بهترین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی

10 تا از بهترین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی در سال 2023

زمان مطالعه 13 دقیقه

انتشار محتوای با کیفیت برای یک وب سایت برای جذب مخاطب و افزایش آنها در راستای رشد وب سایت امری ضروری است. با این حال، اگر افراد حرفه ای را برای اینکار استخدام کنید، اینکار می تواند دشوار و بسیار پرهزینه باشد. بهترین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی را در ادامه معرفی کرده ایم.

هوش مصنوعی به شما کمک می کنند تا به راحتی ایمیل ها و پست های شبکه های اجتماعی را ایجاد و منتشر کنید. شما همچنین می توانید از آن به عنوان یک ایده پرداز در هنگام کار بر روی یک موضوع استفاده مشخص کنید.

در این مقاله 10 تا از بهترین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی را بررسی خواهیم کرد. ما هر گزینه را بر اساس عوامل مختلفی از جمله قیمت ها، ویژگی ها و کیفیت محتوا ارزیابی کرده ایم.

تولید کننده محتوای هوش مصنوعی یا AI Content Generator چیست؟

AI Content Generator ابزاری است که به طور خودکار متن را بر اساس ورودی های کاربر تولید می کند و به کاربران کمک می کند تا به سرعت انواع مختلف محتوا مانند پست های شبکه های اجتماعی و ایمیل ها را ایجاد کنند.

علاوه بر این، AI Content Generatorبرای تحقیقات بر اساس کلمات کلیدی، بررسی سرقت ادبی و ایده‌پردازی محتوا نیز مفید هستند. آنها از نظر قیمت و ویژگی ها متفاوت هستند تا نیازهای مختلف کاربران را پاسخ دهند.

10 تولید کننده محتوای برتر هوش مصنوعی

به لطف فناوری هوش مصنوعی، فرآیندهایی مانند توسعه وب سایت و تولید محتوا حتی برای مبتدیان نیز به امری ممکن تبدیل شده است.

در صنعت دیجیتال مارکتینگ، AI Content Generator می تواند به کاربران کمک کند تا بر موانعی که سر راه نویسندگان وجود دارد غلبه کنند، روند تحقیق را سرعت ببخشند و محتوای موجود را بروزرسانی کنند.

این مقاله بهترین ابزارهای تولید محتوا را برای بودجه های مختلف و همچنین براساس ویژگی های برجسته آنها بررسی و مقایسه می کند.

بهترین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی: Rytr

بهترین گزینه برای: ایجاد یک short website copy

قیمت: freemium

Rytr یک تولید کننده محتوای AI مقرون به صرفه و پر از ویژگی های منحصربفرد است. برنامه های پولی آن از 9 دلار در ماه شروع می شود، اما یک نسخه رایگان نامحدود با ویژگی های فراوان نیز ارائه می کند.

برای استفاده از این ابزار، کاربران باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و وارد سایت رایتر شوند. سپس، یک الگو را انتخاب کرده، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنند و روی Ryte for me کلیک کنند تا محتوا تولید شود.

در حالی که Rytr یک ابزار ساده و مقرون به صرفه است، برای تولید ایده چندان گزینه ایده آلی نیست زیرا تنها سه نوع محتوا را تولید می کند. همچنین مطالب به زبان های غیر انگلیسی به دلیل کیفیت پایین نیاز به ویرایش بیشتری دارند.

ویژگی های کلیدی:

تولید تصویر علاوه بر متن: Rytr می‌تواند یک تصویر بدون حق امتیاز بر اساس توضیحات کاربران ایجاد کند تا به سرعت بخشیدن به فرآیند تولید محتوا کمک کند.

مدیریت اسناد: این ابزار دارای کاوشگر فایل و پوشه داخلی است که به سازماندهی پروژه‌های شما کمک می کند.

پشتیبانی از زبان: Rytr محتوای نوشتاری را به بیش از 30 زبان تولید می کند که بسیار بیشتر از سایر نویسندگان هوش مصنوعی است.

بهترین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی: Jasper

بهترین گزینه برای: نوشتن و ویرایش محتوا

قیمت: از 59 دلار در ماه شروع می‌شود

جاسپر یک راه حل خلاقانه برای تولید محتوا و بازاریابی با هوش مصنوعی است. دارای بیش از 50 قالب برای انواع مختلف محتوا، از پروفایل های شبکه های اجتماعی گرفته تا توضیحات محصولات تجارت الکترونیک.

این ابزار به شما امکان می دهد در سه مرحله ساده محتوا تولید کنید؛ یک الگو را انتخاب کنید، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و تنظیمات خروجی را تنظیم کنید. این اطلاعات ممکن است شامل عنوان، لحن و توضیحات مختصری در رابطه با محتوا باشد.

پس از کلیک روی «generate» یا «compose»، جاسپر براساس تنظیمات شما محتوایی با اندازه های مختلف تولید می‌کند. کل فرآیند تولید محتوا فقط چند ثانیه طول می کشد.

Jasper دارای ویژگی‌های جامع و گزینه‌های یکپارچه‌سازی بیشتری نسبت به ابزارهای دیگر است که به سرعت بخشیدن به کارهایی از قبیل ویرایش، تصحیح و بهینه‌سازی محتوا کمک می‌کند.

با این حال، قیمت خدمات جاسپر به تعداد کلمات ماهانه شما بستگی دارد. از آنجایی که تعیین میزان دقیق این رقم می تواند قدری مشکل باشد، قبل از اقدام به خرید، نسخه آزمایشی رایگان پنج روزه را امتحان کنید.

ویژگی های کلیدی:

Grammarly integration: برای اطمینان از کیفیت محتوا، به طور خودکار خطاهای دستوری و املایی را بررسی می کند.

ورودی متن به گفتار: جزئیات محتوا و دستورالعمل های بیشتر را با صدای خود فرمان دهید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO): جاسپر به طور خودکار کلمات کلیدی مورد نظر را در محتوای شما اضافه می کند و برای تجزیه و تحلیل آسان SEO با Surfer ادغام می شود.

Frase

بهترین گزینه برای: ایجاد محتوای متمرکز بر سئو

قیمت: از 14.99 دلار در ماه شروع می شود

Frase یک ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی متمرکز بر SEO است. ویژگی بهینه سازی داخلی آن، پیشنهادهایی را تحت عنوان کلیدواژه بر اساس محتوای رقبا نشان می دهد تا به رتبه‌بندی بهتر مقاله شما در میان نتایج جستجو کمک کند. کاربران می‌توانند از ابزار AI Write برای ایجاد خودکار محتوا بر اساس الگوها استفاده کنند.

این ابزار همچنین سرفصل ها و مطالبی را بر اساس مقالات مشابه برای سرعت بخشیدن به نگارش محتوای شما پیشنهاد می کند.

معایب عمده Frase قیمت های بالای طرح های اشتراکی آن و عدم وجود نسخه آزمایشی رایگان است.

علاوه بر این، تنها چند ویژگی به‌عنوان افزونه‌ در دسترس هستند و 35 دلار اضافی در ماه هزینه در پی دارند. به دلیل قیمت های بالا، اگر صاحب کسب و کاری هستید که بر بازاریابی محتوا تمرکز می کند، این ابزار را به شما توصیه می کنیم.

ویژگی های کلیدی:

ابزار جامع سئو: مقالات رقبا را تجزیه و تحلیل می کند و کلمات کلیدی، تعداد کلمات و عناوین ایده آل را پیشنهاد می کند تا به رتبه بندی محتوای شما در موتورهای جستجو کمک کند.

تجزیه و تحلیل محتوا: Frase با Google Search Console ادغام می‌شود تا عملکرد مقالات شما را ردیابی کند، از جمله نرخ کلیک، بازدیدها و رتبه‌بندی.

Brief generator: به طور خودکار قالب های پست وبلاگ کامل و سازگار با سئو ایجاد می کند تا گردش کار محتوای شما را ساده تر کند.

بهترین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی: Copysmith

بهترین گزینه برای: تولید محتوای کوتاه

قیمت: از 19 دلار در ماه شروع می‌شود

Copysmith یک ابزار عالی هوش مصنوعی برای تولید محتوای کوتاه مانند تبلیغات، توضیحات محصول و برچسب‌ها است.

علاوه بر تولید محتوا بر اساس موارد استفاده، Copysmith به شما امکان می دهد جملات خود را به طور خودکار بازنویسی یا گسترش دهید. این یک ویژگی عالی برای مدیریت محتوا می باشد.

Copysmith با ابزارهای مختلف برای بهبود عملکرد خود ادغام می شود. برای مثال، آن را با افزونه WooCommerce وردپرس ترکیب کنید تا به سرعت بتوانید توضیحات محصولات را برای فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید.

با این حال، در حالی که از زبان های دیگر پشتیبانی می کند، Copysmith برای ایجاد محتوای غیر انگلیسی چندان مناسب نیست.

Copysmith یک دوره آزمایشی هفت روزه رایگان با تمام قالب ها و ویژگی ها ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی:

ادغام گسترده: علاوه بر Frase و WooCommerce، Copysmith با ابزارهای پردازشی مانند Google Docs و Microsoft Word ادغام می شود.

امکان همکاری تیمی : فایل ها، پوشه ها و ابزارهای تولید محتوا را با اعضای تیم به اشتراک می گذارد.

تولید کننده محتوای انبوه : با استفاده از الگوی ارائه شده، به طور همزمان برای چندین ورودی محتوا ایجاد کنید.

Copy.ai

بهترین گزینه برای: تولید متون کوتاه

قیمت: freemium

Copy.ai ابزاری همه کاره برای نگارش با استفاده از هوش مصنوعی با بیش از 90 قالب و پشتیبانی از 25 زبان است. علیرغم اینکه یک گزینه محبوب برای کپی رایتینگ است، می تواند محتوای طولانی مانند پست های وبلاگ نیز بنویسد.

برای شروع، یک الگو متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید، مانند زیرنویس اینستاگرام، پست ، یا ایمیل. Copy.ai ساختار و محتوا را بر اساس توضیحات شما تولید می کند.

همچنین چندین ابزار برای بهبود فرآیند ویرایش شما ارائه می کند. به عنوان مثال، به شما امکان می دهد جملات را به طور خودکار بازنویسی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه آن، وجود قالب ها و چندین ویژگی رایگان است. که باعث می شود Copy.ai برای وبلاگ نویسان شخصی و فریلنسرها با بودجه محدود، گزینه ای مناسب باشد.

اگرچه این ابزار به شما امکان می‌دهد محتوای طولانی‌تری ایجاد کنید، اما برای نوشتن پست‌های وبلاگ گزینه ی مناسبی نیست.

ویژگی های کلیدی:

تنوع قالب: Copy.ai دارای بیشترین قالب محتوا در مقایسه با سایر تولیدکنندگان مبتنی بر هوش مصنوعی است.

پروژه و کلمات نامحدود: با خرید اشتراک طرح Pro، کاربران می‌توانند پروژه‌های نامحدود ایجاد کنند و همچنین محدودیتی در تعداد کلمات نداشته باشند.

گردش کار: هوش مصنوعی وظایف تولید محتوا را به صورت خودکار انجام می دهد تا گردش کار را ساده‌تر کرده و خطاهای انسانی را به حداقل برساند.

Scalenut

بهترین گزینه برای: ایجاد محتوای طولانی

قیمت: از 23 دلار در ماه شروع می‌شود

Scalenut یک ابزار نگارش محتوا بر اساس هوش مصنوعی است و برای تولید پست های طولانی در وبلاگ ها بسیار مناسب است. می‌توانید از این سرویس در کل فرآیند تولید محتوا، از برنامه‌ریزی کلمات کلیدی و تحقیق در موضوع تا نگارش استفاده کنید.

برای ایجاد مقاله با استفاده از Scalenut، کلمات کلیدی مرتبط با محتوای خود را در ابزار Topic Cluster وارد کنید. سپس، روی «Create Brief» کلیک کنید تا طرح کلی پست وبلاگ را ویرایش کنید، مانند تغییر عنوان‌ها یا افزودن بخش سؤالات متداول.

Cruise Mode در صفحه ویرایشگر به شما امکان می‌دهد پست‌های طولانی وبلاگ را در چند دقیقه ایجاد کنید. روی عنوان هایی که می خواهید اضافه کنید کلیک کنید، Scalenut به طور خودکار محتوای آنها را می نویسد.

با این حال، خروجی این ابزار اغلب حاوی اشتباهات املایی، عبارت‌های عجیب و غریب و زبان غیرقابل درک است. در حالی که رفع این قبیل نواقص آسان است، ولی نیاز به زمان بیشتری برای بازبینی و تصحیح محتوا دارد.

طرح های اشتراکی Scalenut در مقایسه با سایر ابزارهای هوش مصنوعی در لیست ما قیمت مناسبی دارند. همچنین یک دوره آزمایش هفت روزه رایگان نیز ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی:

Cruise Mode: با کلیک بر روی پیشنهادات ارائه شده، در پنج مرحله ساده، مقالات جدید را برنامه ریزی کرده و بنویسید.

Topic clustering: موضوعی را وارد کنید تا ایده هایی در مورد کلمات کلیدی هدفمند تولید کنید.

Natural Language Processing (NLP) analysis:

Scalenut کلمات کلیدی مرتبط را برای تولید محتوای بهینه و با کیفیت فراهم می کند.

LongShot

بهترین گزینه برای: تحقیق و بررسی

قیمت: از 29 دلار در ماه شروع می‌شود

هوش مصنوعی گاهی اوقات محتوای عجیبی را تولید می کنند که نیاز به تأیید دستی دارد. اگر به یک نویسنده هوش مصنوعی نیاز دارید که به طور خودکار محتوا را ایجاد و بررسی کند، از LongShot استفاده کنید.

LongShot می تواند انواع مختلفی از محتوا را تولید کند، از جمله پست های وبلاگ، ایمیل های فروش و … . برای شروع نگارش، روی نوع محتوا در نوار کناری کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

کاربران می توانند بخشی از متن را انتخاب کرده و صحت یا سرقت ادبی را مستقیماً در صفحه ویرایشگر بررسی کنند. ابزارهای اختصاصی این فرآیند را بهینه کرده و تعداد خطاهای احتمالی را کاهش می‌دهد.

نقطه ضعف اصلی LongShot سیستم قیمت گذاری آن است.علاوه بر این، LongShot هیچ دوره آزمایشی رایگانی ارائه نمی دهد.

ویژگی های کلیدی:

Fact-checker: به طور خودکار بخشی از محتوای شما را برای اطمینان از صحت آن بررسی و پرچم گذاری می کند.

Fact generator: مطالبی را از وب سایت های معتبر با موضوع مشابه برای کمک به سرعت بخشیدن به روند تحقیق پیشنهاد می کند.

Custom template: علاوه بر گزینه های ارائه شده، کاربران می توانند قالب های سفارشی را برای موارد استفاده خاص خود ایجاد کنند.

بهترین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی: ShortlyAI

بهترین گزینه برای: auditing content

قیمت: از 65 دلار در ماه شروع می‌شود

ShortlyAI یک ابزار نگارش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی با رابط کاربری ساده است. به شما امکان می دهد مقالات کاملی را تنها با چند جمله یا توضیحات مختصر ایجاد کنید.

برای استفاده از این ابزار، کافی است خلاصه مقاله را در صفحه ویرایشگر وارد کنید و روی گزینه ی Write for me کلیک کنید. در ادامه می توانید دستوراتی را برای بازنویسی، کوتاه کردن یا گسترش جملات وارد کنید.

در مقایسه با سایر ابزارهای ایجاد محتوا، استفاده از ShortlyAI آسانتر است و خروجی با کیفیت بالاتری دارد. با این حال، فقط مقاله تولید می کند، هیچ ویژگی تحقیقاتی یا بازاریابی اضافی ارائه نمی کند.

از دیگر معایب آن می توان به قیمت بالای آن و عدم وجود نسخه آزمایشی رایگان اشاره کرد. اگر فقط از ابزارهای نویسنده هوش مصنوعی برای پشتیبانی از فرآیند نگارش خود استفاده می کنید و به ویژگی های اضافی نیاز ندارید، ShortlyAI می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

ویژگی های کلیدی:

رابط کاربری ساده: به طور خلاصه، رابط کاربری هوش مصنوعی شامل صفحه ویرایشگر و یک نوار کناری و گزینه تنظیمات است که استفاده از آن را آسان می کند.

ویرایشگر تعاملی : کاربران می توانند دستوراتی را روی صفحه ویرایشگر بنویسند تا محتوا را بر اساس استانداردهای خود تنظیم کنند.

بدون محدودیت: برخلاف سایر ابزارها، Shortly AI به شما امکان می دهد مقالات و کلمات نامحدودی ایجاد کنید.

بهترین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی: Article Forge

بهترین گزینه برای: تولید طرح کلی وبلاگ و محتوای طولانی

قیمت: از 13 دلار در ماه شروع می‌شود

Article Forge به کاربران این امکان را می دهد که پست ها را تنها با سه ورودی ایجاد کنند کلمات کلیدی، زبان و اندازه. علاوه بر نگارش، به طور خودکار عناوین، تصاویر، ویدئوها و لینک‌هایی را به مقاله شما اضافه می‌کند.

در منوی ویرایشگر، کاربران می توانند محتوای تولید شده را به بیش از 20000 کلمه گسترش دهند و بخش های بیشتری را اضافه کنند. علاوه بر این، به طور خودکار محتوای شما را بر اساس کلمات کلیدی ارائه شده بهینه می کند.

نقطه ضعف Article Forge، قیمت گذاری مبهم آن است. با این حال، این ابزار نگارش محتوای مبتنی ب هوش مصنوعی یک نسخه آزمایشی رایگان پنج روزه و 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی:

انتشار خودکار: مقاله خود را مستقیماً از طریق برنامه Article Forge در وردپرس ارسال کنید.

یکپارچه سازی API: ادغام ابزار هوش مصنوعی با استفاده از API Article Forge

تولید ویدئو، تصویر و لینک: به طور خودکار ویدیوها، تصاویر یا لینک‌ها را به محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اضافه می کند.

بهترین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی: Kafkai

بهترین گزینه برای: نگارش پست‌های وبلاگ

قیمت: از 29 دلار در ماه شروع می‌شود

Kafkai ابزاری عالی برای نگارش محتوا با استفاده از هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسان است. دارای قالب‌های پست وبلاگ برای بیش از 30 موضوع، از جمله سلامت، خودرو، آموزش، تجارت و امور مالی است.

برای نگارش یک پست، یک الگو انتخاب کنید و یک پاراگراف در مورد محتوایی که می خواهید تولید کنید بنویسید. پس از تصمیم گیری در مورد زبان و تعداد کلمات، Kafkai شروع به نگارش مقاله می کند.

با توجه به امکانات محدود و تنوع محتوا، Kafkai فقط برای وبلاگ نویسان مناسب است. از آنجایی که موارد استفاده خاص تری نسبت به سایر ابزارها دارد، قبل از خرید آن، نسخه آزمایشی رایگان سه روزه آنها را امتحان کنید.

ویژگی های کلیدی:

قالب های جامع : کتابخانه قالب گسترده Kafkai به شما امکان می دهد محتوای وبلاگ را بر اساس موضوعات مختلف تولید کنید.

محدودیت ماهانه: ارزان ترین طرح به شما امکان می دهد تا 100 مقاله در ماه بدون محدودیت در تعداد کلمات ایجاد کنید.

ادغام وردپرس : افزونه Kafkai به شما امکان می‌دهد یک گردش کاری یکپارچه و متمرکز ایجاد کنید.

نحوه استفاده از تولید کننده محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی

در حالی که مراحل تولید محتوا با استفاده ابزارهای نگارش مبتنی بر هوش مصنوعی متفاوت است، ولی به طور کلی، پنج مرحله در همه آنها وجود دارد:

یک الگو انتخاب کنید؛ نوع محتوایی را که می خواهید درباره آن بنویسید را انتخاب کنید.

ورودی خود را وارد کنید؛ توضیحات محتوا، لحن، تغییرات لازم و کلمات کلیدی را اضافه کنید.

محتوا را تولید کنید: تنظیمات را برای شروع فرآیند نگارش تأیید کنید.

متن را تصحیح و ویرایش کنید؛ خطاهای محتوای نوشته شده مانند غلط های املایی و دستور زبانی را بررسی کنید.

محتوا را منتشر کنید؛ محتوای تکمیل شده را در وب سایت خود بارگذاری یا کپی پیست کنید.

چندین ابزار نگارش مبتنی بر هوش مصنوعی با مرورگرهای وب یا پلتفرم های وبلاگ نویسی ادغام می شوند و به شما امکان می دهند محتوای تولید شده را به سرعت منتشر کنید. برخی از پلتفرم‌ها، مانند سازنده وب‌سایت هاستینگر، یک نویسنده هوش مصنوعی داخلی رایگان نیز دارند.

توجه داشته باشید که اگر وب‌سایت شما حاوی محتوای بی‌کیفیت باشد، Google ممکن است آن را پرچم‌گذاری کند، خواه این وب‌سایت با هوش مصنوعی تولید شده باشد یا نه. برای جلوگیری از این اتفاق، نکات زیر را هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در نظر بگیرید:

تنها به هوش مصنوعی تکیه نکنید؛ ابزارهای هوش مصنوعی نباید جایگزین نویسندگان واقعی شوند. از آنجایی که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی همیشه قابل اعتماد نیست، از آن برای کمک به تولید محتوا و بازاریابی استفاده کنید.

چندین خروجی ایجاد کنید؛ ابزارهای تولید کننده محتوای هوش مصنوعی می توانند خروجی های متعددی تولید کنند. بهترین گزینه را از میان آنها انتخاب کنید یا آنها را برای ایجاد محتوای با کیفیت‌تر ترکیب کنید.

همیشه دوبار متن تولید شده را چک کنید؛ محتوای تولید شده توسط ماشین می تواند غیر منسجم یا دارای اشکالات ریزی باشد، به خصوص مقالات طولانی تر. قبل از انتشار مقاله، همیشه آن را ویرایش و تصحیح کنید.

نتیجه گیری

تولیدکنندگان محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می دهند که به طور خودکار پست های وبلاگ، ایمیل ها یا توضیحات محصول را بر اساس ورودی ها ایجاد کنند. این به ساده سازی فرآیند تولید محتوا، صرفه جویی در زمان و هزینه ها کمک شایانی می کند.

برخی نیز دارای ویژگی هایی برای بهبود استراتژی های بازاریابی محتوای شما هستند، مانند تجزیه و تحلیل سئو و ردیابی عملکرد.

ما در این مقاله ۱۰ تا از بهترین ابزارهای تولید محتوای مبتنی برهوش مصنوعی را بررسی کرده ایم تا به شما کمک کنیم ابزاری را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.

Rytr: بهترین نویسنده محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی مقرون به صرفه برای تسهیل فرآیند بازاریابی.

Jasper: به طور کلی، بهترین تولید کننده محتوا برای بازاریابان و نویسندگان محتوا.

Frase: برای بازاریابان محتوا که به دنبال ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و متمرکز بر SEO هستند یک گزینه عالی است.

Copy AI: یک گزینه رایگان برای کپی رایترها، وبلاگ نویسان شخصی و فریلنسرها.

Scalenut: ایده آل برای تولید محتوای طولانی مانند مقالات وبلاگ ها.

با همه ی این تفاصیر ما توصیه نمی کنیم برای تولید تمام محتوای سایت خود به چنین ابزارهایی اعتماد کنید. همیشه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را تصحیح کنید زیرا ممکن است غیر منسجم یا دارای اشکالات علمی باشد.

پرسش‌های متداول:

برای کمک به درک بیشتر شما در مورد تولیدکنندگان محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، در ادامه به برخی از سوالات رایج در مورد آنها پاسخ خواهیم داد.

آیا می توان به تولیدکنندگان محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی اعتماد کرد؟

بله، اما از یک ابزار هوش مصنوعی معتبر از یک شرکت معتبر استفاده کنید. راهکار دیگر برای کسب اطمینان، بررسی محتوا قبل از انتشار آن است.

یک تولید کننده محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟

نویسندگان هوش مصنوعی ابزارهای یادگیری ماشینی هستند، به این معنی که آنها برای ایجاد محتوا با استفاده از متون دیگر آموزش می بینند. آنها از الگوریتم های پردازش و تولید زبان طبیعی برای نگارش محتوا استفاده می کنند.

این ابزارها بر اساس ورودی های کاربر، محتوا را در اینترنت جستجو می کنند. آنها با استفاده از الگوریتم های مختلف، متون را جمع آوری کرده و محتوا تولید می کنند.

از کجا بفهمیم که کدام تولید کننده محتوای هوش مصنوعی را باید انتخاب کنیم؟

از آنجایی که ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی از نظر قیمت و ویژگی‌ها متفاوت هستند، باید گزینه ای را انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن متناسب با نیاز های شما باشد. به عنوان مثال، برخی برای ایده پردازی محتوا مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر برای بررسی و تصحیح مقالات در زمینه سرقت ادبی مناسب هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !