بازی Fall Guys

چرا بازی Fall Guys از Steam ناپدید شد؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

Fall Guys دیگر در Steam در دسترس نیست، اما بازیکنان رایانه شخصی همچنان می توانند بازی را به صورت رایگان دانلود و بازی کنند.

بازی محبوب چند نفره Fall Guys کاملا رایگان شده است، اما از استیم نیز ناپدید شده است. در حالی که گیمرهای رایانه شخصی هنوز می توانند Fall Guys را به صورت رایگان دانلود و بازی کنند، به جای آن باید از فروشگاه Epic Games استفاده کنند.

Fall Guys با Steam خداحافظی کرد

همانطور که در می 2022 اعلام شد، Fall Guys، یکی از بهترین بازی‌های چندنفره کراس پلتفرم، در تاریخ 21 ژوئن 2022 به یک بازی رایگان تبدیل شد. در همان تاریخ، Fall Guys در بسیاری از پلتفرم‌های دیگر مانند نینتندو سوییچ، قابلیت‌های بازی بین پلتفرمی و پیشرفت متقابل را اضافه می‌کند.

متأسفانه همه چیز خبر خوبی نبود. Fall Guys نیز از Steam حذف شد و به طور انحصاری در فروشگاه Epic Games در دسترس قرار گرفت.

چرا Fall Guys دیگر در Steam در دسترس نیست؟

این تغییرات پس از تصاحب گروه تونیک گیمز توسط اپیک گیمز در سال 2021 انجام شد. و اگر نمی‌دانستید، گروه تونیک گیمز شرکت مادر Mediatonic، توسعه‌دهنده Fall Guys است.

متأسفانه، این بدان معناست که Fall Guys دیگر در Steam در دسترس نخواهد بود زیرا Epic Games تصمیم گرفت آن را به فروشگاه خود منتقل کند. خبر خوب این است که اگر یک گیمر رایانه شخصی هستید، همچنان می توانید این بازی را از فروشگاه Epic Game Store دانلود کرده و به صورت رایگان بازی کنید.

این اولین بار نیست که اپیک گیمز این کار را انجام می دهد. در سال 2019، این شرکت همچنین Psyonix، سازنده بازی محبوب Rocket League را خریداری کرد. مدت کوتاهی پس از خرید این شرکت، اپیک گیمز تصمیم گرفت تا Rocket League را به عنوان بازی رایگان تبدیل کند و آن را به طور انحصاری در فروشگاه Epic Games در دسترس قرار دهد.

چه اتفاقی می‌افتد اگر قبلاً یک نسخه Steam از Fall Guys داشته باشید؟

بازی Fall Guys

بازی Fall Guys

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بازیکنان جدید رایانه شخصی می توانند Fall Guys را به صورت رایگان از طریق فروشگاه Epic Games دانلود کنند. اما اگر قبلا بازی را از استیم دانلود کرده بودید، جای نگرانی نیست.

گیمرهای رایانه شخصی که قبلاً نسخه Fall Guys را از Steam دارند، همچنان می‌توانند همان به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کنند که بازیکنان جدیدی که بازی را از فروشگاه Epic دانلود کرده‌اند. یعنی دیگر نیازی به دانلود بازی یا حتی استفاده از فروشگاه Epic Games نخواهید داشت.

فروشگاه تغییر کرد، اما سرگرمی ثابت ماند

با وجود اینکه دیگر نمی‌توانید Fall Guys را در استیم دانلود کنید، اما همچنان می‌توانید با دانلود بازی از فروشگاه Epic Games با بچه‌های پاییزی مورد علاقه خود سرگرم شوید. نه تنها این، بلکه می توانید بازی خود را بر روی پلتفرم دیگری مانند پلی استیشن یا نینتندو سوییچ نیز انتخاب کنید و همچنان می توانید بدون از دست دادن پیشرفت خود بازی کنید.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT