بهترین نرم افزار تجارت هوش مصنوعی

7 بهترین نرم افزار تجارت هوش مصنوعی برای خودکارسازی نمونه کارها

زمان مطالعه 17 دقیقه

حالا تصویر کنید در صحنه ی سینمایی اتاقی مملو از صدها دلال سهام که در چیزی که به نظر هرج و مرج محض به نظر می رسد پشت تلفن فریاد می زنند. بهترین نرم افزار تجارت هوش مصنوعی را معرفی کرده ایم.

زنگ تعطیلی بازار به صدا در می آید و خود لئوناردو دی کاپریو یکتا ایستاده و در قدرت امپراطوری پولساز خود نفس می کشد (بعداً اسکناس های دلار را از کنار قایق تفریحی خود می اندازد زیرا می تواند).

و آنچه شگفت انگیز است این است که این صحنه کمتر از سی سال پیش در حال پخش بود.

از آن زمان، معاملات سهام به تکامل محاسباتی پیوست و در قالب‌ها و تلفن‌های خود برای پلتفرم‌های آنلاین معامله می‌شد، و اتوماسیون بیش از 80 درصد از بازار را به خود اختصاص داد. شفافیت و کارآیی حاکم شد، با این حال وال استریت مانند همیشه غیرقابل پیش بینی و نوسان است.

و اکنون قرار بود با تکامل تکنولوژیکی بعدی روبرو شوند – هوش مصنوعی. این سوال پیش می آید که تجارت در سال 2030 یا 2040 چگونه خواهد بود؟ با بهره برداری هوش مصنوعی از هوش تحلیلی و پیش بینی خود، فکر می کنیم که شاهد خواهیم بود که بخش مالی قرار است تغییر عظیم دیگری را بپذیرد.

اگر یک معامله گر روزانه، دلال سهام، یا صرفاً به دنبال سرمایه گذاری پول خود هستید، نرم افزار معاملاتی هوش مصنوعی ممکن است تنها پاسخی برای خودکارسازی و افزایش نرخ بازده سرمایه گذاری شما باشد.

بیایید امروز به سراغ برترین نرم افزار تجارت هوش مصنوعی در بازار برویم.

سلب مسئولیت: هیچ چیز در این صفحه یا سایت به منزله مشاوره مالی حرفه ای نیست. حتما با یک مشاور مالی حرفه ای مشورت کنید یا با مسئولیت خودتان سرمایه گذاری کنید. این پست ممکن است حاوی لینک های وابسته باشد، به این معنی که در صورت خرید از طریق لینک های ما، بدون هزینه اضافی برای شما، کمیسیون دریافت خواهیم کرد.

بهترین نرم افزارهای تجارت هوش مصنوعی کدامند؟

1.Trade Ideas

بهترین برای معامله گران پیشرفته

Trade Ideas یک پلتفرم هوش مصنوعی است که به طور خودکار به معامله گران فعال کمک می کند تا ایده های تجارت بازار سهام را پیدا کنند. شما می توانید از میان هزاران اسکنر از پیش تعیین شده، سهام را بر اساس استراتژی های اثبات شده پیدا کنید، یا از کنترل ها برای ایجاد استراتژی های معاملاتی سفارشی خود استفاده کنید.

در طرح Premium، به Holly، یک موتور کشف سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی که از یادگیری ماشین و 60 الگوریتم برای ارائه سیگنال‌های خرید و فروش در زمان واقعی استفاده می‌کند، دسترسی پیدا می‌کنید.

این پلتفرم از معاملات سهام، معاملات گزینه‌ها و معاملات ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

در اینجا برخی از ویژگی های دیگری است که در مورد ایده های تجاری دوست داریم:

+ استفاده از آن برای همه معامله گران فعال آسان است.

+ اسکنرهای سهام به طرز باورنکردنی قابل تنظیم و سریع هستند تا به شما کمک کنند سهامی را برای سرمایه گذاری سریع پیدا کنید.

+ داشبورد بررسی اخبار اخیر و اصلاح استراتژی های معاملاتی خود را آسان می کند.

+ در صورت تمایل می توانید برنامه را به کارگزار خود متصل کنید و تجارت کاملاً خودکار را تنظیم کنید.

+ از ابزار OddsMaker Window استفاده کنید تا ببینید استراتژی های شما در گذشته چگونه بوده است. این یک راه عالی برای آزمایش الگوریتم خود قبل از استفاده از آن با پول واقعی است.

+ همچنین شامل نمودارها، هشدارها، و سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها می شود – همه چیزهایی که یک معامله گر در یک نرم افزار به آن نیاز دارد.

– فقط در ویندوز موجود است و هیچ برنامه موبایلی وجود ندارد.

– Holly، دستیار هوش مصنوعی، فقط در سطح Premium موجود است.

قیمت گذاری: بسته به نیاز شما دو طرح پرداخت وجود دارد. طرح استاندارد 118 دلار در ماه است، اما برای استفاده از AI Assistant Holly به اشتراک Premium 228 دلاری نیاز دارید. در زمان نگارش، Trade Ideas یک آزمایش 2 هفته ای را با قیمت 11.11 دلار ارائه می دهد.

نظر نهایی

Trade Ideas یک نرم افزار هوش مصنوعی عالی برای یک معامله گر فعال است که بهترین اسکنرهای سهام و سایر ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی را می خواهد (و اهمیتی برای استفاده از نرم افزار ویندوز ندارد). بسیاری از مردم این نرم افزار را بهترین نرم افزار تجارت هوش مصنوعی در بازار می دانند.

2. TrendSpider

بهترین برای نمودار

TrendSpider یک ابزار معاملاتی هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد نمودارهای دقیق ایجاد کنید تا بهتر پیش بینی کنید بازار به کجا می رود. این برنامه خطوط روند خودکار و سایر شاخص‌ها را بر اساس معیارهایی که تعیین می‌کنید ترسیم می‌کند و می‌توانید هشدارهایی را برای پینگ کردن تلفن یا رایانه خود هر زمان که قیمت به سطوح خاصی رسید تنظیم کنید.

TrendSpider از معاملات سهام، معاملات ارزهای دیجیتال و معاملات فارکس پشتیبانی می کند.

در اینجا برخی از ویژگی های دیگری وجود دارد که در مورد TrendSpider دوست داریم:

+ فرمت بصری تنظیم نمودارهای خود را آسان می کند و احساس می کنید که سهام به کجا می رود.

+ می‌توانید حساسیت هشدارهای خود را دقیق تنظیم کنید تا فرصتی را از دست ندهید.

+ نمودارهای قطره باران (نمودار منحصر به فردی که TrendSpider توسعه داده است) جایگزینی برای نمودارهای شمعدانی سنتی به شما می دهد.

+ می‌توانید ربات‌های تجاری خودکار ایجاد کنید که از یک استراتژی سفارشی برای تجارت برای شما استفاده می‌کنند (البته پس از آزمایش آن). این ربات‌ها هشدارهایی را برای شما ارسال می‌کنند و به صورت لحظه‌ای خرید و فروش می‌کنند. TrendSpider در حال حاضر در حال توسعه برنامه ای به نام SignalStack است که به شما امکان می دهد Trading Bot خود را به کارگزار خود متصل کنید و تجارت خودکار را شروع کنید.

+ برای تجزیه و تحلیل فنی دقیق، به مجموعه کاملی از ابزارها مانند جریان گزینه‌ها، داده‌های استخر تاریک و بینش ارزهای دیجیتال دسترسی دارید.

+ یک اپلیکیشن موبایل برای iOS و اندروید وجود دارد.

– این ممکن است برای یک معامله گر مبتدی دشوار باشد، اگرچه آنها آموزش و پشتیبانی ارائه می دهند.

قیمت گذاری: TrendSpider یک آزمایش 7 روزه ارائه می دهد که پس از آن می توانید یکی از 3 برنامه را انتخاب کنید. طرح Premium سطح ابتدایی فقط 39 دلار در ماه مقرون به صرفه است.

نظر نهایی

TrendSpider برای معامله‌گران فعالی که عاشق نمودارها هستند و بهترین ابزار نمودار را به‌علاوه تمام ویژگی‌های استاندارد سایر برنامه‌های معاملاتی می‌خواهند، مناسب است. همچنین برای کسانی که خواهان یک رابط مدرن و یک اپلیکیشن موبایل هستند، عالی است.

3. Tradytics

بهترین ابزار All-in-One برای پول

Tradytics (تلفظ “tray-DEE-tics”) یک جعبه ابزار معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که تصاویر زیبایی از تعداد زیادی معیار را به شما ارائه می دهد و مجموعه ای از ربات های پیش بینی روند هوش مصنوعی بسیار دقیق را ارائه می دهد. علاوه بر این، مقرون به صرفه تر از سایر برنامه های مشابه است، که آن را به یک انتخاب عالی برای یک معامله گر با بودجه تبدیل می کند.

Tradytics از معاملات سهام، معاملات گزینه ها و معاملات ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.

در اینجا چند ویژگی دیگر وجود دارد که در مورد Tradytics دوست داریم:

+ شما می توانید صدها چارت و نمودار مختلف را مشاهده کنید که توسط تیم Tradytics به شما کمک می کند تا در یک نگاه بازار را درک کنید.

+ شما اسکنرها، نمودارها، بک‌آزمایش، ابزارهای تحقیق، جریان گزینه‌ها و موارد دیگر را دریافت می‌کنید—هدف برنامه این است که یک فروشگاه یک‌جا برای معامله‌گران خرده‌فروش باشد.

+ ربات‌های هوش مصنوعی این برنامه، پیش ‌بینی‌هایی را بر اساس داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که با فناوری یادگیری ماشینی بهبود می‌یابند. می‌توانید عملکرد گذشته و میانگین بازده هر ربات را ببینید، بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام ربات را می‌خواهید دنبال کنید.

+ می توانید به پورتفولیوهای ایجاد شده با هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید تا به خودکارسازی سرمایه گذاری خود کمک کنید.

+ بسیاری از داده های این پلتفرم به صورت رایگان در دسترس هستند.

+ یک اپلیکیشن موبایل برای iOS و اندروید وجود دارد.

– این پلتفرم می تواند بسیار زیاد باشد، اما آنها منابع آموزشی برای کاربران جدید دارند.

– ربات‌ها بر اساس استراتژی شما قابل تنظیم نیستند، اگرچه می‌توانید استراتژی‌های سفارشی را بک تست کنید تا ببینید طبق داده‌های گذشته چگونه عمل می‌کردند.

قیمت گذاری: Tradytics یک آزمایش 7 روزه را با قیمت 7 دلار ارائه می دهد. پس از آن، شما با پرداخت 49 دلار در ماه به ابزارها دسترسی کامل خواهید داشت. برای تعداد ابزارهایی که به دست می آورید، این یک معامله است.

نظر نهایی

Tradytics بهترین نرم‌افزار معاملاتی هوش مصنوعی برای معامله‌گری است که می‌خواهد داده‌ها را به صورت بصری کاوش کند، مجموعه کاملی از ابزارها را در اختیار داشته باشد و از هوش مصنوعی برای خودکارسازی سبد سهام خود استفاده کند، اما نمی‌خواهد بانک را شکست دهد.

4. Black Box Stocks

بهترین برای مبتدیان

Black Box Stocks یک اسکنر سهام و گزینه های مبتنی بر هوش مصنوعی است که دارای یک جامعه دوستانه از معامله گران است که از شما برای توسعه استراتژی معاملاتی خود پشتیبانی می کند. آنها به داشتن یک جامعه مثبت و فعال با مدیران عالی، به‌علاوه کلاس‌های زنده هر روز هفته برای آموزش تجارت و استفاده از نرم‌افزار به شما معروف هستند.

Black Box Stocks از معاملات سهام و معاملات گزینه پشتیبانی می کند.

در اینجا چند ویژگی دیگر در مورد Black Box Stocks دوست داریم:

+ اگر از یک کارگزار پشتیبانی شده استفاده می کنید، می توانید مستقیماً از برنامه تجارت کنید.

+ این ابزار دارای همان ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند برنامه های رقیب است: نشانگرها، هشدارها، اسکنرها، نمودارها، فیدهای خبری، جریان گزینه ها و موارد دیگر.

+ می‌توانید ببینید که معامله‌گران معتبرتر از طریق انجمن Discord چه می‌کنند. مردم معاملات خود را در چت ارسال می کنند و شما می توانید برای درک استراتژی معاملاتی با آنها تعامل داشته باشید.

+ شما می توانید مشترک سایر معامله گران شوید تا فید زنده از معاملات آنها دریافت کنید.

+ به عنوان یک عضو، شما دسترسی نامحدودی به کلاس هایی دارید که توسط Black Box Stocks اجرا می شوند.

+ شما به فید Stocktwits دسترسی دارید که به شما کمک می کند احساسات اجتماعی را در مورد سهامی که دنبال می کنید ببینید.

– هیچ برنامه موبایلی وجود ندارد، اگرچه می توانید از برنامه وب از مرورگر تلفن خود استفاده کنید.

قیمت: 100 دلار در ماه به شما امکان دسترسی نامحدود به انجمن، کلاس‌ها و ابزارها را می‌دهد – همه چیزهایی که برنامه ارائه می‌دهد. آزمایش رایگان وجود ندارد.

نظر نهایی

اگر یک معامله گر مبتدی هستید یا به دنبال جامعه وسیع تری هستید که بتواند به شما در توسعه سبک معاملاتی خود کمک کند، Black Box Stocks احتمالا بهترین نرم افزار معاملاتی هوش مصنوعی برای شما است.

5. MetaStock

بهترین برای حرفه ای های صنعت

اگر به دنبال یک نرم افزار هوش مصنوعی حرفه ای هستید، MetaStock یک گزینه عالی است. MetaStock جایگزینی برای بالاترین سطح ابزارهای سرمایه گذاری حرفه ای مانند ترمینال بلومبرگ یا رویترز Eikon است که از اوایل دهه 80 مورد علاقه سرمایه گذاران نهادی قرار گرفت.

اگرچه این نرم افزار قیمت بالایی دارد، اما هنوز هزاران دلار ارزان تر از نرم افزارهای حرفه ای است. این به سرمایه گذاران خرد اجازه می دهد تا به داده های مشابه شرکت های سرمایه گذاری حرفه ای دسترسی داشته باشند.

MetaStock از معاملات سهام، معاملات گزینه ها، معاملات آتی، معاملات کالاها و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

در اینجا برخی از ویژگی های دیگر در مورد MetaStock وجود دارد:

+ بیش از 60000 سری داده برای انتخاب وجود دارد که بیش از هر ابزار دیگری در این لیست بازارها را پوشش می دهد، از جمله معاملات آتی، کالاها، فارکس و موارد دیگر.

+ این شرکت در بازار داده های مالی کهنه کار است و بیش از 37 سال است که نرم افزار خود را توسعه می دهد.

+ ویژگی Expert Advisor سیگنال های ورود و خروج آسان را به زبان انگلیسی ساده به شما می دهد.

+ ویژگی QuoteCenter به شما امکان می دهد تمام اوراق بهادار موجود در لیست پیگیری خود را در یک مکان نظارت کنید.

+ شما به همه ابزارها و ویژگی‌هایی که در یک برنامه معاملاتی می‌خواهید دسترسی دارید، مانند اسکنرها، هشدارها، نمودارها، پیش‌بینی‌ها، تست استراتژی، ابزارهای جریان گزینه و موارد دیگر.

– این نرم افزار فقط در ویندوز موجود است و هیچ برنامه موبایلی وجود ندارد.

– هیچ راه آسانی برای تست درایو نرم افزار وجود ندارد، اگرچه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش تماس برقرار کنید.

قیمت گذاری: این نرم افزار بسیار و بالاتر از گران ترین نرم افزار در لیست است. نرم افزار MetaStock Daily Charts یک بار خرید 499 دلاری است و اشتراک در مجموعه داده های آنها از 59 دلار در ماه شروع می شود.

نظر نهایی

اگر یک معامله گر فعال هستید، پولی برای خرج کردن دارید، و به دنبال ابزاری در سطح صنعتی هستید، MetaStock ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد، به شرطی که برای استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر ویندوز مشکلی نداشته باشید.

6.Tickeron

بهترین برای مشاوره تجارت ساده

Tickeron یک نرم افزار معاملاتی هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد ربات های معاملاتی را خریداری کنید، سپس سیگنال های آنها را دنبال کنید تا بدانید چه زمانی باید سهام را معامله کنید. علاوه بر این، می‌توانید هر ربات را سفارشی کنید و قبل از استفاده از آنها، آنها را در برابر داده‌های گذشته آزمایش کنید.

این نرم افزار از معاملات سهام، معاملات کریپتو و معاملات فارکس پشتیبانی می کند.

در اینجا چند ویژگی دیگر وجود دارد که در مورد Tickeron دوست داریم:

+ برای استفاده از پلتفرم نیازی به داشتن تجربه معاملاتی ندارید. اگر یک ربات با عملکرد خوب و بازگشت پیدا کردید، می توانید به سادگی از راهبری آن برای یادگیری طناب ها پیروی کنید.

+ ویژگی موتور جستجوی الگو به شما کمک می کند الگوهای معاملاتی بازار را پیدا کنید که می توانند زمان خرید و فروش را به شما نشان دهند.

+ ابزار Trend Prediction Engine به شما نظر سریعی در مورد اینکه سهام به کجا می‌رود – صعودی یا نزولی بودن هوش مصنوعی و میزان اطمینان آن می‌دهد.

+ آنها اطلاعات دقیقی را برای هر ربات منتشر می کنند، از جمله معاملات بسته، بنابراین شما می توانید قبل از خرید یک تحقیق خود را انجام دهید.

– وب سایت می تواند در ابتدا بسیار گیج کننده باشد.

– به نظر نمی‌رسد که جوامع فعال باشند، و اطلاعات زیادی در مورد افراد پشت نرم‌افزار وجود ندارد، که باعث می‌شود این پرسش را مطرح کنیم که این پلتفرم در چند سال آینده چقدر قابل اعتماد خواهد بود.

قیمت: می توانید از بین 2 بسته انتخاب کنید که از 90 دلار در ماه شروع می شود. بسیاری از اطلاعات برای مبتدیان رایگان است، اگرچه برای خرید ربات باید هزینه پرداخت کنید.

نظر نهایی

اگر به دنبال دریافت ایده های معاملاتی بدون انجام تحلیل های فنی پیچیده هستید، Tickeron می تواند یک راه حل ساده برای شما باشد. با این وجود، ما به شما هشدار می دهیم که قبل از سرمایه گذاری در اشتراک، مطمئن شوید که این سرویس هنوز به طور فعال در حال توسعه است.

7. 3Commas

بهترین برای ارزهای دیجیتال

3Commas یک نرم افزار معاملاتی هوش مصنوعی است که بر تجارت ارزهای دیجیتال تمرکز دارد. از آنجایی که دنیای کریپتو 24 تا 7 ساعت کار می کند، برای یک انسان صرف غیرممکن است که بیدار بماند و بازارها را شبانه روز زیر نظر داشته باشد.

با 3Commas، می‌توانید ربات‌های معاملاتی ایجاد کنید که طبق استراتژی که تعیین کرده‌اید، ارزهای دیجیتال را برای شما معامله کنند. این به شما این امکان را می دهد که درآمد ارزهای دیجیتال خود را به حداکثر برسانید و همچنان برای انجام کارهای مهم دیگر مانند خوردن و خوابیدن وقت پیدا کنید.

در اینجا برخی از ویژگی هایی است که در مورد 3Commas دوست داریم:

+ شما می‌توانید ربات‌های معاملاتی خود را کاملاً مطابق با قوانین تجارت سفارشی سفارشی کنید و قبل از استقرار استراتژی، آن را بک تست کنید.

+ یک داشبورد تحلیلی دریافت می‌کنید که عملکرد استراتژی شما را در طول زمان نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید در حین حرکت آن را تغییر دهید.

+ شما می توانید سبدهای رمزنگاری را بر اساس توصیه های هوش مصنوعی ایجاد کنید و با کلیک یک دکمه سبد را مجدداً متعادل کنید.

+ این 18 صرافی از جمله FTX، Binance، OKX و غیره را پشتیبانی می کند.

یک اپلیکیشن موبایل برای iOS و اندروید وجود دارد.

– برای معامله‌گرانی که می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند بهتر است – اگر استراتژی محکمی نداشته باشید، خطرات زیادی در اتوماسیون معاملات شما وجود دارد.

قیمت: می توانید با 29 دلار در ماه شروع کنید. هیچ نسخه آزمایشی رایگانی وجود ندارد، اما می توانید تا زمانی که می خواهید ویژگی های رایگان را امتحان کنید.

نظر نهایی

3Commas یکی از بهترین نرم افزارهای معاملاتی هوش مصنوعی برای بازار کریپتو است که اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید، می تواند بازدهی شما را به حداکثر برساند. این یک انتخاب عالی برای یک معامله گر ارز دیجیتال است که می خواهد استراتژی های خود را بهینه کند و زمان بیشتری را آزاد کند.

پس شما آن را دارید، لیست ما از نرم افزارهای تجارت هوش مصنوعی. هوش مصنوعی به طور مداوم در حال بهبود است، و حدس ما این است که کسانی که فناوری آن را سریع‌تر پیاده‌سازی می‌کنند، در نهایت نتیجه بهتری خواهند گرفت.

نرم افزار تجارت هوش مصنوعی چیست؟

نرم افزار معاملاتی هوش مصنوعی، نرم افزاری است که از هوش مصنوعی برای کمک به معامله گران در تصمیم گیری استفاده می کند.

هوش مصنوعی می تواند کارهای مختلفی انجام دهد، مانند:

. از داده‌های گذشته برای پیش‌بینی‌های پیچیده درباره عملکرد سهام یا دارایی در آینده استفاده کنید.

. بر اساس استراتژی و اهداف تجاری خاص خود، ایده های تجاری ارائه دهید.

. هزاران معیار را از منابع مختلف در زمان واقعی جذب کنید و یک تحلیل ریاضی برای تعیین معنای داده ها انجام دهید.

. بر اساس معیارهایی که تعیین می کنید، به طور خودکار برای شما معامله کنید (به عنوان مثال، «به محض اینکه میانگین متحرک سهام X از میانگین متحرک 100 روزه خود بالاتر رفت، 100 سهم بخرید»).

. از عملکرد آن درس بگیرید و الگوریتم خود را برای عملکرد بهتر در روز بعد بهبود بخشید.

چرا باید از نرم افزار تجارت هوش مصنوعی استفاده کنم؟

معامله گرانی که از فناوری هوش مصنوعی استفاده نمی کنند در مقایسه با کسانی که از آن استفاده می کنند در مضیقه هستند. بدون نرم افزار، معامله گر با مشکلات زیادی مواجه می شود:

– شما نمی توانید تمام داده هایی را که از طریق بازار می آیند تجزیه و تحلیل کنید تا تصویر دقیقی بدست آورید.

– سیگنال های ورود و خروج را بدون دسترسی به محاسبات پیچیده از دست خواهید داد.

– شما نمی توانید جریان بازار را ببینید – جایی که مبالغ هنگفتی از پول وارد و خارج می شود و به معنای فرصت های خرید و فروش است.

– شما در خطر تحت تاثیر قرار گرفتن احساسات قرار می گیرید – خرید یا فروش در زمان نامناسب به دلیل ترس یا هیجان.

استفاده از نرم‌افزار معاملاتی هوش مصنوعی این امکان را فراهم می‌آورد که به سرعت از تمام داده‌های موجود اطلاعات دریافت کنید، سیگنال‌های ورود و خروج را برای یک سهام خاص دریافت کنید و حتی سرمایه‌گذاری‌های خود را کاملاً خودکار کنید.

علاوه بر این، هوش مصنوعی احساسات را از معامله خارج می کند و به شما کمک می کند تا بر اساس داده ها تصمیمات دقیق تری بگیرید.

نرم افزار تجارت هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟

نرم افزار تجارت هوش مصنوعی از الگوریتم هایی برای مرتب سازی داده ها، ایجاد بینش و انجام معاملات بر اساس معیارهای خاص استفاده می کند. ابزارهای هوش مصنوعی که از یادگیری ماشینی استفاده می کنند، می توانند به طور مداوم عملکرد خود را بهبود بخشند، زیرا هر روز از داده های جدید یاد می گیرند.

برخی از نرم‌افزارهای هوش مصنوعی بر کمک به شما در تجزیه و تحلیل تکنیکی متمرکز هستند، به این معنی که شما شخصاً داده‌های نمودارها و هشدارها را رصد می‌کنید و بر اساس آنها تصمیمات تجاری می‌گیرید. انواع دیگر نرم افزارها قبل از شما تصمیم گیری می کنند و بیشتر روی ارائه نوتیفیکیشن های ساده برای خرید و فروش یک سهام خاص تمرکز می کنند.

چه نوع سرمایه گذاری از نرم افزار تجارت هوش مصنوعی سود می برد؟

هر نوع سرمایه‌گذاری می‌تواند از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کند، اما معامله‌گران روزانه، معامله‌گران نوسانی و معامله‌گران آخر روز بیشترین سود را از استفاده از آنها به دست می‌آورند. از آنجایی که معامله گران روزانه باید تصمیمات سریع تری بگیرند و فرصت ها را قبل از وقوع پیدا کنند، از داشتن داده ها و پیش بینی های مبتنی بر هوش مصنوعی سود خواهند برد.

اما این بدان معنا نیست که سرمایه گذاران بلندمدت از نرم افزار تجارت هوش مصنوعی بهره نخواهند برد. این می تواند به شما کمک کند تا داده های زیادی را برای یافتن امیدوارکننده ترین سهام غربال کنید، همچنین می توانید سبد سهام خود را خودکار کنید و به نرم افزار اجازه دهید سرمایه گذاری های شما را برای شما مدیریت کند.

سوالات متداول

آیا تجارت هوش مصنوعی سودآور است؟

مانند هر ابزار معاملاتی دیگری، یک نرم افزار معاملات سهام مبتنی بر هوش مصنوعی دقیقاً یک ابزار است. این می تواند به شما کمک کند ایده های تجاری را سریعتر پیدا کنید، اما هنوز باید بدانید که برای انجام معاملات سودآور چه کاری انجام می دهید. و به خاطر داشته باشید که بازار همیشه غیرقابل پیش بینی است.

بهترین نرم افزار تجارت هوش مصنوعی که کار می کند چیست؟

بستگی به این دارد که به دنبال چه چیزی هستید. ما ایده های تجارت را برای معامله گران روز پیشرفته، Black Box Stocks برای معامله گران مبتدی، و Tradytics را برای معامله گران با بودجه توصیه می کنیم.

آیا یک نرم افزار معاملات سهام هوش مصنوعی به شما ایده های تجاری می دهد؟

بله، این یکی از ویژگی های عالی نرم افزار تجارت هوش مصنوعی است. می‌توانید ایده‌های تجاری برای سهام‌هایی را که به آن‌ها علاقه دارید جستجو کنید، درباره کل بازار سهام اطلاعاتی کسب کنید، یا یک استراتژی معاملاتی سفارشی را وصل کنید و از موتور هوش مصنوعی بخواهید در صورت بروز فرصت‌ها برای شما هشدار ارسال کند.

با استفاده از نرم افزار معاملاتی هوش مصنوعی می توانم در چه بازارهای مالی معامله کنم؟

اکثر نرم افزارهای معاملاتی هوش مصنوعی از معاملات در بازار سهام، بازار اختیار معامله، بازار فارکس و/یا بازار ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنند.

کدام نرم افزار معاملاتی هوش مصنوعی به من کمک می کند فرصت هایی را در بازار فارکس پیدا کنم؟

در میان لیست برترین انتخاب‌های ما، TrendSpider، Tickeron و MetaStock می‌توانند ایده‌های تجاری برای بازار ارز به شما ارائه دهند.

چگونه یک استراتژی معاملاتی خودکار ایجاد کنم؟

برخی از سیستم‌های معاملاتی خودکار به شما امکان می‌دهند از یک ربات هوش مصنوعی پیروی کنید که به شما می‌گوید چه زمانی و چه چیزی بخرید و بفروشید. دیگران از شما می خواهند که استراتژی خود را بر اساس دانش تجارت خود ایجاد کنید.

اگر مبتدی هستید، ممکن است بخواهید ابزاری مانند Tradytics را با ربات‌های معاملات سهام هوش مصنوعی انتخاب کنید که به طور خودکار ایده‌های معاملاتی را به شما ارائه می‌دهد، یا به دنبال پلتفرمی مانند Black Box Stocks با یک جامعه حمایتی باشید که بتواند اصول اولیه را به شما آموزش دهد.

آیا هوش مصنوعی برای معاملات سهام کار می کند؟

آره! نرم افزار معاملاتی هوش مصنوعی برای معاملات بازار سهام به خوبی کار می کند. می‌توانید از نمودارها و اسکنرهای سهام برای یافتن فرصت‌ها و خرید یا فروش در زمانی که قیمت سهام مناسب است استفاده کنید. همچنین می‌توانید هشدارهایی را تنظیم کنید تا زمانی که سهامی با معیارهایی که به عنوان بخشی از استراتژی‌های معاملاتی خود تعیین کرده‌اید مطابقت دارد، به شما پینگ کند.

آیا نرم افزار تجارت هوش مصنوعی برای معاملات نوسانی کار می کند؟

بله، نرم افزار تجارت هوش مصنوعی برای معامله گر نوسان مفید است. می‌توانید از اسکنرها، نمودارها، هشدارها، ربات‌های معاملات سهام هوش مصنوعی و سایر ابزارهای مفید برای یافتن ایده‌های تجاری استفاده کنید. همچنین می توانید ربات های هوش مصنوعی را راه اندازی کنید تا برای شما خرید و فروش کنند.

آیا تجارت هوش مصنوعی قانونی است؟

بله، تجارت هوش مصنوعی کاملا قانونی است. تجارت هوش مصنوعی از قدرت رایانه‌ها و الگوریتم‌ها استفاده می‌کند تا به شما در یافتن فرصت‌ها در بازار، توسعه استراتژی‌های معاملاتی موفق و حتی معامله سهام و سایر دارایی‌های مالی برای شما کمک کند. هیچ چیز غیرقانونی در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تصمیم گیری بر اساس داده های به دست آمده قانونی وجود ندارد.

آیا می توانید به ربات های معاملات سهام هوش مصنوعی اعتماد کنید؟

ربات های معاملاتی از یک الگوریتم از پیش تعریف شده کار می کنند. فرقی نمی‌کند الگوریتم را خودتان ایجاد کنید یا آن را از شخص دیگری بخرید، مهم است که قبل از سرمایه‌گذاری در آن، از محکم بودن استراتژی زیربنایی ربات اطمینان حاصل کنید.

بسیاری از برنامه‌ها به شما اجازه می‌دهند عملکرد نرم‌افزار هوش مصنوعی خود را مشاهده کنید تا بتوانید قبل از سرمایه‌گذاری مطمئن شوید. بسیاری از آنها همچنین دارای ویژگی‌های بک تست هستند، بنابراین می‌توانید الگوریتم را آزمایش کنید و ببینید چه نوع بازدهی با آن به دست می‌آورید.

آیا نرم افزار معاملاتی هوش مصنوعی برای معامله گران حرفه ای خوب است؟

ما نمی توانیم هیچ معامله گر حرفه ای را تصور کنیم که از ابزار معاملاتی هوش مصنوعی استفاده نکند. به اصطلاح «پول هوشمند» – شرکت‌های سرمایه‌گذاری، سازمان‌های بزرگ و سایر محرک‌های بازار – از این ابزارها هر روز برای یافتن فرصت‌های معاملاتی قبل از بقیه بازار استفاده می‌کنند.

به همین دلیل است که اکنون ابزارهای مقرون به صرفه تری وجود دارد که به معامله گران غیرحرفه ای نیز امکان دسترسی به این فناوری را می دهد.

چگونه رمزارز را به صورت خودکار معامله کنم؟

برای انجام این کار می‌توانید از یک نرم‌افزار معاملاتی ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی مانند 3Commas استفاده کنید.

ابتدا، استراتژی را انتخاب کنید که دوست دارید ربات شما از آن پیروی کند. شما می توانید قبل از سرمایه گذاری، استراتژی را برای اطمینان از سودآور بودن آن پشت سر هم آزمایش کنید. سپس یک ربات معاملاتی بسازید و آن را به صرافی مورد نظر خود متصل کنید و به طور خودکار معاملات ارزهای دیجیتال را برای شما آغاز خواهد کرد.

آیا می توانم از نرم افزار معاملاتی هوش مصنوعی استفاده کنم اگر فردی متخصص نباشم؟

هر نرم افزار ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین می توانید یکی را انتخاب کنید که متناسب با ترجیحات شما باشد.

اگر دوست دارید داده های خود را در چارت ها و نمودارها ببینید، ممکن است Tradytics را دوست داشته باشید، که به شما کمک می کند تا داده ها را راحت تر تجسم کنید.

اگر فقط می خواهید کسی به شما بگوید چه کاری و چه زمانی انجام دهید، ممکن است بخواهید یک ربات معاملاتی در پلتفرمی مانند Tickeron بخرید.

و اگر علاقه مند به یادگیری نحوه انجام تحلیل تکنیکال و تصمیم گیری خود هستید، ممکن است بخواهید به Black Box Stocks بپیوندید، که انجمن مفید آن می تواند نکات را به شما آموزش دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT