گواهینامه هوش مصنوعی

10 گواهینامه هوش مصنوعی 2024

زمان مطالعه 7 دقیقه

همانطور که فناوری در حال رشد است، هوش مصنوعی با گذشت زمان در حال تکامل است. با توجه به هوش مصنوعی، چشم انداز در حال تغییر و شکل دادن به صنایع است و نیاز به تخصص در هوش مصنوعی دارد. تقاضا برای متخصصان در حال افزایش است که آموزش هوش مصنوعی را بسیار ضروری می کند. اکنون افراد خود را در دوره های صدور گواهینامه شرکت می دهند تا بتوانند در بازارهای جدید رقابت کنند. در سال 2024، چندین گواهینامه هوش مصنوعی مهم است که می تواند آموزش جامعی را ارائه دهد. این دوره ها به تعیین اهداف آینده و تأثیر بر پیشرفت شغلی کمک می کند. خرید اکانت هوش مصنوعی در اول پرداخت امکان پذیر است.

گواهی مایکروسافت: Azure AI Engineer Associate

مهارت شما در طراحی، ایجاد و پیاده‌سازی راه‌حل‌های هوش مصنوعی در Microsoft Azure توسط این گواهی تأیید می‌شود. یادگیری ماشین، خدمات شناختی، خدمات هوش مصنوعی Azure و اصول هوش مصنوعی را پوشش می دهد. مایکروسافت گواهینامه Azure AI Engineer Associate را ارائه می دهد که نشان دهنده مهارت افراد در توسعه و اجرای راه حل های هوش مصنوعی با استفاده از فناوری های Azure است. این شامل خدمات هوش مصنوعی کاربردی Azure و خدمات شناختی Azure است.

مایکروسافت ادعا می کند که با گذراندن این دوره، می توانید برنامه ریزی و نظارت بر اجرای یک راه حل هوش مصنوعی Azure را انجام دهید. این فرد را قادر می سازد تا راه حل هایی را برای استخراج دانش، هوش مصنوعی محاوره ای، پردازش تصویر و ویدئو و پردازش زبان طبیعی پیاده سازی کند.

تجربه لازم است

تسلط به برنامه نویسی C# و Python.

پیش نیازهای هر مسیر یادگیری متفاوت است.

جزئیات دوره

مدت زمان این دوره 114 ساعت و 37 دقیقه می باشد.

انگلیسی و 12 زبان دیگر زبان های پشتیبانی شده برای این دوره هستند.

ارزیابی از طریق آزمون آنلاین انجام می شود.

هزینه این دوره 165 دلار است. هزینه صدور گواهینامه نیز شامل می شود.

گواهینامه حرفه ای مهندسی هوش مصنوعی IBM

این دوره به شما کمک می کند تا مهارت های جدیدی را بیاموزید و دانش مورد نیاز مهندسان هوش مصنوعی را افزایش دهد. بینایی کامپیوتر، پردازش زبان طبیعی، یادگیری عمیق و یادگیری ماشین را پوشش می دهد. تکمیل این گواهینامه سطح متوسط حدود دو ماه طول می کشد. کتابخانه‌های پایتون، یادگیری عمیق، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، خوشه‌بندی سلسله مراتبی، پردازش تصویر و موضوعات دیگر پوشش داده شده‌اند. برای اتمام آن به ده ساعت در هفته نیاز است. این شامل شش دوره است که به دانش آموزان می آموزد که چگونه کد پایتون را برای پیاده سازی تکنیک های طبقه بندی مختلف بنویسند.

این شامل درختان رگرسیون، درختان تصمیم و K-nearest همسایگان (KNN) است. این دوره همچنین نحوه ساخت شبکه های عصبی عمیق با استفاده از PyTorch را آموزش می دهد. و نحوه پردازش و تجزیه و تحلیل تصاویر برای مشکلات بینایی کامپیوتری. دوره نهایی شامل یک پروژه اصلی هوش مصنوعی یادگیری عمیق است.

تجربه لازم است

گواهینامه حرفه ای مهندسی هوش مصنوعی IBM یک دوره در سطح متوسط است که برای افرادی که دارای تجربه قبلی در زمینه برنامه نویسی و علوم کامپیوتر هستند مناسب است. هیچ پیش نیاز خاصی وجود ندارد.

جزئیات دوره

زبان پشتیبانی شده برای این دوره انگلیسی خواهد بود.

ارزیابی از طریق آزمون انجام خواهد شد.

هزینه این دوره 49 دلار است. همچنین شامل یک اشتراک می باشد.

گواهی هوش مصنوعی گوگل

این گواهی نشان دهنده مهارت شما در به کارگیری هوش مصنوعی Google Cloud برای حل عملی مشکلات است. بینایی کامپیوتر، پردازش زبان طبیعی، یادگیری عمیق و یادگیری ماشین را پوشش می دهد. اصول اولیه هوش مصنوعی به همراه اینکه چگونه هوش مصنوعی بر فعالیت های روزانه ما تأثیر می گذارد، پوشش داده شده است. شش ماژول درس ها را تشکیل می دهند که باید 30 ساعت طول بکشد تا به پایان برسد. هیچ هزینه ای برای دوره وجود ندارد.

اصول گواهینامه هوش مصنوعی گوگل

پوشش اصولی هوش مصنوعی هدف اصلی دوره است.

دانش‌آموزان می‌توانند بدون تجربه قبلی در این دوره ثبت‌نام کنند زیرا برای مبتدیان در نظر گرفته شده است.

اصول اولیه هوش مصنوعی به همراه اینکه چگونه هوش مصنوعی بر فعالیت های روزانه ما تأثیر می گذارد، پوشش داده شده است.

شش ماژول درس ها را تشکیل می دهند که باید 30 ساعت طول بکشد تا به پایان برسد.

هیچ هزینه ای برای دوره وجود ندارد.

دانش آموزان پس از اتمام این دوره قادر خواهند بود هوش مصنوعی (AI) را تعریف کنند، عملکرد آن را درک کنند و فناوری های مرتبط را بشناسند.

دانشمند خبره هوش مصنوعی (CAIS)

گواهینامه دانشمند هوش مصنوعی تایید شده توسط موسسه هوش مصنوعی ایالات متحده یکی از بهترین ها در زمینه هوش مصنوعی است. بسیاری از موضوعات هوش مصنوعی، از جمله بینایی کامپیوتر با یادگیری تقویتی، یادگیری عمیق، و یادگیری ماشینی، در این برنامه آموزشی گسترده پوشش داده شده است. برای بهبود مهارت های عملی هوش مصنوعی، CAIS پروژه های دنیای واقعی و آموزش های تجربی را نیز ارائه می دهد.

جزئیات کلیدی دوره

مدت این دوره 4-25 هفته می باشد.

هزینه این دوره 894 دلار است. هزینه صدور گواهینامه نیز شامل می شود.

اقتصاد هوش مصنوعی نیز در محتوای دوره گنجانده شده است.

هوش مصنوعی A-Z™

دوره هوش مصنوعی A-Z™ یک برنامه یادگیری آنلاین است که مخاطبان گسترده ای را از مبتدیان بدون دانش قبلی هوش مصنوعی گرفته تا حرفه ای ها را پوشش می دهد. این دوره توسط Udemy ایجاد شده است. شرکت‌کنندگان آزادند تا با سرعت خود در مطالب حرکت کنند. هر ماژول به بخش های قابل مدیریت تقسیم می شود. با اختصاص زمان بیشتر در هر روز می توان دوره را در مدت کوتاهی تکمیل کرد.

ساختار هزینه

این یک پرداخت است و دسترسی مادام العمر به مطالب دوره را فراهم می کند. هزینه این دوره 34.99 دلار است که آن را مقرون به صرفه می کند. هزینه دوره شامل 30 روز ضمانت بازگشت وجه است. این زمان برای تصمیم گیری در مورد روش تدریس و محتوای دوره کافی است.

محتوای دوره

مقدمه ای بر هوش مصنوعی

برنامه نویسی پایتون برای هوش مصنوعی

پیش پردازش و کاوش داده ها

الگوریتم های یادگیری نظارت شده

الگوریتم های یادگیری بدون نظارت

یادگیری عمیق

پردازش زبان طبیعی (NLP)

یادگیری تقویتی

برنامه های کاربردی در دنیای واقعی

مهندس هوش مصنوعی (AIE)

این گواهی به شما امکان می دهد تا راه حل های هوش مصنوعی را طراحی، ایجاد و پیاده سازی کنید. بینایی کامپیوتر، پردازش زبان طبیعی، یادگیری عمیق و یادگیری ماشین را پوشش می دهد. هیئت هوش مصنوعی آمریکا (ARTiBA)، یک سازمان عضویت حرفه ای که متعهد به پیشرفت شیوه های هوش مصنوعی (AI) است، فرآیند صدور گواهینامه مهندس هوش مصنوعی (AIE) را ارائه می دهد.

افرادی که می خواهند به عنوان AIE گواهی دریافت کنند باید یک فرآیند ارزیابی دقیق را طی کنند که مهارت آنها را در زمینه های مختلف مرتبط با هوش مصنوعی اندازه گیری می کند.

محتوای دوره

ملزومات هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی

ملزومات برنامه نویسی هوش مصنوعی و ML.

ملزومات پردازش زبان طبیعی.

ملزومات شبکه های عصبی و یادگیری عمیق

جزئیات کلیدی دوره

این یک دوره در سطح پیشرفته است. هزینه 550 دلار است که شامل هزینه صدور گواهینامه می شود.

گواهی فارغ التحصیلی هوش مصنوعی

سازمانی که گواهی فارغ التحصیلی هوش مصنوعی را اعطا می کند دانشکده مهندسی استانفورد است. این نیاز به سرمایه گذاری زمانی قابل توجهی دارد زیرا ساختار آن مانند یک برنامه مدرک است. باید برنامه ریزی کنید که 15 تا 20 ساعت در هفته را برای سخنرانی و تکالیف اختصاص دهید. شما باید سه دوره انتخابی و یک درس الزامی را با B (3.0) یا بالاتر بگذرانید تا واجد شرایط دریافت گواهی باشید.

اصول و شیوه های هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، منطق محاسباتی، پردازش زبان طبیعی، درک زبان طبیعی، روباتیک، یادگیری عمیق، بینایی کامپیوتر و موارد دیگر در این برنامه پوشش داده شده است.

الزامات گواهی فارغ التحصیلی هوش مصنوعی

به طور متوسط، هزینه می تواند از 18928 تا 23296 دلار متغیر باشد. بسته به کتاب های درسی، نرم افزار و سایر منابع می تواند متفاوت باشد. مدت زمان 1 تا 3 سال بسته به سرعت زبان آموز است.

مبانی یادگیری عمیق NVIDIA

در این دوره با اصول یادگیری عمیق آشنا خواهید شد. موضوعاتی مانند چارچوب های یادگیری عمیق، شبکه های عصبی تکراری و شبکه های عصبی کانولوشنال را پوشش می دهد. کاربران می توانند مهارت های هوش مصنوعی را از موسسه یادگیری عمیق NVIDIA یاد بگیرند و سفارشی کنند. از طریق ترکیبی از پروژه های عملی، منبع باز و ارزیابی های مبتنی بر پروژه، دانش آموزان در این برنامه یاد خواهند گرفت. این دوره بدون هزینه می باشد.

تجربه لازم است

توصیه می شود که داوطلبان دریافت گواهینامه اصول پایتون و لینوکس را بدانند. همچنین توصیه می شود که داوطلبان برنامه گواهینامه دارای سابقه تدریس یا آموزش قبلی باشند.

محتوای دوره

همه دانش آموزانی که مایل به دریافت گواهینامه هستند باید این محتوای دوره را دنبال کنند

انستیتوی یادگیری عمیق NVIDIA شروع به کار با هوش مصنوعی در دوره Jetson Nano کرد

JetBot (اختیاری)

سلام دنیای هوش مصنوعی

DeepLearning.AI تخصص یادگیری عمیق

استفاده از یادگیری عمیق برای حل مسائل عملی چیزی است که این تخصص به شما می آموزد. موضوعاتی مانند چارچوب های یادگیری عمیق، شبکه های عصبی مکرر و شبکه های عصبی کانولوشن پوشش داده شده است. این تخصص توسط Andrew Ng، یکی از بنیانگذاران Google Brain و یک چهره برجسته در جامعه هوش مصنوعی ایجاد شده است، این تخصص به شرکت کنندگان امکان کاوش عملی و عمیق در یادگیری عمیق را می دهد.

ساختار هزینه

مدل قیمت گذاری استاندارد Coursera می تواند ساختار هزینه را تعیین کند. زبان آموزان می توانند برای هر دوره هزینه پرداخت کنند. گزینه نرخ با تخفیف نیز موجود است. گزینه های پرداخت انعطاف پذیر هستند.

محتوای دوره

شبکه های عصبی و یادگیری عمیق

بهبود شبکه های عصبی عمیق: تنظیم فراپارامتر، منظم سازی و بهینه سازی

ساختار پروژه های یادگیری ماشینی

شبکه های عصبی کانولوشن (CNN)

مدل های دنباله ای

گواهینامه هوش مصنوعی آموزش حرفه ای MIT

اگر شما یک رهبر محصول فنی، متخصص فناوری، مشاور فناوری یا کارآفرینی هستید که به دنبال گسترش دانش خود در مورد اصول و ابزارهای فناوری هوش مصنوعی و یادگیری در مورد فرآیندهای طراحی مختلف مورد استفاده در محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی هستید، این دوره 8 هفته ای برای شما عالی است. آشنایی با پایتون و همچنین دانش آمار، احتمال، جبر خطی، حساب دیفرانسیل و انتگرال و احتمال کمک می کند.

نکات برجسته برنامه

بینش و نمونه هایی از اساتید مشهور MIT.

مهارت‌های آماده بازار برای ارزیابی فرصت‌های راه‌حل‌های هوش مصنوعی و اثبات آن.

دانش خود را از طریق جمع سپاری، دموها و فعالیت های پشتیبانی از طراحی ارتقا دهید.

 

نتیجه

از آنجایی که فناوری به سرعت در حال رشد است، دوره های حرفه ای برای حرفه ای ها در حرفه خود بسیار مهم است. 10 گواهینامه برتر هوش مصنوعی برای سال 2024 در بالا ذکر شده است. همه دوره ها به یادگیری مهارت های منحصر به فرد و ارائه دانش نظری کمک می کنند. سرمایه گذاری در گواهی هوش مصنوعی درها را به روی فرصت های هیجان انگیزی که آینده را مشخص می کند باز می کند. حوزه هوش مصنوعی (AI) در حال پیشرفت است و کسب گواهینامه مربوطه برای حرفه ای ها ضروری است. برای کسانی که قصد دارند در این چشم انداز پویا رقابتی بمانند ضروری است.

ماهیت متنوع این گواهی ها باعث می شود افراد در زمینه های مختلف متخصص شوند. این گواهی ها ساختاری را برای تنظیم مهارت ها برای توسعه آینده فراهم می کند. صدور گواهینامه از یک موسسه معتبر ارزش گواهینامه شما را افزایش می دهد. دامنه هوش مصنوعی می تواند درها را به روی فرصت های شغلی هیجان انگیز باز کند. گواهینامه های برجسته شده در این مقاله به عنوان یک نقشه راه برای حرفه ای ها عمل می کند. این دوره به ایجاد اهداف و انتخاب های شغلی کمک می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT