برنامه اندروید مجله شخصی

7 برنامه اندروید مجله شخصی که به شما امکان می‌دهند بدون نوشتن یک مجله داشته باشید

زمان مطالعه 5 دقیقه

آن زمانی که مجبور بودید برای پیگیری کار و زندگی خود یادداشت های روزانه و ژورنال های فیزیکی بنویسید، گذشته است. اکنون، می‌توانید همه این کارها را با استفاده از گوشی هوشمند انجام دهید. با این حال، هنوز هم معمولاً باید در آن برنامه ها تایپ کنید.

خرید با ویزا کارت

اگر به ژورنال نویسی علاقمندید اما اصلاً حوصله تایپ کردن را ندارید، در این مقاله ما لیستی از برنامه ها را گردآوری کرده ایم که به شما امکان می‌دهد به روش های نوآورانه ژورنال ها را نگه دارید. این برنامه ها فرآیند مستندسازی زندگی شما را بدون دردسر می‌کنند. بیایید به این لیست از برنامه های ژورنال که نیازی به نوشتن یا تایپ ندارند نگاه کنیم.

1. تاریخچه موقعیت مکانی در Google Maps

به عنوان یک کاربر اندرویدی، حتماً زمانی از Google Maps در گوشی خود استفاده کرده اید. نیازی به معرفی ندارد زیرا یکی از بهترین برنامه های نقشه است که می‌توانید دریافت کنید. با این حال، ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که می‌توانید از Google Maps به عنوان مجله شخصی نیز استفاده کنید.

این برنامه دارای یک ویژگی است که تاریخچه موقعیت مکانی شما را به شما می‌گوید. شما فقط باید به خط زمانی خود بروید که با ضربه زدن روی عکس نمایه خود در نوار جستجوی بالا به آن می‌رسید. هنگامی که تاریخ خاصی را در قسمت Day جستجو می‌کنید یا تمام داده های خود را در قسمت سفرها مرور کنید، نشان می‌دهد که شما یا تلفنتان کجا بوده‌اید.

با استفاده از تاریخچه مکان Google Maps، مجبور نیستید مکان هایی را که بازدید کرده اید یادداشت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فعالیت وب و برنامه را در Settings > Maps History > Controls روشن کنید تا فعالیت ذخیره شود.

می‌توانید در هر زمان و در هر دستگاهی به سابقه موقعیت مکانی خود دسترسی داشته باشید و به راحتی همه مکان های قبلی خود را از آنجا ردیابی کنید. این احتمالا ساده ترین راه برای نگه داشتن یک دفتر خاطرات سفر بدون نوشتن حتی یک کلمه است.

2.برنامه اندروید مجله شخصی: Days Since

Days Since یک برنامه کاملا رایگان و با رابط کاربری ساده است که به شما امکان می‌دهد آخرین زمان انجام فعالیت را پیگیری کنید. می‌تواند هر چیزی را پوشش دهد، از فعالیت های روزمره گرفته تا آخرین باری که روغن خودروی خود را تعویض کرده اید و هر موضوع دیگری.

این برنامه با ردیابی رویدادهایی که آخرین بار در Google Calendar ذخیره کرده اید کار می‌کند. این کار را با وارد کردن ورودی ها از تقویم انجام می‌دهد. اگر رویداد یا یادآوری را به تقویم Google اضافه کنید، Days Since به محض رسیدن زمان، فوراً در مورد آن به شما اطلاع می‌دهد.

برای وارد کردن اولین ورودی باید چند کلمه بنویسید. با این حال، مانند نوشتن یک دفتر خاطرات دشوار نیست. هنگامی که یک ورودی را وارد کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر بار که آن فعالیت را انجام می‌دهید، روی Reset ضربه بزنید تا دیگر نیازی به نوشتن نباشد.

3.برنامه اندروید مجله شخصی: 1 Second Everyday

1 Second Everyday یک برنامه ژورنال ویدیویی خلاقانه است که به شما امکان می‌دهد برای نوشته های مجله خود با موسیقی در کنار آن فیلم بسازید. این اپلیکیشن همانطور که از نامش پیداست به شما امکان می‌دهد ویدیوهای کوتاه یک ثانیه ای را در مورد یک پروژه و موضوع بسازید. می‌توانید پیش نمایش آنها را مشاهده کرده و به تقویم خود اضافه کنید. به این ترتیب، یک مجله تصویری از پروژه های شما ایجاد می‌کند.

طرح، رنگ، سبک نمایش و خدمات این برنامه بسیار جذاب است. می‌توانید پروژه یا پروژه هایی را که در حال حاضر روی آن کار می‌کنید، اضافه کنید تا به شما در افزودن خاطرات در طول فرآیند کمک کند.

1 Second Everyday همچنین دارای یک نسخه پولی است که ویژگی های پیشرفته ای را برای ژورنال کردن ارائه می‌دهد. با این حال، می‌توانید به راحتی پتانسیل آن را با نسخه رایگان آزمایش کنید.

4. Voice Diary

Voice Diary به شما امکان می‌دهد تا زمانی که می‌خواهید با آن صحبت کنید و کلمات شما را برای گوش دادن در آینده ضبط می‌کند. همانطور که تصور می‌کنید، می‌توانید از این برنامه به عنوان یک مجله بدون نیاز به تایپ استفاده کنید. بهترین بخش این است که کاملا رایگان است.

این برنامه هر آنچه را که صحبت می‌کنید ضبط می‌کند و هر جلسه را به عنوان یک فایل صوتی ذخیره می‌کند. همچنین دارای قابلیت تبدیل متن به گفتار فوق العاده ای است که هر چه شما بگویید را یادداشت می‌کند. شما همچنین می‌توانید شکلک ها را در یادداشت های نوشته شده خود اضافه کنید.

در این مجله می‌توانید فعالیت های خود را پیگیری کرده و اسرار، خاطرات، یادداشت ها، ایده ها، سالگردها و موارد دیگر را ذخیره کنید. یکی دیگر از ویژگی های مفید این است که می‌توانید تصاویر را به عنوان خاطره به یادداشت های خاص خود اضافه کنید.

5.برنامه اندروید مجله شخصی: Daylio Journal

Daylio Journal یک برنامه تصویری است که از شما می‌خواهد احساس خود را وارد کنید، سپس حالات را ترکیب کرده و به شما امکان می‌دهد الگوهای خلقی خود را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد سرگرمی ها، فعالیت های اجتماعی و خواب را علاوه بر یادداشت ها و تصاویر به این ورودی ها اضافه کنید.

این برنامه رابط کاربری بسیار جالبی دارد و می‌توانید بین تم های شب و روز یکی را انتخاب کنید. همچنین ایموجی های زیادی برای اضافه کردن به یادداشت ها دریافت می‌کنید. ژورنال Daylio به شما امکان می‌دهد یادآوری تنظیم کنید، می‌توانید اهدافی را برای استفاده شخصی ایجاد کنید. همچنین دارای یک نسخه پریمیوم بدون آگهی است، حالات نامحدودی را ارائه می‌دهد، و همچنین نسخه پشتیبان تهیه می‌کند.

6. Happyfeed

Happyfeed اساساً یک مجله سپاسگزاری است که در آن می‌توانید سه اتفاق خوب را که در طول روز برای شما اتفاق افتاده است بنویسید. سپس برنامه همه آنها را با هم ترکیب می‌کند تا خاطره ای خوش برای شما ایجاد کند.

Happyfeed دارای دسته هایی است که گروه های خصوصی هستند و می‌توانید دفترچه قدردانی خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. همچنین هر روز صبح یادآور سپاسگزاری دریافت خواهید کرد. همچنین نکاتی مانند پیام های مثبت ارائه می‌دهد.

برای مثال، ممکن است بگوید: «شما انعطاف پذیر هستید» تا ایده ای برای شروع کار به شما بدهد. همچنین می‌توانید مجلات خود را به فایل های CSV ساده تبدیل کنید. شما می‌توانید نسخه پولی آن را با برخی ویژگی های اضافی دریافت کنید.

7.برنامه اندروید مجله شخصی: DailyBean

DailyBean یک ردیاب خلق و خو است که بسیاری از ایموجی ها احساس شما را منعکس می‌کنند. می‌توانید با توجه به خلق و خوی خود در تاریخ معین یکی را انتخاب کنید و از این طریق شروع به ضبط روز خود کنید. همچنین می‌توانید نمادهای رنگارنگ را به یادداشت های خود اضافه کنید و از شکلک ها برای زندگی اجتماعی و همچنین احساسات استفاده کنید.

این برنامه خلق و خوی کل ماه شما را از طریق یک تقویم ایجاد می‌کند. به این ترتیب می‌توانید خلق و خوی خود را در یک ماه گذشته تجزیه و تحلیل کنید. DailyBean فهرستی از چیزهایی ایجاد می‌کند که بر خلق و خوی شما تأثیر می‌گذارد و به شما امکان می‌دهد از چیزهایی که آن را خراب می‌کنند اجتناب کنید. این برنامه همچنین دارای یک نسخه پریمیوم است.

روزنامه نگاری خود را بدون دردسر کنید

می‌توانید از این برنامه های ژورنال نویسی نامتعارف به جای برنامه های سنتی استفاده کنید. تقریباً همه برنامه های ذکر شده در بالا متفاوت هستند، بنابراین بسته به چیزی که به دنبال آن هستید، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید.

برنامه ها نیاز به تایپ کمی دارند یا اصلاً نیازی به تایپ ندارند، که تجربه را بدون دردسر می‌کند. با در دست داشتن این گزینه ها، دیگر نیازی برای نگه نداشتن دفتر خاطرات خود ندارید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT