میزبانی VPS 2024

8 ارائه دهنده برتر میزبانی VPS ۲۰۲۴

زمان مطالعه 8 دقیقه

اگر این مقاله را می‌خوانید، پس احتمالا برنامه میزبانی VPS را شروع می‌کنید. در این مقاله به شما ۸ ارائه دهنده برتر خدمات میزبانی را معرفی خواهیم کرد. همچنین خواهید دانست که چگونه یک ارائه دهنده VPS خوب را انتخاب کنید. 8 ارائه دهنده برتر میزبانی VPS ۲۰۲۴ را بشناسید.

انتخاب یک برنامه VPS به این معنی است که شما یک سرور مجازی بسیار خصوصی خواهید داشت. شما می‌توانید به طور کامل سرور را کنترل کنید. شما می‌توانید هر کاری را که در یک ماشین فیزیکی انجام می‌شود انجام دهید. پس باید با دقت انتخاب کنید.

بهترین میزبانی VPS باید مقیاس پذیر، چشمگیر، قابل اعتماد و مقرون به صرفه باشد. ارائه دهندگان میزبانی VPS فراوانی در بازار وجود دارد.

انتخاب برای شما سخت است، بنابراین، ما اطلاعاتی را جمع آوری کرده و هشت شرکت برتر میزبانی VPS را برای شما انتخاب کرده ایم.

  • DigitalOcean – حرفه ای ترین VPS
  • LightNode – دارای سرور های عجیب و غریب
  • Bluehost – بهترین برای دانشجویان
  • OVH Cloud – محبوب ترین در اروپا
  • Oracle Cloud – کامل ترین خدمات
  • HostHatch – ساده ترین VPS
  • Linode – حرفه ای ترین سیستم عامل با لینوکس
  • Dreamhost – طولانی ترین زمان برای rufund

این داده ها از VPSBenchmark است، با ترکیب نتایج وب، sysbench، استقامت و تست های زمان بندی از راه دور محاسبه می‌شود. همچنین، شامل قیمت است.

نمره A بهترین است، نمره F بدترین است.

ما A2 Hosting، InMotion Hosting و Liquid Web را نیز می‌شناسیم، اما در این فهرست وارد نمی‌کنیم. بنابراین در حال حاضر، من 8 ارائه دهنده را یکی یکی معرفی می‌کنم. این به شما در تصمیم گیری کمک می‌کند.

۱. DigitalOcean

DigitalOcean قیمت انتقال بسیار پایینی را ارائه می‌دهد. هزینه پهنای باند به اندازه 0.01 دلار در گیگابایت است. برای شرکت هایی که به پهنای باند بالایی نیاز دارند بسیار خوب است. آنها همچنین 99.99٪ تضمین برای ماشین های مجازی و ذخیره سازی دارند. تضمین ۹۹.۹۹ درصد به این معنی است که کمتر یک ساعت از کار افتادگی در سال وجود دارد.

با این حال، DigitalOcean مکان های محدودی را به سایر ارائه دهندگان ابر ارائه می‌دهد. هیچ مرکز داده ای در آمریکای جنوبی یا اقیانوسیه وجود ندارد. فقط هشت منطقه در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا برای دریافت وجود دارد.

۲. LightNode

میزبانی VPS ۲۰۲۴

میزبانی VPS ۲۰۲۴

میزبانی LightNode VPS برای توسعه دهندگان جدید و ماهر مناسب است.

آنها بیش از بیست مکان عجیب و غریب مانند مانیل، دبی، ریاض، بانکوک، پنوم پن، داکا، سائوپائولو، ژوهانسبورگ و غیره دارند. این اماکن بسیار دور هستند و اکثر ارائه دهندگان آنها را ارائه نمی‌دهند. هزینه آنها ساعتی شارژ می‌شود که پروژه شما را انعطاف پذیرتر می‌کند. قیمت مقرون به صرفه است، کمترین قیمت فقط 7.7 دلار در ماه است. تیم پشتیبانی آنها 24/7 پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید در هر زمان از طریق پیام با آنها تماس بگیرید.

اگر به میزبانی VPS در جنوب شرقی آسیا نیاز دارید و بودجه کمی دارید، LightNode باید بهترین انتخاب شما باشد.

۳. Bluehost

Bluehost مدت زیادی است که در بازار است و همیشه برنامه های قدرتمندی را برای کاربران مختلف ارائه داده و محدوده VPS آنها تفاوتی ندارد.

شما سه طرح برای انتخاب دارید که ارزان ترین آن از 17.99 دلار در ماه برای قرارداد اول و 29.99 دلار در ماه در زمان تمدید شروع می‌شود. مهمتر از همه این است که شما می‌توانید یک گواهی SSL رایگان و یک دامنه 1 ساله در هر برنامه ای که می‌خواهید دریافت کنید. علاوه بر این، زیر دامنه های نامحدود، حساب های ایمیل و cPanel نیز گنجانده شده است.

آنها همچنین پشتیبانی 24/7 را ارائه می‌دهند یعنی اینکه می‌توانید در هر زمانی از روز با آنها تماس بگیرید اگر با مشکلی روبرو شدید. در یک کلام، Bluehost ارائه دهنده خوبی هم برای کاربران تازه کار و هم برای کاربران با تجربه است. آنها واقعا ارزش امتحان کردن را دارند.

۴. OVH Cloud

میزبانی VPS ۲۰۲۴

میزبانی VPS ۲۰۲۴

OVH Cloud یک شرکت میزبانی وب فرانسوی با حضور بین المللی است. آنها شبکه ای از مراکز داده دارند که تمام دنیا را به هم متصل می‌کند. OVH Cloud بزرگترین ارائه دهنده در اروپا امروز است.

به هر حال، اگرچه OVH Cloud ادعا می‌کند که کاملاً به مشتریان خود متعهد است، اما به نظر نمی‌رسد که این مورد در مورد پشتیبانی مشتری آن باشد. چهار سطح پشتیبانی وجود دارد و برخی از آنها قابل شارژ هستند، به این معنی که اگر بودجه ای برای پشتیبانی دریافت نکردید، می‌توانید خدمات رسمی دریافت کنید. زیرا برای یک توسعه دهنده جدید مناسب نیست.

۵. Oracle Cloud

Oracle بر روی سطح بالا متمرکز است، آنها محصولات بسیاری مانند میزبانی های اختصاصی را ارائه می‌دهند، اما عمدتاً به شرکت ها. آنها به شرکت ها اجازه می‌دهند تا با حذف نیاز به خرید راه حل های شخص ثالث، هزینه های خود را کاهش دهند.

با این حال، عرضه در سطح پایین محدود است. اگر می‌خواهید سطح بالایی داشته باشید، ممکن است برای یک پروژه شخصی قیمت غیر قابل قبولی دریافت کنید.

۶. HostHatch

میزبانی VPS ۲۰۲۴

میزبانی VPS ۲۰۲۴

HostHatch بر روی زیرساخت IaaS در 14 مکان بین المللی کار می‌کند. شما باید در زمینه میزبانی تجربه داشته باشید زیرا باید سیستم عامل و ابزارها را به تنهایی با ماشین های آنها راه اندازی کنید. آنها به شما 7 روز ضمانت بازگشت وجه می‌دهند تا در صورت نارضایتی از محصولات آنها، بتوانید پول خود را پس بگیرید. برای پشتیبانی مشتری، آنها چت یا تماس تلفنی ارائه نمی‌دهند، فقط می‌توانید از طریق ایمیل با آنها در ارتباط باشید.

۷. Linode

Linode یک ارائه دهنده میزبانی ابری است که بر روی ارائه ماشین های مجازی مبتنی بر لینوکس برای پشتیبانی از طیف گسترده ای از برنامه ها تمرکز دارد. این بدان معنی است که Linode برای یک مبتدی مناسب نیست. اما اگر شما یک توسعه دهنده با سیستم لینوکس هستید، Linode باید اولین انتخاب شما باشد.

Linode یک API قدرتمند برای دسترسی به سرورها و محصولات از طریق کدهای سفارشی ارائه می‌کند، که باعث می‌شود توسعه دهندگان بتوانند بسیاری از کارها را به راحتی انجام دهند مانند راه اندازی سرور Linode، باز کردن بلیط های پشتیبانی، مدیریت فاکتورها و غیره.

در مجموع، اگر یک توسعه دهنده ماهر هستید، می‌توانید Linode را انتخاب کنید.

۸. DreamHost

DreamHost دارای بسیاری از ویژگی های “نامحدود” است. آنها یک خط مشی بازپرداخت ۹۷ روزه طولانی تر از میانگین دارند. آنها می‌خواهند مطمئن شوند قبل از قرارداد بستن از سرویس تمام وقت استفاده می‌کنید. همچنین، فضای دیسک و پهنای باند را با «نامحدود» ارائه می‌کنند، به این معنی که می‌توانید داده ها را ذخیره کنید. حتی آنها بدون نگرانی انتقال دهید.

اگر شما تازه کار هستید و می‌خواهید یک وبسایت بسازید، آنها سازنده وبسایت خود به نام Remixer را دارند. می‌توانید DreamHost را در نظر بگیرید.

سوالات متداول VPS

VPS چیست؟

میزبانی سرور خصوصی مجازی (VPS) یک سطح بالاتر از میزبانی مشترک است. با یک برنامه میزبانی مشترک، وبسایت شما روی یک سرور با بسیاری از وبسایت های دیگر کار می‌کند. این یک راه حل موثر برای وب سایت های کوچک و جدید است که به منابع زیادی برای فایل ها یا ترافیک بالا نیاز ندارند. شما هنوز در یک طرح VPS فضا را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، اما منابع را به اشتراک نمی‌گذارید – شما RAM، حافظه و قدرت CPU خود را دارید.

هنگامی که سایت شما رشد می‌کند و رتبه بالاتری در موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان بیشتر پیدا کرد، ممکن است نیاز داشته باشید که به سمت یک VPS بروید. اگر میزبانی مشترک مانند زندگی در یک سلول است که در آن غذا و فضا را به اشتراک می‌گذارید، VPS مانند داشتن خانه در یک محله است (و مجبور نیستید امکانات خود را به اشتراک بگذارید).

تفاوت بین میزبانی VPS مدیریت شده و مدیریت نشده چیست؟

میزبانی VPS مدیریت شده یک گزینه عالی برای هر کسی است که خود را غیر فنی می‌داند. اگر برای اولین بار است که از میزبانی اشتراکی به VPS می‌روید، خوب است که با یک برنامه VPS مدیریت شده شروع کنید زیرا نیازی به انجام کار زیادی نخواهید داشت. تیم فناوری شرکت میزبان مراقبت از سرور شما، از جمله امنیت و به‌روزرسانی ها را بر عهده خواهد داشت.

میزبانی VPS مدیریت نشده برای توسعه دهندگانی که کار خود را در مورد سرور می‌دانند ایده آل است. بنابراین، شما دسترسی روت و کنترل کامل بر روی سیستم عامل، راه اندازی، کنترل پنل، وصله های امنیتی و به‌روزرسانی برنامه ها دارید. البته این بدان معناست که باید به نگهداری سرور خود توجه زیادی داشته باشید. به دلیل ماهیت عملی، بیشتر برنامه های VPS مدیریت نشده هزینه کمتری دارند.

آیا به سرور اختصاصی نیاز دارید؟

اگر میزبانی اشتراکی یک سلول است و میزبانی VPS خانه ای در یک محله، سرور اختصاصی خانه ای در یک جزیره است. شما همسایگانی دارید، اما آنها همان زمینی را که شما در آن هستید اشغال نمی‌کنند. شما یک سرور کامل فقط برای وبسایت یا فروشگاه خود دریافت می‌کنید که منجر به سرعت بارگذاری سریع تر، منابع بیشتر برای مدیریت فایل ها یا محتوای بیشتر و سیل ترافیک می‌شود. یک سرور اختصاصی گزینه گرانی است اما وقتی آماده هستید ارزشش را دارد.

چگونه بهترین VPS را انتخاب کنیم؟

بهترین میزبانی VPS برای شما به سطح نیاز و بودجه منحصر به فرد شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر شما نیاز به میزبانی حجم زیادی از داده ها دارید، می‌خواهید به برنامه های میزبانی نگاه کنید که مقادیر سخاوتمندانه فضای ذخیره سازی را با ارزش ثابت ارائه می‌دهند. اما اگر عملکرد سایت در اولویت قرار دارد، ممکن است بخواهید روی برنامه های پریمیوم سرمایه گذاری کنید که هسته های CPU و RAM اختصاصی را ارائه می‌دهند.

فضای ذخیره سازی سرور میزبان VPS چقدر است؟

بستگی دارد. اکثر ارائه دهندگان فضای مقیاس پذیر را ارائه می‌دهند و فضای ذخیره سازی اولیه در محدوده 30 گیگابایت تا 200 گیگابایت است، شما می‌توانید اندازه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. فقط تعداد کمی از ارائه دهندگان فضای ذخیره سازی را محدود می‌کنند.

چه کاری می‌توانم با سرور میزبان VPS انجام دهم؟

۱. ASP، پلتفرم برنامه PHP

فضای میزبانی وب قالب های برنامه منحصر به فرد، کاربران می‌توانند به سرعت استقرار دسته ای را انجام دهند، پلتفرم ترجیحی برای شرکت های کوچک و متوسط ​​برای اجرای برنامه های ASP یا PHP است.

۲. بستر به اشتراک گذاری داده ها

شرکت های کوچک و متوسط ​​و پورتال های حرفه ای می‌توانند از فضای میزبانی وب برای ارائه خدمات اشتراک گذاری داده و دانلود داده استفاده کنند. برای شرکت های بزرگ، می‌توان از آن به عنوان یک پلتفرم برنامه کاربردی در سطح دپارتمان استفاده کرد.

۳. بستر ذخیره سازی داده

می‌تواند توابع داده های ذخیره سازی داده را برای SME ها فراهم کند. از آنجایی که هزینه کمتر از سرور مستقل است، امنیت بالا به عنوان یک پایگاه داده کوچک ترجیح داده می‌شود.

۴. بستر برنامه

در حال حاضر کاربران زیادی وجود دارند که از میزبانی وب برای اجرای برنامه های کاربردی مانند انواع برنامه های تلفن همراه، برنامه های بازی و سایر برنامه ها در صنایع مختلف استفاده می‌کنند که می‌توان از آنها برای نصب QQ و نرم افزارهای دیگر نیز استفاده کرد. چه برنامه های دسکتاپ باشد و چه برنامه های تلفن همراه، میزبانی وب می‌تواند به عنوان یک سرور پایدار استفاده شود.

فضای ابری خصوصی

استفاده از میزبانی وب بسیار گسترده است، لزوماً دامنه استفاده آن فقط در انجام وب سایت ها تعریف نشده است، و استفاده از میزبانی وب برای ذخیره اطلاعات نسبتاً ایمن است که می تواند بسیار بهبود یابد. موارد بالا پاسخی مفصل به این است که میزبانی وب برای چه مواردی می تواند استفاده شود، پورتال خرید میزبانی وب: تا 200 گیگابایت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT