کانال توییچ با بازی پرایم

چگونه در یک کانال توییچ با بازی پرایم مشترک شویم

زمان مطالعه 4 دقیقه

. مشترکین آمازون پرایم هر ماه یک اشتراک توییچ رایگان دریافت می‌کنند و از پرداخت جداگانه آن صرفه‌جویی می‌کنند. کانال توییچ با بازی پرایم را در ادامه بخوانید.

. برای استفاده از اشتراک رایگان Twitch، ابتدا Prime Gaming را فعال کنید، سپس حساب های Twitch و Prime Gaming خود را لینک دهید.

. پس از اتصال اکانت ها، به کانال پخش کننده بروید و از گزینه اشتراک رایگان استفاده کنید.

حمایت از استریمر های Twitch مورد علاقه شما با عضویت در کانال های آنها می تواند سرگرمی گران قیمتی باشد. اما اگر مشترک آمازون پرایم هستید، هر ماه یک اشتراک توییچ به صورت رایگان دریافت می کنید. اگر می‌خواهید از زیرمجموعه رایگان Twitch خود استفاده کنید اما مطمئن نیستید که چگونه آن را بازخرید کنید، در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد.

1. Prime Gaming را فعال کنید

برای باز کردن توانایی استفاده از یک اشتراک رایگان کانال توییچ در ماه، ابتدا باید در Amazon Prime مشترک شوید. از آنجا، برای فعال کردن Prime Gaming باید به وب سایت Prime Gaming بروید.

برای فعال کردن Prime Gaming، با کلیک بر روی دکمه ورود به سیستم در سمت راست بالای صفحه، با استفاده از جزئیات اکانت Amazon Prime خود وارد وبسایت شوید. پس از ورود به سیستم، دکمه Activate Prime Gaming را در گوشه سمت راست بالای صفحه فشار دهید و گزینه Add your mobile number را انتخاب کنید.

سپس به صفحه اصلی اکانت آمازون خود منتقل می شوید، جایی که از شما خواسته می شود شماره تلفن خود را وارد کنید.

آمازون یک کد شش رقمی را به شماره ای که وارد کرده اید ارسال می کند. کد را در کادر متنی تایپ کنید تا شماره تلفن خود را تأیید کنید، و قبل از بازگشت به وب‌سایت Prime Gaming، حتماً «انجام شد» را در پایین صفحه فشار دهید.

در زیر لینک تغییر شماره تلفن خود، لینک دیگری با عنوان Refresh this page را مشاهده خواهید کرد. برای فعال کردن حساب Prime Gaming خود، آن را فشار دهید.

2. حساب‌های بازی Twitch و Prime خود را پیوند دهید

اکنون که اکانت پرایم گیمینگ شما فعال شده است، آماده هستید تا به مرحله بعدی بروید، یعنی پیوند دادن حساب های توییچ و پرایم گیمینگ خود. برای انجام این کار، به وب سایت Prime Gaming بازگردید.

نام اکانت خود را در گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کرده و Link Twitch account را انتخاب کنید.

با این کار یک پنجره باز می شود، بنابراین برای شروع، لینک حساب ها را انتخاب کنید. جزئیات حساب توییچ خود را در کادر ورود وارد کنید و کد شش رقمی را وارد کنید که به آدرس ایمیل مرتبط با حساب توییچ شما ارسال می شود.

تأیید را فشار دهید تا حساب Twitch خود را به حساب Prime Gaming خود لینک دهید.

3. چگونه از ساب رایگان Twitch خود با آمازون پرایم استفاده کنید

برای دسترسی به اشتراک ماهانه Twitch خود با Prime Gaming چند حلقه وجود دارد، اما اکنون که مراحل بالا را کامل کرده اید، آماده دریافت آن هستید.

برای اینکه در نهایت از ساب رایگان خود استفاده کنید، به وب سایت Twitch بروید و کانال پخش کننده مورد علاقه خود را باز کنید.

در سمت راست پایین پنجره جریان، کادری با عنوان Subscribe را مشاهده خواهید کرد. آن را انتخاب کنید تا پنجره اشتراک ظاهر شود.

هزینه اشتراک معمولی کانال Twitch 4.99 دلار در ماه است که در سمت راست پایین پنجره اشتراک مشاهده خواهید کرد.

با این حال، اگر یک زیرمجموعه Prime Gaming رایگان دارید، یک چک باکس با عنوان Use Prime Sub وجود خواهد داشت. برای بازخرید اشتراک ماهانه رایگان Twitch خود، آن کادر را علامت بزنید و برای تأیید اشتراک با Prime را انتخاب کنید.

چک باکس فقط در صورتی در دسترس خواهد بود که اشتراک‌های Twitch در کشور شما مجاز باشد، قبلاً Prime Gaming را فعال کرده باشید، کانالی که می‌خواهید در آن مشترک شوید وابسته یا شریک Twitch باشد، و از اشتراک رایگان خود در این ماه استفاده نکرده باشید.

اگر هر یک از این شرایط رعایت نشود، این گزینه برای شما در دسترس نخواهد بود.

هنگامی که با موفقیت از زیرمجموعه Prime Gaming خود استفاده کردید، می توانید اشتراک های Twitch خود را در وب سایت مشاهده و مدیریت کنید.

از دست دادن چیزهای رایگان همیشه سخت است، و از آنجایی که اشتراک ها چیزی هستند که Twitch و استریمر های آن را ادامه می دهند، هر ماه یک ساب رایگان شما با Prime به راحتی یکی از مهم ترین ویژگی های Twitch است که هر کاربر باید درباره آن بداند.

اشتراک آمازون پرایم نه تنها نمایش ها و فیلم های زیادی را برای تماشا در اختیار شما قرار می دهد، بلکه به شما این فرصت را می دهد که به صورت رایگان از سازندگان مورد علاقه خود حمایت کنید.

اشتراک‌ها افزایش می‌یابند، و بدون شک فهرستی رو به رشد از پرداخت‌های ماهانه به خدمات اشتراک در حال حاضر دارید. اما حداقل با آمازون پرایم، می توانید هر ماه یک هزینه اشتراک Twitch را از لیست خود حذف کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT