مقایسه Quillbot با Grammarly

مقایسه Quillbot با Grammarly: کدام ابزار دستیار نوشتن بهتری است؟

زمان مطالعه 9 دقیقه

نمی توانید بین Quillbot و Grammarly تصمیم بگیرید؟ در اینجا یک مقایسه سریع وجود دارد تا به شما کمک کند بهترین دستیار نوشتن را برای خود انتخاب کنید. مقایسه Quillbot با Grammarly را در ادامه بخوانید.

نوشتن می تواند یک تلاش چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که سعی می کنید گرامر کامل و محتوای بدون خطا را حفظ کنید. به لطف پیشرفت تکنولوژی، ما اکنون ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی پیشرفته ای داریم که به نویسندگان کمک می کند کار خود را بهبود بخشند و صیقل دهند.

در میان رقبای برتر بازار Quillbot و Grammarly هستند که هر دو ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه می‌کنند و ادعا می‌کنند مهارت نوشتن را افزایش می‌دهند، اما به روش‌های کمی متفاوت. در این مقایسه، ما به طور کامل این دو دستیار نوشتاری محبوب را ارزیابی و مقایسه خواهیم کرد تا به شما کمک کند تعیین کنید کدام یک برای نیازهای شما بهترین است.

مروری بر Quillbot

Quillbot یک ابزار نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که به دلیل قابلیت‌های قابل توجه ترجمه‌اش متمایز است. Quillbot از تکنیک های پیشرفته پردازش زبان طبیعی (NLP) برای کمک به کاربران در نوشتن بهتر و یافتن عبارات جدید استفاده می کند.

علاوه بر ترجمه، Quillbot چندین ویژگی را ارائه می دهد که به شما در نوشتن کمک می کند، از جمله خلاصه کردن، بررسی دستور زبان، بررسی سرقت ادبی، تولید استناد و ایجاد محتوای هوش مصنوعی.

Quillbot با رابط کاربری بصری، حالت‌های نوشتن متعدد، پشتیبانی از اصطلاحنامه و ادغام یکپارچه با پلتفرم‌های محبوب، به ابزاری قدرتمند برای نویسندگان، دانشجویان و متخصصانی تبدیل می‌شود که به دنبال اجتناب از سرقت ادبی یا ساده‌سازی ایده‌های پیچیده هستند.

مروری بر Grammarly

Grammarly یک ابزار نوشتاری یکپارچه با هوش مصنوعی است که به دلیل توانایی آن در اصلاح، تصحیح و تصحیح محتوا به طور موثر مشهور است. طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها، از جمله بررسی گرامر بلادرنگ، پیشنهادات متنی برای وضوح و مختصر بودن، افزایش واژگان، تشخیص سرقت ادبی (در نسخه برتر)، و پشتیبانی از چندین سبک نوشتاری را ارائه می‌دهد.

معرفی اخیر Grammarly از ابزار GrammarlyGo به آن کمک می کند تا با توانایی کاربران در بهبود جملات خود و حتی تولید محتوای جدید با Quillbot رقابت کند.

Quillbot در مقابل Grammarly: Differences

اگرچه Quillbot و Grammarly هر دو ابزارهای دستیار نوشتن هوش مصنوعی هستند، اما اهداف متفاوتی دارند. Quillbot به‌عنوان بهترین ابزار بازنویسی شناخته می‌شود، در حالی که Grammarly به عنوان بهترین بررسی گر دستور زبان برتر است. در کنار این تفاوت برجسته، این دو ابزار چندین تمایز دیگر نیز دارند:

1. بازنویسی

Grammarly و Quillbot هر دو قابلیت‌های بازنویسی را ارائه می‌دهند، اما یکی از آنها به وضوح از نظر دقت و اثربخشی بر دیگری برتری دارد.

ابزار جدید هوش مصنوعی Grammarly، GrammarlyGO، کار باورنکردنی در بازنویسی پاراگراف های کوتاه و بلوک های طولانی متن با بازنویسی کل مطلب به روشی کاملاً منحصر به فرد بدون از دست دادن معنای اصلی انجام می دهد. همچنین می‌توانید آهنگ را برای بازنویسی، مانند خنثی، رسمی، گاه به گاه، آموزنده و غیره تنظیم کنید.

از سوی دیگر، بازنویس Quillbot به طور قابل توجهی در توانایی بازنویسی خود کم است، که با توجه به اینکه در درجه اول به عنوان یک ابزار بازنویس شناخته می شود، تکان دهنده است. این به سادگی با جایگزین کردن برخی از کلمات در جملات با مترادف ها کار می کند، که همیشه کاملاً دقیق نیستند. در نسخه پریمیوم، می توانید لحن بازنویسی را تنظیم کنید و حتی هنگام بازنویسی یک جمله را بزرگ یا کوتاه کنید.

یکی از مواردی که ما در مورد ابزار بازنویسی Quillbot دوست داریم به شما امکان می دهد جملات را به چندین زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، چینی، ایتالیایی، ژاپنی، رومانیایی، لهستانی و غیره بازنویسی کنید.

2. ایجاد محتوای هوش مصنوعی

Quillbot به شما امکان می دهد با استفاده از ویژگی Suggest Text محتوا را از ابتدا تولید کنید و GrammarlyGO هم همینطور. هر دو ابزار کار بسیار خوبی در پیشنهاد و نوشتن محتوای جدید از ابتدا انجام می دهند، اما در نحوه کار با هم تفاوت دارند.

ویژگی ایجاد محتوای هوش مصنوعی Quillbot با پیشنهاد پاراگراف بعدی که باید در نوشته خود بگنجانید کار می کند. این ابزار به ورودی دائمی کاربر نیاز دارد و قبل از اینکه بتواند محتوای پیشنهادی بعدی را ایجاد کند، باید یک یا دو جمله را خودتان بنویسید. اگر به دنبال نوشتن یک مقاله یا مقاله کامل بدون قرار دادن هیچ اطلاعاتی هستید، این ممکن است ناخوشایند باشد.

مقایسه Quillbot با Grammarly

مقایسه Quillbot با Grammarly

خوشبختانه GrammarlyGO این نیاز را درک می‌کند و با برخی از بهترین ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی، مانند Jarvis و ChatGPT، با تولید مقالات و مقالات بیش از 1000 کلمه، به تنهایی کار می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موضوعی را که می خواهید در مورد آن بنویسید تایپ کرده و Enter را فشار دهید.

این ابزار یک مقاله کامل را تنها در چند ثانیه تولید می کند! دیگه چی؟ همچنین می‌توانید از هوش مصنوعی درخواست کنید که محتوایی را که تولید می‌کند با دادن دستوراتی مانند «توصیف‌تر کن» یا «رسمی‌تر کن» یا از آن بخواهید که کار خود را دوباره بیان کند.

3. مترجم

یکی از ویژگی‌هایی که Quillbot دارد، اما Grammarly فاقد آن است، یک مترجم داخلی است که به شما امکان می‌دهد محتوا را بین زبان‌های مختلف ترجمه کنید. با استفاده از مترجم Quillbot.0 می توانید محتوا را به 34 زبان مختلف ترجمه کنید.

Grammarly هیچ گونه قابلیت ترجمه ای ارائه نمی دهد و حتی ویژگی جدید GrammarlyGO آن فقط به زبان انگلیسی در دسترس است.

4. سبک و لحن نوشتن

Grammarly در درک و انطباق با سبک ها و لحن های مختلف نوشتاری می درخشد. این پیشنهادات شخصی در مورد تسلط، ثبات، وضوح، تعامل، تحویل، و یک راهنمای سبک بر اساس مجموعه لحن و مخاطب هدف ارائه می دهد. همچنین به طور هوشمند ایده‌های واژگانی و مترادف‌هایی را برای کلماتی که در سند شما ظاهر می‌شوند ارائه می‌کند.

مقایسه Quillbot با Grammarly

مقایسه Quillbot با Grammarly

علاوه بر این، می‌توانید از دستیار هوش مصنوعی GrammarlyGO بخواهید هر گونه شکاف در نوشته‌های شما را شناسایی کند، پیشنهاداتی برای بهبود محتوا ارائه دهد یا حتی کل پاراگراف‌ها را با لحن و سبک دلخواه شما بازنویسی کند.

Quillbot در درک ظرافت‌های سبک‌های نوشتاری مختلف چندان ظریف نیست. بیشترین کاری که انجام می دهد شناسایی جملات غیرفعال و ارائه پیشنهادهایی برای تبدیل آنها به فعال است. با این حال، این ویژگی تنها در نسخه پریمیوم نرم افزار قابل دسترسی است.

مقایسه Quillbot با Grammarly: شباهت ها

با وجود تفاوت‌هایشان، Quillbot و Grammarly چند شباهت دارند:

1. یکپارچه سازی مرورگر و رابط کاربری

هر دو Quillbot و Grammarly تلاش های قابل توجهی برای ایجاد رابط های کاربر پسند انجام داده اند. آنها یکپارچه سازی یکپارچه با مرورگرهای وب و واژه پردازهای محبوب را ارائه می دهند که دسترسی به ویژگی های آنها را برای شما بسیار راحت می کند. علاوه بر این، رابط‌های کاربری آن‌ها بصری است، و نویسندگان در تمام سطوح را برای حرکت و استفاده مؤثر از ابزارها آسان می‌کند.

2. جستجوگر سرقت ادبی

هم Quillbot و هم Grammarly چک‌کننده‌های سرقت ادبی را ارائه می‌کنند که باید از طریق اشتراک ممتاز در پلتفرم به آنها دسترسی داشت. آنها به طور مشابه عمل می کنند، محتوای شما را در برابر پایگاه داده خود بررسی می کنند تا اطلاعاتی در مورد درصد اصالت و موارد سرقت ادبی ارائه دهند و همچنین نتایج منطبق با منابع خود را ارائه دهند.

با این حال، بررسی سرقت ادبی Quillbot تا حدودی محدود کننده است، زیرا فقط به شما امکان می دهد 20 صفحه در ماه را بررسی کنید، حتی با یک اشتراک حق بیمه. Grammarly چنین محدودیتی ندارد.

3. بررسی گرامر

Quillbot و Grammarly هر دو عملکرد مؤثری برای بررسی گرامری ارائه می‌دهند که به درستی علائم نگارشی، توافق، حروف بزرگ و اشتباهات املایی را شناسایی می‌کنند. با این حال، هر دو ویژگی هایی را ارائه می دهند که آنها را متمایز می کند.

Grammarly توضیحی برای هر پیشنهاد دستور زبانی ارائه می دهد که به بهبود گرامر کلی شما کمک می کند.

از سوی دیگر، Quillbot’s Grammar Checker به دلیل توانایی آن در ارائه چک کردن گرامر برای زبان انگلیسی، بلکه برای آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی متمایز است. این یک ویژگی عالی است، به خصوص اگر اغلب به زبان هایی غیر از انگلیسی می نویسید. این قابلیت در Grammarly وجود ندارد، که فقط امکان بررسی دستور زبان برای زبان انگلیسی را فراهم می کند.

4. طرح های حق بیمه

مقایسه Quillbot با Grammarly

مقایسه Quillbot با Grammarly

هم Quillbot و هم Grammarly سهولت انتخاب بین نسخه های ممتاز و رایگان ابزارهای دستیار نوشتن خود را ارائه می دهند. با نسخه پریمیوم Quillbot، می‌توانید به کلمات نامحدود در ترجمه، سرعت پردازش سریع‌تر، بررسی سرقت ادبی و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. دارای سه طرح زیر است:

. ماهانه: 9.95 دلار

. شش ماهه: 39.95 دلار صورتحساب هر شش ماه

. سالانه: 49.95 دلار هر 12 ماه صورتحساب می شود

Grammarly دو طرح اشتراک مختلف را ارائه می دهد: Premium و Business. نسخه Premium همه چیز را در نسخه رایگان ارائه می‌کند، به‌علاوه بررسی گرامر پیشرفته، پیشنهادهای نوشتاری خاص ژانر، بررسی سرقت ادبی، و بینش نوشتاری پیشرفته. می توانید انتخاب کنید که 30 دلار ماهانه، 60 دلار به صورت سه ماهه، یا 144 دلار سالانه برای طرح حق بیمه پرداخت کنید.

در مقابل، طرح تجاری عمدتاً برای مشاغل و تیم ها است و ویژگی های امنیتی پیشرفته و راهنمای سبک را ارائه می دهد. Grammarly یک برنامه آزمایشی 7 روزه را برای طرح تجاری خود ارائه می دهد و می توانید یک برنامه ماهانه با 25 دلار برای هر عضو انتخاب کنید یا برنامه سالانه را با 12.25 دلار برای هر عضو در ماه انتخاب کنید.

5. ابزار استناد

Quillbot و Grammarly هر دو دارای یک ابزار تولید استناد هستند که به شما کمک می کند نقل قول ایجاد کنید و فرمت های نقل قول مناسب را بررسی کنید. با پشتیبانی از سبک های APA، MLA، و شیکاگو، آنها راه حلی رایگان برای ایجاد نقل قول های کامل و درون متنی برای مقالات و مقالات دانشگاهی شما ارائه می دهند.

با این حال، استفاده از مولد استناد Quillbot بسیار ساده‌تر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL وب سایتی را که می خواهید برای آن نقل قول ایجاد کنید، قرار دهید و قالب استناد را انتخاب کنید، و ابزار در عرض چند ثانیه یک نقل قول تولید می کند.

ابزار استناد Grammarly بسیار پیچیده‌تر است و برای ایجاد یک استناد باید تمام جزئیات مورد نیاز را به صورت دستی وارد کنید.

با این حال، با افزونه کروم Grammarly، می توانید این مشکل را ساده کنید.

مقایسه Quillbot با Grammarly

مقایسه Quillbot با Grammarly

به سادگی به وب‌سایتی که برای آن به نقل‌قول نیاز دارید بروید و روی دریافت نقل‌قول‌ها در پایین صفحه کلیک کنید تا نقل‌قول‌های خودکار در قالب استناد مورد نظر خود ایجاد کنید.

مقایسه Quillbot با Grammarly: کاربران ایده آل

Quillbot برای دانش‌آموزان، دانشگاهیان، تولیدکنندگان محتوا و نویسندگان چند زبانه مناسب‌تر است. این به دانش‌آموزان و دانشگاهیان کمک می‌کند تا از سرقت ادبی، بررسی دستور زبان، نقل‌قول‌های خودکار و ترجمه‌ها اجتناب کنند، در حالی که سازندگان محتوا از تولید محتوای هوش مصنوعی سود می‌برند.

از سوی دیگر، Grammarly برای نویسندگان در تمام سطوح، از جمله دانشجویان، دانشگاهیان، متخصصان تجارت و نویسندگان محتوا مناسب است. این به هر کسی که برای نوشتن صیقلی تلاش می کند پاسخ می دهد و آن را به ابزاری همه کاره برای چندین کاربر تبدیل می کند.

Quillbot در مقابل Grammarly: کدام ابزار برای شما بهترین است؟

Quillbot و Grammarly دستیاران قدرتمند نوشتن هوش مصنوعی هستند که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که نیازهای نوشتاری متفاوتی را برآورده می‌کنند. در حالی که Grammarly در ابتدا بر بررسی گرامر، توصیه‌های سبک و بررسی سرقت ادبی متمرکز بود، اکنون قابلیت‌های تولید محتوا، بازنویسی و خلاصه‌سازی را مشابه Quillbot ارائه می‌دهد.

در مقایسه ما، متوجه شدیم که Grammarly تقریباً در همه چیز بهتر است به جز ترجمه، بررسی سرقت ادبی، و مقرون به صرفه بودن در طرح‌های برتر. با این حال، Quillbot برای کاربران چند زبانه و افرادی که به بررسی و خلاصه کردن دستور زبان اولیه نیاز دارند عالی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT