل طیف تکان دهنده ای قوی از آهنگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی است که می‌توانید آنها را کشف کنید.

چیزی که در مورد Loudly عالی است این است که ویژگی های جستجوی آن چقدر قوی است. به جای نوار جستجوی استاندارد، Loudly به شما اجازه می‌دهد موسیقی آن را بر اساس حالت، ژانر، آواز، سازهای استفاده شده و موارد دیگر فیلتر کنید.

اگر می‌خواهید آهنگ خاصی را برای مطابقت با نیازهای خود بیابید، این آهنگ به همان اندازه که موتورهای جستجوی موزیکال پیش می‌روند، خوب است. علاوه بر این، Loudly دارای طیف وسیعی از گزینه های موجود برای انتخاب است. آهنگ ها نیز به طور مکرر به‌روز می‌شوند، به این معنی که همیشه دلیلی برای بازگشت به یک نگاه دیگر وجود دارد.

5. Soundful

Soundful یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال کشف موسیقی جدید و جالب هوش مصنوعی است و همچنین به شما امکان می‌دهد آهنگ های خود را نیز تولید کنید.

Soundful دارای طیف گسترده ای از آهنگ های مختلف است که می‌توانید از مجموعه عظیمی از ژانرهای مختلف گوش دهید. چه به دنبال پاپ، جاز، EDM یا هر چیز دیگری باشید، Soundful شما را تحت پوشش قرار داده است.

می‌توانید آهنگ های محبوبی را که اخیراً منتشر شده‌اند یا حتی آنهایی که توسط کارکنان خود Soundful انتخاب شده‌اند را کشف کنید.

6.پیدا کردن موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی در  YouTube

هیچ لیستی در مورد کشف موسیقی جدید بدون ذکر YouTube کامل نخواهد بود. این روزها تقریباً همه چیز به شکلی در یوتیوب آپلود می‌شود و موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تعداد دیوانه واری از کانال های یوتیوب برای تماشای بعدی وجود دارد، و موسیقی هوش مصنوعی تنها جنبه دیگری از آن است که می‌توان آن را بررسی کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال موسیقی های تولید شده توسط هوش مصنوعی بگردید تا افرادی را پیدا کنید که در مورد موسیقی های تولید شده توسط هوش مصنوعی صحبت می‌کنند، لیست هایی از بهترین آهنگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی و آپلودهای فردی را برای گوش دادن پیدا کنید.

7.پیدا کردن موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی در AIVA

در نهایت، ما AIVA را داریم، یکی دیگر از سرویس های نسل موسیقی هوش مصنوعی که می‌توانید از آن برای کشف موسیقی های جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز استفاده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دسته رادیوی AIVA بروید و ایستگاهی را برای گوش دادن انتخاب کنید. در اینجا تنوع زیادی وجود دارد، از جمله موسیقی مدیتیشن یا محیط RPG قرون وسطایی. هنگامی که دسته بندی خود را انتخاب کردید، AIVA شروع به پخش موسیقی با هوش مصنوعی می‌کند.

چیزی که در این مورد عالی است این است که شما به طور موثر یک جریان موسیقی بی نهایت دارید. برای مثال اگر به دنبال چیزی هستید که بتوانید در پس زمینه داشته باشید، این عالی است.

نکته منفی این است که هیچ راهی برای پیدا کردن موسیقی که قبلاً به آن گوش داده‌اید پس از پخش وجود ندارد. AIVA نامی برای آهنگ هایش ندارد، و اگرچه می‌توانید بار دیگر برای گوش دادن به چیزی به عقب برگردید، اگر پنجره را ببندید و بعداً برگردید، هیچ تضمینی وجود ندارد که دوباره آنجا باشد.

بهترین موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی را پیدا کنید

همانطور که می‌بینید، طیف گسترده ای از خدمات وب وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی آهنگ های جدید هوش مصنوعی را کشف کنید. صرف نظر از اینکه به دنبال چیزی واقعا جدید و منحصر به فرد هستید یا چیزی که بتوانید به سرعت به آن گوش دهید و تغییر دهید، به لطف قدرت هوش مصنوعی چیزی برای همه وجود دارد.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT