برنامه برای کشف رویدادهایی در اطراف

10 بهترین برنامه برای کشف رویدادهایی در اطراف شما اتفاق می افتد

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا نمی دانید چگونه رویدادهای نزدیک خود را پیدا کنید؟ برنامه برای کشف رویدادهایی در اطراف را بشناسید.

بیرون رفتن و لذت بردن از یک رویداد با دوستان یکی از بهترین راه ها برای ساختن خاطرات مادام العمر است. مهم نیست که بودجه شما چقدر است، همیشه نوعی سرگرمی در دسترس است – پیدا کردن آن همیشه بخش سختی بوده است.

امروز می توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود با رویدادهای محلی که در نزدیکی شما اتفاق می افتد ارتباط برقرار کنید. چه در خانه استراحت کنید و چه در یک شهر جدید لذت ببرید، می توانید از این برنامه های تلفن هوشمند برای یافتن بهترین رویدادهای محلی استفاده کنید.

1. Eventbrite

Eventbrite یکی از بهترین برنامه های رویداد برای یافتن رویدادهای محلی از همه نوع است. جشنواره‌های موسیقی، نمایش‌های صنایع دستی، و حتی خزیدن در نوارها درست در دسترس شما هستند.

دسترسی به موقعیت مکانی خود را فعال کنید تا ببینید در اطراف شما چه اتفاقی می افتد یا بر اساس شهر جستجو کنید. سپس این برنامه تاریخ، زمان، مکان، نقشه و رویدادهای مشابه را به شما می دهد. همچنین می توانید قیمت بلیط ها را بررسی کنید و موارد موجود را سفارش دهید.

می توانید رویدادها را بر اساس دسته بندی مرور کنید یا چیزی خاص را جستجو کنید. به علاوه، می‌توانید رویدادها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا موارد دلخواه خود را با یک اکانت کاربری رایگان ذخیره کنید. حتی برای پیدا کردن فعالیت‌هایی برای فرزندانتان عالی است.

2. TickPick

بزرگترین مزیت TickPick مدل قیمت گذاری ساده این برنامه است. یکی از بدترین چیزها در مورد خرید بلیط از سایت های سنتی بلیط، هزینه خدمات است. اگرچه بلیط کنسرت ممکن است زیر 40 دلار ذکر شود، اما پس از هزینه خدمات اغلب بیش از 50 دلار هزینه دارد.

TickPick تمام هزینه ها و قیمت های مختلف را مستقیماً در هزینه نمایش داده شده محاسبه می کند تا دقیقاً بدانید که شرکت در رویدادهای محلی برای شما چقدر هزینه دارد. این یک راه عالی برای یافتن رویدادهای محلی است و بلافاصله متوجه می شوید که آیا می توانید هزینه شرکت در آن را بپردازید یا خیر.

می‌توانید از این برنامه برای یافتن معاملات در رویدادهای محلی لحظه آخری استفاده کنید، و همچنین مستقیماً از آن برای اسکن بلیط‌های خود برای ورود استفاده کنید.

3.برنامه برای کشف رویدادهایی در اطراف: Fever

Fever به عنوان یک مرکز یک مرحله ای برای کشف و کاوش طیف گسترده ای از رویدادها در شهرهای بزرگ در سراسر جهان عمل می کند. با رابط کاربر پسند و پایگاه داده گسترده خود، شما را قادر می سازد تا به راحتی رویدادهایی را پیدا کنید که متناسب با ترجیحات و علایق شما هستند.

چه به دنبال کنسرت، مهمانی، نمایشگاه های هنری، رویدادهای ورزشی، یا حتی تجربیات منحصر به فرد و غیرعادی باشید، Fever همه اینها را دارد.

فهرست‌های رویدادهای برنامه‌ریزی شده این اطمینان را به شما می‌دهد که هرگز از اتفاقات شهرتان غافل نشوید، و یک پلتفرم راحت و جامع برای مطلع شدن از آخرین رویدادها، خرید بلیط و برنامه‌ریزی تقویم اجتماعی خود به آسانی فراهم می‌کند.

برای شروع، یک اکانت کاربری ثبت نام کنید و یک شهر را انتخاب کنید. در مرحله بعد، رویدادها را کاوش کنید و از داخل برنامه بلیط رزرو کنید. Fever به شما کمک می کند صحنه های فرهنگی پر جنب و جوش و متنوع را در شهرهای بزرگ در سراسر جهان کشف کنید. این ابزار ارزشمندی برای کسانی از ما است که به دنبال استفاده حداکثری از زمان آزاد خود و کشف افق های جدید هستیم.

4. Ticketmaster

انواع رویدادهایی که دوست دارید ممکن است کمی بزرگتر از نمایش های هنری محلی یا کارگاه های تجاری باشد. Ticketmaster برای رویدادهای ورزشی، تئاتر و موسیقی زنده مشهور است. رویدادهای خود را بیابید، بلیط های خود را خریداری کنید، و در راه رسیدن به یک روز یا عصر پر از سرگرمی هستید.

اگر از Ticketmaster به صورت آنلاین استفاده می کنید، می توانید در برنامه وارد اکانت کاربری خود شوید. جزئیات رویداد را با تاریخ، زمان، مکان، دسترسی، پارکینگ و نقشه دریافت کنید. سپس صندلی‌های محل برگزاری، قیمت بلیط را بررسی کنید و اگر آماده هستید، آن را خریداری کنید.

5. Meetup

از زمان تأسیس خود در سال 2002، Meetup به یکی از محبوب ترین برنامه های رویداد یاب موجود تبدیل شده است. این برند به طور ناخواسته خود را در میانه طوفان WeWork 2019 و پس از خرید شرکت املاک در سال 2017 یافت. با این حال، در مارس 2020، دوباره دست به دست شد و آینده بلندمدت آن امن به نظر می رسد.

این برنامه بر روی جلسات و رویدادهای حضوری محلی تمرکز دارد. بیش از 225000 گروه ملاقات در سراسر جهان از این برنامه برای فهرست کردن رویدادهای محلی در 130 کشور استفاده می کنند.

6.برنامه برای کشف رویدادهایی در اطراف: Gametime

اگر ورزش اولین انتخاب شما برای یک رویداد محلی باشد، Gametime یک گزینه برنامه عالی است. اگرچه این برنامه انواع رویدادها را نیز ارائه می دهد، اما به طور خاص برای بازی های ورزشی طراحی شده است.

این برنامه بر کمک به مشتریان در خرید بلیط لحظه آخری تمرکز دارد. Gametime به شما کمک می کند از این کاهش قیمت ها استفاده کنید و بهترین بلیط را با کمترین قیمت برای شما به ارمغان می آورد. حتی می‌توانید تا 90 دقیقه پس از زمان شروع، بلیت‌ها را با قیمت بسیار پایین خریداری کنید، اگر برایتان مهم نیست که شروع را از دست بدهید.

Gametime همچنین دارای یک سیاست بازپرداخت فوق العاده است. با این حال، باید توجه داشت که چندین بررسی خلاف این را ادعا می کنند. مانند تمام فروشندگان آنلاین بلیط، خریداران مراقب باشند.

7. Facebook

همه شنیده‌اند که رویدادهای فیس ‌بوک به‌شدت از کنترل خارج شده‌اند، با حضور هزاران نفر در جشن‌های تولد و موارد مشابه (ما این را توصیه نمی‌کنیم!) این داستان‌ها به تنهایی گواهی بر توانایی فیس ‌بوک در یافتن رویدادهایی هستند که در نزدیکی شما اتفاق می‌افتند. .

حتی اگر کاربر فعال فیس بوک نیستید، به یاد داشته باشید که صدها رستوران، کسب و کار و گروه فعالیت در منطقه شما یک نمایه فعال دارند.

حتی نسبتاً معمول است که ببینیم آنها برای افرادی که به یک پست خاص مراجعه می کنند، تخفیف و تبلیغات ارائه می دهند. فیس‌ بوک با نقشه‌ها، فهرست‌های شرکت‌کنندگان و ابزارهای مدیریت رویداد، یک برنامه رویداد شگفت‌آور مفید است.

به سادگی رویدادها را در نوار جستجو تایپ کنید، و تعداد زیادی رویداد، چه به صورت آنلاین و چه آفلاین، را خواهید دید. به سادگی یک رویداد را به‌عنوان «رفتن»، «غیرعلاقه‌مند» یا «شاید برای پاسخ‌گویی» علامت‌گذاری کنید.

8. StubHub

اگر ایده رویدادهای بزرگتر و خرید بلیط همه در یک برنامه را دوست دارید، اما یک جایگزین Ticketmaster می خواهید، StubHub را امتحان کنید. این به شما امکان می‌دهد بر اساس مکان یا دسته‌بندی، مانند ورزش، تئاتر یا موسیقی، کاوش کنید که چه اتفاقی در حال وقوع است.

مشابه Ticketmaster، می‌توانید تمام جزئیات رویداد را ببینید، نقشه صندلی‌ها را بررسی کنید، قیمت بلیط را مشاهده کنید و خرید انجام دهید. اگر وارد اکانت کاربری رایگان شوید یا ثبت نام کنید، می توانید از ویژگی هشدار قیمت استفاده کنید. ممکن است رویدادهای کوچک‌تری مانند جشنواره‌ها یا رژه‌ها را پیدا نکنید، اما اگر ترجیح می‌دهید بزرگ‌تر شوید، این برنامه ارزش بررسی را دارد.

9. All Events in City

همچنین می توانید رویدادهای منطقه خود را با همه رویدادها در شهر پیدا کنید. از ورزش و هنر گرفته تا کارگاه ها و سمینارها، می توانید مناسبت مناسب خود را پیدا کنید.

برای شروع به شهر فعلی خود بروید و سپس رویدادهای فهرست شده بر اساس دسته را مرور کنید. می‌توانید برای دیدن همه رویدادها در یک دسته، مانند سرگرمی یا آینده، ضربه بزنید. سپس، نتایج خود را با زیرمجموعه هایی مانند کنسرت یا کمدی محدود کنید.

All Events in City تاریخ ها، زمان ها و مکان ها و همچنین توضیحات، نقشه ها و لینک های بلیط را به شما می دهد. نکته جالب در مورد این برنامه این است که می‌توانید در صورت حضورتان علامت‌گذاری کنید، با سازمان‌دهنده تماس بگیرید، آن را به تقویم خود اضافه کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید—همه از یک نقطه.

10.برنامه برای کشف رویدادهایی در اطراف:  Snapchat

اگر به دنبال یافتن رویدادهای محلی رایگان و خودجوش هستید، اسنپ چت یک گزینه عالی است. این همچنین یک انتخاب فوق العاده است زیرا احتمال زیادی وجود دارد که شما قبلاً این را برای اهداف شبکه های اجتماعی دانلود کرده باشید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بررسی رویدادها، تماشای داستان‌های فردی دوستانتان است. اینها یک راه عالی برای به دست آوردن اسکوپ داخلی و دیدن مکان هایی هستند که نزدیکترین دوستان شما در حال استراحت هستند.

اسنپ ​​مپ می تواند به شما در یافتن توصیه های رستوران، رویدادهای محلی و موارد دیگر کمک کند. می‌توانید در نقشه پیمایش کنید و داستان‌های عمومی دارای برچسب جغرافیایی یا مکان‌های داغ را جستجو کنید. می‌توانید روی نقاط داغ و مکان‌ها کلیک کنید تا ببینید در حال حاضر در شهر چه اتفاقی می‌افتد و برای تفریح ​​خوب به آنجا بروید.

چگونه رویدادهای نزدیک خود را پیدا کنیم

از هر یک از این برنامه ها برای پیدا کردن سرگرمی محلی برای یک شب بیرون استفاده کنید. مهم نیست که یک رویداد بزرگ یا کوچک به آن علاقه دارید، یک برنامه رویدادهای محلی برای نیازهای سرگرمی شما وجود دارد. توصیه می کنیم تعدادی از آنها را امتحان کنید تا آنهایی را بیابید که بیشترین کاربران و اطلاعات موجود را برای منطقه شما دارند.

امتیاز 1/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !