بزرگسالان ایالات متحده آماده رکود نیستند

44 درصد از بزرگسالان ایالات متحده آماده رکود نیستند

زمان مطالعه 4 دقیقه

بر اساس نظرسنجی جدید The Balance، با نزدیک شدن ترس از رکود اقتصادی، 44 درصد از بزرگسالان ایالات متحده گفتند که معتقد نیستند در صورت وقوع رکود از نظر مالی آماده هستند. افرادی که تا 50000 دلار درآمد داشتند بیشتر از افرادی که بیش از 75000 دلار درآمد داشتند اظهار داشتند که اصلاً آماده نیستند (36٪). علاوه بر این، از هر 10 بزرگسال، حدود چهار نفر انتظار دارند که وضعیت مالی آنها در سال آینده بدتر شود. بزرگسالان ایالات متحده آماده رکود نیستند.

بر اساس نظرسنجی جدید The Balance، نگرانی‌های مربوط به رکود واقعی هستند و 44 درصد از بزرگسالان ایالات متحده گفتند که از نظر مالی برای رکود اقتصادی آماده نیستند.

هنگامی که در مورد وضعیت مالی فعلی خود سؤال شد، 17٪ از پاسخ دهندگان گفتند که پول کافی برای پوشش هزینه های اساسی ندارند.

بیش از یک چهارم از بزرگسالان ایالات متحده گفتند که تحت تاثیر تورم “بسیار” قرار گرفته اند و 92 درصد به لطف این قیمت های بالاتر، هزینه های خود را کاهش می دهند.

44 درصد از آمریکایی ها فکر نمی کنند برای رکود اقتصادی آماده هستند

چقدر از نظر مالی برای رکود آماده هستید؟ (برای دیدن یک نقطه داده خاص، روی آن ناحیه از نمودار ضربه بزنید یا نگه دارید.)

بخشی از این نگرانی ممکن است به دلیل وضعیت مالی فعلی مردم باشد. بیش از نیمی از پاسخ دهندگان به The Balance گفته اند که یا پول کافی ندارند یا فقط به اندازه کافی پول برای تامین هزینه های اولیه خود دارند.

بیش از یک سوم بزرگسالان ایالات متحده فقط به اندازه کافی برای مخارج پول دارند

وضعیت مالی فعلی خود را چگونه توصیف می کنید؟

من نمی توانم هزینه های اولیه ام را تامین کنم

17%درصد

من فقط به اندازه ای دارم که هزینه هایم را تامین کنم

37%درصد

من می توانم هزینه های خود را با کمی باقی مانده برای اضافی تامین کنم

29%درصد

من راحت زندگی میکنم

17%درصد

تضمین نمی شود که ایالات متحده وارد رکود شود، اما اقتصاددانان و رهبران تجاری پیش بینی کرده اند که رکود ممکن است تا پایان سال 2022 یا آغاز سال 2023 به اقتصاد ضربه بزند.

رکود – که به طور کلی به عنوان کاهش قابل توجه رشد اقتصادی و افزایش بیکاری برای بیش از چند ماه تعریف می شود – می تواند وضعیت دشواری برای هر کسی باشد.

با این حال، راه هایی برای آمادگی مالی در صورت رکود اقتصادی وجود دارد. افزایش پس‌اندازهای اضطراری، پرداخت بدهی‌ها و اجتناب از خریدهای بزرگی که ممکن است بعداً نتوانید از عهده آن برآیید، راه‌هایی برای بهبود شانس شما برای عبور از رکود هستند.

از هر 4 بزرگسال، 1 نفر تحت تاثیر تورم قرار می گیرد

علاوه بر نگرانی از رکود، پاسخ دهندگان نگران تورم بودند. تورم در ماه ژوئن به 9.1 درصد رسید و قیمت ها با سرعتی که در 41 سال گذشته مشاهده نشده بود افزایش یافتند.

اداره آمار کار ایالات متحده “شاخص قیمت مصرف کننده.”

اکثر بزرگسالان مورد بررسی گفتند که حداقل تا حدودی تحت تأثیر افزایش قیمت قرار گرفته‌اند، در حالی که 26 درصد به The Balance گفتند که «به شدت تحت تأثیر قرار گرفته‌اند».

تورم تأثیر شدیدی بر روی مالی حدود 1 نفر از 4 بزرگسال ایالات متحده داشته است.

آیا این افزایش قیمت بر امور مالی شخصی شما تأثیر گذاشته است؟

اصلا تاثیری نداشت

4%درصد

کمی تحت تاثیر قرار گرفت

22%درصد

تا حدودی تاثیر گذاشت

25%درصد

خیلی تاثیر گذاشته

24%درصد

به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است

26%درصد

خواربارفروشی جایی است که بیشتر بزرگسالان متوجه افزایش قیمت شده اند و به دنبال آن قیمت های بالاتر در پمپ بنزین وجود دارد. نزدیک به 40 درصد شاهد افزایش قیمت مسکن بوده اند، در حالی که بیش از 25 درصد شاهد تورم الکل و مواد مخدر بوده اند.

در پاسخ به تورم، تقریباً همه پاسخ دهندگان – 92٪ – گفتند که در حال کاهش هزینه های خود هستند. در نظرسنجی دیگری که در ماه می انجام شد، 76 درصد از خوانندگان The Balance گفتند که به دلیل تورم هزینه‌های خود را کاهش می‌دهند. از میان بزرگ‌سالانی که اکنون کاهش می‌دهند، بسیاری از مخارج اختیاری خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند، از قرار ملاقات‌های کمتر تا توقف مراحل مهمی مانند خرید خانه.

آیا تورم 12 ماه دیگر ادامه خواهد داشت؟ مردم اینطور فکر می کنند

با نگاهی به آینده، نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که معتقدند تورم حداقل یک سال دیگر ادامه خواهد داشت. تقریباً از هر شش نفر یک نفر خوش‌بین‌تر بودند و معتقد بودند که کمتر از شش ماه ادامه خواهد داشت، در حالی که تعداد مشابهی از بزرگسالان گفتند که تورم حداقل دو سال دیگر ادامه خواهد داشت.

بزرگسالان ایالات متحده در هنگام خرید خواربار و گاز بیشتر متوجه تورم می شوند

در طول چهار هفته گذشته، آیا متوجه افزایش قیمت برای هر یک از موارد زیر شده اید؟

تورم بر همه افراد، صرف نظر از درآمد، سن، جنسیت یا مکان تأثیر می گذارد. با این حال، راه‌هایی برای محافظت از مالی شما در برابر افزایش قیمت وجود دارد.

در حالی که بازار کار همچنان فشرده است، مذاکره برای افزایش حقوق و افزایش درآمد یکی از راه‌هایی است که می‌توانید با آن مبارزه کنید که چگونه تورم باعث کاهش ارزش دلار شما می‌شود. همچنین، خریدهای غیر ضروری را کاهش دهید و بودجه خود را بر اساس آن تنظیم کنید تا هزینه ها را کاهش دهید. سبد سرمایه گذاری شما همچنین می تواند به مبارزه با نبرد تورم کمک کند. نگاهی به اوراق بهادار محافظت شده از تورم خزانه داری (TIPS) که می تواند به شما در سود بردن از تورم کمک کند، یا اوراق پس انداز سری I که برای محافظت از پول شما در برابر تورم طراحی شده اند را در نظر بگیرید.

روش شناسی

The Balance از 30 ژوئن تا 9 ژوئیه 2022 نظرسنجی را در بین تقریباً 1200 بزرگسال آمریکایی انجام داد. این نظرسنجی به صورت آنلاین از طریق پرسشنامه ای که توسط خود اداره می شد برای یک پانل انتخابی از پاسخ دهندگان از یک فروشنده تحقیقات بازار انجام شد. برای واجد شرایط بودن، شرکت کنندگان در نظرسنجی سن 18 سال و بالاتر باید حداقل تا حدی امور مالی خود را مدیریت کنند. با استفاده از برآوردهای اداره سرشماری (2019 جامعه آمریکایی) به عنوان معیار، از سهمیه ها برای اطمینان از نمایندگی ملی برای جنسیت، نژاد/قومیت، منطقه و نسل استفاده شد. موازنه از سهمیه‌ها برای مطابقت با نمایندگی ملی برای وابستگی سیاسی با استفاده از پنل روندهای آمریکایی Pew Research (2022) به عنوان معیار استفاده کرد.

آیا می خواهید مطالب بیشتری مانند این بخوانید؟ برای اطلاعات بینش روزانه، تجزیه و تحلیل و نکات مالی، در خبرنامه The Balance ثبت نام کنید، همه آنها مستقیماً هر روز صبح به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT