کسب درآمد از طریق دستیار مجازی

7 سایت فریلنسری دستیار مجازی | کسب درآمد از طریق دستیار مجازی

زمان مطالعه 4 دقیقه

کار به عنوان دستیار مجازی یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین است. دستیارهای مجازی برای کسب و کارها و شرکت ها کار می‌کنند تا خدماتی مانند سازماندهی/نوشتن ایمیل، بازاریابی محتوا، ورود داده ها و سایر وظایفی که یک شرکت به آن نیاز دارد را به آنها ارائه دهند. به طور کلی، چیزی برای همه وجود دارد و مزایای آن قطعا ارزش آن را دارد. چه به دنبال یک شغل آزاد تمام وقت از راه دور یا یک شغل پاره وقت برای کسب درآمد جانبی باشید، این حرفه می‌تواند برای شما یک نعمت باشد.

بهترین بخش کار به عنوان دستیار مجازی این است که می‌توانید بدون داشتن تجربه قبلی درخواست دهید. همچنین افرادی که از هر زمینه تحصیلی یا حرفه ای باشند می‌توانند درخواست دهند. آنچه شما باید داشته باشید مهارت های ارتباطی / نوشتاری خوب است. شما می‌توانید از 500 تا 3000 دلار در ماه با 6 تا 8 ساعت کار در روز درآمد کسب کنید.

در این راهنما، ما در مورد برخی از بهترین پلتفرم های شغلی آزاد و سایر پلتفرم های شغلی آنلاین که دستیاران مجازی از راه دور استخدام می‌کنند صحبت می‌کنیم:

1.کسب درآمد از طریق دستیار مجازی سایت Upwork

Upwork یکی از محبوب ترین پلتفرم های فریلنسینگ است که توسط فریلنسرها در سراسر جهان استفاده می‌شود. مشاغل مختلفی از جمله مشاغل دستیار مجازی از راه دور را ارائه می‌دهد. این مشاغل از وظایف ورود داده تا انجام کارهایی مانند چک کردن ایمیل ها، خدمات تصحیح و غیره را شامل می‌شود. مشاغل معمولاً مستلزم این هستند که کمتر از 30 ساعت در هفته متعهد شوید و می‌توانید تا 25 دلار در ساعت دستمزد دریافت کنید.

Upwork چندین روش پرداخت را ارائه می‌دهد. ساکنان ایالات متحده می‌توانند انتقال مستقیم سیمی را انتخاب کنند در حالی که فریلنسرها از کشورهای دیگر می‌توانند Payoneer یا Paypal را انتخاب کنند. پرداخت های ساعتی پس از 10 روز برای برداشت در دسترس است.

2.سایت Zirtual

Zirtual یک پلتفرم مستقل است که فقط برای ساکنان ایالات متحده در دسترس است. این پلتفرم مشاغل دستیار مجازی را به شرکت ها ارائه می‌دهد و کارکنانی را استخدام می‌کند که مستقر در ایالات متحده هستند و دارای تحصیلات دانشگاهی هستند. Zirtual این افراد را آموزش می‌دهد تا روی مهارت های مورد علاقه خود کار کنند و دستیار مجازی شوند. دستیاران می‌توانند از 13 تا 18 دلار در ساعت با Zirtual درآمد کسب کنند. مشاغل ارائه شده در Zirtual از مدیریت تقویم و صندوق ورودی گرفته تا بازاریابی محتوا، ورود داده ها و حتی مدیریت رویداد را شامل می‌شود.

کار در Zirtual مستلزم داشتن تجربه در ابزارهایی مانند Google و Microsoft Office است. همچنین لازم است آنها از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر در دسترس باشند.

3.کسب درآمد از طریق دستیار مجازی سایت Remote.co

Remote.co پلتفرمی است که طیف وسیعی از مشاغل از راه دور را در انواع زمینه ها از جمله فناوری اطلاعات، حسابداری، بازاریابی، منابع انسانی و حتی مراقبت های بهداشتی ارائه می‌دهد. همچنین بسیاری از مشاغل دستیار مجازی در زمینه های مشابه وجود دارد. برخی از این مشاغل تمام وقت و برخی دیگر پاره وقت هستند.

4.سایت Withdouble

Double پلتفرمی است که خدمات دستیار مجازی را به مشاغل ارائه می‌دهد و به آنها در صرفه جویی در زمان کمک می‌کند. در حال حاضر، برای ساکنان ایالات متحده آمریکا، کانادا و فرانسه مشاغل را ارائه می‌دهد. Double خدماتی مانند مدیریت ایمیل، برنامه ریزی جلسات، برنامه ریزی سفر و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

دستمزدها بسته به موقعیت شغلی متفاوت است. Double به کارکنان باتجربه ای نیاز دارد که برای شغلی که درخواست می‌کنند دارای تجربه کاری باشند.

5.سایت Fancy Hands

FancyHands یک شرکت مستقر در ایالات متحده است که مشاغل دستیار مجازی را ارائه می‌دهد. الزامات این است که فرد باید مقیم ایالات متحده باشد، انگلیسی زبان مادری او باشد، باید اتصال اینترنتی خوبی داشته باشد، باید به برنامه های Google مسلط باشد و باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشد. دستمزد از 3 تا 7 دلار در ساعت متغیر است که تکمیل هر کار تقریباً 15 تا 20 دقیقه طول می‌کشد. کارمندان از طریق Dwolla حقوق می‌گیرند.

کارکنان این فرصت را دارند که به صورت تمام وقت یا پاره وقت برای انواع مشاغل VA کار کنند.

6.سایت Upshift

Upshift خدمات دستیار مجازی را به مشاغل ارائه می‌دهد و به فریلنسرها فرصتی برای کار انعطاف پذیر ارائه می‌دهد. می‌توانید در صنایعی مانند هتلداری، پذیرایی و انبارها شغل پیدا کنید. با Upshift می‌توانید مشاغل مورد نظر خود و همچنین شیفت زمانی مورد نظر خود را انتخاب کنید. می‌توانید مشاغل تمام وقت یا نیمه وقت را انتخاب کنید و برای هر شغلی که دوست دارید درخواست دهید. Upshift به کارکنان خود اجازه می‌دهد تا برنامه کاری خود را ایجاد کنند. همانطور که مشاغل بیشتری را انتخاب می‌کنید و با بهتر شدن پروفایل شما، مشاغل پردرآمد بیشتری در جستجوی شغل خود خواهید داشت. این شرکت همچنین مزایایی مانند امکانات پزشکی و دندانپزشکی را ارائه می‌دهد.

می‌توانید درخواست خود را به Upshift ارسال کنید. تنها 12 درصد از متقاضیان برای این برنامه پذیرفته می‌شوند.

۷.کسب درآمد از طریق دستیار مجازی سایت Wonolo

Wonolo یک پلتفرم آنلاین است که مشاغل تمام وقت و پاره وقت را ارائه می‌دهد. این شرکت بر اساس علاقه و تخصص شما مشاغلی را ارائه می‌دهد. Wonolo همچنین به شما این فرصت را می‌دهد که با صنایع مختلف مانند خدمات روادید، رستوران ها، تولید و مسافرت کار کنید. در حال حاضر Wonolo خدمات خود را فقط در برخی از مناطق ایالات متحده ارائه می‌دهد و بنابراین فریلنسرها باید ساکن این ایالت ها باشند. درآمد از شغلی به شغل دیگر و اینکه چند ساعت کار می‌کنید متفاوت است. افراد 8 تا 30 دلار در ساعت درآمد دارند.

برای شروع، باید برنامه Wonolo را دانلود کرده و اطلاعات خود را در آن ارسال کنید. پس از اتمام کار، می‌توانید شروع به جستجوی شغل کنید. شرایط ساده است و برای درخواست شغل نیازی به رزومه یا مصاحبه ندارید. شما فقط باید بالای 18 سال داشته باشید، به گوشی هوشمند دسترسی داشته باشید و باید شماره تامین اجتماعی یا EIN کسب و کار داشته باشید.

کارکنان پرداختی را از طریق سپرده مستقیم دریافت می‌کنند که ممکن است ۳ تا ۵ روز طول بکشد.

در نتیجه، مشاغل دستیار مجازی برای کسب درآمد خوب یا پول نقد عالی هستند. انعطاف پذیری، فرصتی برای کار از راه دور، از خانه، کشف صنایع جدید و البته کسب درآمد مناسب را ارائه می دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT