خرید هوش مصنوعی Calligrapher

خرید هوش مصنوعی Calligrapher | خرید اکانت Calligrapher

زمان مطالعه 2 دقیقه

هوش مصنوعی نیز در حال حاضر در حال متحول کردن جهان است.هوش مصنوعی Calligrapher در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد. برای خرید هوش مصنوعی Calligrapher از لینک زیر می توانید ثبت سفارش نمایید:

خرید اکانت Calligrapher

خرید هوش مصنوعی Calligrapher

یک توسعه دهنده خلاق محصولی مبتی بر هوش مصنوعی ساخته است که با استفاده از آن می‌توان هر متن با حروف انگلیسی را به صورت دست نویس به کاربر تحویل دهد.

خرید هوش مصنوعی Calligrapher

خرید هوش مصنوعی Calligrapher

تفاوت این قابلیت با قونت هایی که حالت دست نویس دارند این است که خروجی این هوش مصنوعی منحصر به فرد به حساب می‌آید.

سال ها قبل از ظهور OpenAI یک متخصص یادگیری ماشینی به نام “شان واسکز” با استفاده از هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل برنامه را ساخت. این برنامه می‌تواست دست نوشته مصنوعی تولید کند.

در حال حاضر این برنامه در سایت Calligrapher.ai در دسترس است و این روز ها باز سر و صدای زیادی به پا کرده است. یکی از قابلیت های این برنامه استفاده از شبکه‌های عصبی بازگشتی (RNN) است.

خرید هوش مصنوعی Calligrapher

خرید هوش مصنوعی Calligrapher

شبکه های عصبی بازگشتی رفتار زمانی پویایی دارند. با توجه به این قابلیت این شبکه می‌تواند گزینه مناسبی برای تولید ابزار های خوش نویسی و تشخیص گفتار باشد.

این هوش مصنوعی در حال حاضر می‌تواند به 9 سبک مختلف متن تولید کند همچنین قابلیت های دیگری نیز دارد. برخی از قابلیت ها عبارت است از مدیریت سرعت، خوانایی و قطر خطوط.

همچنین خروجی کار به صورت فایل وکتور SVG قابل دانلود است. وب سایت ارائه دهنده در حال حاضر مانند یک دمو است و به همین دلیل قابلیت محدودی دارد.

هوش مصنوعی در آینده نزدیک بیش از الان زندگی مردم را فرا می‌گیرید. به تازگی نیز هوش مصنوعی MusicLM عرضه شده است و در آینده حرف ها زیادی برای گفتن دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT