کسب درآمد با میم کوین بانک (BONK)

کسب درآمد با میم کوین بانک (BONK) !! واقعی یا دروغ ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

مدت کوتاهی پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه میم کوین بانک (BONK) مبتنی بر بلاکچین سولانا ممکن است به زودی در پلتفرم معاملاتی ریوالوت (Revolut) لیست شود، قیمت این رمزارز به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت. در این پست به کسب درآمد با میم کوین بانک (BONK) می پردازیم.

کسب درآمد با میم کوین بانک (BONK)

بر اساس اطلاعیه منتشرشده توسط بانک دائو (BonkDAO) در تاریخ ۱۴ فوریه، ریوالوت قرار است یک «کمپین یادگیری و کسب درآمد» را برای بانک اجرا کند که هدف آن، افزایش تعداد کاربران این میم کوین تا ۵۰۰ هزار نفر است.

به گفته بانک دائو، ریوالوت در حال حاضر ۳۸ میلیون کاربر دارد و دارای مجوز بانکی در بیش از ۵۰ کشور است، به این معنی که برای رسیدن به هدف خود در رابطه با میم کوین بانک، فقط باید ۱٫۳ درصد از کاربران ریوالوت درگیر شوند.

طبق گزارش‌ها، کاربران ریوالوت برای شرکت در کمپین «یادگیری و کسب درآمد» آن، ۱٫۲ میلیون دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

کسب درآمد با میم کوین بانک (BONK)

کسب درآمد با میم کوین بانک (BONK)

در زمان نگارش این خبر، این کمپین همچنان منتظر تایید رسمی بانک دائو است. تاکنون، هفت نفر از ۱۲ عضو رای‌دهنده بانک به این کمپین رای مثبت داده‌اند و تنها یک رای دیگر برای رسیدن به حد نصاب تایید لازم است. در صورت تایید نهایی، این کمپین در دو مرحله اجرا خواهد شد.

اولین مرحله شامل آغاز پشتیبانی از BONK در پلتفرم ریوالوت، با هدف رشد آن برای یک تا دو ماه اول است. پس از آن هم، «کمپین یادگیری و کسب درآمد» راه‌اندازی خواهد شد.

در زمان نگارش این خبر، میم کوین بانک با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۴۱۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۲ درصد رشد دارد.
در همین حال، شایعاتی هم به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه BONK به زودی در لیست پلتفرم رابین‌هود (Robinhood) نیز قرار خواهد گرفت، اما هنوز اطلاعیه رسمی در این مورد وجود ندارد.

cointelegraph

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !