خرید هوش مصنوعی Kaiber

خرید هوش مصنوعی Kaiber | خرید اکانت Kaiber

زمان مطالعه 2 دقیقه

با توجه به گزارشات هوش مصنوعی جدیدی پا به عرصه گذاشته است. هوش مصنوعی Kaiber یک ابزار است که کاربران با آن می‌توانند به سادگی اقدام به تبدیل متن به عکس در کمترین زمان کنند. برای خرید هوش مصنوعی Kaiber می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید اکانت Kaiber

خرید هوش مصنوعی Kaiber

این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی امکان تبدیل متن به ویدیو را برای کاربران فراهم می‌سازد. قابل ذکر است انعطاف پذیری این ابزار کمتر از ابزار های تبدیل متن به عکس است.

این ابزار همچنین مانند ابزار های تبدیل متن به عکس عمل می‌کند و با استفاده از یادگیری ماشینی در گذشته توانسته است حجم زیادی از فریم ها را پردازش کند.

خرید هوش مصنوعی Kaiber

خرید هوش مصنوعی Kaiber

با توجه به این موضوع این ابزار می‌تواند با داشتن ورودی از سوی کاربر فریم های جدید را تولید کند.

نحوه کار Kaiber

مانند بیشتر سرویس های مشابه، این ابزار نیز تحت وب در دسترس است و خبری از اپلیکیشن موبایل برای دسترسی به آن نیست.

البته امکان استفاده از این سرویس در موبایل های هوشمند و تبلت نیز فراهم شده است. یکی دیگر از قابلیت های این سرویس بهینه سازی نمایش آن بر روی صفحه نمایش های کوچک است.

کاربران برای استفاده از این ابزار باید اعتبار داخلی داشته باشند و این امر در بقیه ابزار های هوش مصنوعی نیز وجود دارد. برای کار با این ابزار باید وارد سایت Kaiber.ai شوید.

خرید هوش مصنوعی Kaiber

خرید هوش مصنوعی Kaiber

سپس با اکانت گوگل خود در سایت ثبت نام کنید و از امکانات و قابلیت های فراوان وب سایت نهایت استفاده را ببرید.

هر کاربر بعد از ورود و ثبت نام در سایت 50 اعتبار هدیه دریافت خواهد کرد. قابل ذکر است ساخت هر ویدیو 5 واحد از اعتبار کاربر کم خواهد کرد. بنابراین در استفاده از اعتبار خود بسیار هوشمندانه عمل کنید.

امکان جالبی که این سایت دارد این است که در هر ماه اعتبار کاربران باز می‌گردد. همچنین اگر می‌خواهید ویدیو تولید شده منطبق با ایده شما باشد بهتر است یک عکس برای نمونه برداری به این سرویس بدهید.

در حال حاضر ابزار های مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار بی‌شمار شده اند و کار را برای کاربران بسیار آسان کردند. برخی از این ابزار ها عبارت است از هوش مصنوعی Dall-E 2 و هوش مصنوعی Calligrapher.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT