اپلیکیشنی که به شما در یافتن شغل جانبی کمک می کند

8 اپلیکیشنی که به شما در یافتن شغل جانبی کمک می کند

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا به دنبال شروع یک کار جانبی هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ اپلیکیشنی که به شما در یافتن شغل جانبی کمک می کند.

بسیاری از برنامه ها راه آسانی برای یافتن مشاغل جانبی فوری ارائه می دهند. تنها چیزی که نیاز دارید لپ تاپ یا گوشی هوشمند است تا به دنبال مشاغل موقتی باشید که بتوانید در اوقات فراغت خود انجام دهید. این برنامه‌های مفید را دانلود کرده تا به شما در پیدا کردن یک شغل کمک کنند.

1. با Wonolo مشاغل موقت پیدا کنید

Wonolo یک راه راحت برای مشاغل و کارگران برای ارتباط از طریق مشاغل موقت ارائه می دهد. جستجوی کار در چندین شهر در ایالات متحده در دسترس است، و Wonolo می گوید که آنها در حال کار بر روی گسترش دامنه خود هستند. از طریق برنامه Wonolo برای iOS و Android می توانید مشاغل موقت قانونی در منطقه خود پیدا کنید.

Wonolo قوانین سختگیرانه ای برای کارگران خود دارد. برنامه در عرض سه تا پنج روز تسویه می کند، اما تنها در صورتی که مشتری تأیید کند که شما کار را انجام داده اید. اگر برای شغلی حاضر نشوید، ممکن است حساب شما محدود شود و Wonolo توانایی شما را برای پذیرش مشاغل آینده حذف کند.

انصراف از کار کمتر از 12 ساعت قبل از شروع،امتیاز نقض را برای شما به همراه دارد. در حالی که این خط مشی سختگیرانه به نظر می رسد، به کارگران اعتبار می دهد، که اگر تصمیم به ثبت نام دارید، مزیتی برای شما محسوب می شود.

اگر می خواهید مشاغل بیشتری را باز کنید، نکات حرفه ای Wonolo را دنبال کنید. روی تبدیل شدن به یک Wonoloer ترجیحی کار کنید تا مشاغل بیشتری در فید شما نمایش داده شوند. اطمینان حاصل کنید که موارد زیر را نیز تکمیل کنید:

نمایش نوتفیکیشن ها را فعال کنید.

در مسابقه سریع قوانین Wonolo برای کارگران شرکت نمایید.

روش پرداخت خود را تنظیم فرمایید.

در یک کلاس آنلاین یک ساعته در مورد اصول اولیه برنامه شرکت کنید.

اولین کار خود را کامل نمایید.

 

2. Veryable برای لجستیک، تولید و انبارداری

Veryable به شما کمک می کند به دنبال مشاغل تولید، تدارکات و انبارداری بر اساس تقاضا باشید. اگر یک اپراتور یا کارگر در برنامه شوید، می توانید در زمان های انعطاف پذیر کار کنید و به دنبال شغل در منطقه خود بگردید. این برنامه بر روی یک سیستم مناقصه کار می کند تا بتوانید بر اساس برنامه زمان بندی خود برای انجام کارها پیشنهاد قیمت بدهید.

یک پروفایل آنلاین سایه‌دار یکی از پرچم‌های قرمزی است که کارفرمایان هنگام استخدام نامزدها به دنبال آن هستند، بنابراین Veryable برای بررسی پس ‌زمینه اپراتور های خود تلاش می‌کند. نام کامل قانونی، آدرس، و سایر اطلاعات خود را برای بررسی سوابق مورد نیاز ارائه دهید. پس از گذراندن بررسی پیشینه، می‌توانید برای یک اکانت Vault درخواست دهید، جایی که پرداخت‌های خود را به صورت آنلاین دریافت خواهید کرد. Veryable همچنین فرم مالیات W9 شما را می خواهد.

بررسی ها می گویند که Veryable به سرعت در عرض دو روز پرداخت می کند و خدمات مشتری پاسخگو را دارا می باشد. با این حال، تعداد فرصت ها به منطقه شما بستگی دارد. اگر یک گیگ با درآمد خوب دریافت کردید، با شرکت رابطه برقرار کنید و به آن پایبند باشید.

 

3. Tasker توسط TaskRabbit برای گیگ های آزاد

اگر به دنبال بهترین مکان برای یافتن کار آزاد هستید، Tasker by TaskRabbit ممکن است برنامه مناسب شما باشد. TaskRabbit انواع مختلفی از کارهای جانبی فوری را ارائه می دهد. مشاغل از مشاغل روی میز مانند نوشتن یا حسابداری گرفته تا کارهای یدی بیشتر مانند تمیز کردن پنجره ها یا نقاشی داخلی را شامل می شود.

TaskRabbit با یک ویژگی Business Insider در چهار کاربر با رتبه برتر که طبق گزارشات شش رقمی در برنامه ایجاد کرده اند، تیتر خبرها شد. به عنوان یک Tasker، نه تنها روی یک کار جانبی کار می کنید بلکه در حال رشد کسب و کار خود هستید. همچنین می توانید نرخ ها و در دسترس بودن خود را تنظیم نمایید. و انتخاب کنید که وظایف را در همان روز بپذیرید.

الزامات ممکن است بسته به موقعیت مکانی شما متفاوت باشد. برای شروع به عنوان یک Tasker، پروفایل آنلاین خود را تکمیل کنید و هزینه ثبت نام یکباره ۲۵ دلاری را بپردازید که در برخی شهرها قابل اجرا است. اگر در کالیفرنیا هستید، TaskRabbit برای مطابقت با مقررات محلی به مجوز تجاری نیاز دارد.

 

4. جستجوی شغل Hyer برای پیشنهادهای شغلی متنوع

Hyer به کاربران فرصت های جانبی مختلفی را ارائه می دهد. می‌توانید به‌عنوان متصدی، صندوق‌دار، ماشین ظرف‌شویی، کمک در فروشگاه، نگهدارنده حیوانات خانگی، منظره‌ساز یا موارد دیگر ثبت‌ نام کنید. برای شروع به کسب درآمد، باید در یک گرایش شرکت فرمایید، یک بررسی پیشینه انجام دهید و یک حساب Stripe راه‌اندازی نمایید که در آن پول دریافت خواهید کرد.

Hyer جستجوی شغل و دریافت سریع پرداخت ها را آسان می کند. می توانید در 27 ایالت در سراسر ایالات متحده شغل جستجو کنید. پس از تکمیل یک کار، می توانید یک پرداخت فوری درخواست نمایید یا منتظر پرداخت هفتگی پیش فرض باشید. دومی هر دوشنبه پردازش می شود و باید حداکثر تا پنجشنبه به حساب بانکی شما برسد. با این حال، تعطیلات بانکی ممکن است این برنامه را تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین اگر به پول نقد نیاز دارید، دستورالعمل های Hyer را بخوانید.

 

5. Instawork برای کارهای فصلی و مهمان نوازی

Instawork یک سایت اقتصادی گیگ است که به شما امکان می دهد در صورت داشتن مهارت های مهمان نوازی، آشپزی و صنعتی سبک، شغل جانبی مناسبی پیدا کنید. کسب‌ و کار ها گیگ ‌های یکباره یا فصلی ارسال می‌کنند، در حالی که کارگران شیفت‌ هایی را انتخاب می‌ نمایند که متناسب با برنامه‌هایشان باشد. Instawork واسطه ای است که به کلیه امور اداری و مالی رسیدگی می کند.

در اینجا چند نکته برای دسترسی بهتر به مشاغل در Instawork آورده شده است:

مشخصات و سابقه کاری خود را تکمیل کنید.

در بخش استخدام تا حد امکان جزئیات را ارائه دهید.

برای تقویت پروفایل خود از یک سرپرست یا همکار سابق توصیه بخواهید.

از مطالب آموزشی رایگان در برنامه استفاده کنید. می توانید این موارد را در پروفایل خود نشان دهید و واجد شرایط برای فرصت های بیشتر باشید.

Instawork هر چهارشنبه پرداخت ها را به حساب بانکی شما ارسال می کند و شرایط پرداخت می گوید که فقط باید یک تا سه روز صبر کنید تا مبلغ نشان داده شود. اگر به عنوان کارگر W-2 استخدام شده باشید، مبلغی که دریافت می کنید مشمول مالیات خواهد بود. اگر در اسرع وقت به پرداخت‌های خود نیاز دارید، می‌توانید ویژگی Instapay را انتخاب نمایید تا ظرف چند ساعت پس از اتمام کار، غرامت خود را دریافت کنید.

 

6. با Indeed Flex یک شغل جانبی انعطاف پذیر پیدا کنید

شاید با Indeed یکی از بهترین وب سایت ها برای استخدام آنلاین افراد آشنا باشید. در سال 2019، Indeed اعلام کرد که Syft، یک پلتفرم کارکنان مستقر در بریتانیا برای کار پاره وقت و انعطاف پذیر را خریداری کرده است. در سال 2020، سایت کاریابی محبوب Syft را تغییر نام داد و Indeed Flex را به ایالات متحده معرفی کرد. اگر به دنبال مشاغل مهمان ‌نوازی، صنعتی، امکانات، دفتری و خرده ‌فروشی هستید، Indeed Flex برنامه‌ای برای شماست.

برای دسترسی به نقش های باز، برنامه را دانلود کرده و ثبت نام کنید. از آنجا، می‌توانید پروفایل خود را تکمیل نمایید و شغل‌هایی را که می‌خواهید کاوش کنید انتخاب فرمایید. برای جستجوی مشاغل بیشتر باید تأیید شوید. نقشی را در صفحه مشاغل من پیدا کنید و درخواست دهید تا بتوانید یک مصاحبه حضوری رزرو نمایید تا تأیید شود. پس از این مرحله، می توانید به شیفت های بیشتری دسترسی داشته باشید.

در واقع شرایط و ضوابط Flex بیان می کند که باید پرداخت های هفتگی را با نرخ ساعتی که با مشتری خود توافق کرده اید دریافت کنید. در واقع Flex درآمد شما را به حساب بانکی انتخابی شما واریز می کند. برای اطمینان از اینکه مبلغ مناسبی دریافت می‌کنید، جدول زمانی دقیق را با ورود و خروج از برنامه تلفن همراه ارسال کنید.

 

7. اگر مهارت های بهبود خانه دارید، از Thumbtack برای حرفه ای ها استفاده کنید

Thumbtack برای حرفه ای ها به شما امکان می دهد مشاغل را رزرو نمایید و فوراً لیست ارسال کنید. این برنامه برای پیمانکارانی که می خواهند خدمات حرفه ای مانند نوشتن، تعمیر خانه، ماساژ درمانی، تمیز کردن، محوطه سازی فضای باز، تعمیر فنی، لوله کشی، اسباب کشی و سایر کارهای عجیب و غریب را ارائه دهند، بهترین است. به کارهای معمولی فکر کنید که روزهای استراحت افراد را می خورند. اگر مهارت دارید، به عنوان یک Thumbtack Professional ثبت نام کنید.

پروفایل خود را تکمیل نمایید تا مشتریان بتوانند شما را پیدا کنند. Thumbtack به شما کمک می‌کند یک پروفایل کسب‌ و کار ایجاد کنید که می‌توانید آن را با نام، توضیحات و ساعات کاری خود سفارشی فرمایید. در حالی که ثبت نام رایگان است، Thumbtack از شما می خواهد که یک بودجه هفتگی برای سرنخ های مستقیم تعیین کنید. هنگامی که شخصی با شما تماس گرفت یا قراری را رزرو کرد، هزینه ارتباط اولیه از شما کسر می شود.

 

8. Upwork برای فرود مشتریان فریلنسر

Upwork ارزش بررسی دارد که آیا در زمینه دیجیتال مهارت هایی مانند بازاریابی یا سئو دارید. زمانی که با تجربه ‌تر می‌شوید، مشاغلی با دستمزد بالاتر پیدا خواهید کرد، و همچنین ممکن است این فرصت را داشته باشید که یک شغل آزاد تمام وقت را دنبال کنید، اگر فکر می‌کنید از آن لذت خواهید برد.

هنگام استفاده از Upwork، می توانید یک پروفایل از ابتدا ایجاد نمایید یا رزومه خود را آپلود کنید. علاوه بر این، شما می توانید یک PDF از پروفایل لینکدین خود را وارد کنید. برای کمک به شما در انتخاب بهترین مشتریان، می‌توانید ببینید که چقدر باید در ساعت درآمد داشته باشید – به همراه اینکه آیا پوستر کار در گذشته برای پروژه‌ها پول خرج کرده است یا خیر.

Upwork 10٪ از درآمد شما را می گیرد، و همچنین باید برای “Connects” که به شما امکان می دهد برای مشاغل درخواست دهید، هزینه کنید. با این وجود، اگر پروفایل خود را بهینه سازی کنید، مهارت های خود را بسازید و ارزش ارائه دهید، همچنان می توانید به موفقیت دست پیدا کنید. اگر می‌خواهید گیگ های بیشتری در Upwork داشته باشید، این نکات را برای افزایش مشتریان Upwork خود بررسی کنید.

در صورت نیاز به درآمد اضافی، بسیاری از برنامه های شغلی موقت در دسترس هستند. با در نظر گرفتن زمان و نحوه پرداخت، بهترین برنامه را برای مهارت ها و منابع خود انتخاب نمایید. سپس، از برنامه برای به دست آوردن پول نقد سریع استفاده کنید یا این که شلوغی خود را به یک تجارت تبدیل کنید. به یاد داشته باشید که مشخصات هر کارفرما را نیز بررسی کنید. در حالی که برنامه ها یک بررسی پس زمینه انجام می دهند، احتیاط در مورد کلاهبرداری های شغلی آنلاین ضرری ندارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT