تجدید نظر در کار

7 بهترین ابزار و منبع برای زمانی که در حال تجدید نظر در کار خود هستید

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا احساس می کنید در شغل خود گیر کرده اید؟ تجدید نظر در کار با این ابزار ها و منابع راحت تر می شود.

شما مدتی در کار خود بوده اید و ممکن است فکر کنید که آیا زمان تغییر فرا رسیده است. شما مطمئن نیستید که آیا یک نقش یا شرکت جدید راه حل است یا خیر. پیدا کردن یک شغل یا شغل جدید می تواند ترسناک باشد زیرا ممکن است مجبور شوید از صفر شروع کنید و دوباره خود را در یک شرکت یا نقش جدید مستقر کنید.

منابع فراوانی در اینترنت موجود است که می تواند به شما کمک کند تا حرکت بعدی در حرفه خود را کشف کنید. چه بخواهید یک مشاور شغلی استخدام کنید، چه بخواهید در یک آزمون شغلی شرکت کنید یا شبکه خود را گسترش دهید، بسیاری از ابزارها و منابع می توانند به شما کمک کنند تا مسیر شغلی خود را روشن کنید.

1. با آزمون شغلی وضوح به دست آورید

اگر می‌پرسید آیا شغلی وجود دارد که برای آن مناسب‌تر هستید، اما مطمئن نیستید که چه چیزی ممکن است باشد، شرکت در آزمون شغلی راهی عالی برای به دست آوردن وضوح است. این آزمون از پاسخ های شما در مورد شخصیت، پیشینه، جاه طلبی ها و علایق شما استفاده می کند تا شما را با مشاغل مناسب با استفاده از هوش مصنوعی مطابقت دهد.

پاسخگویی به 100 سوال آزمون فقط 15 دقیقه زمان می برد. پس از تکمیل آن، برای دسترسی به نتایج خود، پرداختی لازم است. بسته به میزان پشتیبانی که نیاز دارید، سه گزینه پرداخت دارید.

با 19.90 دلار، می توانید گزارش شغلی خود را دریافت کنید. اگر می خواهید یک تست شخصیت بدهید زیرا توسعه دهندگان آزمون معتقدند که نوع شغلی شما با شخصیت شما و تجزیه و تحلیل نتایج شما مرتبط است، هزینه آن 24.90 دلار است. شما می توانید نتایج آزمون و تجزیه و تحلیل را بدون آزمون شخصیت با 1 دلار دریافت کنید.

اگر مطمئن نیستید که آیا آزمون شغلی ارزشش را دارد یا خیر، سایت پست می‌کند که این آزمون 98.9 درصد رضایت دارد. ممکن است بخواهید به طور مستقل تست شخصیت بدهید تا بیشتر در مورد خودتان بدانید. اگر اینطور است، ممکن است علاقه مند به یادگیری در مورد تست های شخصیت آنلاین باشید تا به شما در شناخت بهتر خود کمک کند.

2. رویدادهای شبکه را در Eventbrite پیدا کنید

تجدید نظر در کار

تجدید نظر در کار

صرف نظر از صنعتی که در آن کار می کنید، به احتمال زیاد می توانید یک رویداد شبکه ای را در Eventbrite پیدا کنید. شرکت در رویدادهای شبکه می تواند به شما کمک کند با افراد ملاقات کنید و ارتباطاتی ایجاد کنید که شما را به فرصت بعدی هدایت کند. رویدادهایی که در Eventbrite پیدا می کنید می توانند حضوری یا مجازی باشند. برخی از رویدادها رایگان هستند و برخی دیگر برای شرکت هزینه دارند.

شرکت در رویدادهای شبکه‌های صنعتی می‌تواند شما را در مورد تغییرات آتی آگاه کند، بنابراین می‌توانید بفهمید که آیا نیاز به یادگیری یک مهارت جدید برای موقعیت‌یابی خود برای فرصت‌های آینده دارید یا خیر. همچنین می‌توانید در رویدادهایی در صنایع جدیدی که به آن‌ها علاقه دارید شرکت کنید تا ببینید آیا برای تغییر به اندازه کافی مناسب است یا خیر.

می‌توانید از رویدادهای شبکه برای باز کردن گزینه‌هایی که ممکن است در نظر نگرفته‌اید استفاده کنید. اگر ذهنی باز داشته باشید و مایل باشید که مبارزات و اهداف خود را با دیگران در میان بگذارید، ممکن است با کسی ملاقات کنید که بتواند به شما در جهت درست راهنمایی کند.

شبکه سازی برای پیشرفت شغلی ضروری است. حتی اگر درون گرا هستید، باید راهی پیدا کنید تا با شبکه راحت شوید. ممکن است علاقه مند به یادگیری نکات شبکه ای برای پیشرفت شغلی باشید.

3. به دنبال یک مشاور شغلی در مرکز ملی توسعه شغلی باشید

کار با یک مشاور شغلی یکی دیگر از راه های عالی برای کمک به شما در تعیین گام بعدی در حرفه خود است. مشاوران شغلی آموزش دیده اند تا شما را در مسیری راهنمایی کنند که می تواند شغل مورد نظر را به شما بدهد.

مشاوران شغلی می توانند به شما کمک کنند تا تصمیمات و برنامه های مرتبط با اهداف شغلی خود را توسعه داده و به اجرا درآورید. کار شما با یک مشاور می تواند شامل ایجاد استراتژی ها، تکنیک های یادگیری و ارزیابی های متناسب با نیازهای شما باشد.

کار شما با یک مشاور شغلی می تواند گزینه هایی را به شما معرفی کند که ممکن است در نظر نگرفته باشید یا حتی از وجود آنها اطلاع نداشته باشید. اگر در مورد ارزش کار با یک متخصص شک دارید، ممکن است علاقه مند باشید که دلایلی برای استخدام یک مشاور شغلی و جایی که می توانید پیدا کنید، بیاموزید.

4. دانش خود را با Coursera گسترش دهید

تجدید نظر در کار

تجدید نظر در کار

شاید شما در حال تجدید نظر در شغل خود هستید زیرا احساس چالش ندارید. اگر می‌خواهید گواهینامه دریافت کنید یا مهارت‌های جدیدی بیاموزید، می‌توانید دوره‌ای را پیدا کنید که به شما آن را در Coursera می‌آموزد.

می‌توانید دوره‌های Coursera را با تلفن یا لپ‌تاپ‌تان بگذرانید و اگر با ماشین به سمت محل کار خود نمی‌روید، از زمان رفت‌وآمدتان استفاده کنید. چه به دنبال کلاس های رایگان، گواهینامه ها یا مدرک باشید، می توانید آن را در Coursera پیدا کنید.

ارتقای مهارت‌هایتان راهی عالی برای هدایت مثبت انرژی‌تان است. کارفرمایان دوست دارند کارکنان خود را در حال ارتقاء مهارت‌های خود ببینند و برخی از شرکت‌ها ممکن است بخشی از هزینه‌ها را پوشش دهند.

اگر می خواهید مهارت های خود را ارتقا دهید اما بودجه ای برای سرمایه گذاری در کلاس ها ندارید، پلتفرم های دیگری وجود دارد که می توانید دوره های آموزشی را در آنها بیابید. ممکن است علاقه مند به یادگیری در مورد بهترین پلت فرم های آموزش آنلاین رایگان برای هر موضوع یا سطح مهارت باشید.

5. مطمئن شوید که می توانید از نظر مالی با Mint تغییری ایجاد کنید

تغییر شغل یا حرفه شما می تواند به معنای کاهش دستمزد یا شروع در یک موقعیت ابتدایی باشد. اگر قصد دارید شغل خود را رها کنید تا به مدرسه برگردید تا مهارت‌های خود را ارتقا دهید، می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که می‌توانید از عهده آن برآیید. شما همچنین می خواهید در مورد سرعت یافتن شغل پس از آموزش واقع بین باشید. شما می خواهید وضعیت مالی خود را بررسی کنید و ببینید چگونه می توانید آن را عملی کنید.

استفاده از اپلیکیشنی مانند Mint می‌تواند به شما کمک کند تصویر واضحی از مخارج، موجودی بانک، بودجه و امتیاز اعتباری خود در زیر یک سقف داشته باشید. ممکن است برای کاهش مقداری بدهی و کنار گذاشتن پول برای پس انداز نیاز به پیگیری هزینه های خود داشته باشید، و Mint ابزار عالی برای کمک به شما در انجام این کار است.

بودجه بندی کاری نیست که همه منتظر انجام آن باشند، صرف نظر از اینکه چقدر ممکن است ضروری باشد. اگر به دنبال گزینه هایی فراتر از Mint هستید، ممکن است علاقه مند باشید که در مورد بهترین برنامه های بودجه بندی برای نظم بخشیدن به امور مالی خود بیاموزید.

6. ذهن خود را با آرامش مثبت نگهدارید

تجدید نظر در کار

تجدید نظر در کار

احساس ناراحتی در مورد شغلتان می تواند باعث ایجاد احساس ناامیدی و اضطراب در شما شود. شما می دانید که می خواهید همه چیز تغییر کند، اما مطمئن نیستید که این تغییر چگونه باید باشد.

مغز شما می تواند احساس کند که 100 مایل در ساعت حرکت می کند و به دنبال پاسخی می گردد تا کمتر استرس داشته باشید. Calm دارای موسیقی مدیتیشن، ویدیوهایی است که شما را از طریق حرکات آگاهانه و کشش های ملایم راهنمایی می کند، و برنامه های صوتی که توسط کارشناسان تمرکز حواس آموزش داده می شود.

ایجاد یک ذهنیت مثبت می تواند به شما کمک کند دیدگاه خود را نسبت به شغل فعلی خود تغییر دهید یا مسیری را که باید در آن باشید روشن کنید. اگر به دنبال منابع ذهنیت هستید، ممکن است علاقه مند به یادگیری نحوه تسلط بر طرز فکر رواقی برای مراقبت از خود و شادی باشید.

7. یک خود ارزیابی انجام دهید

تجدید نظر در کار

تجدید نظر در کار

ممکن است بخواهید خود ارزیابی کنید تا برای بررسی عملکرد بعدی خود آماده شوید. انجام خودارزیابی فرصتی عالی برای صادق بودن با خود در مورد پیشرفت و عملکرد خود در کار و زمینه هایی است که باید بهبود دهید.

می توانید یاد بگیرید که چگونه در Built In خود ارزیابی بنویسید و الگوها را به صورت آنلاین پیدا کنید. شما می توانید سوالات باز داشته باشید یا به خود در جنبه های مختلف شغل خود یا ترکیبی از این دو امتیاز دهید. نکته حیاتی این است که صادق باشیم.

هنگام انجام خودارزیابی خود، مطمئن شوید که پیروزی های خود را جشن بگیرید، نقاط ضعف خود را بپذیرید و تصدیق کنید که زمینه هایی وجود دارد که باید آنها را بهبود بخشید. هنگامی که ارزیابی خود را کامل کردید، می توانید از یک دوست، همکار یا یکی از اعضای خانواده مورد اعتماد خود بخواهید که آن را بررسی کند و خطاهای دستوری و غلط املایی را بررسی کند.

اگر خودارزیابی شما نشان می دهد که بررسی عملکرد بعدی شما خوب نخواهد بود، بهتر است فعال باشید. ممکن است بخواهید یاد بگیرید که چگونه به بررسی عملکرد بد در آماده سازی پاسخ دهید.

آن را یک زنگ بیداری در نظر بگیرید

دلیلی وجود دارد که شما در مورد شغل خود تجدید نظر می کنید. ممکن است از موقعیت یا شرکت پیشی گرفته باشید. شاید به این دلیل است که صنعت تغییر کرده است و دیگر شما را هیجان زده نمی کند. دلیل هر چه که باشد، ناراحتی شما فراخوانی است برای انجام کاری در مورد وضعیتتان.

این شما هستید که تصمیم می گیرید چه کاری انجام دهید. می‌توانید ارزیابی‌ها را انجام دهید تا ببینید آیا هنوز هم برای شغل خود مناسب هستید یا خیر، یا می‌توانید یک مشاور شغلی استخدام کنید. راه های زیادی وجود دارد که می توانید وضعیت خود را اصلاح کنید و دوباره در زندگی حرفه ای خود راضی باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT