کسب درآمد از طریق استریمینگ بازی های ویدیویی در Twitch

7 راه برای کسب درآمد از طریق استریمینگ بازی های ویدیویی در Twitch

زمان مطالعه 8 دقیقه

Twitch ممکن است به عنوان یک سرویس اساسی برای استریمینگ و تماشای گیم پلی بازی های ویدیویی شروع شده باشد، اما به سرعت به منبع درآمد قانونی برای بسیاری از کاربران تبدیل شده است، به طوری که تعداد زیادی از کاربران محبوب Twitch بسیار بالاتر از میانگین درآمد خانواده در هر ماه درآمد دارند. کسب درآمد از طریق استریمینگ بازی های ویدیویی در Twitch را در ادامه بخوانید.

نقد درآمد ارزی

راه های کسب درآمد با Twitch

روش‌های مختلفی وجود دارد که استریمرهای موفق توییچ از کانال‌های خود کسب درآمد می‌کنند و اجرای همه آنها نسبتاً آسان است. برخی از بهترین راه‌های کسب درآمد از طریق Twitch عبارتند از:

. اشتراک های توییچ

. بیت ها (شکلک های برتر توییچ)

. کمک های مالی

. تبلیغات ویدیویی

. حمایت های مالی

. لینک های وابسته

. فروش کالا

برخی از گزینه‌های رسمی توییچ محدود به شرکت‌های وابسته و شرکای توییچ هستند (کاربرانی که به سطح خاصی از محبوبیت رسیده‌اند و ویژگی‌های حساب بیشتری به آنها داده می‌شود) اما هنوز گزینه‌هایی برای کاربران جدیدتر وجود دارد که ممکن است هنوز طرفداران زیادی نداشته باشند.

اشتراک Twitch را به دست آورید

اشتراک‌ها محبوب‌ترین شکل کسب درآمد در توییچ هستند، زیرا امکان ایجاد منبع درآمدی مکرر را فراهم می‌کنند که می‌تواند در طول زمان با انتخاب بینندگان بیشتر، گلوله برفی ایجاد کند.

اشتراک‌های Twitch اساساً کمک‌های ماهانه 4.99 دلار، 9.99 دلار یا 24.99 دلار برنامه‌ریزی شده است که مبلغ انتخابی بین Twitch و استریمر 50/50 تقسیم می‌شود. برخی از شرکای فوق العاده محبوب Twitch حتی بیش از 50 درصد به عنوان راهی برای تشویق آنها به ماندن در پلتفرم درآمد کسب می کنند.

گزینه اشتراک فقط برای شرکای توییچ و وابسته‌ها در دسترس است، و این منطقی است زیرا پخش‌کننده‌هایی با کمتر از 50 فالوور (حداقل شرط لازم برای تبدیل شدن به یک وابسته توییچ) احتمالاً به هر حال این تعداد مشترک پولی دریافت نمی‌کنند.

به محض ارتقاء یک کانال به وضعیت شریک یا وابسته، گزینه اشتراک فعال می شود و دکمه اشتراک به طور خودکار در صفحه کانال در وب سایت توییچ ظاهر می شود.

در اینجا چند نکته در مورد اشتراک های Twitch آورده شده است:

. هشدارهایی را برای پخش جریانی خود تنظیم کنید تا مشترکین جدید را اعلام کنند، و برای ایجاد احساسات سفارشی برای استفاده مشترکین وقت بگذارید. هر دو، افراد بیشتری را تشویق می‌کنند تا در کمک مالی ماهانه شرکت کنند.

. گزینه اشتراک فقط در وب‌سایت Twitch در دسترس است، بنابراین حتماً در جریان‌های خود ذکر کنید که اشتراک گزینه‌ای است تا هر کسی که از طریق کنسول Twitch و برنامه‌های تلفن همراه تماشا می‌کند بداند چگونه از شما پشتیبانی کند.

کسانی که به اشتراک های توییچ دسترسی ندارند می توانند از خدمات شخص ثالث برای جمع آوری کمک های مالی مکرر استفاده کنند. Patreon یک جایگزین محبوب است که بسیاری از استریمرها از آن استفاده می کنند. می‌توانید یک نمایه Patreon به صورت رایگان تنظیم کنید و از توضیحات نمایه Twitch خود به آن پیوند دهید، آن را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود به نمایش بگذارید، و نام کاربری Patreon خود را به صورت شفاهی در طول یک استریم ذکر کنید.

بیت ها را دریافت کنید

کسب درآمد از طریق استریمینگ بازی های ویدیویی در Twitch

کسب درآمد از طریق استریمینگ بازی های ویدیویی در Twitch

بیت‌ها در دسترس شرکای توییچ و شرکت‌های وابسته، راهی برای تجسم پشتیبانی از پخش‌کننده‌ها در توییچ از درون چت یک جریان است. آنها در اصل گیف های متحرکی هستند که کاربران می توانند در کنار یک پیام چت پست کنند، اما باید با پول واقعی خریداری شوند.

شرکای توییچ و شرکت های وابسته به ازای هر بیت استفاده شده در چت کانالشان یک درصد درآمد دارند (به عنوان مثال، اگر شخصی از 100 بیت استفاده کند، 1 دلار درآمد دارد).

استریمر‌ها می‌توانند حداقل تعداد بیت‌هایی را که می‌توان به‌طور هم‌زمان استفاده کرد، محدود کرد تا از ارسال هرزنامه توسط افراد در چت‌های خود با بیت‌های فردی متعدد جلوگیری شود. هشدارهای ویژه (افکت های صوتی و گرافیک) را می توان با استفاده از بیت ها مرتبط کرد که می تواند به تشویق بینندگان بیشتر برای خرید و استفاده از آنها کمک کند. بینندگان همچنین با نشان‌های چت ویژه‌ای که بر اساس تعداد بیت‌هایی که اهدا کرده‌اند در کنار نام‌هایشان نمایش داده می‌شود، پاداش دریافت می‌کنند.

هنگام برخورد با بیت ها در Twitch این موارد را به خاطر بسپارید:

. به طور شفاهی از همه بینندگان خود که از بیت ها در جریان پخش شما استفاده می کنند تشکر کنید. این باعث می شود که آنها در آینده بیشتر از آنها استفاده کنند.

. ویجت Streamlabs tip jar را به طرح‌بندی جریان خود اضافه کنید. این یک نمایش بصری از یک لیوان خالی ایجاد می کند که با تمام بیت هایی که بینندگان شما استفاده می کنند پر می شود. این نه تنها یادآوری دائمی ویژگی بیت ها را ارائه می دهد، بلکه بینندگان را تشویق می کند تا سعی کنند آن را با بیت های بیشتری پر کنند.

در Twitch کمک های مالی دریافت کنید

دریافت کمک‌های مالی در Twitch یک راه محبوب برای استریم‌کنندگان برای کسب درآمد اضافی است، زیرا آنها روشی را برای بینندگان فراهم می‌کنند تا از جریان‌ها با پرداخت یکباره پشتیبانی کنند. کمک مالی Twitch می تواند از یک دلار تا چند هزار دلار و حتی بیشتر باشد.

نحوه تنظیم کمک های مالی در Twitch

Twitch روشی داخلی برای پذیرش کمک های مالی برای استریمرها ارائه نمی دهد، بنابراین برنامه ها و سرویس های شخص ثالث اغلب اجرا می شوند، مانند PayPal. در حالی که کمک‌های مالی می‌تواند ثواب داشته باشد، داستان‌های زیادی از پخش‌کننده‌ها وجود دارد که توسط کلاهبرداران یا ترول‌های اینترنتی فریب خورده‌اند که مبلغ هنگفتی پول اهدا کرده بودند تا فقط یک ماه بعد ادعای اختلاف داشته باشند و همه آن را بازپرداخت کنند.

کمک های مالی مانند بیت ها و پرداخت های اشتراک توسط Twitch محافظت نمی شود و هیچ راهی برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقی وجود ندارد. هرکسی می‌تواند در عرض ۱۸۰ روز پس از پرداخت، یک اعتراض درباره PayPal ثبت کند، بنابراین پخش‌کننده‌های Twitch تشویق می‌شوند تا زمانی که این بازه زمانی تمام نشده است، هیچ یک از کمک‌های خود را خرج نکنند.

پخش تبلیغات ویدیویی در طول یک استریم

اکثر مردم تبلیغات ویدیویی را با کسب درآمد از کانال Twitch مرتبط می‌دانند، اما واقعیت این است که تبلیغات در Twitch، هم قبل از پخش (که قبل از شروع پخش نمایش داده می‌شود) و هم در اواسط پخش (در طول پخش جریانی پخش می‌شوند)، کمترین درآمد را در بین همه گزینه‌ها دارند. در دسترس.

به طور متوسط، توییچ برای هر 1000 بازدید حدود 2 دلار برای یک تبلیغ می پردازد، و از آنجایی که حتی برخی از بزرگترین استریمرهای توییچ به طور میانگین حدود 600 بیننده در هنگام استریم دارند، نشان دادن یک تبلیغ برای بسیاری واقعا ارزشش را ندارد، به خصوص زمانی که می توانند درآمد بیشتری کسب کنند. از طریق روش های دیگر، مانند اشتراک ها و بیت ها.

تبلیغات فقط برای شرکای توییچ در دسترس هستند، و در حالی که می توانند مقداری پول نقد اضافی برای شما به ارمغان بیاورند، بهتر است تنها به آنها به عنوان منبع اصلی کسب درآمد اعتماد نکنید. در عوض، از تبلیغات Twitch در ارتباط با برخی یا همه روش‌های دیگر که در این صفحه در مورد آنها صحبت می‌کنیم، استفاده کنید.

حمایت های مالی را در Twitch بپذیرید

کسب درآمد از طریق استریمینگ بازی های ویدیویی در Twitch

کسب درآمد از طریق استریمینگ بازی های ویدیویی در Twitch

مشابه اینکه چگونه می توانید به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام با تأیید محصولات و خدمات در آن پلتفرم درآمد کسب کنید، بسیاری از استریمرهای Twitch نیز برای انجام همین کار در طول استریم های خود پول دریافت می کنند. نمونه‌هایی از حمایت‌های پخش‌کننده شامل برچسب‌های مد، غذا و نوشیدنی، بازی‌های ویدیویی، سخت‌افزار و لوازم جانبی رایانه و وب‌سایت‌ها هستند.

گرفتن یک قرارداد حمایت مالی کاری است که هر پخش کننده در توییچ می تواند بدون توجه به وضعیت شریک یا وابسته انجام دهد. گاهی اوقات توافقات توسط پخش کننده با شرکت مربوطه تنظیم می شود، اما اغلب این تیم بازاریابی شرکت است که پیشنهادی را به پخش کننده ارائه می دهد.

مقدار پولی که از طریق حمایت‌های مالی در Twitch به دست می‌آید بسته به مدت زمان کمپین حمایت مالی، میزان شدیدی که تبلیغ اعمال می‌شود متفاوت است (یعنی پخش‌کننده باید به سادگی یک تی‌شرت بپوشد یا شفاهی بینندگان را تشویق به خرید تی‌شرت کند) ، و محبوبیت خود بیننده.

از طریق رسانه های اجتماعی و بازی های ویدیویی یا نمایشگاه ها و کنوانسیون ها با مخاطبین صنعت ارتباط برقرار کنید. با کانال Twitch، نام واقعی و اطلاعات تماس خود کارت ویزیت ایجاد کنید و آنها را در اختیار کارمندان شرکت قرار دهید. هرچه حرفه‌ای‌تر ظاهر شوید، احتمال اینکه کسی دفعه بعد که می‌خواهد محصولی را تبلیغ کند به شما فکر کند بیشتر می‌شود.

از لینک های وابسته استفاده کنید

یکی دیگر از گزینه های کسب درآمد خوب برای همه استریمرهای Twitch، پیاده سازی پیوندهای وابسته است (با وضعیت Twitch Affiliate اشتباه گرفته نشود). این اساساً شامل پیوستن به برنامه وابسته یک شرکت و افزودن پیوندهایی به محصولات یا خدمات آنها در توضیحات صفحه کانال توییچ و در چت است. شما حتی می توانید این کار را به طور مداوم با چت بات مانند Nightbot انجام دهید.

برنامه وابسته آمازون به دلیل تنوع محصولاتی که ارائه می دهد و نام قابل اعتماد آن، برنامه ای محبوب برای پیوستن است که کاربران را تشویق می کند به جای رقبای خود از آمازون خرید کنند. آمازون به شرکت های وابسته با درصدی از فروش هایی که به آمازون ارسال می کنند پاداش می دهد.

بسیاری از استریمر‌ها و بینندگان Twitch در حال حاضر یک حساب کاربری آمازون دارند، زیرا باید برای بیت‌ها و Twitch Prime پرداخت کنند، بنابراین برای بسیاری انتخاب محبوب است.

Play Asia یکی دیگر از برنامه های وابسته است که برخی از پخش کننده های Twitch از آن استفاده می کنند. بیش از 100000 محصول دارد و در سراسر جهان ارسال می شود.

اگر قصد دارید از پیوندهای وابسته در توییچ استفاده کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد:

. در طول استریم و در چت خود با بینندگان خود صحبت کنید تا ببینید به چه نوع محصولاتی علاقه دارند و سپس شروع به لینک با آنها در چت خود یا در رسانه های اجتماعی کنید. با این حال، دنبال کنندگان خود را با لینک های زیاد اسپم نکنید. توصیه ها باید ارگانیک باشند.

. در پروفایل Twitch خود سخت افزار و نرم افزاری را که استفاده می کنید فهرست کنید و هر محصول را با استفاده از کد منحصر به فرد Amazon Associates به صفحه آن در آمازون پیوند دهید. توصیه های شخصی یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش شرکت های وابسته است.

فروش Twitch Merchandise

کسب درآمد از طریق استریمینگ بازی های ویدیویی در Twitch

کسب درآمد از طریق استریمینگ بازی های ویدیویی در Twitch

فروش کالا ممکن است به اندازه اشتراک ها و کمک های مالی برای استریمرهای Twitch درآمدزایی نداشته باشد، اما برای کسانی که دنبال کنندگان زیادی دارند، ایجاد و فروش محصولات منحصر به فرد خود مانند تی شرت ها و لیوان ها می تواند مفید باشد. منبع درآمد اضافی خوب

شرکای توییچ دعوت می شوند تا طرح های تی شرت سفارشی خود را در فروشگاه اصلی توییچ آمازون بفروشند، اما هر پخش کننده می تواند از انواع خدمات رایگان مشابه مانند Spreadshirt، Teespring و Zazzle برای ایجاد و فروش محصولات خود استفاده کند.

هنگام ایجاد محصول خود، از طرحی استفاده کنید که برای کانال های شما منحصر به فرد است، مانند یک نسخه بزرگتر از شکلک یا یک جوک داخلی که به طور ارگانیک در اتاق گفتگوی کانال شما ایجاد شده است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT