شغل مناسب برای افراد درونگرا

14 شغل مناسب برای افراد درونگرا

زمان مطالعه 6 دقیقه

شغلی که به بهترین نحو با شخصیت شما سازگار باشد، می تواند باعث بهره وری و در نهایت رضایت شغلی شود.شغل مناسب برای افراد درونگرا را در ادامه بشناسید.

درونگراها به احتمال زیاد در محیط‌های کاری مستقل با حداقل تعاملات اجتماعی و جلسات میتوانند بیشتر پیشرفت کنند. مسیرهای شغلی مختلفی برای افراد درونگرا وجود دارد. در ادامه به معرفی این مشاغل میپردازیم. با ما همراه باشید.

شغل مناسب برای افراد درونگرا: توسعه دهنده نرم افزار

به‌ عنوان یک درون‌گرا احتمالاً مجذوب کارهایی می‌شوید از مهارت‌های حل مسئله شما بیشترین بهره را ببرد. توسعه نرم افزار می تواند یک انتخاب عالی باشد، زیرا نیازمند مهارت های برنامه نویسی، آزمایش و اجرای برنامه های نرم افزاری مختلف است.

با توجه به مهارت های توسعه نرم افزاری که تقاضای بالایی دارند، فرصت های شغلی زیادی در این زمینه وجود دارد. طبق اطلاعات Payscale توسعه دهندگان نرم افزار به طور متوسط حدود 89000 دلار در سال درآمد دارند.

نویسنده فریلنسر

افراد درونگرا ممکن است مهارت های ارتباطی خوبی نداشته باشند، اما از طریق نوشتن به بهترین شکل ممکن میتوانند افکار و نظرات خود را بیان کنند. کار کردن به عنوان یک نویسنده مستقل می‌تواند برای شخصیت‌های درون‌گرا که خلاق هستند، توانایی‌های تحقیق و مهارت‌های ارتباطی نوشتاری بالایی دارند، مناسب باشد.

به عنوان یک نویسنده فریلنس میتوانید محتوای پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی، کتاب های الکترونیکی، آگهی ها، بروشورها و موارد دیگر را بنویسید. به گفته Indeed یک نویسنده مستقل در ایالات متحده به طور متوسط حدود 58507 دلار در سال درآمد دارد.

شغل مناسب برای افراد درونگرا: طراح گرافیک

همانطور که نویسندگان افکار خود را از طریق کلمات منتقل می کنند، طراحان گرافیک افکار خود را از طریق تصاویر بیان می کنند. در واقع طراحان گرافیک تصاویری را برای بیان چشم انداز یک برند طراحی میکنند. این شغل شامل ایجاد طرح‌های خلاقانه، طراحی لوگوها و سایر محتوای بصری با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی مختلف مانند Adobe Creative Suite، Figma، Sketch و غیره است.

این شغل برای شخصیت ‌های درون‌گرا بهترین انتخاب است، زیرا میتوانند به‌طور مستقل برای ساعات طولانی‌تری روی جزییات بدون وقفه کار کنند. طبق گزارش Indeed طراحان گرافیک در ایالات متحده به طور متوسط سالانه حدود 59194 دلار درآمد دارند.

تحلیلگر داده

از آنجایی که روزانه حجم عظیمی از داده ها تولید می شود، مهم ترین تصمیمات تجاری سازمان ها به این داده ها وابسته است. اینجاست که تحلیلگران داده میتوانند کمک کنند. تحلیلگران داده مسئول تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده ها و تفسیر آنها برای کمک به موفقیت کسب و کار هستند.

مسیر تبدیل شدن به یک تحلیلگر داده مستلزم داشتن مهارت های سازمانی و تحلیلی خوب و داشتن یک محیط کاری مستقل است که آن را به یکی از بهترین انتخاب های شغلی برای درونگراها تبدیل می کند. بر اساس گزارش Glassdoor یک تحلیلگر داده به طور متوسط حدود 69517 دلار در سال درآمد دارد.

شغل مناسب برای افراد درونگرا: متخصص پایگاه داده

به عنوان یک متخصص پایگاه داده مسئولیت کار با سرورهای پایگاه داده، حفظ عملکرد، توسعه فرآیندهای نصب و امنیت، مدیریت دسترسی، ارتقاء، تنظیم استانداردهای پایگاه داده و موارد را بر عهده خواهید داشت. طبق گفته Indeed میانگین حقوق سالانه این شغل 90802 دلار است. این شغل برای افراد درونگرا با مهارت های تحلیلی، مهارت در زبان های پایگاه داده و دانش در مورد ساختار پایگاه داده بهترین انتخاب است.

مدیر شبکه های اجتماعی

برای فعالیت به عنوان مدیر شبکه های اجتماعی باید پروفایل شبکه های اجتماعی مشتری یا شرکت خود را مدیریت کنید، با آخرین ترند شبکه های اجتماعی همراه باشید و برای پست ها ایده پردازی کنید.

در اغلب موارد در این شغل به تنهایی کار میکنید. اما بسته به اندازه شرکت ممکن است مجبور باشید با یک تیم برای اجرای استراتژی ها و برنامه های خود همکاری کنید. طبق گزارش Payscale یک مدیر شبکه های اجتماعی به طور متوسط حدود 57449 دلار در سال حقوق می گیرد.

شغل مناسب برای افراد درونگرا: تحلیلگر تحقیقات بازار

یک تحلیلگر تحقیقات بازار مسئول تحقیق در مورد تقاضای محصول یا خدمات از طریق نظرسنجی ها، جمع آوری داده ها و کمک به شرکت ها برای کسب اطلاعات در مورد بازار است. مسیر شغلی تحلیلگر تحقیقات بازار نیازمند تفکر انتقادی، قابلیت های تحلیلی و درک رفتار مشتری است.

به عنوان یک تحلیلگر تحقیقات بازار می توانید به طور مستقل کار کنید، مگر در مواقعی که نیاز باشد داده ها را به مشتریان یا مدیران ارائه دهید. طبق گفته Indeed متوسط حقوق یک تحلیلگر تحقیقات بازار 51147 دلار در سال است.

دستیار مجازی

دستیاران مجازی با ارائه خدمات مختلف اداری به صورت آنلاین از جمله رسیدگی به ایمیل ها، برنامه ریزی تماس های تلفنی، مدیریت پروفایل های رسانه های اجتماعی، تعیین جلسات و موارد دیگر به مشتریان یا شرکت ها کمک می کنند.

تا زمانی که یک رایانه و دسترسی به اینترنت دارید میتوانید از هر جا به صورت آنلاین کار کنید. طبق گزارش Payscale متوسط حقوق یک دستیار مجازی 43965 دلار در سال است.

شغل مناسب برای افراد درونگرا: آمارگیر

آیا عاشق کار با اعداد هستید؟ کسب‌وکارها به آمارگیرها مراجعه می‌کنند تا به آن‌ها کمک کنند تا برنامه هایی را برای به حداقل رساندن ریسک‌های مالی طراحی کنند. آمارگیرها از برنامه های نرم افزاری مختلف برای تفسیر داده های تحقیقاتی استفاده می کنند. درونگراهایی که علاقه به کار با اعداد دارند این مسیر شغلی ممکن است برای آن ها مناسب باشد. بر اساس گزارش Indeed متوسط حقوق یک آمارگیر حدود 111045 دلار در سال است و یکی از پردرآمدترین شغل های این لیست است.

حسابدار مجازی

یکی دیگر از مشاغل مناسب برای افراد درونگرا که عاشق کار با اعداد هستند، حسابداری مجازی است. وظایف این شغل شامل ثبت سوابق تراکنش های مالی، صدور فاکتورها، تهیه صورت حساب های ماهانه و جمع بندی تراکنش های مشتری یا شرکتی است که برای آن کار می کنید. طبق گزارش Glassdoor یک حسابدار مجازی به طور متوسط سالانه حدود 41391 دلار درآمد دارد.

مترجم آنلاین

یک مترجم آنلاین مسئول تبدیل فایل های متنی یا صوتی از یک زبان به زبان دیگر است. اگر مهارت های نوشتاری عالی دارید و می توانید به زبان های مختلف روان بنویسید، این شغل برای شما مناسب تر است.

یک مترجم آنلاین به صورت دورکار کار میکند. بنابراین یک انتخاب شغلی عالی برای افراد درونگرا است. طبق گزارش Indeed متوسط حقوق یک مترجم فریلنس حدود 54601 دلار در سال است.

شغل مناسب برای افراد درونگرا: رونویسی

رونویسی شامل تبدیل فایل صوتی به متن است. یک رونویس به یک فایل صوتی گوش میدهد سپس آن را به متن تبدیل میکند. رونویسی یک شغل عالی برای افراد درونگرا با مهارت های شنیداری و نویسندگی است. طبق گزارش Indeed میانگین حقوق یک رونویس حدود 44608 دلار در سال است.

ادیتور ویدیو

یکی دیگر از شغل های پر درآمد برای افراد درونگرا ویرایش ویدئو است. به عنوان یک ادیتور ویدیو شما مسئول ویرایش ویدیوها با استفاده از نرم افزارهای مختلف ویرایش ویدیو مانند Adobe Premiere Pro، Adobe After Effects و غیره خواهید بود.

یک ادیتور ویدیو باید خلاق باشد، به جزئیات توجه کند و دانش کاملی از نرم افزارهای ویرایش ویدیو داشته باشد. طبق گزارش Indeed متوسط دستمزد سالانه یک ادیتور ویدیو حدود 52048 دلار است.

شغل مناسب برای افراد درونگرا: کارشناس ورود داده ها

متخصص ورود داده ها یکی دیگر از شغل های مناسب برای درونگراهایی است که از کار کردن به مدت طولانی برای وارد کردن اطلاعات با حداقل تعامل انسانی لذت می برند. به عنوان یک متخصص ورود داده ها شما مسئول وارد کردن داده ها به رایانه، سازماندهی و نگهداری سوابق خواهید بود. طبق گزارش Indeed میانگین حقوق یک متخصص ورود داده ها 39299 دلار در سال است.

مسیرهای شغلی که با تیپ شخصیتی شما سازگار است پیدا کنید

مشاغلی که در این مقاله معرفی کردیم می تواند به شما کمک کند تا یک مسیر شغلی ایده آل را انتخاب کنید که با شخصیت درونگرای شما سازگار باشد و به شما انگیزه دهد تا بهترین خود باشید. شغلی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و مطابق با مهارت ها و شایستگی های شما باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT