بهترین برنامه پزشکی

23 بهترین برنامه پزشکی برای پزشکان

زمان مطالعه 13 دقیقه

در عصر دیجیتال امروزی، تقریباً برای هر چیزی یک اپلیکیشن وجود دارد. در واقع، بسیاری از صنایع حرفه‌ای به شدت به اپلیکیشن‌ها، چه رسانه‌های اجتماعی یا سایر ابزارهای مفید، متکی هستند. در بخش پزشکی هم همینطور است. چه پرستار، پزشک، دستیار پزشک یا جراح باشید، اپلیکیشنی وجود دارد – در واقع، چندین مورد وجود دارد – که می تواند به شما کمک کند حرفه ای پزشکی بهتری شوید. بهترین برنامه پزشکی را در ادامه بررسی کرده ایم.

به طور کلی، مزایای استفاده از برنامه های کاربردی گوشی های هوشمند برای پزشکان و سایر متخصصان پزشکی به سه نکته اصلی خلاصه می شود:

. کارایی: در زمینه پزشکی، زمان همه چیز است – به ویژه برای پزشکان. با تعداد بیشتری از بیماران که هر روز در خانه شما را می زنند، مدت زمانی که برای مراقبت از آنها صرف می کنید کم می شود. در واقع، میانگین ویزیت پزشک در حال حاضر به حدود 15 دقیقه کاهش یافته است و می تواند مدام کاهش یابد. بنابراین، چگونه می‌توانید سریع‌تر کار کنید و در عین حال استاندارد بالایی از مراقبت را ارائه دهید؟ چگونه تمام الزامات شغلی خود را بدون اشتباه در روزتان جا می دهید؟ گنجاندن استفاده از اپلیکیشن‌های پزشکی در برنامه‌های روزانه‌تان می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین استفاده را از زمان خود در طول ویزیت بیماران داشته باشید.

. دقت: البته دقت همیشه مورد توجه یک پزشک است. با اپلیکیشن های موبایل، پزشکان و پرستاران می توانند مسیرهای کاغذی گیج کننده را از بین ببرند و سوابق بیمار را در قالبی الکترونیکی و قابل فهم نگهداری کنند. این می تواند تشخیص های نادرست را کاهش دهد، خطاهای نسخه را کاهش دهد و بسیاری از سناریوهای گیج کننده دیگر را حذف کند. پزشکان همچنین می توانند از برنامه ها برای تحقیق و همکاری استفاده کنند، از جمله با بحث در مورد علائم بیمار با سایر متخصصان برای تعیین تشخیص دقیق تر یا برنامه درمانی. دقت همچنین به پزشکان اجازه می دهد تا از دعاوی قصور پزشکی اجتناب کنند، که همیشه مطلوب است.

. راحتی: مزیتی که اساساً به دو مورد ذکر شده قبلی اهمیت می دهد، راحتی است. اکنون نه تنها متخصصان پزشکی ابزارهایی دارند که به آنها کمک می کند دقیق تر و کارآمدتر باشند، بلکه آنها دقیقاً در دسترس هستند. آنها دیگر مجبور نیستند برای دسترسی به داده ها سفر کنند، در کتاب های درسی بزرگ جستجو کنند یا از بیماران به رایانه ها بدوند. شاید بزرگترین مزیت برنامه های تلفن همراه این باشد که آنها برای هر متخصص پزشکی با تلفن هوشمند در دسترس هستند – چه شخصی باشد یا توسط بیمارستان – و استفاده از آنها فوق العاده ساده است.

با در نظر گرفتن این سه عامل، ما این لیست از برنامه های پزشکی با رتبه بالا را برای پزشکان جمع آوری کرده ایم تا به شما در ارائه بهترین مراقبت های ممکن کمک کنیم. ما تمام تحقیقات را انجام داده‌ایم و نظرات مشتریان، توصیه‌های تخصصی و دانلودها را در نظر گرفته‌ایم.

1.بهترین برنامه پزشکی: Medscape

Medscape یک برنامه مرجع پزشکی همه کاره است که به پزشکان اجازه می دهد تا در دنیای پزشکی به روز بمانند. اخبار، اطلاعات دارویی، ماشین حساب های پزشکی و فرصت های آموزش مداوم پزشکی را ارائه می دهد. پزشکان می توانند به طیف گسترده ای از اطلاعات بالینی همه در یک مکان مراجعه کنند تا به آنها در تصمیم گیری های مربوط به مراقبت کمک کنند.

در اینجا چیزی است که Medscape ارائه می دهد:

. گزارش های خبری در مورد موضوعات مختلف پزشکی

. دسترسی آسان به دستورالعمل ها، اطلاعات ایمنی و نسخه برای حدود 8000 دارو

. ابزاری برای شناسایی بصری قرص ها

. توانایی بررسی روش های تداخل داروها با یکدیگر

. بیش از 600 ماشین حساب دوز

. دسترسی به پایگاه داده به بیش از 4000 بیماری و بیماری با تصاویر مفید

. فیلم ها، تصاویر و دستورالعمل های آموزشی برای بیش از هزار عمل پزشکی

. دسترسی به یک گروه منتخب از آنچه که Medscape به عنوان بهترین مجلات MEDLINE می‌داند

. ادامه تحصیل پزشکی

. فهرست راهنمای پزشکان و داروخانه ها

. اطلاعات فرمول

بیش از یک میلیون بار دانلود شده، 50 درصد از تمام پزشکان در ایالات متحده از این برنامه استفاده می کنند. Medscape در دستگاه های iPad، iPhone، Android و Kindle در دسترس است. این برنامه رایگان است، اما باید ثبت نام کنید.

2.Kareo

Kareo یک برنامه پرونده سلامت الکترونیکی مبتنی بر ابر (EHR) است که برای دستگاه‌های iOS مانند iPad و iPhone طراحی شده است. با Kareo، می توانید:

. قرار ملاقات ها را اضافه و ویرایش کنید

. بیماران را مدیریت کنید

. مشاهده سابقه بیمار

. ضبط، آپلود و حاشیه نویسی داکیومنت

. با کارکنان و بیماران به طور ایمن ارتباط برقرار کنید

. تجویز دارو و سفارش آزمایشات آزمایشگاهی

. یادداشت های بالینی ایجاد کنید

. صورت حساب را پیگیری کنید

یکی از نکات برجسته Kareo خدمات صورتحساب پزشکی آن است. از طریق ویژگی گردش کار هوشمند Kareo، پزشکان می توانند به سرعت و به راحتی ادعاها را از هر کجا و در هر زمان پیگیری کنند. آنها همچنین می توانند عملکرد صورتحساب را با ابزار تجزیه و تحلیل مشاهده کنند. Kareo وظایف صورت‌حساب را خودکار می‌کند تا خطاها را کاهش دهد و فرآیند را ساده‌تر کند و به پزشکان امکان می‌دهد سریع‌تر حقوق دریافت کنند. برای بررسی گزینه‌های قیمت‌گذاری، باید یک پیشنهاد درخواست کنید یا با یک متخصص صحبت کنید. در غیر این صورت، انتظار داشته باشید که قیمت از 80 دلار در ماه برای هر کاربر شروع شود.

3. Epocrates

به عنوان یکی از اولین برنامه های پزشکی با میلیون ها بارگیری، 50 درصد از پزشکان در ایالات متحده در حال حاضر از Epocrates استفاده می کنند. این برنامه به عنوان ابزاری قابل اعتماد و صرفه جویی در زمان شناخته شده است که شما را روی گرفتن بهترین تصمیمات بالینی ممکن متمرکز می کند. Epocrates به شما این امکان را می دهد تا از طریق سرویسی به نام athenaText با پزشکان دیگر ارتباط برقرار کنید، که به ویژه برای ارجاع و مشاوره مفید است.

علاوه بر این، این برنامه به شما امکان می دهد به اطلاعات مربوط به نسخه، داروهای OTC، گیاهان دارویی و سایر مکمل ها دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید آنها را برای تداخل با 30 دارو در یک زمان بررسی کنید. عملکردهای اضافی شامل محاسبه اندازه گیری بیمار، تأیید پوشش بیمه برای داروهای تجویزی و موارد دیگر است.

برخی از عملکردهای این برنامه رایگان است، اما ارتقاء اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. با هزینه سالانه 174.99 دلار، می توانید به Epocrates Plus ارتقا دهید. به روز رسانی اطلاعات گسترده ای در مورد بیماری ها، آزمایشگاه ها، دستورالعمل های بالینی و جایگزین های دارویی به شما ارائه می دهد.

4.بهترین برنامه پزشکی: UpToDate

وقتی از UpToDate استفاده می کنید، به یک پایگاه داده پر از اطلاعات پزشکی دسترسی دارید. می توانید بیش از 8500 موضوع را جستجو کنید، بوکمارک ها را تنظیم کنید و به سرعت اطلاعات بررسی شده اخیر را بازیابی کنید. به علاوه، بیش از 4400 کارشناس به طور مکرر در مورد موضوعات بحث و به روز می کنند. اطلاعات به شما کمک می کند تا در مرحله تشخیص تصمیمات بالینی بگیرید.

ویژگی های دیگر عبارتند از:

. هشدار در مورد آخرین اخبار پزشکی

. نوتیفیکیشن‌هایی که موضوعاتی را که قبلاً خوانده‌اید و اطلاعات مرتبط را در نظر می‌گیرد

. به روز رسانی تغییرات پیش بینی شده در عمل پزشکی با توصیه های خاص

. امکان جستجوی اطلاعات پزشکی به زبان های مختلف

. دسترسی به بیش از 10000 گرافیک از جمله تصاویر، گرافیک، جداول، شکل ها و موارد دیگر

. بیش از 1500 موضوعی که می توانید با بیماران خود بحث کنید

. ماشین حساب های پزشکی

. بررسی کننده تداخل دارویی

می توانید UpToDate را به صورت رایگان دانلود کنید، اما برای استفاده از آن به اشتراک نیاز دارید. هزینه اشتراک حداقل 495 دلار در سال است و می توان آن را به صورت جداگانه یا از طریق سازمان خود خریداری کرد. رزیدنت ها و دانشجویان پزشکی می توانند آن را با قیمت کمتر سالانه 195 دلار خریداری کنند. UpToDate برای iPad، iPhone و Android در دسترس است و نسخه جزئی آن نیز در ویندوز موجود است.

5. DynaMed Plus

DynaMed یک برنامه مرجع پزشکی است که اطلاعات به روز و مبتنی بر شواهد را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند بهترین تصمیمات بالینی را بگیرید. محتوا هم دقیق و هم مستقیم است و به شما امکان می دهد به سرعت پاسخ های مورد نیاز خود را دریافت کنید. متخصصان پزشکی این اطلاعات را بررسی کرده و چندین بار در روز به روز می کنند.

این برنامه قابلیت های ناوبری ساده و جستجوی واضح و همچنین دسترسی به اطلاعات دارویی از مجموعه دانش بالینی Micromedex را ارائه می دهد. شما همچنین می توانید یادداشت برداری کنید، مقالات مورد علاقه خود را نشانه گذاری کنید، ایمیل بفرستید و زمانی که آفلاین هستید به اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

DynaMed Plus در iPad، iPhone و Android موجود است. اگر اشتراک سازمانی دارید، رایگان است. در غیر این صورت، این برنامه برای پزشکان 395 دلار در سال و برای دانشجویان پزشکی 99.95 دلار است.

6. Lexicomp

Lexicomp یک برنامه مرجع بالینی است که به شما امکان دسترسی به طیف گسترده ای از دانش را می دهد. این برنامه به کتابخانه ای از اطلاعات مربوط به بیماری های عفونی، بیماری های دهان و سم شناسی اشاره می کند. همچنین می توانید اطلاعات مربوط به داروهای تجویزی و تداخلات دارویی و همچنین فرهنگ لغت ها و ماشین حساب های پزشکی را بازیابی کنید.

این برنامه برای iPad، iPhone و Android در دسترس است. شما می توانید مجموعه ای از برنامه ها و نرم افزارهای خود را با قیمتی بین 175 تا 595 دلار در سال بسازید. اگر دو سال پیش خرید کنید، معمولا می توانید سال سوم را رایگان دریافت کنید.

7.بهترین برنامه پزشکی: Omnio

Omnio نسخه بعدی Skyscape است که یکی از اولین برنامه های پزشکی بود که یک دهه پیش توسعه یافت. وقتی از Omnio استفاده می‌کنید، می‌توانید اطلاعات را بازیابی و سفارشی کنید و به شما یک مکان مرکزی برای ضروری‌ترین منابعتان می‌دهد.

برنامه مرجع پزشکی Omnio به شما امکان می دهد:

. راهنمای مرک را مرور کنید

. به اطلاعات شبکه ملی جامع سرطان، انجمن دیابت آمریکا و غیره دسترسی داشته باشید

. علائم را بررسی کنید

. قرص ها را شناسایی کنید

. داروهای تجویزی را جستجو کنید

. دوز دارو را تعیین کنید

. تداخلات دارویی را بررسی کنید

. از ماشین حساب های پزشکی استفاده کنید

Omnio برای iPad، iPhone و Android در دسترس است. می‌توانید از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید، یا با پرداخت هزینه، می‌توانید منابعی مانند Labs 360 و Davis’s Drug Guide را اضافه کنید.

8. Visual DX

Visual DX کتابخانه ای از بیش از 32000 تصویر دیجیتالی است که انواع بیماری ها را نشان می دهد و به ویژه هنگام تشخیص بیماری نادر مفید است. تصاویر نشان دهنده بیماران در سنین مختلف، انواع پوست و سایر تشخیص ها هستند. آنها تخصص های متعددی از جمله پوست، آسیب شناسی، رادیولوژی، اورژانس، طب دهان، بیماری های عفونی و چشم پزشکی را در بر می گیرند. کارشناسان پزشکی اغلب محتوای برنامه را برای اطمینان از صحت بررسی می کنند.

Visual DX در آیفون و اندروید موجود است. می توانید با یک ماه خدمات رایگان آن را امتحان کنید. یک اشتراک انفرادی تقریباً 400 دلار در سال هزینه دارد، اما می توانید برای نرخ گروهی یا سازمانی با شرکت تماس بگیرید. با 99 دلار اضافی در سال، می توانید ویژگی به نام DermExpert را اضافه کنید که تصاویر ضایعات پوستی عکس گرفته شده در محل مراقبت را تجزیه و تحلیل می کند.

9. MEDLINE بدون محدودیت

MEDLINE به شما امکان دسترسی به 24 میلیون مقاله در پایگاه داده Pubmed را می دهد. می توانید جستجوی خود را با گزینه ها و فیلترهای مختلف سفارشی کنید و اطلاعاتی را که پیدا می کنید سازماندهی کنید. همچنین قطعات مرتبط را نشان می‌دهد که با استنادات موجود در ادبیاتی که قبلاً بررسی کرده‌اید تعیین می‌شوند. این برنامه به شما امکان می دهد اسناد را به آدرس ایمیل خود ارسال کنید یا آن را در قالب های مختلف در Dropbox دانلود کنید و همچنین می توانید اطلاعات را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

MEDLINE برای iPad، iPhone، Android و Windows در دسترس است. جستجوها رایگان هستند و بسته به ناشر، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه برای آنچه پیدا می کنید داشته باشید.

10.بهترین برنامه پزشکی: Case

Case روند خواندن مجلات پزشکی را ساده می کند. این به شما امکان می دهد اولویت های اشتراک را تنظیم کنید و مجلات ترجیحی را در یک مکان مرکزی سازماندهی کنید. در حالی که به بیش از 18 میلیون مقاله با 81 تخصص دسترسی دارید، Case جستجوی شما را محدود می کند تا دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید بیابد. در واقع، شما می توانید بیش از 100000 کلمه کلیدی را جستجو کنید و مجلات مورد نظر خود را دنبال کنید. همچنین آنچه را که در گذشته خوانده اید در نظر می گیرد و توصیه هایی را ارائه می دهد.

این برنامه برای iPhone، iPad و Android در دسترس است و رایگان است.

11. QxMD Read

با QxMD Read، به مجلات پزشکی متعددی از جمله NEJM و JAMA دسترسی دارید. شما می توانید تنظیمات برگزیده را تنظیم کنید و مجموعه هایی از اطلاعات را به صورت عمومی و خصوصی تنظیم کنید. QxMD Read یک عملکرد منحصر به فرد دارد که به شما امکان می دهد برنامه را برجسته کرده و روی آن بکشید و تغییرات خود را در سند در یک فایل PDF ذخیره کنید.

QxMD Read برای iPhone، iPad و Android در دسترس است. هر کسی می‌تواند پیوندها و خلاصه‌های Pubmed را به صورت رایگان مشاهده کند، اما برای بررسی کامل فایل‌های PDF به اعتبارنامه‌های یک موسسه یا یک اشتراک فردی نیاز دارید.

12. Docphin

داکفین به شما امکان دسترسی به بیش از 5000 مجله پزشکی و سایر منابع خبری را می دهد. این یک راه آسان برای ساده کردن فرآیند خواندن مجله است. می توانید گزینه های جستجوی خود را برای یافتن مجلاتی که برای شما منطقی هستند سفارشی کنید. سپس، صفحه اصلی Docphin، معروف به Medstream، بقیه موارد را بر عهده می گیرد. مقالاتی از مجلات دلخواه شما و سایر اطلاعات مرتبط که در اخبار پرطرفدار هستند را نمایش می دهد.

این برنامه برای iPad، iPhone و Android در دسترس است. شما می توانید چکیده مقاله را به صورت رایگان مرور کنید، اما برای خواندن کل پی دی اف به اعتبار سازمانی نیاز دارید. با پرداخت 14.95 دلار در ماه، می‌توانید از فرصت‌های ادامه تحصیل پزشکی برای دریافت اعتبار نیز استفاده کنید.

13.بهترین برنامه پزشکی: MDCalc

MDCalc بیش از 350 ابزار برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد مراقبت از بیمار ارائه می دهد. این برنامه شامل 35 حوزه تخصصی و همچنین بیش از 150 بیماری و شرایط پزشکی است. پزشکان و متخصصان پزشکی همه مطالب را روی برنامه می نویسند و بیش از یک میلیون متخصص پزشکی در سراسر جهان هر ماه از این ابزار تشخیصی استفاده می کنند.

این برنامه برای iOS و اندروید در دسترس است و رایگان است.

14. Doximity

Doximity یک برنامه شبکه اجتماعی است که به شما امکان می دهد به طور ایمن با سایر پزشکان شبکه و تبادل اطلاعات کنید. حتی می‌توانید از این برنامه برای ارسال فکس‌های امنی که الزامات HIPAA را برآورده می‌کنند استفاده کنید. ابزارهای دیگر به شما این امکان را می دهند که با کارفرمایان پیشرو بیمارستانی ارتباط برقرار کنید، مشاغل تحقیقاتی را انجام دهید، حقوق ها را مقایسه کنید و در ادامه آموزش پزشکی شرکت کنید.

با توجه به Doximity، 70 درصد از تمام پزشکان از برنامه خود استفاده می کنند. امتیاز بسیار بالایی دارد و برای iOS و اندروید در دسترس است. دانلود رایگان است اما برای استفاده از برنامه باید برای عضویت ثبت نام کنید.

15. Figure 1

Figure 1 یک برنامه شبکه اجتماعی است که فقط برای تصاویر است. شما می توانید در پایگاه داده گسترده ای از تصاویر جستجو کنید، نظر بدهید و عکس ها را با سایر پزشکان به اشتراک بگذارید. این برنامه به ویژه برای پزشکانی که به دنبال اطلاعاتی در مورد یک بیماری یا وضعیت پزشکی نادر هستند، مناسب است. همچنین می‌توانید بخش‌هایی از یک تصویر، مانند چهره یک فرد، را برای حفظ حریم خصوصی بیمار مسدود کنید.

شکل 1 برای iOS و Android به صورت رایگان در دسترس است. برای استفاده از این برنامه که رایگان است، باید به عنوان عضو ثبت نام کنید.

16. Anesthesiology i-pocketcards

این برنامه اطلاعات ارزشمند و دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد که محیط بیهوشی را پوشش می دهد. این یک راهنمای مرجع با اطلاعات دوز، طبقه بندی، الگوریتم ها و امتیازات ارائه می دهد. می توانید با استفاده از فهرست مطالب یا نمای کلاسیک پیمایش کنید. اگر نمای سنتی را انتخاب کنید، این امکان را دارید که زوم کنید و به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنید. همچنین تصاویر زیادی از جمله جداول، نمودارها و نمودارها را خواهید دید.

i-pocketcards بیهوشی با رتبه‌بندی و بررسی‌های بالا همراه است. برای آیفون و آیپد با قیمت 4.99 دلار در دسترس است.

17.بهترین برنامه پزشکی: PEPID

PEPID برای کمک به پزشکان اتاق اورژانس در تشخیص کمک می کند. محتوای آن بر اساس تحقیقات آکادمی پزشکی اورژانس آمریکا، شبکه پزشکان خانواده و کالج آمریکایی پزشکان اورژانس است.

به سادگی علائم بیمار، نتایج آزمایشگاهی و سایر یافته ها را در برنامه وارد کنید تا بهترین تشخیص را برای بیمار تعیین کنید. همچنین می توانید توصیه های دوز را بیابید، تداخلات دارویی را بررسی کنید و در آخرین تحقیقات با PEPID در جریان باشید. این برنامه دارای ویدیوهایی از معاینات و روش های پزشکی است و همچنین اعتباراتی را برای ادامه تحصیل پزشکی ارائه می دهد.

PEPID برای کاربران آیفون، آیپد و اندروید رایگان است.

18. Short Cases in Medicine

موارد کوتاه در پزشکی

منحصر به فرد بودن برنامه این است که رویکرد روشمند گام به گام برای معاینه بالینی، ارائه نمونه، گالری تصاویر با کیفیت بالا، فلش کارت های بررسی سریع و سوالات متداول و پاسخ های آنها با هر یک از موارد به دانش آموزان ارائه می شود.

موارد کوتاه در موبایل برای کاربران اندروید رایگان است.

19. OB/GYN Made Easy

OB/GYN ساخته شده آسان

OB/GYN مکانی مرکزی برای ذخیره تمام داده‌های بیمار، از جمله یادداشت‌های مربوط به پذیرش، زایمان و پس از زایمان در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین اطلاعاتی در مورد نظارت بر قلب جنین و سایر منابع ارزشمند در اختیار شما قرار می دهد. هزینه برنامه 2.99 دلار است.

20. P&M Pregnancy Calculator and UW Baby

هر دوی این برنامه ها یکسان به نظر می رسند و یک کار را انجام می دهند. اگرچه بیمار داده ها را وارد می کند، اما شما می توانید اطلاعات زیادی را در مطب خود اعمال کنید. از بیماران خود بخواهید پروفایل هایی ایجاد کنند، بازدیدهای ارائه دهنده خود را پیگیری کنند، آمار زایمان و مجله خود را در مورد بارداری خود ثبت کنند. سایر ویژگی ها به بیماران این امکان را می دهد که ضربات نوزاد را بشمارند و انقباضات خود را زمان بندی کنند. به راحتی، بیماران همچنین می توانند با OB خود تماس بگیرند، قرار ملاقات بگذارند و یادآوری ها را از طریق برنامه دریافت کنند.

21. AO Surgery Reference

این برنامه که توسط بنیاد بسیار محترم AO توسعه یافته است، برای مدیریت فرآیند جراحی ارتوپدی از ابتدا تا انتها عالی است. این بخش گسترده ای از اطلاعات در مورد درمان شکستگی های مختلف، همراه با جزئیات گسترده در مورد روش ها و جراحی ها را پوشش می دهد.

برنامه AO Surgery Reference برای iPhone و iPad در دسترس است. می توانید این برنامه را به صورت رایگان در iTunes دانلود کنید.

22.بهترین برنامه پزشکی: ShoulderDoc

ShoulderDoc با اطلاعات وب سایت معتبر ShoulderDoc ارتباط دارد. این امکان های تشخیصی برای شکایات مربوط به شانه ارائه می دهد. اطلاعات گسترده ای که در این برنامه یافت می شود، از جمله فیلم ها و تصاویر مفید، نه تنها یک منبع عالی برای جراحان، بلکه برای بیماران نیز می باشد.

این برنامه رایگان و برای آیفون و آیپد موجود است.

23.بهترین برنامه پزشکی: AHRQ ePSS

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده ePSS را برای بهبود مراقبت های پیشگیرانه برای بیماران ایجاد کرد. این برنامه به شما کمک می کند تا داروهای پیشگیرانه، مشاوره و خدمات غربالگری را برای بیماران خود پیدا کنید. پزشکان می توانند بر اساس سن، جنس و موارد دیگر بیمار را جستجو کنند تا مناسب ترین منابع موجود را بیابند. AHRQ ePSS به صورت رایگان برای اندروید، بلک بری، آیفون و ویندوز در دسترس است.

یک نقل قول از گالاگر بهداشت و درمان دریافت کنید

عکس

حتی زمانی که شما به عنوان یک متخصص پزشکی تمام تلاش خود را می کنید، حوادث و سوء تفاهم ها ممکن است اتفاق بیفتد. در Gallagher Healthcare، ما از نزدیک با مشتریان خود همکاری می کنیم تا بهترین کیفیت بیمه ممکن را برای آماده شدن برای این شرایط ارائه دهیم. از آنجایی که بازار بیمه قصور پزشکی می‌تواند به سرعت تغییر کند، می‌توانید برای بررسی همه گزینه‌ها و اطلاع‌رسانی به ما به ما اعتماد کنید. کارشناسان ما بازار را تجزیه و تحلیل می کنند و تمام تحقیقاتی را که برای یافتن راه حل بلندمدت مناسب برای شما یا کار شما با قیمت رقابتی انجام می شود، انجام می دهند.

ما امیدواریم که از اطلاعات استفاده کنید تا بتوانید بهترین مراقبت ممکن را ارائه دهید و کارآمدتر و دقیق تر شوید و در عین حال از اقامه قصور خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، امروز یک نقل قول از گالاگر بهداشت و درمان دریافت کنید. مشاوران ما آماده کمک به شما در جستجوی شما هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT