paypal invoice

چگونگی ایجاد لینک پرداخت پی پال (paypal invoice)

زمان مطالعه 3 دقیقه

استفاده از بهترین درگاه‌های پرداخت الکترونیکی بین المللی برای افرادی که به دلیل نوع کسب و کارشان متناوبا با پرداخت‌های بین المللی سرو کار دارند، بسیار اهمیت دارد. سیستم‌های پرداخت الکترونیکی که هم هزینه‌ها را برای کاربران به حداقل رسانده باشد و هم دارای امنیت بالایی باشد. درگاه‌های پرداخت اینترنتی پی پال، وب مانی و … از جمله‌ی این پردازشگرهای پرداخت هستند. در این مقاله شما خواهید آموخت که چگونه لینک پرداخت پی پال (paypal invoice) ایجاد کنید و به دوستان خود پول ارسال کنید یا از مشتریان خود در رسانه‌های اجتماعی پول دریافت کنید. لطفا با اول پرداخت همراه شوید.

چگونه لینک پرداخت پی پال (paypal invoice) را ایجاد نموده و به اشتراک بگذاریم؟

در این بخش از مقاله ما به شما نحوه‌ی ایجاد لینک پرداخت پی پال را از دو روش دسکتاپ و موبایل آموزش خواهیم داد. لطفا با ما همراه باشید.

ایجاد لینک پرداخت پی پال از طریق دسکتاپ

برای ساخت لینک پرداخت پی پال از طریق دسکتاپ طبق مراحل زیر عمل کنید.

مرحله‌ی اول : به وب سایت رسمی پی پال به آدرس www.paypal.com وارد شوید.

مرحله‌ی دوم : اگر در گذشته در وب سایت پی پال اکانت ساخته‌اید، هم اکنون به صفحه‌ی شخصی‌تان وارد شوید. اما اگر در این سایت حساب کاربری ندارید، از طریق گزینه‌ی sign up یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

مرحله‌ی سوم : در قسمت بالای صفحه گزینه‌ی Send & Request را انتخاب کنید تا صفحه‌ی درخواست برای شما نشان داده شود.

مرحله‌ی چهارم : در صفحه‌ای که به شما نشان داده می‌شود، گزینه‌ی Request را انتخاب کنید.

مرحله‌ی پنجم : در صفحه‌ای مشاهده می‌کنید، گزینه‌ی share your paypai.me را در سمت راست صفحه انتخاب کنید تا پنجره‌ای که شامل لیست لینک‌های پی پال است به شما نشان داده شود.

مرحله‌ی ششم : شما می‌توانید یک لینک زیر عکس پروفایل خود ببینید، در بالای صفحه. با استفاده از موس آن را انتخاب کنید و با کلیدهای Ctrl  و  C آن را کپی کنید.

مرحله‌ی هفتم : به صفحه‌ی رسانه‌ی اجتماعی بروید که قصد دارید این لینک را در آنجا قرار دهید. در تکست باکس مربوطه، لینک را paste کنید.

به این ترتیب شما از طریق سیستم دسکتاپ خود، یک لینک پرداخت پی پال ایجاد کرده‌اید. در ادامه همچنان با ما باشید تا نحوه ایجاد لینک پرداخت از طریق موبایل را برای شما آموزش دهیم.

paypal invoice
paypal invoice

ایجاد لینک پرداخت پی پال از طریق موبایل

برای اینکه بتوانید بر روی تلفن همرا خود لینک پرداخت پی پال ایجاد کنید، ابتدا باید اپلیکیشن پی پال را بر روی سیستم تلفن همراه خود نصب کنید. پس از نصب اپلیکیشن مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

برای ساخت لینک پرداخت پی پال از طریق موبایل طبق مراحل زیر عمل کنید.

مرحله‌ی اول : وارد اپلیکیشن پی پال شوید. با استفاده از ایمیل و پسورد، به حساب کاربری خود وارد شوید.

مرحله‌ی دوم : در بخش پائین پنجره روی گزینه‌ی request کلیک کنید.

مرحله‌ی سوم : از پنجره‌ای که باز می‌شود، در بخش بالای پنجره گزینه‌ی share your link to get paid را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، منویی از اپلیکیشن‌ها برای شما ظاهر می‌شود که  شما می‌توانید لینک پرداخت پی پال را در آن‌ها به اشتراک بگذارید.

مرحله ‌ی چهارم : یک اپلیکیشن انتخاب کنید. پس از آن اپلیکیشن با لینک شما در فیلد share باز می‌شود.

به طور مثال اگر بخواهید لینک پی پال خود را به دوستان خود از طریق جعبه‌ی متنی پیامک بفرستید، باید بر روی اپلیکیشن پیام در تلفن همراه خود کلیک کنید. لینک را در پیام پیست کنید و یک مخاظب به آن اضافه کنید تا لینک برای او ارسال شود.

با این روش می‌توانید از طریق تلفن همراه خود لینک پرداخت پی پال ایجاد کنید و برای دوستان خود ارسال نمائید یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. Farzad گفت:

    سلام با شماره ایران که مسدود میشود حسابم

    1. نیما نوبخت گفت:

      با درود.
      ضمن سپاس از همراهی شما باید عرض شود در زمان افتتاح حساب پی پال نیازی به تایید تلفن همراه نمی باشد و شما می توانید این مرحله را رذ نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT