سایت آموزش موسیقی

4 بهترین سایت آموزش موسیقی برای مبتدیان و حرفه ای ها

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال تقویت مهارت های موسیقی خود هستید؟ این وب‌سایت‌ها آموزش موسیقی ارائه می‌دهند، چه تازه شروع کرده‌اید و چه حرفه‌ای. سایت آموزش موسیقی را در ادامه معرفی میکنیم.

ساخت موسیقی یکی از لذت بخش ترین سرگرمی ها برای افراد در هر سنی است. در حالی که تقریباً همه از گوش دادن به موسیقی لذت می برند، معمولاً این باور وجود دارد که یادگیری یک ساز دور از دسترس است. با این حال، برای کسانی که قصد ندارند به نوازندگان چیره دست تبدیل شوند، یادگیری نواختن موسیقی در سطح مبتدی هدفی بسیار دست یافتنی تر از آنچه تصور می کنید است.

برای کمک به سفر موسیقی شما، ما بهترین وب سایت های آموزش موسیقی را برای مبتدیان به علاوه بازیکنان متوسط ​​و پیشرفته که به دنبال بهبود مهارت موسیقی خود هستند، گردآوری کرده ایم.

مزایای آموزش وب سایت برای یادگیری موسیقی

توجه به این نکته مهم است که معلمان حضوری سطح بالایی از آموزش را ارائه می دهند که تنها با یادگیری از وب سایت ها نمی توان به آن دست یافت. شخصی سازی و تنظیم دقیق تکنیک ارائه شده توسط یک معلم برجسته برای ارتقای نوازندگی شما به سطح پیشرفته ایده آل است.

در عین حال، زندگی مردم شلوغ است، در حالی که منابع مالی نیز ممکن است کمیاب باشد. بسیاری از ما وقت آزاد کافی برای شرکت در دروس معمولی نداریم، چه رسد به اینکه به اندازه کافی تمرین کنیم تا آن را ارزشمند کنیم.

اگر می خواهید یک ساز را با سرعت خود و در زمان های مناسب یاد بگیرید، درس های وب سایت مکانی ایده آل برای شروع است. و برای نوازندگان پیشرفته، استفاده از منابع آنلاین یک راه عالی برای بهبود نوازندگی شما با یادگیری آکوردها، تکنیک ها، بیت ها یا اصول تئوری جدید است.

در حالی که وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که آموزش موسیقی ارائه می‌دهند، ما بهترین‌ها را با دقت انتخاب کرده‌ایم. با شروع دروس در نظر گرفته شده برای مبتدیان و حرکت به سمت منابع پیشرفته، امیدواریم این سایت ها الهامات و دانش فراوانی را در اختیار شما قرار دهند.

1.سایت آموزش موسیقی PianoLessons4Children.com

ماریا میلر سخاوتمندانه دروس رایگان در نظر گرفته شده برای نوازندگان پیانو را ارائه می دهد. اگرچه این وب‌سایت عمدتاً برای بچه‌ها طراحی شده است، همانطور که در نام PianoLessons4Children.com نشان داده شده است، این درس‌ها برای بزرگسالانی که شروع به کار می‌کنند نیز یک انتخاب عالی است.

پیدا کردن راه‌هایی برای سرگرم کردن فرزندانشان می‌تواند برای والدین چالش ‌برانگیز باشد. یادگیری یک ساز می تواند سرگرمی سازنده ای را برای کودکان فراهم کند که ممکن است منجر به یک عمر سرگرمی در ساخت موسیقی شود.

یکی از بسیاری از جنبه های برجسته این درس ها این است که دانش آموزان را تقریباً بلافاصله شروع به پخش آهنگ های ساده می کند. در حالی که برخی از معلمان ممکن است اصرار داشته باشند که دانش آموزان ابتدا مقدار قابل توجهی از نظریه را یاد بگیرند، این رویکرد اغلب منجر به بی علاقگی می شود.

این درس‌ها با پرش سریع به آهنگ‌ها، سهولت نسبی نواختن موسیقی ساده بر روی پیانو را نشان می‌دهند، که مطمئناً الهام‌بخش مبتدی‌ها خواهد بود و در عین حال لذت فوری را در این فرآیند تضمین می‌کند.

این وب سایت دانش آموزان را از طریق اصول نوازندگی پیانو راهنمایی می کند و شامل بسیاری از آهنگ های محبوب کودکان، با منابعی است که شامل فیلم های آموزشی و نت موسیقی می شود.

2.سایت آموزش موسیقی OnlineDrummer

آیا می خواهید توانایی های اولیه خود را در نوازندگی درام تقویت کنید؟ یا شما یک درامر هستید که می خواهید پایه های اساسی ساز را محکم کنید؟ در هر صورت، OnlineDrummer شما را تحت پوشش قرار داده است.

این وب سایت 17 صفحه درس رایگان برای درامرهای سطح مبتدی و متوسط ​​ارائه می دهد. این منابع با ویدیوهای توضیحی و نت‌های موسیقی، همه چیز را از آموزش 26 پایه درام استاندارد گرفته تا ریتم‌های پیچیده‌تر را بررسی می‌کنند.

OnlineDrummer مجموعه‌ای از درس‌های ارزشمند را برای درامرهای سطح مبتدی و متوسط ​​با تمرکز بر یادگیری نحوه نواختن طیف وسیعی از آهنگ‌های محبوب ارائه می‌دهد.

علاوه بر درس‌های رایگان، OnlineDrummer مجموعه‌ای از نت‌های موسیقی را برای کسانی که در حال یادگیری خواندن نت‌نویسی درام هستند و می‌خواهند قطعاتی را که توسط نوازندگان مورد علاقه‌شان معروف شده‌اند، بنوازند.

ویدئوها به سبکی آسان برای دنبال کردن ساخته شده اند و در عین حال دستورالعمل ها و نکات اساسی عالی برای بهبود بازی شما ارائه می دهند. از تکنیک‌های ساده پر کردن درام گرفته تا یادگیری ضربات در زمان‌های غیرمعمول، این درس‌ها مطمئناً برای طیف وسیعی از علاقه‌مندان به درام لذت و پیشرفت را به ارمغان می‌آورند.

3.سایت آموزش موسیقی Guitar Tricks

Guitar Tricks یک منبع فوق العاده برای کسانی است که هرگز گیتار ننواخته اند و نوازندگان متوسطی که می خواهند توانایی های خود را گسترش دهند.

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، ممکن است بخواهید قبل از تعهد به عضویت پولی، پیشنهادات رایگان را بررسی کنید. قسمت آموزش گیتار مبتدی به شما نام تارها و دو آکورد ساده را آموزش می دهد که پایه و اساس اجرای اولین آهنگ شما خواهد بود!

هنگامی که اعتماد به نفس شما بالا رفت، می توانید با ایجاد یک اکانت کاربری رایگان، از درس های اضافی بدون هزینه لذت ببرید. این سطح دوم آموزش مقدمه ای برای برداشتن انگشت، الگوهای ضربه زدن و آرپگیشن برای شما فراهم می کند.

عضویت رایگان در مجموع 24 درس ارائه می دهد که شروعی عالی است. برای کسانی که می خواهند تحصیلات خود را ادامه دهند، اشتراک کامل با 19.95 دلار در ماه در دسترس است.

با بیش از 11000 درس، Guitar Tricks یک انتخاب عالی برای نوازندگان مبتدی و متوسط ​​است.

4.سایت آموزش موسیقی Soundfly

Soundfly منبع نهایی برای نوازندگان پیشرفته یا مبتدیانی است که قصد دارند نوازندگی خود را به سطح بالایی برسانند. این وب سایت بسیاری از گزینه های آموزشی رایگان به همراه طیف گسترده ای از دوره های برتر را با هزینه اشتراک ماهانه 39 دلار ارائه می دهد.

Soundfly منبعی عمیق است که در درجه اول برای کسانی که نوازندگان حرفه ای یا سرگرمی های جدی هستند در نظر گرفته شده است. دوره ها در دسته بندی ها، از جمله نوازندگی ساز، تولید، ترانه سرایی، تجارت موسیقی و مواد الهام بخش مختلف سازماندهی می شوند.

دوره های ممتاز توسط متخصصان صنعت موسیقی در رأس کار خود تدریس می شود. و سطح جزئیات باورنکردنی است. به عنوان مثال، در بخش تولید موسیقی، می توانید دوره هایی در مورد قدرت احساسی آکوردها، تکنیک های میکس مدرن، تولید هیپ هاپ، طراحی سازهای مبتنی بر نمونه و موارد دیگر را بگذرانید.

برای کسانی که علاقه مند به بهبود توانایی های ساز خود هستند، Soundfly شما را پوشش داده است. درامرها می‌توانند دوره‌های منحصربه‌فردی مانند ریتم‌های تار و ضرب‌های انتزاعی را بگذرانند. گیتاریست‌ها مطمئناً نوازندگی خود را با استفاده از کوک‌های جایگزین برای گیتاریست خلاق تقویت خواهند کرد.

کلیدها، آکوردها و بیت ها، یک دوره آموزشی برتر که توسط کیفر، برنده جایزه گرمی ایجاد شده است، به دانش آموزان می آموزد که چگونه با تئوری، بداهه نوازی و ضرب آهنگ ازدواج کنند تا پیانیست و تهیه کننده برتر شوند.

برای نوازندگانی که می‌خواهند در کسب‌وکار باهوش‌تر شوند، دوره‌هایی مانند «تجارت هنر بی‌نتیجه»، «تورینگ با کفش‌دار»، و «چگونه می‌توانیم تمام حق‌الامتیازهایی را که هرگز نمی‌دانستی وجود داشته‌اند به دست بیاوریم» منابع برجسته‌ای برای ارتقای حرفه شما به سطح بعدی هستند.

از مزایای ساخت موسیقی لذت ببرید

موسیقی یک شادی جهانی است. به سختی می توانید فردی را پیدا کنید که از موسیقی لذت نبرد. و در حالی که گوش دادن به موسیقی یک فعالیت فوق العاده است، نواختن یک ساز روشی باورنکردنی برای شخصی سازی تجربیات موسیقی شماست. اگر به دنبال راه جدیدی برای ابراز خلاقیت خود هستید، یا صرفاً به دنبال سرگرمی جدیدی هستید، چند درس را امتحان کنید.

برای کسانی که قبلاً نوازنده هستند، این وب سایت ها منابع زیادی را برای بهبود مهارت های شما و یادگیری تکنیک ها یا سازهای جدید ارائه می دهند. هنگامی که در حال مطالعه یک ساز هستید، احتمالاً می خواهید دروس خود را با آموزش مبانی تئوری موسیقی همراهی کنید تا توانایی های کامل را توسعه دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT