بهترین خلاصه و بیوگرافی لینکدین

17 بهترین خلاصه و بیوگرافی لینکدین [+ چگونه خودتان بنویسید]

زمان مطالعه 26 دقیقه

چه چیزی را باید در خلاصه لینکدین خود قرار دهید؟ بازگویی نقش های قبلی شما؟ لیستی از دستاوردهای شما؟ آیا باید آن را به صورت اول شخص بنویسید؟ یا سوم؟ بهترین خلاصه و بیوگرافی لینکدین را در ادامه شرح داده ایم.

یا باید با استفاده از بیوگرافی کوکی که لینکدین برای شما نوشته است پیش بروید؟ (پاسخ به این سوال منفی است، اما نگران نباشید: به زودی یک خلاصه لینکدین خواهید داشت که با افتخار انتشار آن را خواهید داشت.)

در این پست وبلاگ، مواردی را که باید در بخش درباره LinkedIn خود قرار دهید تا متمایز شود، و همچنین نمونه هایی برای الهام بخشیدن به شما را بررسی خواهیم کرد. بیا شروع کنیم.

خلاصه لینکدین که به آن بخش بیو لینکدین یا درباره لینکدین نیز گفته می شود، چند پاراگراف متنی است که درست قبل از لیست نقش های فعلی و قبلی کاربر لینکدین ظاهر می شود. لینکدین حداکثر تا 2000 کلمه را ارائه می دهد، اما فقط سه خط اول قبل از اینکه بازدیدکننده مجبور شود روی «مشاهده بیشتر» کلیک کند، قابل مشاهده است.

نوشتن خلاصه لینکدین مخصوصاً برای فروشندگان، بازاریابان و دیگر متخصصانی که کارشان بر شبکه است سخت است. شما استخدام کنندگان و مدیران استخدام را هدف قرار نمی دهید. شما برای خریداران و مشتریان بالقوه جذاب هستید.

علاوه بر این، علاوه بر یافتن راهی جالب و واقعی برای توصیف پیشینه حرفه ای خود، باید به عنوان یک متخصص موضوع نیز آشنا شوید.

صرف نظر از اینکه شما یک جوینده کار هستید که جستجوی خود را در لینکدین شروع می‌کنید یا یک حرفه‌ای با سابقه، خلاصه شما باید به مهارت‌ها، تجربه و علایق حرفه‌ای شما اشاره کند – آن را به عنوان پیشرفت دیجیتالی آسانسور خود در نظر بگیرید.

چرا یک خلاصه خوب لینکدین مهم است؟

نوشتن خلاصه لینکدین ممکن است یک مرحله غیر ضروری به نظر برسد – به خصوص اگر نمایه خود را به روز نگه دارید. همچنین اگر زمان زیادی را در پلتفرم سپری نکنید یا به دنبال شغلی نباشید، ممکن است آن را غیر ضروری ببینید.

اما یک خلاصه خوب لینکدین برای موفقیت شغلی بسیار مهم است. برای فروشندگان، می تواند ابزاری مفید برای فروش اجتماعی باشد. برای سایر حرفه ای ها، می تواند دروازه ای برای یک فرصت شغلی جدید باشد.

بیایید به دلایلی بپردازیم که قطعاً باید یک خلاصه لینکدین بنویسید.

شما می توانید خود را از زبان خودتان معرفی کنید.

در حالی که نقش های قبلی شما ممکن است قابل توجه باشد، آنها تنها چیزهایی نیستند که مردم باید در مورد شما بدانند. یک خلاصه لینکدین به شما این امکان را می دهد که تاثیر اول را با شخصیت داشته باشید و دستاوردها و تخصص خود را به روشی مختصر برجسته کنید.

شما می توانید شخصیت خود را نشان دهید.

کمی ذوق و شوخ طبعی را اضافه کنید یا آن را فوق العاده حرفه ای نگه دارید. در هر صورت، خلاصه لینکدین شما به استخدام‌کنندگان و سایر کاربران مزه آنچه را که در صورت تماس با شما می‌توانند انتظار داشته باشند، می‌دهد. همچنین می‌تواند به استخدام‌کنندگان کمک کند فرهنگ مناسب را بسنجند و به مشتریان احتمالی و بالقوه کمک کند تا این احساس را داشته باشند که آیا مایلند با شما کار کنند یا خیر.

می توانید در نتایج جستجوی لینکدین رتبه بالاتری کسب کنید.

لینکدین از بخش درباره در الگوریتم خود و همچنین عنوان لینکدین، عنوان فعلی و سایر عوامل استفاده می کند. با نوشتن یک خلاصه لینکدین غنی از کلمات کلیدی، می توانید در نتایج جستجو برای مشتریان بالقوه و استخدام کنندگان بیشتر در معرض دید قرار بگیرید. اگر کلمات کلیدی مانند “محتوا”، “مدیریت” و “تجزیه و تحلیل” را در بیو خود وارد کنید، ممکن است بازدیدهای بیشتری را جذب کنید.

برای شروع نوشتن خلاصه لینکدین خود آماده اید؟

قبل از نوشتن بخش درباره خود یک طرح کلی ایجاد کنید.

در حالی که نمایه لینکدین شما یک مقاله دانشگاهی نیست، شما همچنان باید مواردی را که می خواهید بگویید و ترتیبی که می خواهید آنها را بیان کنید، مشخص کنید.

آخرین چیزی که مخاطب شما به آن نیاز دارد، پاراگراف های طولانی و درهم و برهم و بدون پیشرفت واضح از جمله ای به جمله دیگر است.

پایبندی به یک ساختار از پیش تعیین شده به شما کمک می کند تا به طور واضح و مختصر ارتباط برقرار کنید.

فرمت مشابهی را دنبال کنید:

هوک: جمله ای که باعث می شود خواننده به خواندن ادامه دهد. به یاد داشته باشید: زمانی که کاربر وارد نمایه شما می شود فقط 3 خط اول قابل مشاهده است. با یک قلاب، مطمئن می‌شوید که روی «بیشتر مشاهده کنید» کلیک می‌کنند.

ماموریت: به خواننده بگویید چرا کاری را که انجام می دهید انجام می دهید.

تخصص و مهارت: به خواننده بگویید در چه چیزی مهارت دارید.

دستاوردها: به خواننده نشان دهید که چگونه تخصص شما در گذشته نتایجی را به همراه داشته است.

Call to Action: به خواننده بگویید که می خواهید بعد از خواندن خلاصه شما چه کار کند.

اگر مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید، از الگوهای بیوگرافی حرفه ای رایگان ما استفاده کنید، که می توانید از آنها برای نوشتن بیوگرافی LinkedIn خود استفاده کنید.

قلاب خوان ها را با درب بازکن قوی.

هدف از جمله اول خلاصه لینکدین شما این است که مخاطبان شما را به خواندن ادامه دهند. به همین دلیل مهم است که علاقه آنها را زودتر برانگیخت و آنها را مجبور کرد که به خواندن ادامه دهند.

این تاکتیک قلاب نامیده می شود.

می‌توانید با باز کردن حلقه‌ای که فقط با توضیح بیشتر بسته می‌شود یا ادعایی آنقدر عجیب و غریب که نیاز به توجیه بیشتری دارد، خوانندگان را با خلاصه لینکدین خود جذب کنید.

مثال هوک

بیش از دموی فروش X طول کشید تا راز Y را بفهمم، اما از آن زمان، اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ داده است.

به خواننده بگویید چرا کاری را که انجام می دهید انجام می دهید.

مردم بیشتر با داستان‌ها و ارزش‌ها ارتباط برقرار می‌کنند تا «آنچه شما انجام می‌دهید».

درک کنید که چه چیزی شما را به سمت حرفه خود جذب کرده است و ماموریت شما در نقش شما چیست. اینها پروفایل لینکدین شما را از نظر احساسی طنین انداز تر می کند.

نمونه ماموریت

“من در رودخانه می سی سی پی بزرگ شدم و دیدم که با گذشت زمان و با بهبود استانداردهای تولید، واضح تر می شود. از آن زمان، می دانستم که می خواهم در مورد پایداری در محیط های تجاری صحبت کنم.”

با تخصص صنعت خود صحبت کنید.

در مرحله بعد، وقت آن است که ماموریت خود را با تخصص صنعت خود تقویت کنید. سوابق و مدارک خود را در دو تا سه جمله شرح دهید.

به عنوان مثال، آیا شما فروشنده ای هستید که از لینکدین برای ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده می کنید؟ خلاصه شما باید به تخصص شما در صنعت شما و علاقه شما به کمک به افراد برای دستیابی به نتایج اشاره کند. شاید شما یک مدیر موفقیت مشتری باشید که از لینکدین برای ارتباط با مشتریان استفاده می کند. خلاصه شما باید با تخصص شما در صنعت و در دسترس بودن شما برای مشاوره صحبت کند.

نمونه تخصص در صنعت

“من بیش از 7 سال تجربه فروش در هر دو نقش SDR و مدیر حساب دارم.”

تخصص ها و مهارت های خود را مطرح کنید.

پس از برجسته کردن تخصص خود، در 1-2 جمله به ما بگویید که روی چه چیزی تمرکز می کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک بازاریاب دیجیتال هستید، آیا روی سئو یا رسانه های اجتماعی تمرکز می کنید؟

اگر به تازگی از کالج فارغ التحصیل شده اید، آیا به طور خاص در رشته خود تحصیل کرده اید؟

فراخوانی تخصص های خود به ویژه در فروش بسیار مهم است. انواع مختلفی از مشاغل فروش در تعداد زیادی از صنایع با تعداد نامتناهی شخصیت و بازار خریدار وجود دارد. خواه هدف شما جذابیت برای کارفرمایان باشد یا بالقوه، حتماً کارهایی را که به خوبی انجام می دهید برای جذب فرصت هایی که به بهترین نحو با اهداف شما همسو هستند، فراخوانی کنید.

نمونه تخصص ها و مهارت ها

“من یک مدیر فروش متوسط ​​بازار با تجربه در فروش مستقیم و نمایش محصولات SAAS هستم.”

داده هایی را برای پشتیبان گیری از نتایج خود و اثبات تخصص خود ارائه دهید.

وقت آن رسیده است که با به اشتراک گذاشتن نکات مهم داده ثابت کنید که واقعاً یک متخصص هستید. نیازی نیست به کارفرمایان بالقوه فهرستی از دستاوردهای خود ارائه دهید – این همان چیزی است که بخش زیر برای آن است – اما می‌تواند تاثیرگذار باشد که چند مورد از تاثیرگذارترین داده‌های شما را در پاراگراف خلاصه خود بگنجانید.

مثال اثبات

طی پنج سال گذشته، من سه بار وارد باشگاه رئیس‌جمهور شده‌ام و کسب‌وکار بسته‌شده من در طول 12 ماه اول کمتر از 10 درصد ریزش داشته است.»

اگر تیم شما در حال حاضر استخدام می‌کند، ذکر کنید و از افراد دعوت کنید که درخواست دهند.

این اختیاری است، اما به روش های مختلفی به شما کمک می کند. اول، نشان می دهد که شما یک بازیکن تیم هستید، و دوم، نشان می دهد که هم به رشد حرفه ای خود و هم به رشد شرکت فعلی خود متعهد هستید.

اگر در کسب و کار استخدام هستید، ضروری است، زیرا این می تواند به عنوان یک ابزار عالی برای استخدام عمل کند. به عنوان مثال، آیا شما یک مدیر تیم هستید که از لینکدین برای جذب نیرو برای فرصت های شغلی استفاده می کنید؟ خلاصه شما باید به این واقعیت اشاره کند که شما فرصت هایی دارید، نوع کاری که انجام می دهید و اینکه چرا یک نامزد می خواهد در شرکت شما کار کند.

تیم به عنوان مثال استخدام است

“ما در حال حاضر در حال استخدام مدیران حساب برای منطقه شمال غربی اقیانوس آرام خود هستیم. نامزد ایده آل دارای بیش از 5 سال تجربه فروش و آشنایی با منطقه است. ما تیمی هستیم که به سرعت در حال رشد است و هیچ سقفی در کمیسیون نداریم. برای یادگیری اینجا را کلیک کنید. بیشتر و اعمال کنید.”

علایق حرفه ای خود را برجسته کنید.

حال، وقت آن است که علایق حرفه ای خود را برجسته کنید. به دیگران چه کمکی می کنید؟ هدف شما از انجام این کار چیست؟ این با مهارت های شما متفاوت است زیرا لزوماً قابل اندازه گیری یا واقعیت محور نیست. از آنجایی که اینها علایق شما هستند، نیازی به ارائه داده برای اثبات آنها ندارید.

نشان دهید که متعهد به دنبال کردن آنها هستید و مطمئن شوید که نسبت به آنها علاقه دارید.

مثال علایق حرفه ای

من یک مربی فروش هستم که به تیم‌های کوچک (پنج تا ۱۰ نفر) کمک می‌کنم تا زمان و گردش کار خود را بهینه کنند تا کسب‌وکارها بتوانند بدون اضافه کردن تعداد کارمندان بیشتر رشد کنند و نمایندگان بتوانند حرفه خود را ارتقا دهند.»

با اطلاعات تماس خود یک تماس برای اقدام قرار دهید.

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، شامل یک تماس برای اقدام و به طور بالقوه به اشتراک گذاری اطلاعات تماس خود را. آیا شما یک کارمند آزاد یا قراردادی هستید که امیدوارید در لینکدین کار بیشتری پیدا کنید؟ خلاصه شما باید به نحوه برقراری ارتباط با شما ختم شود. اگر می خواهید معامله را امضا کنید، فهرستی از چشمگیرترین مشتریان خود را وارد کنید.

مثال CTA

“به ایمیل ایمیل@address.com با من تماس بگیرید یا زمان را در تقویم من در اینجا رزرو کنید: [پیوند تقویم]. مشتریان قبلی عبارتند از [موثرترین مشتری شما]، [دومین مشتری تاثیرگذار شما] و [سومین مشتری تاثیرگذار شما].”

نکته: بلوک های بزرگ متن را جدا کنید.

اگر متوجه شدید که خلاصه شما در قسمت طولانی‌تر است (که تا زمانی که قانع‌کننده باشد مشکلی نیست)، سعی کنید بلوک‌های بزرگ متن را جدا کنید تا خواندن آن آسان‌تر شود. هنگامی که در ابتدا یک نمایه را مشاهده می کنید، بسیاری از افراد در حال بررسی زمینه سطح بالا هستند. اگر پاراگراف های طولانی ارسال می کنید، برخی از نکات برجسته شما ممکن است گم شوند.

سعی کنید بلوک‌های متن خود را حداکثر تا دو یا سه جمله نگه دارید، و خلاصه شما را راحت‌تر خوانده و هضم کنید.

چه چیزی را در خلاصه لینکدین قرار دهیم

بسته به هدف نمایه لینکدین شما، خلاصه لینکدین شما باید شامل 3 تا 5 جمله باشد که شرح دهد: سالها تجربه شما در صنعت، حوزه تخصصی شما، انواع سازمان هایی که با آنها کار کرده اید، مهارت های شما و آنچه که شما انجام می دهید. بیشتر برای حرفه ای شناخته شده است.

خلاصه لینکدین خود را به‌عنوان پیش‌فرض آسانسور دیجیتالی خود در نظر بگیرید: تنها در چند جمله، باید به خواننده ایده روشنی از اینکه شما چه کسی هستید، چه چیزی شما را متمایز می‌کند و چه چیزی از بیننده به دنبال آن هستید، بدهد.

در اینجا یک مثال است:

“من یک نماینده فروش هستم که به شرکت های خدمات محلی اوکلاهاما سیتی کمک می کنم تا پایگاه مشتریان خود را افزایش دهند و ریزش مشتری را کاهش دهند. من 6 سال تجربه در فروش محلی دارم و به طور مداوم در طول زندگی حرفه ای خود از سهمیه خود ملاقات کرده ام و از آن فراتر رفته ام. در سال، من از هر 10 ماه شش ماه در صدر جدول امتیازات خود قرار گرفتم.

اکنون، بیایید در مورد مواردی که هنگام ایجاد خلاصه لینکدین خود باید اجتناب کنیم، بحث کنیم.

چه چیزی (نه) در خلاصه لینکدین قرار دهید

اصطلاحات پنیری یا کلیشه ای

نمایه شما باید عاری از عباراتی مانند “گورو” یا “استاد” باشد. این اصطلاحات بسیار ذهنی هستند و به مهارت ها یا توانایی های واقعی شما اشاره نمی کنند. به جای تلاش برای خودخوانده شدن “گورو”، کار ملموسی را که انجام داده اید که نشان دهنده تخصص شماست، به اشتراک بگذارید، یا ابتکار خاصی را توصیف کنید که در آن کار شما منجر به نتایج تجاری شده است.

رزومه شما

از کپی و چسباندن نقاط رزومه به خلاصه لینکدین خودداری کنید. نه تنها زائد است زیرا سابقه کاری شما باید در نمایه شما به روز باشد، بلکه استخدام کنندگان و افراد بالقوه به دنبال معرفی مختصری از شخصیت شما هستند، نه بازیابی رزومه شما.

اشتباهات املایی یا گرامری

همه ما انسان هستیم و اشتباهات املایی اتفاق می افتد. قبل از انتشار نمایه خود، مطمئن شوید که آن را چند بار بررسی کرده اید تا اشتباهات املایی یا گرامری را مشاهده کنید. داشتن اشتباهات املایی در نمایه شما می تواند اعتبار شما را به چالش بکشد و می تواند باعث انحراف از ویژگی های مثبت شما شود.

داستان کامل زندگی شما

خلاصه های لینکدین جایی برای انتشار زندگی نامه شما نیست (اگرچه مطمئن هستم که زندگی نامه شما دوست داشتنی است). اگر کاربران نمایه شما را اسکن می‌کنند و به دنبال اطلاعات مرتبط مربوط به یک نقش یا فرصت هستند، می‌خواهید آن نقاط در جلو و مرکز قرار گیرند.

وقتی خلاصه لینکدین خود را به‌روزرسانی می‌کنید، سعی کنید اطلاعات مرتبط با مشاغل و فرصت‌هایی را که در اختیار شما قرار می‌دهید، درج کنید و همه چیز را واضح و مختصر نگه دارید.

مثال های خلاصه لینکدین

اگر نیاز به الهام دارید، خبر خوب است. این نمونه های خلاصه لینکدین به شما کمک می کند کلمات مناسب را پیدا کنید.

این فروشنده به طور موثر علایق و شایستگی های برتر خود را در این زمینه نشان می دهد.

این حرفه ای فروش، مشتریان بالقوه را با توصیف اشتیاق خود برای “ساختن سازمان های پر رونق در اکوسیستم آموزشی” جذب می کند – هدفی که او نیز به وضوح به آن اهمیت زیادی می دهد.

خط بعدی او به مشتریان احتمالی می گوید که علاقه مند است نیازهای آنها را بیاموزد، نه فقط آنها را بفروشد. سپس تخصص خود را مشخص می کند.

خطوط مورد علاقه ما

“من از فناوری و آموزش نوآورانه برای بهبود سواد در آموزش K-12 استفاده کرده ام.” چرا ما آن را دوست داریم: این خط تجربه او را در این زمینه بدون کرک یا مواد غیر ضروری نشان می دهد.

“این ازدواج به ما امکان می دهد بزرگترین کتابخانه صوتی و تصویری برای آموزش در جهان را مدیریت کنیم و تأثیر عمیقی بر زبان آموزان در سطح جهانی داشته باشیم.” چرا آن را دوست داریم: با درک عمیق تر محصولی که او می فروشد و مزایای بالقوه آن، بیو را ترک می کنیم.

چرا این خلاصه کار می کند

این کاربر لینکدین به طور موثر اما مختصر از یک تجربه شخصی برای نشان دادن دلایل خود برای حمایت از دیگرانی که در چالش‌هایی که او پشت سر گذاشته‌اند، استناد می‌کند. او همچنین وسعت تخصص و تحقیقات خود را با ایجاد دلیل نیاز محصول خود در صنعت نشان می دهد.

خودت آن را امتحان کن

سودمندترین جنبه کار خود را توصیف کنید، چه کمک به کسب و کارهای کوچک در حرکت یا کارآمدتر کردن شرکت ها. در مرحله بعد، دلیل واجد شرایط بودن خود را برجسته کنید. با چند نفر یا شرکت کار کرده اید؟ میانگین نتایج آنها چقدر است؟ برای حل کدام مشکلات سطح بالا به خوبی مجهز هستید؟

این متخصص دیجیتال مارکتینگ در مورد درد مشتری بالقوه خود صحبت می کند و مهارت های قوی خود را در کپی رایتینگ به نمایش می گذارد.

هنگامی که به طور فعال با مشتریان احتمالی در لینکدین ارتباط برقرار می کنید، مستقیماً با نمایه لینکدین خود با آنها صحبت کنید، اما این کار را به گونه ای انجام دهید که بگوید مبارزات آنها را درک می کنید.

در اصل، خود را به عنوان یک ارائه دهنده راه حل قرار دهید تا یک فروشنده محصول.

این کارشناس بازاریابی و فروش دیجیتال این کار را به خوبی برای آژانس بازاریابی خود انجام می دهد و مشکل را مطرح می کند. او این کار را قبل از معرفی خود یا راه حلش انجام می دهد.

خطوط مورد علاقه ما

“اگر از هدر دادن پول در بازاریابی دیجیتال خسته شده اید تا در نهایت با نتایج کم یا بدون نتیجه ناامید شوید، شاید من و تیمم بتوانیم کمک کنیم.” چرا ما آن را دوست داریم: این یک بازکننده قوی است که مطمئناً توجه افراد واجد شرایط را جلب می کند.

“من و تیم من به ارائه دهندگان خدمات، کارآفرینان و کارشناسان رشد محور کمک می کنیم تا درآمد سالانه 1 تا 10 میلیون دلاری خود را به طور قابل پیش بینی و سودآور افزایش دهند.” چرا ما آن را دوست داریم: این خط نه تنها مستقیماً مشتریان بالقوه را مشخص می کند، بلکه به افرادی که می خواهند تبدیل شوند نیز صحبت می کند (“موفق”، “افزودن 1 تا 10 میلیون دلار در سال درآمد بعدی آنها”).

چرا این خلاصه کار می کند

این خلاصه به طور موثری خوانندگان را جذب می کند، آنها را راهنمایی می کند که صاحب نمایه لینکدین چه کسی است، و به آنها نشان می دهد که چگونه می توانند از ارتباط با صاحب بیو بهره ببرند. نویسنده به طور موثر بازگشت سرمایه کار با شرکت خود را نشان می دهد و در عین حال مهارت های کپی رایتینگ خود را به نمایش می گذارد.

خودت آن را امتحان کن

یک پاراگراف مقدماتی کامل بنویسید که برای دردها و احساسات مشتری خود جذاب باشد بدون اینکه از خودتان نام ببرید. می توانید یک توصیه ارائه دهید یا یک سوال بپرسید.

این کارمند HubSpot از طنز برای نشان دادن شخصیت سرگرم کننده خود استفاده می کند.

این متخصص بازاریابی ورودی HubSpot شخصیت خود را در خلاصه خود نشان می دهد. جزئیات مربوط به زندگی قبلی او به عنوان یک کمدین استندآپ جالب است، و جمله در مورد “این که فرزندانش گرسنگی را دوست ندارند” خنده دار و قابل ربط است.

سالی در بخش دوم جدی‌تر می‌شود و سابقه چشمگیر خود در HubSpot را برجسته می‌کند.

خطوط مورد علاقه ما

8 سال را برای حرفه ای در استند آپ کمدی، حضور در کمدی سنترال و در جشنواره کمدی بوستون گذراندم، قبل از اینکه بفهمم فرزندانم دوست دارند پدرشان را ببینند و گرسنگی نکشند.” چرا ما آن را دوست داریم: شاید او باید در حالت استند آپ می ماند، زیرا این یک خط افتتاحیه خنده دار است. تضمین می شود که خواننده خنده را دریافت کند و آنها را درگیر کند.

“بیش از 10 سال تجربه در فروش SaaS با میانگین بیش از 125٪ هدف در 10 سال بیشتر من در HubSpot.” چرا ما آن را دوست داریم: با این خط، نویسنده به طور موثر نشان می دهد که می تواند در صورت نیاز از طنز استفاده کند، اما به تجارت نیز می رسد.

چرا این خلاصه کار می کند

این خلاصه کوتاه اما خنده دار شخصیت و دستاوردهای برتر نویسنده را بدون پیچیدگی برای مدت طولانی به نمایش می گذارد. این نشان می دهد که یک بیو لینکدین باید به چه چیزی برسد و چگونه آن را با استفاده از حداقل تعداد کلمات انجام دهد.

خودت آن را امتحان کن

خلاصه خود را با یک واقعیت غیرمنتظره و جالب درباره خودتان شروع کنید. در پاراگراف بعدی خود، آن را به حرفه فروش خود گره بزنید.

به عنوان مثال، ممکن است بنویسید: “من در سال 1997 سومین نایب قهرمان املای ملی بودم. (بهتر است باور کنید املای “Euonym” اکنون در حافظه من حک شده است.) این روزها، من از میل ذاتی خود استفاده می کنم تا یاد بگیرید که به مشتریان کمک کنید.”

این مشاور شغلی به مشتریان بالقوه نشان می دهد که در مکان مناسبی هستند.

با فراخوانی مخاطبی که هدف آن هستید، می‌توانید آن‌ها را وادار کنید تا پیام شما را شناسایی کنند. مشخص کردن اینکه با چه کسی صحبت می‌کنید، به مخاطب نشان می‌دهد که در جای درستی قرار گرفته‌اند.

این مشاور فروش و مربی شغلی این کار را در اولین جمله‌اش انجام می‌دهد، وقتی می‌گوید: «[من] دوست دارم یک کارمند در مراحل اولیه در شرکت‌های در حال رشد و نوآوری باشم که می‌توانم تأثیر بگذارم». اگر خوانندگان با هم ارتباط برقرار کنند، موظفند در پایان به خواندن تا فراخوان برای اقدام او ادامه دهند.

خطوط مورد علاقه ما

“من عاشق مدیریت تغییر، چرخش، و رفع استراتژیک مشکلات و تقویت رشد هستم.” چرا ما آن را دوست داریم: این خط به طور موثر ذهنیت حل مسئله نویسنده را برجسته می کند، که او را به نامزدی مطلوب برای کار تبدیل می کند.

من می توانم نقش CRO یا معاون فروش را بازی کنم. من تجربه گسترده ای در ایجاد استراتژی مالی تهاجمی، مدیریت جریان نقدی، و بهینه سازی قیمت گذاری، هزینه ها و درآمد دارم. چرا ما آن را دوست داریم: در حالی که اینها از نظر فنی دو خط هستند، آنها به خوبی با هم کار می کنند تا طیفی از مهارت هایی را که او به کارفرمایان بالقوه خود ارائه می دهد نشان دهد.

چرا این خلاصه کار می کند

این خلاصه ما را از طریق نقش‌های مختلفی که مشاور بر عهده گرفته است، تا نقش مربیگری شغلی او در حال حاضر می‌برد. مهم‌تر از همه، او با درخواستی برای رزرو زمان در تقویم خود به پایان می‌رسد و پیوندی را در همان لحظه درج می‌کند.

خودت آن را امتحان کن

شخصیت خریدار خود را شناسایی کنید و سپس توضیحی از آنها در خلاصه خود بگنجانید. از بیان انواع نقش‌هایی که می‌توانید در یک شرکت بازی کنید نترسید و به محض اینکه خوانندگان به پایان بیو رسیدند، در مورد آنچه می‌خواهید انجام دهند، واضح باشید.

این فروشنده از سرگرمی های خود استفاده می کند تا با شخصیت تر و نزدیک تر به نظر برسد.

اگرچه ممکن است ذکر سرگرمی‌های شخصی‌تان در پروفایل لینکدین کمی غیر سنتی باشد، اما این راه خوبی است تا خودتان را انسانی‌تر کنید. بالقوه ای که این خلاصه را می خواند ممکن است فکر کند، “اوه، من هم عاشق سفر هستم.” آنها بلافاصله احساس می کنند که با شما ارتباط بیشتری دارند.

خطوط مورد علاقه ما

شهرنشینی که عاشق سفر و یافتن ماجراهای جدید در مسیر است. چرا ما آن را دوست داریم: در این خط، نویسنده خلاصه می کند که آنها چه کسانی خارج از کار هستند و در خواننده می چرخد.

“من دریافته ام که هیچ چیز من را بیشتر از ملاقات با افراد جدید، ایجاد روابط جدید، حل مشکلات و کمک به رشد کسب و کار راضی نمی کند.” چرا ما آن را دوست داریم: علایق کاربر لینکدین در محل کار را نشان می دهد و در عین حال اشاره می کند که چگونه می تواند به یک کارفرما یا مشتری بالقوه کمک کند.

چرا این خلاصه کار می کند

این خلاصه لینکدین آن را کوتاه نگه می‌دارد و در عین حال بخش‌های کلیدی یک بیوگرافی را در بر می‌گیرد: شخصیت نویسنده، تجربه حرفه‌ای و مطلوب‌ترین ویژگی‌ها.

خودت آن را امتحان کن

تعدادی از کارهایی را که دوست دارید در اوقات فراغت خود انجام دهید (البته از هر چیز بحث برانگیز دوری کنید) فهرست کنید. سپس توضیح دهید که چرا نقش فعلی خود را انتخاب کرده اید و مشتریان شما چگونه ارزش کسب می کنند.

این رهبر فروش آسیب پذیری خود را نشان می دهد و اشتیاق خود را برای ماموریت خود بیان می کند.

شایان ذکر است که داستان ها با مردم طنین انداز می شوند. در حالی که نمایه LinkedIn شما شامل مکان‌هایی است که در آن کار کرده‌اید و مهارت‌هایی که دارید، خلاصه شما بهترین املاک و مستغلات برای آشکار کردن شما واقعی در پشت تاریخچه شغلی‌تان است.

این رهبر در فضای فروش و بازاریابی B2B این کار را با به اشتراک گذاشتن مشکل خود برای یک زن سیاه پوست در فروش انجام می دهد. با گفتن این داستان کوتاه درباره او، ما با ماموریت و ارزش های او به عنوان یک حرفه ای آشنا می شویم.

خطوط مورد علاقه ما

“در یک حرفه فروش که بیش از یک دهه طول می کشد، من در 99٪ مواقع تنها زن سیاه پوست تیم بودم.” چرا ما آن را دوست داریم: چه قلاب فوق‌العاده‌ای – قلابی که باعث می‌شود شما صاف‌تر روی صندلی خود بنشینید و بخواهید به خواندن در مورد تجربه او در فروش ادامه دهید.

من شروع به انتشار محتوا و ایجاد جوامعی پیرامون این باور عمیق کرده‌ام که جذب، حمایت و حفظ استعدادهای مختلف یک الزام حرفه‌ای و شخصی است.» چرا ما آن را دوست داریم: ما مأموریت شخصی او را به روشی مختصر و مؤثر می بینیم که با خط آغازین او تأثیرگذارتر شده است.

چرا این خلاصه کار می کند

نویسنده با یکی از چالش‌هایی که در حین کار در بخش فروش با آن مواجه است، شروع می‌کند، و زمینه را برای این که چرا کاری را انجام می‌دهد، آماده می‌کند، سپس ما را به سمت مأموریتش می‌برد. او با دعوت به اقدامی که تأثیرگذار و خوشامدگویی است، پایان می‌دهد.

خودت آن را امتحان کن

آسیب پذیر باشید. تنها لحظه ای را که شما را به عنوان یک حرفه ای در بر می گیرد یا ارزش های شما را تجسم می بخشد، جدا کنید. سپس به طور خلاصه آن را طوری بنویسید که گویی این داستان را به صورت شفاهی تعریف می کنید.

این مدیر فروش آن را کوتاه نگه می دارد و مشتریان بالقوه را درگیر می کند.

این بیو لینکدین با مأموریت او باز می شود: امکان دادن به کسب و کارها برای شخصیت بیشتر با استفاده از ویدیو. دو جمله بعدی او به شما کمک می کند او را در سطح شخصی بشناسید.

خلاصه به اندازه‌ای کوتاه است که خوانندگان تضمین می‌کنند که آن را تمام کنند – اما او هر خطی را حساب می‌کند. او شما را علاقه مند می کند که درباره او بیشتر بدانید.

خطوط مورد علاقه ما

«کمک به کسب‌وکارها با ویدیو، بازاریابی و فروش خود را انسانی‌تر کنند.» چرا ما آن را دوست داریم: این خط به سرعت به نقطه اصلی می رسد و مأموریت، تخصص حرفه ای و تجربه نویسنده را نشان می دهد.

“همیشه کباب می شود.” چرا ما آن را دوست داریم: ما عاشق سرگرمی های لینکدین بایوس هستیم – این یک نمونه عالی است که شوخ و خوش طعم است.

چرا این خلاصه کار می کند

مختصر، با شخصیت و حرفه ای است – همه اینها در حالی که شخصیت کاربر لینکدین را نشان می دهد. بعلاوه، ذکر والدین او یک لمس منحصر به فرد است و پیشینه او را بدون توضیح یا هیاهو نشان می دهد.

خودت آن را امتحان کن

به ساده‌ترین کلمات ممکن، بیان کنید که چگونه شرکت شما زندگی مشتریان خود را آسان‌تر، بهتر، لذت‌بخش‌تر و غیره می‌کند. سپس چیزی در مورد سوابق خود نشان دهید (“من در اسپانیا متولد شدم و در تگزاس بزرگ شدم”، “من در شیکاگو زندگی کرده‌ام.” تمام زندگی من، “شهر زادگاه من دارای بزرگترین موزه کودکان Beanie در جهان است”) و با “همیشه”، “مداوم” یا “مرتب” به پایان می رسد و به دنبال کار مورد علاقه شما (“همیشه در حال خواندن”، “مداوم در حال ترکیدن است” پدر شوخی می کند، “مرتب شعبده بازی.”).

این حرفه ای بازنشسته با سابقه کاری خود خوانندگان را مجذوب خود می کند.

این کاربر لینکدین از همان فرمول قبلی استفاده می کند – اما برعکس. او با مشاغل قبلی خود شروع می کند، که بلافاصله به شما می گوید که او (از قبل) حرفه جالبی داشته است. سپس به شما می گوید که در حال حاضر مشغول چه کاری است.

خطوط مورد علاقه ما

“وکیل سابق شرکت، بنیانگذار سابق غیرانتفاعی، دوچرخه سوار سابق در سراسر جهان، رهبر سابق فروش SaaS، کارمند سابق دولت فدرال نیجریه.” چرا ما آن را دوست داریم: این بازکننده نشان می‌دهد که حرفه نویسنده تا این لحظه چقدر جالب بوده است، و شما را متعجب می‌کند که او اکنون چه می‌کند (سوالی که او در سطر آخر به آن پاسخ می‌دهد).

چرا این خلاصه کار می کند

این بیوگرافی LinkedIn انتظارات را برعکس می کند و با ارائه یک خط خود از تاریخچه کاری نویسنده لذت می برد. تنوع نقش‌ها نشان می‌دهد که اگر از بازنشستگی خارج شود، می‌تواند در هر کارفرمایی پیشرفت کند. ما دوست داریم که او با وضعیت فعلی خود به پایان برسد.

خودت آن را امتحان کن

مشاغل قبلی خود را فهرست کنید. اگر همیشه در فروش بوده اید، خلاق باشید. آیا تا به حال در کودکی استند آبلیمو داشتید؟ در نوجوانی مشاور کمپ بودید؟ کنسرت دانشگاه شما چه بود؟

برای مثال، ممکن است بنویسید: “مدیر عامل سابق غرفه لیموناد، مدیر ارشد اجرایی، و مدیر ارشد اجرایی؛ شعبده باز سابق؛ راهنمای تور سابق کالج. در حال حاضر به صاحبان خانه های بالقوه در آریزونا کمک می کنیم تا مکان رویایی بعدی خود را برای زندگی پیدا کنند. .)”

این رهبر فروش نمایی 360 درجه از او، نقش و شرکتش ارائه می دهد.

این خلاصه لینکدین اشتیاق و اشتیاق کاربر به نقش را نشان می دهد. او مسئولیت‌ها و ارزش‌های اصلی خود را برجسته می‌کند، به خواننده می‌گوید که چرا به کار در The Muse افتخار می‌کند و چه چیزی این کسب‌وکار را متمایز می‌کند، و برخی از حقایق سرگرم‌کننده درباره خود فهرست می‌کند.

خطوط مورد علاقه ما

“تیم Muse من درخشان، با انگیزه و وسواس نسبت به آنچه ما در حال ساخت هستیم.” چرا ما آن را دوست داریم: علاوه بر توصیف خود و نقشش، نویسنده به تیم خود اشاره می کند – چیزی که اغلب در بایوس لینکدین نمی بینیم.

من عاشق چالش «نه» گفتن و تبدیل آن به «بله» هستم.» چرا ما آن را دوست داریم: نویسنده در این خط یکی از مطلوب ترین ویژگی های شخصیتی خود را به نمایش می گذارد.

چرا این خلاصه کار می کند

این بیو لینکدین نگاهی عمیق به تلاش‌های حرفه‌ای فعلی نویسنده و دلایل او برای دوست داشتن کاری که انجام می‌دهد ارائه می‌کند. با توصیف سرگرمی ها و شخصیت او به یک یادداشت شخصی خاتمه می یابد.

خودت آن را امتحان کن

توضیح دهید که چرا از این که هر روز سر کار بیایید عصبانی هستید. چه چیزی شما را هیجان زده می کند؟ چرا شرکت خود را دوست دارید؟ چه چیزی محصول، فرهنگ و/یا تیم شما را از رقبایتان متمایز می کند؟ با چهار یا پنج نکته شخصی در مورد خودتان پایان دهید.

این فارغ التحصیل MBA بلافاصله اعتبار ایجاد می کند و تخصص های خود را فهرست می کند.

این کاربر با خلاصه لینکدین خود اعتبار فوری کسب می کند.

او با یک جمله جسورانه شروع می کند: “من دوست دارم مشکلات را حل کنم.” او آن را با مثال‌های متعددی از حرفه‌اش ثابت می‌کند، سپس تخصص‌هایش را برجسته می‌کند. در نهایت، او چند مورد از علایق خود را شرح می دهد.

خطوط مورد علاقه ما

“چه پیدا کردن یک آهنگ عالی برای یک فیلم یا پیدا کردن یک محصول کمیاب برای یک موشک، من توانسته ام به سرعت نقطه درد مشتری را کشف کنم و یک راه حل استراتژیک را شناسایی کنم.” چرا ما آن را دوست داریم: این خط تنوع مهارت ها، سطح بالای حرفه ای و نقاط قوت کلیدی او را نشان می دهد.

«از آن زمان همه چیزهایی را که یاد گرفته‌ام برداشته‌ام و کسب‌وکار خودم را در صنعت غذای کلبه‌ای راه‌اندازی کرده‌ام و شیرینی‌های شکری تزئین شده می‌فروشم.» چرا ما آن را دوست داریم: نویسنده نشان می دهد که اکنون چه می کند و چگونه تجربیاتش به تلاش فعلی او منجر شده است.

چرا این خلاصه کار می کند

ما عاشق لیست گلوله‌ای از تخصص‌ها هستیم، اما به‌ویژه دوست داریم که نویسنده چگونه نشان می‌دهد که چگونه از این مهارت‌ها در حال حاضر در راه‌اندازی خود استفاده می‌کند. او همچنین با پایان دادن به سرگرمی‌هایش و دعوت به تماس با او شخصیتی باقی می‌ماند.

خودت آن را امتحان کن

از یک خط کوتاه و تاثیرگذار استفاده کنید تا مشخص کنید که چرا موفق هستید یا در چه چیزی بهترین هستید. دو تا چهار مثال از این که چگونه این مهارت یا میل در طول زندگی شما ظاهر شده است، بیاورید. در مورد زمینه های تخصصی خود بحث کنید، سپس آن را با موضوعات مورد علاقه خود به بحث بگذارید.

این مشاور رهبری علایق خود را برجسته می کند و نحوه تقویت کار او را به اشتراک می گذارد.

این مشاور و صاحب کسب و کار مستقر در Boise منابع تخصص خود را به نمایش می گذارد. او به طور مختصر آنچه را که الهام‌بخش کارش بوده به اشتراک می‌گذارد و به مشتریان بالقوه پیش‌نمایشی از مزایایی که می‌توانند از کار با او انتظار داشته باشند، ارائه می‌کند.

خطوط مورد علاقه ما

“من معتقدم که قوی ترین سازمان ها سازمان هایی هستند که در آن کارکنان احساس می کنند با یکدیگر و کارشان مرتبط هستند.” چرا آن را دوست داریم: باور اصلی را می بینیم که کار فعلی نویسنده را به روشی مختصر و واضح هدایت می کند.

“همراه با کار مشاوره ای، من بنیانگذار The Management Essentials هستم، یک برنامه جامع توسعه رهبری برای مدیران جدید.” چرا ما آن را دوست داریم: در حالی که خوانندگان می توانند به طور بالقوه به سابقه کاری او نگاه کنند تا نقش بنیانگذار او را ببینند، ما دوست داریم آن را به زبان خودش ببینیم.

چرا این خلاصه کار می کند

خلاصه از بالا به پایین با مأموریت نویسنده مرتبط است – هرگز احساس نمی کنید که نکات او از هم گسسته یا جدا شده اند. او سپس به کار فعلی خود به عنوان یک مؤسس و مربی منجر می شود و با فهرستی از تخصص ها برای خوانندگان به پایان می رسد.

خودت آن را امتحان کن

آیا داستان منشا مرتبط با مسیر شغلی خود دارید؟ شرح مختصری از آنچه الهام‌بخش کار شما بوده است، و آنچه شما را به انجام کاری که انجام می‌دهید به اشتراک بگذارید.

این مشاور شغلی مستقیماً با کسانی که می خواهد به آنها خدمت کند صحبت می کند.

برای مشاوران، صاحبان مشاغل و نمایندگان فروش، صحبت مستقیم با افرادی که می خواهید در خلاصه لینکدین خود به آنها خدمت کنید یک رویکرد هوشمندانه است. این استراتژیست حرفه ای و نویسنده این کار را با مهارت در چند جمله اول خلاصه لینکدین خود انجام می دهد. با تماس فوری با افرادی که قصد دارد به آنها خدمت کند، می تواند خوانندگان مناسب را جذب کند و شانس خود را برای ارتباط با افراد مناسب افزایش دهد.

خطوط مورد علاقه ما

من مأموریت دارم که همه زنان رنگین پوست – و رنگین پوستان – پول، قدرت و احترامی را که در محل کار شایسته آن هستیم به دست بیاورم.» چرا ما آن را دوست داریم: پاسخ طبیعی به خطی مانند این “ثبت نام کن” است، که بازدیدکنندگان را تشویق می کند به خواندن ادامه دهند و با نویسنده ارتباط برقرار کنند.

من به طور منظم با سازمان‌ها همکاری می‌کنم تا از کارمندان و رهبران BIPOC برای موفقیت – از طریق مربیگری، مشاوره و کارگاه‌ها حمایت کنم. چرا ما آن را دوست داریم: این خط به طور مؤثر کارهایی را که نویسنده می تواند برای سازمان هایی که با او کار می کنند انجام دهد، خلاصه می کند.

چرا این خلاصه کار می کند

نویسنده با یک قلاب موثر و رویایی شروع می کند، سپس ماموریت خود و نحوه کار او برای انجام آن ماموریت هر روز را شرح می دهد. سپس توضیح می‌دهد که سازمان‌ها و مشتریان از کار کردن با او چه سودی می‌برند.

خودت آن را امتحان کن

در چند جمله اول خلاصه خود، سعی کنید قلابی بنویسید که برای مشتری یا مشتری ایده آل شما جذاب باشد و توجه آنها را حفظ کند.

این حرفه ای توسعه کسب و کار برنده های خود را برجسته می کند.

آیا جوایز قابل توجهی دریافت کرده اید یا ویژگی های هیجان انگیزی داشته اید که کار شما را برجسته می کند؟ برای ایجاد اعتبار، آنها را در خلاصه خود بگنجانید. این مدیر ارشد توسعه کسب و کار جوایز و افتخارات مربوطه را در خلاصه لینکدین خود به اشتراک می گذارد تا زمینه ارزشمندی در مورد مهارت ها و توانایی های خود ارائه دهد.

خطوط مورد علاقه ما

“در سال 2018، من توسط جف بزوس و تیم رهبری او به عنوان دریافت کننده جایزه Just Do It Award آمازون انتخاب شدم.” چرا ما آن را دوست داریم: ما دوست داریم که چگونه این کاربر صراحتاً تحسین‌های اصلی خود را به اشتراک می‌گذارد، و چگونه با چشمگیرترین آنها باز می‌شود.

“برای من مهم است که از طریق کار غیرانتفاعی، سازماندهی جامعه، راهنمایی و برنامه ریزی رویدادها به جامعه خود خدمت کنم.” چرا ما آن را دوست داریم: این خط نه تنها نقاط قوت اصلی نویسنده را نشان می دهد، بلکه نقش هایی را که یک سازمان می تواند او را برای آن استخدام کند را نشان می دهد.

چرا این خلاصه کار می کند

بیوگرافی لینکدین شما فضایی برای خجالتی بودن نیست – و این خلاصه تا آخرین جمله آن را نشان می دهد. این دستاوردهای کلیدی نویسنده را بدون اینکه متکبرانه به نظر برسد به نمایش می گذارد و به طور طولانی از کارهای غیرانتفاعی او یاد می کند.

خودت آن را امتحان کن

تمجیدها و برنده‌های خاص مربوط به نقش‌هایی را که می‌خواهید برای آنها در نظر گرفته شوید برجسته کنید.

این متخصص سئو، شخصیت دوستانه خود را نشان می دهد و در عین حال مهارت های قوی خود در نوشتن محتوا را به نمایش می گذارد.

لازم نیست در خلاصه لینکدین خود سخت و سرد باشید و این بیوگرافی گواه است. حرفه ای، مختصر و خوش نوشته است – نه به ذکر دوستانه، که نفسی تازه در پلتفرمی مانند لینکدین است. او به طور موثر تخصص خود را به اشتراک می گذارد و کاربران را دعوت می کند تا با یک فراخوان برای اقدام جلب توجه کنند.

خطوط مورد علاقه ما

«چه تعداد محتوا نویسی، تولید ویدیو، طراحی گرافیک، سئو کلاه سفید که نمی توانند سوت بزنند را می شناسید؟ حدس نمی زنم؟» چرا ما آن را دوست داریم: این یک بازکننده فوق العاده است که ضمن نشان دادن حس شوخ طبعی نویسنده، زمینه های اصلی تخصص نویسنده را فهرست می کند.

“از طریق یک پیام خصوصی کمترین مورد علاقه خود را به من بگویید.” چرا آن را دوست داریم: یکی از خلاقانه‌ترین فراخوان‌ها برای اقدامی که دیده‌ایم، این خط به طور موثر از کاربران می‌خواهد تا با یک یخ‌شکن داخلی درگیر شوند.

چرا این خلاصه کار می کند

این بیو لینکدین به طور موثر انتظارات را زیر سوال می برد، خوانندگان را درگیر می کند و تخصص های نویسنده در تولید محتوا را توصیف می کند. بیو حرفه ای می ماند و در عین حال سطح بالایی از باز بودن و صمیمیت را نشان می دهد.

خودت آن را امتحان کن

لحن متفاوتی را در بیو لینکدین خود ایجاد کنید که جنبه سرگرم کننده شخصیت شما را نشان می دهد، در حالی که همچنان ارزش پیشنهادی خود و آنچه را که می توانید به کارفرمایان و مشتریان بالقوه ارائه دهید، به اشتراک بگذارید.

این متخصص مراقبت های بهداشتی سوابق تحصیلی و تخصص های کلیدی خود را شرح می دهد.

برای رشته های رسمی تر مانند مراقبت های بهداشتی، استفاده از سوم شخص ممکن است ضمانت داشته باشد و این پزشک خانواده از این فرصت استفاده می کند. او ابتدا تحصیلات خود را که در زمینه های پزشکی حیاتی است توصیف می کند و سپس با ماموریت کلیدی خود به پایان می رسد. با این حال، او شخصیت خود را با به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود برای مادرش و نام مستعار خود (“پزشک جامعه”) نشان می دهد.

خطوط مورد علاقه ما

“دکتر. مورلند مدرک دکترای خود را از دانشگاه ایالتی اوهایو دریافت کرد و در آنجا به انجمن افتخاری انسان‌گرای طلایی راه یافت و به‌عنوان محقق خدمات سلامت ملی انتخاب شد. چرا ما آن را دوست داریم: در این خط، نویسنده به طور موثر پیشینه تحصیلی، شخصیت و تمجیدهای کلیدی خود را به اشتراک می گذارد.

دکتر مورلند که «دکتر جامعه» نام دارد، Life Cycle DPC را تأسیس کرد تا کاملاً متعهد به ارائه خدمات خوب، فارغ از مرزهای بی‌معنا و کاغذبازی‌های بی‌امان باشد، و در کنار شما و خانواده‌تان در جامعه حضور داشته باشد.» چرا ما آن را دوست داریم: این خط نقش محوری دکتر مورلند را در جامعه خود نشان می دهد و مستقیماً خواننده را مخاطب قرار می دهد.

چرا این خلاصه کار می کند

این بیوگرافی رسمی لینکدین، پیشینه تحصیلی نویسنده را که در صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی کلیدی است، بارگذاری می کند و با تأکید بر اهمیت کار او در جامعه، یک لمس شخصی را اضافه می کند.

خودت آن را امتحان کن

بسته به صنعت خود، با ساختار بیوگرافی لینکدین خود بازی کنید. اگر کارآفرین هستید، ممکن است با جدیدترین استارتاپ خود شروع کنید. اگر وکیل هستید، ممکن است با مهم ترین حوزه های کاری و سابقه پرونده خود شروع کنید.

این حرفه ای استعدادیابی قدرت داستان سرایی را مهار می کند.

همانطور که خلاصه لینکدین خود را می نویسید، در نظر بگیرید که چگونه تجربیات گذشته شما را به موقعیت فعلی خود رسانده است. به عنوان مثال، شاید شغل تابستانی شما به عنوان یک نوجوان، اشتیاق به فروش را برانگیخت، یا مدرک تحصیلی شما در رشته فیلم، نحوه فیلمبرداری شما از ویدئوهای بازاریابی رسانه های اجتماعی را نشان می دهد.

خطوط مورد علاقه ما

یکی از اولین خاطرات من رفتن به یک کنفرانس والدین و مربیان در مهدکودک و اینکه معلمم به والدینم بگوید، “دزیره قطعاً پرحرف ترین من است، مهم نیست که او را کجا در کلاس حرکت می دهم، او با همه ارتباط برقرار می کند!” چرا ما آن را دوست داریم: ما مطمئن نیستیم که داستان در این مرحله به کجا می رود، اما قلاب به اندازه کافی برای ادامه خواندن جذاب است.

“من اشتیاق دارم که نه تنها صدای کسانی باشم که نمی توانند با خودشان ارتباط برقرار کنند، بلکه به مردم نیز یاد می دهم که به طور موثر ارتباط برقرار کنند.” چرا ما آن را دوست داریم: او یک موضوع مشترک را در سرتاسر بیوگرافی خود می بافد: ارتباط موثر. این کل بیو را به هم پیوند می دهد.

چرا این خلاصه کار می کند

این بیو به دور از سردی یا گرفتگی است. نویسنده با ارائه داستان های شخصی که سفر او به امروز را توضیح می دهد به گرما می افزاید. علاوه بر این، همان موضوع در کل داستان (اهمیت ارتباط) تکرار می شود.

خودت آن را امتحان کن

یک رشته مشترک از طریق تجربیات علمی و حرفه ای خود (در صورت وجود) ببافید. از قدرت داستان سرایی استفاده کنید تا زندگی خود را زنده کنید و حسی از گرما را به آن اضافه کنید.

این رهبر فروش با دانش محلی خود خوانندگان را مجذوب خود می کند.

کیتی کار بزرگی انجام می دهد و دانش خود را در مورد کیپ کاد با داستانی متقاعد کننده در مورد جامعه خود برجسته می کند. او خود را به عنوان فردی «به سراغ» برای توصیه‌هایی در منطقه، از صدف گرفته تا کت و شلوار، قرار می‌دهد. این اشتیاق و اشتیاق اوست که به خریداران و فروشندگان املاک و مستغلات اجازه می دهد بدانند که او عمیقاً با منطقه محلی در ارتباط است.

خطوط مورد علاقه ما

«وقتی تازه‌ترین صدف‌ها را می‌خواهم، به پیشخوان ماهی در خواربار فروشی نمی‌روم، به سراغ جان، صدف‌دار شرقی دنیس می‌روم.» چرا ما آن را دوست داریم: از اولین جمله، نویسنده دانش محلی خود را که در املاک و مستغلات مهم است، منعطف می کند. ما همچنین عاشق این قلاب جذاب هستیم.

“از کودکی یک Cope Codder، من می توانم خانه، بانک، سازنده، مدرسه، مکانیک خودرو و حتی یک صدف مناسب را برای شما پیدا کنم.” چرا آن را دوست داریم: گاهی اوقات بیان تخصص ما ناراحت کننده است. این نویسنده از داستان سرایی برای به رخ کشیدن قدرت خود استفاده می کند بدون اینکه تمرکز اصلی آن باشد.

چرا این خلاصه کار می کند

بیایید با آن روبرو شویم: نوشتن در مورد خود و دستاوردهایتان سخت است. نویسنده با جمع کردن تخصص و دانش محلی خود در داستانی لذت بخش در مورد جامعه خود در کیپ کاد، نکته درستی را به دست آورده است.

خودت آن را امتحان کن

اگر در زمینه املاک و مستغلات هستید، مهم است که دانش خود را در مورد این منطقه تغییر دهید. به هر حال، املاک و مستغلات یک بازی محلی است. مطمئن شوید که خود را به عنوان یک طرفدار متخصص و مشتاق محل زندگی و کار خود معرفی می کنید.

قالب خلاصه لینکدین

در زیر یک الگوی اساسی وجود دارد که می‌توانید از آن برای سفارشی کردن با جزئیات شخصی خود برای یک خلاصه مختصر و مؤثر لینکدین استفاده کنید. حتماً اطلاعات شخصی را اضافه کنید تا برای خوانندگان به یاد ماندنی شود:

با یک خلاصه لینکدین استثنایی متمایز شوید

با استفاده از این خلاصه‌های لینکدین، باید ایده‌ها و الهام‌های زیادی برای توضیحات خود داشته باشید. آن را شخصی، منحصر به فرد و جذاب کنید – و کارفرمایان بالقوه و بالقوه احساس می کنند که شما را از قبل می شناسند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT