کشف 498 دستگاه استخراج قاچاق

کشف 498 دستگاه استخراج قاچاق (ماینر) در استان مرکزی

زمان مطالعه 2 دقیقه

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 498 دستگاه استخراج قاچاق با نام تجاری بیت ماین در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان خبر داد.

گزارش سردارعزیزی در زمینه کشف 498 دستگاه استخراج قاچاق

سردار کیومرث عزیزی در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان در تحقیقاتی گسترده از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل دستگاه های الکترونیکی قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

کشف 498 دستگاه استخراج قاچاق
کشف 498 دستگاه استخراج قاچاق

وی افزود:

با برنامه ریزی عملیاتی پلیس، خودروی مورد نظر در یکی از محور های موصلاتی شهرستان اراک شناسایی و در عملیات متوقف شد.

سردار عزیز ادامه داد:

در ابتدا راننده خودرو با ارایه بارنامه ای، مدعی حمل بار هندوانه به تهران بود که در بررسی دقیق ماموران انتظامی مشخص شد که این بارنامه فاقد اعتبار بوده و خودرو مورد بازرسی دقیق قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان اضافه کرد:

در بازرسی از خودرو 498 دستگاه الکترونیکی تولید ارز دیجیتال با نام تجاری بیت ماین که در یکی از بنادر کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود، کشف و توقیف شد.

سردار عزیزی تصریح کرد:

در بررسی کارشناسی صورت گرفته، مشخص شد که این دستگاه ها به دلیل مصرف بالای انرژی، در کشور تولید کننده مورد بهره برداری قرار نمی گیرد که توسط افرادی سودجو به صورت مستعمل خریداری و به کشور وارد شده و به صورت غیر قانونی و با قیمت هایی بسیار بالا به متقاضیان فروخته می شود.

وی ارزش تقریبی این محموله قاچاق را در حدود 20 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و برای یرخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع:markazi.isna.ir

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 4.8/5 - از 80 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT