کسب درآمد به عنوان یک هنرمند سه بعدی

7 نکته برای کسب درآمد به عنوان یک هنرمند سه بعدی در سال 2023

زمان مطالعه 8 دقیقه

آیا به دنبال راه هایی برای کسب درآمد از مهارت های مدل سازی سه بعدی خود هستید؟ در اینجا هفت ایده عالی برای شروع شما وجود دارد! کسب درآمد به عنوان یک هنرمند سه بعدی را در ادامه بررسی کرده ایم.

چه بخواهید مدل های سه بعدی برای بازی های ویدیویی، فیلم ها یا سایر پروژه های خلاقانه بسازید، فرصت های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. صنعت مدل سازی سه بعدی در سراسر جهان در حال گلوله برفی است و راه های زیادی برای کسب درآمد با مدل سازی سه بعدی وجود دارد.

7 راه برای کسب درآمد با مدل سازی سه بعدی

مدل های سه بعدی خود را به صورت آنلاین بفروشید

اگر در ایجاد مدل‌های سه بعدی مهارت دارید، می‌توانید با فروش آنلاین آن‌ها، پول خوبی به دست آورید. چندین وب سایت به شما امکان آپلود و فروش مدل های سه بعدی خود را می دهند، مانند TurboSquid و CGTrader. معمولاً در هر فروش پورسانت دریافت خواهید کرد، بنابراین مطمئن شوید که مدل های خود را بر اساس آن قیمت گذاری کنید.

فروش مدل های سه بعدی به صورت آنلاین یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی یا حتی شروع یک حرفه جدید است. چند نکته وجود دارد که قبل از شروع باید بدانید. در اینجا چند نکته در مورد فروش مدل های سه بعدی به صورت آنلاین آورده شده است:

پلت فرم مناسب را انتخاب کنید. مکان های مختلفی وجود دارد که می توانید مدل های سه بعدی را به صورت آنلاین بفروشید. برخی از پلتفرم ها برای انواع خاصی از مدل ها بهتر از سایرین هستند. برای یافتن بهترین انجمن برای مدل های خود کمی تحقیق کنید.

مطمئن شوید که مدل های شما با کیفیت هستند. این مهم نیست که از چه پلتفرمی استفاده می کنید. مردم می خواهند مدل های سه بعدی خوش ساخت و حرفه ای بخرند. اگر مدل های شما این استانداردها را رعایت نکنند، احتمالاً فروش نخواهند داشت.

مدل های خود را تبلیغ کنید هنگامی که چند مدل سه بعدی با کیفیت بالا برای فروش در دسترس دارید، باید به مردم اطلاع دهید. از رسانه های اجتماعی، انجمن ها و سایر کانال های آنلاین برای انتشار این خبر استفاده کنید.

مدل های سه بعدی برای بازی های ویدیویی ایجاد کنید

یکی از محبوب ترین کاربردهای مدل سازی سه بعدی، ایجاد شخصیت ها و محیط هایی برای بازی های ویدیویی است. اگر به این زمینه علاقه دارید، چندین شرکت فریلنسرها را برای ایجاد مدل های سه بعدی برای بازی های خود استخدام می کنند. با ایجاد مدل‌های سه بعدی باورنکردنی و خلاقانه برای بازی‌های ویدیویی، می‌توانید به سادگی با دنبال کردن علاقه/علاقه خود، درآمد خوبی کسب کنید. برای ایجاد مدل‌های سه‌بعدی برای بازی‌های ویدیویی، نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه بعدی زیادی در دسترس هستند. اما، ما به شما پیشنهاد می کنیم از SelfCAD استفاده کنید زیرا این نرم افزار کاربردی آسان است و با قیمتی مقرون به صرفه در مقایسه با سایر نرم افزارهای طراحی حرفه ای برای بازی های ویدیویی موجود است.

از پرینت سه بعدی کسب درآمد کنید

یکی دیگر از راه های عالی برای کسب درآمد از مهارت های مدل سازی سه بعدی، راه اندازی یک تجارت پرینت سه بعدی است. با یک چاپگر سه بعدی، می توانید اشیاء فیزیکی را از مدل های دیجیتال خود ایجاد کنید. سپس می توانید این اشیاء را به صورت آنلاین یا در نمایشگاه های صنایع دستی و رویدادهای دیگر بفروشید. اگر به پرینت سه بعدی علاقه دارید و درآمد ثابتی دارید، چرا از آن درآمد کسب نکنید؟ راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق چاپ سه بعدی وجود دارد، چه محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید و چه از طریق فروشگاه های آجر و ملات.

پرینت سه بعدی یک صنعت به سرعت در حال رشد با فرصت های فراوان برای کسانی است که خلاق هستند و درآمد ثابتی دارند. پورتال های متعددی برای استخراج پول از پرینت سه بعدی وجود دارد، چه آنلاین و چه آفلاین. اگر در مدل سازی سه بعدی مهارت دارید، شانس خوبی وجود دارد که بتوانید از فروش طرح های خود درآمد کسب کنید. نکته کلیدی یافتن یک بازار خاص و ایجاد طرح هایی است که مردم مایل به پرداخت هزینه باشند. هنگامی که مجموعه ای از طرح ها را ایجاد کردید، می توانید شروع به تبلیغ کار خود و فروش کنید.

ایجاد مدل های سه بعدی برای فیلم ها و نمایش های تلویزیونی

کسب درآمد به عنوان یک هنرمند سه بعدی

کسب درآمد به عنوان یک هنرمند سه بعدی

اگر در مدل‌سازی سه بعدی مهارت دارید و می‌خواهید استعدادهای خود را در صنعت سرگرمی به کار ببرید، راه‌های مختلفی برای کسب درآمد برای ساخت مدل‌هایی برای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی وجود دارد. یکی از گزینه ها این است که به عنوان یک فریلنسر کار کنید، با توجه به مشخصات مشتری، مدل هایی را طراحی و ایجاد کنید. می توانید با ثبت نام در یک پلتفرم فریلنسر مانند Fiverr یا Upwork یا بازاریابی مستقیم خدمات خود برای متخصصان صنعت سرگرمی، کار زیادی پیدا کنید.

راه دیگر برای کسب درآمد، ایجاد و فروش مدل های سهام است. پلتفرم‌های آنلاین زیادی وجود دارند که می‌توانید مدل‌های سه بعدی خود را فهرست کرده و بفروشید، و بسیاری از مدل‌سازان با فروش مدل‌های استوک درآمد تمام وقت به دست می‌آورند.

فروش مدل های سه بعدی در وب سایت های بورس

اگر نمی‌خواهید مدل‌های سه بعدی خود را مستقیماً بفروشید، می‌توانید آن‌ها را برای خرید در وب‌سایت‌های سهام در دسترس قرار دهید. این سایت ها به طراحان و توسعه دهندگان این امکان را می دهند که مدل های سه بعدی از پیش ساخته شده را برای پروژه های خود خریداری کنند. بنابراین اگر یک مدل عالی دارید که فکر می‌کنید دیگران می‌توانند از آن استفاده کنند، آن را در یک وب‌سایت سهام در دسترس قرار دهید و هر بار که فروخته می‌شود پورسانت دریافت کنید.

متأسفانه، به این سادگی نیست. برای کسب درآمد از فروش مدل های سه بعدی در وب سایت های سهام، باید بدانید که این سیستم چگونه کار می کند و خریداران چه می خواهند. در اینجا یک مرور کلی از آنچه باید در مورد فروش مدل های سه بعدی در وب سایت های سهام بدانید آورده شده است. هنگامی که یک مدل سه بعدی را در یک وب سایت سهام می فروشید، به خریدار این حق را می دهید که از مدل در پروژه های خود استفاده کند. خریدار مجاز به فروش مجدد یا توزیع مجدد مدل نیست و ممکن است از آنها خواسته شود که هنگام استفاده از آن به شما اعتبار بدهند.

قیمت یک مدل سه بعدی به طور معمول بر اساس پیچیدگی آن و حقوقی است که شامل می شود. به عنوان مثال، یک مدل ساده با حقوق کم ممکن است 10 دلار به فروش برسد، در حالی که یک مدل پیچیده تر با حقوق بیشتر می تواند 100 دلار یا بیشتر به فروش برسد. برای کسب درآمد از فروش مدل های سه بعدی در وب سایت های سهام، باید مدل هایی ایجاد کنید که خریداران در واقع به دنبال آن هستند. این به معنای ایجاد مدل هایی است که کیفیت بالایی دارند و نیازهای خریداران را برآورده می کنند. ایجاد مدل های سه بعدی محبوب می تواند چالش برانگیز باشد، اما غیرممکن نیست. یکی از راه‌هایی که می‌توانید مطمئن شوید مدل‌های شما مورد تقاضا هستند، به‌روز ماندن در مورد روندهای دنیای مدل‌سازی سه بعدی است. به این ترتیب، می‌توانید مدل‌هایی ایجاد کنید که با آنچه خریداران به دنبال آن هستند، مطابقت داشته باشد.

نحوه مدل سازی سه بعدی را به دیگران بیاموزید

کسب درآمد به عنوان یک هنرمند سه بعدی

کسب درآمد به عنوان یک هنرمند سه بعدی

اگر به مدل سازی سه بعدی علاقه دارید و از آموزش به دیگران لذت می برید، می توانید با ارائه آموزش ها یا دوره های آنلاین با مدل سازی سه بعدی درآمد کسب کنید. می‌توانید دانش خود را با مبتدیان یا مدل‌سازان باتجربه به اشتراک بگذارید و برای دسترسی به فیلم‌های آموزشی یا سایر مطالب دوره هزینه کنید.

اما فروش دوره ها کار آسانی نیست زیرا مردم باید توانایی تدریس شما را باور کنند. برای حل این مشکل، می توانید یک نمونه کار عالی ایجاد کنید که شامل تعدادی از بهترین مدل ها و طرح های ایجاد شده توسط شما است که می توانید به مشتریان خود نشان دهید. حتی می‌توانید یک کانال یوتیوب یا یک وبلاگ (درباره مدل‌سازی/طراحی سه‌بعدی) راه‌اندازی کنید که از آنجا می‌توانید تعداد قابل توجهی از مخاطبان را برای تدریس یا فروش دوره‌های خود جذب کنید.

یک کتاب درباره مدلسازی سه بعدی بنویسید

اگر به دنبال راه بلندمدت تری برای کسب درآمد از مهارت های مدل سازی سه بعدی خود هستید، می توانید کتابی در مورد این موضوع بنویسید. اگر در این زمینه متخصص هستید و می خواهید دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، این یک گزینه عالی است. شما می توانید کتاب خود را خودتان منتشر کنید یا با پیشنهاد خود به ناشران سنتی مراجعه کنید. انتشار کتاب نیز یک راه عالی برای کسب درآمد با مدل سازی سه بعدی است، اما برای مبتدیان مناسب نیست. اگر مبتدی هستید، می توانید یکی از روش های ذکر شده در بالا را در این مقاله انتخاب کنید.

برای اینکه به راحتی به عنوان یک مدل ساز سه بعدی شغلی پیدا کنید، ایجاد یک نمونه کار مهم است.

چرا ایجاد یک نمونه کار سه بعدی هنرمند مهم است؟

داشتن یک وب سایت حرفه ای و چشمگیر نمونه کار هنرمندان سه بعدی برای هر هنرمندی که به دنبال کسب درآمد آنلاین است بسیار مهم است. این به عنوان بستری برای نمایش مهارت‌ها، نمونه‌های کار و اعتبار آنها به مشتریان، همکاران یا کارفرمایان بالقوه عمل می‌کند. همچنین به هنرمندان اجازه می دهد تا حضور آنلاین قوی داشته باشند و از رقبا متمایز شوند.

Pixpa یک نمونه عالی از یک پلت فرم وب سایت نمونه کار هنرمندان است که به هنرمندان سه بعدی انواع قالب ها و ویژگی های قابل تنظیم را برای ساخت یک وب سایت منحصر به فرد و از نظر بصری خیره کننده ارائه می دهد. با Pixpa، هنرمندان می توانند به راحتی وب سایت نمونه کار خود را ایجاد و مدیریت کنند، آثار خود را به نمایش بگذارند، و حتی آثار خود را مستقیماً به مشتریان بفروشند. این باعث می شود Pixpa ابزاری ارزشمند برای هر هنرمند سه بعدی باشد که به دنبال ایجاد یک حرفه آنلاین موفق است.

کسب درآمد به عنوان یک هنرمند سه بعدی : نتیجه

همانطور که می بینید، راه های زیادی برای کسب درآمد از مدل سازی سه بعدی وجود دارد. بنابراین اگر مهارت ها و خلاقیت را دارید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید از سرگرمی خود مقداری پول اضافی به دست آورید (یا حتی امرار معاش کنید). یکی از این ایده ها را امتحان کنید و ببینید چگونه پیش می رود! امیدواریم این مقاله را دوست داشته باشید و برای شما مفید باشد. اگر سوال یا پیشنهادی دارید، در صورت تمایل بپرسید؛ در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT