بهترین افزونه وردپرس برای بازاریابان

20 بهترین افزونه وردپرس برای بازاریابان

زمان مطالعه 6 دقیقه

برترین افزونه های وردپرس برای بازاریابان را در ادامه بررسی کرده ایم. وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت روی کره زمین است و به نظر می رسد هر شخص و سازمانی از آن استفاده می کند. بهترین افزونه وردپرس برای بازاریابان را در ادامه معرفی کرده ایم.

بنابراین، چگونه می توانید وب سایت وردپرس مستقیم به مصرف کننده خود را از رقبای خود متمایز کنید، به خصوص اگر تجربه برنامه نویسی یا طراحی زیادی ندارید؟

شما این کار را با افزونه‌ها انجام می‌دهید: نرم‌افزارهایی که ویژگی‌ها یا قابلیت‌هایی را به سایت شما اضافه می‌کنند. وردپرس در حال حاضر بیش از 59000 افزونه رایگان در فهرست خود دارد تا به شما کمک کند وب سایت خود را بهبود ببخشید – چه به دنبال بهبود نوشتار، رتبه موتور جستجو، امنیت یا تولید سرنخ باشید.

در اینجا 20 بهترین افزونه وردپرس برای بازاریابان آورده شده است.

1. دکمه فیدبک Jotform

هرچه فیدبک بیشتری در مورد وب سایت خود دریافت کنید، بیشتر می توانید آن را بهبود ببخشید، به همین دلیل است که Jotform Feedback Button یک افزونه وردپرس مفید است. با استفاده از آن، بازدیدکنندگان سایت شما مجبور نیستند وب سایت شما را برای ارائه نظر خود ترک کنند. آنها به سادگی روی دکمه بازخورد کلیک می کنند تا به فیدبک یا فرم تماس تعبیه شده شما دسترسی پیدا کنند. بعلاوه، می توانید از سایر منابع بازاریابی Jotform مانند این الگوی ردیابی ثبت نام ایمیل مارکتینگ استفاده کنید.

2. Broken Link Checker

جستجوگر لینک شکسته

لینک های شکسته را با Broken Link Checker که لینک های سایت شما را رصد می کند، شکسته ها را شناسایی می کند و از طریق ایمیل به شما هشدار می دهد، به گذشته تبدیل کنید.

3. Hustle

اگر به دنبال چیزی برای کمک به نیازهای ایمیل مارکتینگ و تولید سرنخ خود هستید، Hustle را به لیست بهترین افزونه های وردپرس خود برای بازاریابان اضافه کنید. این افزونه به کاربران کمک می کند تا لیست های پستی بسازند، پنجره های بازشو قانع کننده ایجاد کنند و اشتراک گذاری اجتماعی را برای تبدیل مرورگرها به خریداران فعال کنند.

4. TablePress

آیا نیاز به ایجاد جدول برای وب سایت خود دارید؟ TablePress را بررسی کنید، که نه تنها به شما امکان می دهد جداول را با استفاده از یک کد کوتاه ساده در سایت خود جاسازی کنید، بلکه به بازدیدکنندگان سایت شما اجازه می دهد به راحتی داده های جدول را مرتب و فیلتر کنند.

5. PushEngage

 

در حالی که نوتیفیکیشن‌های فشاری می‌توانند کمی آزاردهنده باشند، اما می‌توانند فوق‌العاده موثر باشند، به همین دلیل است که PushEngage یکی از بهترین افزونه‌های وردپرس برای بازاریابان است. هنگامی که یک بازدیدکننده سایت مشترک نوتیفیکیشن‌های فشار شما می‌شود، PushEngage به شما این امکان را می‌دهد که هر بار که محتوای جدید ارسال می‌کنید به‌طور خودکار هشدار داده و مجدداً با آن‌ها درگیر شوید.

6. ThirstyAffiliates

به دنبال کسب درآمد از وب سایت وردپرس خود هستید؟ افزودن ThirstyAffiliates را در نظر بگیرید، افزونه‌ای که به شما امکان می‌دهد لینک های طولانی‌مدت و پیچیده را با لینک های کوتاه‌تری جایگزین کنید که می‌توانید به راحتی به محتوای خود اضافه کنید.

7. Uncanny Automator

با Uncanny Automator می توانید در عرض چند دقیقه اتوماسیون هایی برای وب سایت خود بسازید. به عنوان مثال، می توانید یک اتوماسیون ایجاد کنید که مشتریان را پس از خرید محصول به لیست پستی شما اضافه کند.

8. Pretty Links

 

ایجاد لینک های تمیز و مارک دار ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما نوع توجه به جزئیات را نشان می دهد که سازمان شما را از دیگران جدا می کند. از Pretty Links برای کوچک کردن، ردیابی و اشتراک گذاری هر یک از URL های وردپرس خود استفاده کنید.

9. Akismet

اگرچه نظرات سایت و ارسال‌های فرم تماس می‌توانند سرنخ‌ها و فرصت‌های جدیدی را ارائه دهند، اما می‌توانند با هرزنامه و ربات‌ها نیز پر شوند. Akismet به عنوان محافظ هرزنامه برای سایت وردپرس شما عمل می کند، به طور خودکار تمام نظرات و ارسال ها را بررسی می کند و مواردی را که به نظر هرزنامه هستند برای بررسی شما فیلتر می کند.

10. Wordfence

برای ایمن نگه داشتن وب سایت وردپرس خود، از Wordfence استفاده کنید، افزونه ای که دارای فایروال نقطه پایانی و اسکنر بدافزار است. این افزونه امنیتی به شناسایی و مسدود کردن ترافیک سایت های مخرب کمک می کند و تلاش برای ورود را محدود می کند و آن را به یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای بازاریابان تبدیل می کند.

11. Landing Page Builder

با استفاده از ویژگی‌های کشیدن و رها کردن و ابزارهای ویرایش Landing Page Builder، می‌توانید قالب‌های صفحه ایجاد کنید و ویجت‌ها را به اطراف منتقل کنید تا صفحات فرود وب‌سایت واکنش‌گرا و منحصربه‌فرد بسازید.

12. Popup Maker

پاپ آپ ساز

مهم نیست که به چه نوع پنجره‌ای نیاز دارید – چه برای انتخاب ایمیل، گرفتن سرنخ یا اعلام سایت – Popup Maker می‌تواند به شما کمک کند تا هر نوع محتوای بازشو یا پوشش مودال را برای وب‌سایت وردپرس خود ایجاد کنید.

13. Editorial Calendar

با وردپرس، زنگ‌ها و سوت‌های (bells and whistles) زیادی در اختیار دارید، اما عملکرد سازنده سایت در زمان‌بندی پست‌ها ضعیف است. «تقویم تحریریه» با ارائه یک نمای کلی از محتوای وبلاگ خود، امکان جابجایی و ویرایش پست‌ها را به شما می‌دهد.

14. TinyPNG

اگر بارگذاری وب سایت شما کمی طول می کشد، ممکن است نیاز به بهینه سازی تصاویر خود داشته باشید. پلاگین TinyPNG با ابزارهای رایج فشرده سازی تصویر ادغام می شود تا به طور خودکار تصاویر را هنگام آپلود بهبود و بهینه سازی کند.

15. MonsterInsights

MonsterInsights، یک افزونه گوگل آنالیتیکس برای وردپرس، به شما کمک می کند تا ترافیک سایت و فروش کلی را با تجزیه و تحلیل نحوه یافتن و پیمایش بازدیدکنندگان وب سایت شما افزایش دهید.

16. AdRotate

از آنجایی که با ابزارهایی مانند Amazon Ads، Google AdSense و Google Ad Manager کار می کند، جای تعجب نیست که AdRotate یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای بازاریابان است. هیچ محدودیتی برای تعداد تبلیغاتی که می‌توانید با آن ایجاد کنید وجود ندارد، و این افزونه به شما کمک می‌کند هم کلیک‌ها و هم نمایش‌های تبلیغاتی را ردیابی کنید.

17. فرم فیلدهای محاسبه شده

Calculated Fields Form

آیا نیاز به ایجاد فرم های آنلاین با فیلدهای محاسبه شده خودکار (به عنوان مثال، محاسبات مالی یا فیلدهای تاریخ) دارید؟ می توانید این کار را با افزونه Calculated Fields Form انجام دهید و در وقت خود صرفه جویی کنید و خطای انسانی را کاهش دهید.

18. Redirection

اگر به دنبال بهبود تجربه کاربری و رتبه جستجو برای سایت خود هستید، Redirection را در نظر بگیرید. این افزونه به شما کمک می کند تا 301 تغییر مسیر و خطاهای 404 را ردیابی و مدیریت کنید.

19. WooCommerce

کاربرانی که به دنبال راه اندازی هر نوع فروشگاه آنلاین هستند می توانند WooCommerce را بررسی کنند. این افزونه قدرتمند به صاحبان مشاغل کمک می کند – صرف نظر از تجربه کدنویسی یا طراحی – ویترین های خیره کننده بسازند، کالاها را بفروشند و درآمد را افزایش دهند.

20. SEO All in One

با All in One SEO، استخدام یک متخصص یا توسعه دهنده سئو غیر ضروری است. از ویژگی های آن می توان به نقشه های سایت XML و همچنین کمک به نوشتن عناوین متا SEO، توضیحات و کلمات کلیدی اشاره کرد.

نصب، راه‌اندازی و استفاده از پلاگین‌های وردپرس معمولاً برای تبلیغ محصولات و خدمات شما آسان است – مهم نیست که چقدر از فناوری آگاه هستید (یا نیستید). بنابراین، در حالی که ده‌ها هزار افزونه وردپرس برای بهبود سایت و برند شما وجود دارد، نمی‌توانید با هیچ کدام در این لیست اشتباه کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT