تکنیکال بیت کوین 25 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال بیت کوین 25 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازگشت قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۲ مه  امید زیادی را در میان جامعه رمزارزها ایجاد کرده است. با این حال، همه تحلیلگران نسبت به این جهش خوش‌بین نیستند. به عنوان مثال، حساب توییتری متریال ایندیکیترز (Material Indicators) معتقد است در چنین وضعیتی باید محتاط بود. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 25 اردیبهشت می پردازیم.

شارژ کیف پول بیت کوین

به گفته متریال ایندیکیترز، نبود پیشنهاد خرید قوی از سوی نهنگ‌ها در سطوح پایین‌تر نشانه‌ای نگران‌کننده است. این پلتفرم تحلیلی معتقد است در صورتی که قیمت بیت کوین همچنان پایین‌تر از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود بماند، چشم‌انداز صعودی بی‌اعتبار خواهد شد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 25 اردیبهشت

سایه بلند روی کندل ۱۲ مه در نمودار بیت کوین تایم فریم ۱ روزه از خرید در کف تهاجمی در حوالی خط گردن الگوی سر و شانه معکوس خبر می‌دهد.

تکنیکال بیت کوین 25 اردیبهشت

تکنیکال بیت کوین 25 اردیبهشت

در حال حاضر، خریداران به دنبال بازگشت قیمت به مثلث مشخص شده در نمودار هستند، با این حال، ممکن است با مقاومت شدید خرس‌ها (فروشندگان) مواجه شوند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در حوالی ۲۷،۹۵۹ دلار و شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر ۴۱ نشان می‌دهد کفه بازار کمی به نفع خرس‌ها است.

در صورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه پایین‌تر برود، خرس‌ها برای کاهش بیشتر به زیر ۲۵،۲۵۰ دلار تلاش خواهند کرد. در صورت تحقق این پیش‌بینی، احتمالا فشار فروش تشدید می‌شود و قیمت تا ۲۰،۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد.

در جهت صعودی، در صورتی که گاو‌ها (خریداران) بخواهند دوباره بر بازار مسلط شوند، ابتدا باید خط مقاومت مشخص شده در نمودار را به سمت بالا بشکنند. در ادامه بیت کوین ممکن است مقاومت ۳۱،۰۰۰ دلاری را دوباره آزمایش کند.

تکنیکال بیت کوین 25 اردیبهشت

تکنیکال بیت کوین 25 اردیبهشت

در تایم فریم ۴ ساعته، مقاومتی که همتراز با میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بود با موفقیت به سمت بالا شکسته شده است که نشان می‌دهد خریداران به دنبال تسلط دوباره بر بازار هستند. در ادامه، قیمت ممکن است ابتدا به سراغ میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و سپس ۲۸،۴۰۰ دلار برود.

در سمت مقابل، در صورت کاهش قیمت از سطوح فعلی، خط حمایت مثلث مشخص شده به مقاومت تبدیل خواهد شد. در ادامه ممکن است بیت کوین تا حمایت ۲۵،۲۵۰ دلاری کاهش یابد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT