پلاگین PDF ChatGPT

10 پلاگین PDF ChatGPT که می تواند در وقت و تلاش شما صرفه جویی کند

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا هر هفته ساعت‌ها با فایل‌های PDF کار می‌کنید؟ در اینجا چند پلاگین PDF ChatGPT وجود دارد که می تواند در زمان و تلاش شما صرفه جویی کند.

اغلب، ما با اتکا به راحتی دسترسی آنها، با PDF در تعامل هستیم. PDF ها تعامل ما با اطلاعات را از خواندن رمان ها و کتاب های الکترونیکی گرفته تا مطالعه و تجزیه و تحلیل نمودارها ساده می کند. اما گاهی اوقات کار با آنها ممکن است سخت باشد.

به عنوان مثال، یک PDF می تواند شامل صدها صفحه از یک کتاب فیزیکی اسکن شده باشد که تعامل با متن را دشوار می کند. این و بسیاری از چالش های دیگر می تواند ناامید کننده باشد. خوشبختانه، چندین پلاگین مبتنی بر هوش مصنوعی در ChatGPT در دسترس هستند تا شما را از فشار نجات دهند.

1.پلاگین PDF ChatGPT با Ai PDF

Ai PDF یک پلاگین ChatGPT است که برای ساده سازی استخراج اطلاعات از اسناد PDF با قابلیت بررسی واقعیت طراحی شده است و به شما کمک می کند اسناد بزرگ را به سرعت مرور کنید.

برای استفاده از آن، URL سند خود را کپی کرده و با فعال بودن افزونه در ChatGPT قرار دهید. سپس می توانید به آن دستور دهید تا هر اطلاعاتی را که نیاز دارید ارائه دهد. همچنین می توانید خلاصه ای ایجاد کنید که نکات اصلی کل سند را برجسته می کند.

چت بالا افزونه را نشان می دهد که آماری را از گزارش IBM PDF 2022 در مورد هزینه نقض داده ها استخراج می کند.

2. MixerBox ChatPDF

MixerBox ChatPDF افزونه قدرتمند دیگری است که به شما امکان می دهد با اسناد به روش های متعددی از جمله خلاصه کردن اطلاعات، ترجمه متن و استخراج بینش عمیق تعامل داشته باشید.

شما فقط باید آدرس وب یک سند PDF را پیدا کنید و آن را در ChatGPT قرار دهید. سند تحت پردازش قرار می گیرد و افزونه یک شناسه سند منحصر به فرد ارائه می دهد که نشان دهنده فایل آپلود شده است. سپس می توانید هر گونه سؤالی در مورد سند بپرسید.

در بالا تصویری از افزونه است که یک سند را در پنج نکته اصلی خلاصه می کند و متن را از انگلیسی به اسپانیایی تبدیل می کند.

3.پلاگین PDF ChatGPT با AAASummarize

AAA Summarize چیزی بیش از یک ابزار تعامل اسناد PDF است. همچنین می توان از آن برای خلاصه کردن صفحات وب و حتی ویدیوهای یوتیوب استفاده کرد و به شما یک نمای کلی از محتوا می دهد، بنابراین می توانید از خواندن یا تماشا صرف نظر کنید.

هنگامی که URL ویدیویی را جای‌گذاری می‌کنید، رونوشت آن را می‌خواند و به شما امکان می‌دهد اطلاعات بینش را بازیابی کنید. همچنین می توانید اطلاعات یک صفحه PDF خاص را خلاصه کنید یا از ابزار بخواهید که شما را به قسمت خاصی از یک ویدیو ببرد.

در بالا تصویری از افزونه است که محتوای ویدیوی راه اندازی ویژن پرو اپل را خلاصه می کند. با چنین عملکردی، برای دانستن نکات اصلی، نیازی به تماشای یک ویدیوی کامل ندارید.

4. Invoice Pilot

Invoice Pilot می‌تواند با خودکار کردن فعالیت‌هایی مانند ایجاد و سفارشی‌سازی فاکتورها، یافتن تخمین‌ها، و تولید اسناد PDF که می‌توانید با مشتریان خود به اشتراک بگذارید، به شما کمک می‌کند تا صورتحساب را ساده کنید.

برای استفاده بهینه از افزونه، اطلاعات اولیه در مورد کسب و کار خود از جمله جزئیاتی که باید در فاکتور درج شود و اطلاعات مشتری در اختیار آن قرار دهید. این افزونه می تواند شما را از طریق فرآیند ایجاد راهنمایی کند.

در بالا ChatGPT است که لینکی به یک فاکتور برای جین اسمیت به ارزش 1000 دلار خدمات مشاوره ای را نشان می دهد. مشاغل و مشاغل آزاد که اغلب فاکتور ایجاد می کنند می توانند از این راه حل ساده و در عین حال هوشمند بهره مند شوند.

5. AskYourPDF

AskYourPDF یک برنامه افزودنی هوش مصنوعی از یک برنامه مستقل است که برای کمک به افراد در تعامل با PDF طراحی شده است. توانایی‌های منحصربه‌فرد آن شامل استخراج بینش‌های ارزشمند از اسناد، بهبود ناوبری و درک اسناد، و سرگرم‌کننده کردن تعامل PDF است.

با AskYourPDF، می توانید با چسباندن URL یا آپلود یک سند محلی در رابط، با یک سند آنلاین تعامل داشته باشید و افزونه از اطلاعات موجود در PDF برای پاسخ به سوالات شما استفاده می کند. این افزونه همچنین دارای یک نسخه حرفه ای است که به شما امکان دسترسی به بینش های عمیق تر را می دهد.

در بالا نشان داده شده است افزونه ای است که داده ها را از یک سند PDF خارج می کند. برای استفاده از افزونه باید یک اکانت کاربری در AskYourPDF ایجاد کنید و سند را آپلود کنید.

6.پلاگین PDF ChatGPT با ChatOCR

ChatOCR یک افزونه جالب است که از فناوری تشخیص کاراکتر نوری برای استخراج اطلاعات از فایل‌های PDF، عکس‌ها و اسناد دست‌نویس استفاده می‌کند. بنابراین علاوه بر اینکه شما را قادر می سازد تا با PDF های استاندارد تعامل داشته باشید، تصاویر حاوی متن را اسکن کرده و اطلاعات را استخراج می کنید.

سناریویی را در نظر بگیرید که در آن یادداشت های خود را روی یک تکه کاغذ نوشته اید و می خواهید آنها را به یکی از بهترین برنامه های یادداشت برداری منتقل کنید. شما به سادگی یک عکس واضح از یادداشت های خود آپلود می کنید و به ابزار اجازه می دهید جادوی خود را انجام دهد.

همانطور که در بالا نشان داده شد، ما متنی را از یک PDF حاوی تصویری از یک سند ارزیابی کیفیت جستجو استخراج کردیم. برای استفاده از این افزونه باید یک اکانت کاربری ایجاد کنید و چند دقیقه صبر کنید تا فرآیند OCR تکمیل شود.

7. A+ Doc Maker

A+ Doc Maker از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی فرآیند ایجاد سند استفاده می‌کند. از طیف گسترده ای از انواع اسناد، از جمله PDF، اسناد Word، تب های Excel و فایل های HTML پشتیبانی می کند.

اگر نیاز به ایجاد سریع سند دارید، می‌توانید آن را در ChatGPT جای‌گذاری کنید و زمینه و دستورالعمل‌هایی در مورد طراحی و نوع سند مورد نیاز خود ارائه دهید. این ابزار سند را تولید می کند و با URL سند در رابط چت پاسخ می دهد، آماده دانلود برای شما.

ما به ابزار مقداری متن دادیم و به آن دستور دادیم که یک سند PDF ایجاد کند، پس از آن یک لینک را به اشتراک گذاشت. آن را امتحان کنید و ببینید که چگونه با سایر ابزارهای ایجاد PDF آنلاین مقایسه می شود.

8. Resume Copilot

Resume Copilot به رفع درد رزومه نویسی کمک می کند، از این رو ابزاری مفید برای جویندگان کار است. این برنامه رزومه های دوستانه ATS (سیستم ردیابی متقاضی) را تولید می کند که حاوی کلمات کلیدی است که مهارت ها و تجربیات مرتبط را برجسته می کند.

برای استفاده از این افزونه، از آن بخواهید یک لینک آپلود برای رزومه شما و درخواست توصیه هایی برای بهبود رزومه خود را به شما بدهد. ChatGPT از این افزونه برای تجزیه و تحلیل و پاسخ به سوالات شما بر اساس داده ها استفاده می کند.

در بالا نشان داده شده است افزونه ای که به من توصیه هایی برای بهینه سازی رزومه برای شغل استراتژیست محتوا می دهد.

9.پلاگین PDF ChatGPT با AccuratePDF

AccuratePDF یک پلاگین هوش مصنوعی است که توسط Avian طراحی شده است و امکان مکالمات تعاملی با اسناد PDF را فراهم می کند. می‌توانید بدون در نظر گرفتن اندازه، زبان، موضوع یا طول اسناد PDF خود با نقل قول‌ها و نقل قول‌های دقیق صفحه، بینش عمیقی از اسناد PDF خود دریافت کنید.

برای استفاده از آن، آدرس وب سند PDF را ارائه دهید. اگر یک سند محلی دارید و می‌خواهید آن را تجزیه و تحلیل کنید، آن را در یکی از این پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری اسناد آنلاین آپلود کنید و از پیوند برای جستجوی افزونه استفاده کنید.

ما از افزونه در مورد یک قطعه خاص از داده در یک سند PDF سؤال کردیم. پاسخ صحیح با اطلاعات تکمیلی مربوطه داد و پاسخ ها را ذکر کرد.

10.پلاگین PDF ChatGPT با Converter App

برنامه مبدل برای کمک به شما در تبدیل ارز در زمان واقعی و ایجاد نمودارهای نرخ ارز طراحی شده است. علاوه بر این، به شما امکان می دهد تصاویر، رونوشت های چت، ویدیوها و حتی فایل های صوتی را به PDF تبدیل کنید.

برای استفاده از آن، URL فایل منبع خود را با فعال بودن افزونه در ChatGPT کپی و جایگذاری کنید. این فایل را تجزیه و تحلیل و یک PDF تولید می کند. علاوه بر این، این ابزار به شما امکان می دهد خلاصه سازی متن استاندارد و دستکاری PDF را انجام دهید.

در اینجا افزونه ای است که یک تصویر را به PDF تبدیل می کند و پس از آن لینک دانلود را به اشتراک می گذارد.

افزایش بهره وری با افزونه های PDF ChatGPT

اگر بدانید که چگونه از آنها به خوبی استفاده کنید، افزونه های PDF ChatGPT می توانند بهره وری شما را افزایش دهند. پلاگین های بالا طیف گسترده ای از توانایی ها را برای اعمال در جنبه های مختلف کار خود، از خلاصه کردن متن گرفته تا ذکر اسناد و ایجاد فاکتورهای PDF به شما می دهند. با این حال اینها فقط تعداد انگشت شماری از بسیاری از افزونه های موجود هستند. اگر می خواهید بهره وری خود را به سطح جدیدی برسانید، این افزونه ها را امتحان کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت