بهترین جایگزین های سایت آسانا

بهترین جایگزین های سایت آسانا در سال 2023

زمان مطالعه 8 دقیقه

آسانا یکی از بزرگ‌ ترین نام‌ها در بازی مدیریت کار است، اما ممکن است دلایل خود را برای اجتناب از ارائه‌دهنده داشته باشید، چه بودجه، ترجیح شرکت یا هر چیز دیگری. بهترین جایگزین های سایت آسانا را در ادامه معرفی کرده ایم.

به گفته این شرکت، نرم افزار آن افزایش 72 درصدی در رضایت کارکنان و همچنین اجرای سریعتر و کاهش قابل توجه زمان صرف شده برای وظایف اداری را فراهم می کند. پیشنهادات اولیه آن نرم افزار مدیریت محصول (در تب جدید باز می شود) و نرم افزار مدیریت پروژه (در تب جدید باز می شود) است که برای مشاهده فرآیندها از ابتدا تا انتها طراحی شده است.

در میان مشتریان آن آمازون، GP&P و 80 درصد از 100 شرکت فورچون هستند، اگرچه جذابیت آن به بخش‌های مختلفی از جمله مارکتینگ، عملیات، فناوری اطلاعات، محصول و فروش گسترش می‌یابد.

لیست ویژگی‌های موجود در آسانا گسترده است و شامل جدول‌های زمانی، تابلوها، تقویم‌ها، گزارش‌دهی و مدیریت حجم کاری است.

علاوه بر اتوماسیون های صرفه جویی در زمان، آسانا همچنین می تواند بیش از 200 ادغام با نرم افزارهای تجاری محبوب از جمله نرم افزار همکاری (در تب جدید باز می شود) مانند Teams (در تب جدید باز می شود)، فضای ذخیره سازی ابری (در تب جدید باز می شود) مانند Google Drive در تب جدید باز می شود)، و سایر نرم افزارهای بهره وری (در تب جدید باز می شود) مانند Miro.

نرم افزار مدیریت پروژه به طور خاص برای کمک به سازمان ها برای مدیریت بهتر انواع بارهای کاری به طور همزمان طراحی شده است تا بهره وری نهایی را به همراه داشته باشد. آنها همچنین می توانند بینش های سطح بالاتری را برای مدیران و مدیران اجرایی ارائه دهند تا بر کل یک سازمان نظارت کنند. همراه با پلتفرم‌های مدیریت محصول، که هر مرحله از راه‌اندازی محصول را به بازار تجزیه می‌کند، و شما باید به سیستمی برسید که می‌تواند بیشتر جنبه‌های عملیات روزانه یک شرکت را مدیریت کند.

حقیقت موضوع این است که اگر هر یک از برنامه‌های زیر را جستجو کنید، به احتمال زیاد جایگزین‌هایی نیز خواهید یافت، زیرا این منطقه‌ای از بازار است که ظاهراً به بازاریابی تهاجمی برای جذب مشتریان شرکت‌های دیگر متکی است.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا بهترین جایگزین های آسانا برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازهای تجاری آورده شده است.

بهترین جایگزین های آسانا در سال 2023 به طور کامل:

1.بهترین جایگزین های سایت آسانا سایت Airtable

ابزاری قدرتمند برای مدیریت پروژه پیشرفته

دلایل خرید

+ استفاده آسان

+ با قیمت مناسب

+ مشتریان دسکتاپ عالی

دلایلی برای اجتناب

-پشتیبانی می تواند بهتر باشد

Airtable خود را به عنوان یک راه حل جامع برای انواع بارهای کاری از جمله مدیریت پروژه، CRM (در تب جدید باز می شود)، مدیریت موجودی و موارد دیگر به بازار عرضه می کند، بنابراین از این نظر جذابیت گسترده ای دارد. همچنین یک ابزار انعطاف‌پذیر است که می‌تواند در صورت نیاز دقیق و قدرتمند باشد، اما اگر در خیابان شما بیشتر است، استفاده از آن آسان است.

طرح‌های متنوعی که هر کدام ویژگی‌ها و محدودیت‌های متفاوتی دارند، اما افزودن یک طرح رایگان، آن را به پیشنهادی هیجان‌انگیز برای معامله‌گران انحصاری و استارت‌آپ‌هایی تبدیل می‌کند که ممکن است بودجه لازم برای ابزار ممتاز را نداشته باشند. این گران‌تر از آسانا نیست، اگرچه جایگزین‌های ارزان‌تری نیز وجود دارد.

2.سایت Monday.com

ایده آل برای تجسم کار شما

دلایل خرید

+ طراحی بصری

+ پشتیبانی عالی از جمله وبینارها

+ ابزارهای تجسم مفید

دلایلی برای اجتناب

– فاقد برخی ویژگی های پیشرفته

برنامه Monday.com وعده می دهد که توسعه نرم افزار، مدیریت پروژه، CRM، HR و موارد دیگر را تامین کند. علاوه بر این، برنامه‌های تکمیلی مانند Monday Work Management (در تب جدید باز می‌شود) و Monday Dev (در تب جدید باز می‌شود) وجود دارند که بسته‌های متناسب‌تر را با هزینه اضافی ارائه می‌دهند.

استفاده از این نرم‌افزار بسیار آسان است و مجموعه‌ای از قالب‌ها برای شروع کار بر اساس نیازهای کسب‌وکار شما وجود دارد. واضح است که شرکت می‌خواهد مدیریت کسب‌وکار خود را برای شما آسان کند و کارهای مختلف را به تیم‌های مختلف واگذار کند، که با برخی از ابزارهای همکاری داخلی حتی بهتر می‌شود، اگرچه انتظار نداشته باشید که جایگزین شرکت شما Slack شود. به زودی در تب جدید باز می شود. تعداد زیادی ادغام شخص ثالث برای سرعت بخشیدن به گردش کار شما نیز وجود دارد.

3.بهترین جایگزین های سایت آسانا سایت ClickUp

مدیریت پروژه با ادغام آسان تر شده است

دلایل خرید

+ ادغام های عالی

+طراحی تمیز

+ ویژگی های قدرتمند

دلایلی برای اجتناب

-می تواند گران شود

ClickUp یکی از بسیاری از گزینه های آسانا است که در واقع با Asana ادغام می شود، که به ویژه در صورت مهاجرت از آن مهم است زیرا به شما امکان می دهد داده های خود را لینک داده و انتقال دهید. همچنین با Monday، Airtable، Wrike، Basecamp و موارد دیگر ادغام می شود. از نظر ادغام گردش کار، آرایه وسیع شامل GitHub، GitLab، و بیش از 1000 مورد دیگر، به علاوه یک API برای ساخت خود است.

علاوه بر ارائه ابزارهای مدیریت پروژه گسترده‌تر، می‌توانید مدیریت کار را انجام دهید و همچنین مستقیماً در برنامه با همکاران همکاری کنید. طرح رایگان آنچنان که انتظار دارید محدود نیست، اما سه طرح پولی تعیین شده نیز وجود دارد که باید آن را گسترش دهید.

4.سایت Trello

عملکرد قوی برای شرکت های بزرگتر

دلایل خرید

+ بخشی از یک اکوسیستم قابل اعتماد دیگر

+ انعطاف پذیر و همه کاره

+ رابط کاربری آسان

دلایلی برای اجتناب

-می تواند گران باشد

Trello یک محصول Atlassian است، که اگر کاربر فعلی Jira هستید ممکن است خبر خوبی باشد زیرا با نحوه کار سیستم آشنا هستید. این مجموعه ای از بردها، لیست ها و کارت هایی است که برای سازماندهی کار شما طراحی شده اند.

شما می توانید از اتوماسیون ها برای صرفه جویی در وقت خود استفاده کنید، اما Trello در واقع کارهای تکراری را تشخیص می دهد و اتوماسیون ها را به شما پیشنهاد می کند، بنابراین حتی اگر با چنین نرم افزاری مشکلی ندارید، می توانید بهترین استفاده را از Trello داشته باشید. قیمت مقرون به صرفه است و مانند بسیاری از رقبای آن، یک سطح رایگان در دسترس است.

5.سایت Wrike

طراحی شده برای اطمینان از بهره وری نهایی

دلایل خرید

+ کمک هوش مصنوعی

+از نظر بصری جذاب

+ ادغام های قوی

دلایلی برای اجتناب

یک لمس گران تر

در واقعیت، مقدار زیادی وجود ندارد که Wrike را از سایر رقبای خود از جمله آسانا متمایز کند. به وضوح با در نظر گرفتن مشاغل مدرن تر طراحی شده است و رابط کاربری راهی واضح برای پیمایش را ارائه می دهد که پر از گرافیک ها و نمادهای مفید است.

گفته می‌شود، این یکی از معدود اپلیکیشن‌های اولیه‌ای است که از هوش مصنوعی برای کمک به سرعت بخشیدن به کار خود استفاده می‌کند. Wrike AI برای کمک به شما در اولویت بندی، رونویسی و حتی تولید برخی از محتوای اولیه وجود دارد. حتی با وجود اینکه عصر هوش مصنوعی در حال آغاز است، این شرکت قبلاً به ویژگی‌های بیشتری مانند هوش مصنوعی مولد و جستجوی هوشمند متعهد شده است، بنابراین قطعاً حتی با قیمت کمی بالاتر نیز باید در نظر گرفت.

6.بهترین جایگزین های سایت آسانا سایت Basecamp

مدیریت پروژه حول محور همکاری متمرکز شد

دلایل خرید

+محیط مشارکتی

+ با ابزارهای دیگر ادغام می شود

+ رابط بصری

دلایلی برای اجتناب

-به اندازه برخی دیگر قدرتمند نیست

Basecamp به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد، و اگرچه این درست است، اما از نظر زیبایی شناختی به اندازه برخی گزینه های دیگر مانند Wrike یا Airtable نیست. با این حال، پیمایش فوق‌العاده آسان است، و همکاری تیم‌ها را آسان می‌کند، با هدف از بین بردن نیاز به پلتفرم‌های پیام‌رسان (اگرچه آنها شایستگی‌های خاص خود را دارند).

ممکن است توسط شرکت‌های کوچک‌ تری که به ویژگی‌های گسترده‌ای که سایر نرم‌افزارهای مدیریت پروژه ارائه می‌دهند نیازی ندارند، بهترین استفاده را داشته باشد، اما در پایین‌ترین سطح مقیاس بر اساس هر کاربر، قیمت‌گذاری می‌تواند بسیار گران باشد. با این حال، یک طرح نامحدود، که هزینه ای معادل بین 20 تا 25 کارگر در ماه دارد، ارزش پولی باورنکردنی را برای شرکت هایی با کارگران بسیار بیشتر ارائه می دهد.

7.سایت Miro

پلتفرم همکاری همه در یک

دلایل خرید

+دسترسی به محصولات بیشتر

+ قابل تنظیم

+ همکاری موجود است

دلایلی برای اجتناب

– می تواند برای پروژه های بزرگتر محدود شود

Miro که مشتریانش شامل Okta و Cisco هستند، بر این باور است که می‌تواند بیشتر ابزارهایی را که برای راه‌اندازی کسب‌وکارتان نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. فراتر از مدیریت پروژه، تخته سفید (وایت برد)، درگیری فکری و سایر ابزارهای نقشه برداری برای شروع سفر شما در دسترس هستند.

از نظر مدیریت پروژه اختصاصی، ممکن است کمی ناامید شده باشید، اما اگر یک استارتاپ به دنبال اصول اولیه هستید، ممکن است مجموعه ای از الگوها آنچه را که نیاز دارید به شما ارائه دهد. کاربران همچنین می‌توانند الگوهای خود را به «Miraverse» ارسال کنند. قیمت‌گذاری تقریباً مشابه رقبا است، اما آنچه ارائه می‌دهد کمی متفاوت است.

8.بهترین جایگزین های سایت آسانا سایت Zoho Projects

پلتفرم مدیریت پروژه که بخشی از یک اکوسیستم گسترده تر را تشکیل می دهد

دلایل خرید

+بسیار مقرون به صرفه

+ مقیاس پذیر

+ به اکوسیستم Zoho متصل می شود

دلایلی برای اجتناب

-به اندازه برخی گزینه های دیگر قدرتمند نیست

تعداد زیادی از شرکت ها موفق به ارائه چنین مجموعه تجاری جامعی مانند Zoho نمی شوند – شرکتی که ممکن است قبلاً برای کاتالوگ بی پایانش که شامل نرم افزار CRM، نرم افزار حسابداری (در تب جدید باز می شود)، هاستینگ ایمیل (در تب جدید باز می شود) با آن آشنا باشید. یک پلتفرم وبینار، برنامه های منابع انسانی (در تب جدید باز می شود)، و بسیاری موارد دیگر.

مشتریان فعلی ممکن است برای اینکه بتوانند همه چیز را زیر یک سقف نگه دارند و از شرکتی که از قبل می شناسند و به آن اعتماد دارند استفاده کنند، ارزش قائل هستند. کاربران جدید به پلتفرم مدیریت کار، ردیابی زمان و اشتراک فایل با کاربری آسان، که Zoho Projects است، ارزش قائل خواهند شد، که از طریق یک برنامه تلفن همراه، قابلیت در حال حرکت را نوید می دهد. این آخرین کلمه در مدیریت پروژه نیست، اما یک رقیب بسیار قوی است و علاوه بر آن چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

چگونه بهترین جایگزین های آسانا را آزمایش کردیم

برای آزمایش گزینه‌های آسانا، حوزه‌های کلیدی پیرامون مدیریت پروژه را که نرم‌افزار پوشش می‌دهد، و همچنین برخی از دسته‌های گسترده‌تر را در نظر گرفتیم. برای ارزیابی نرم افزار، ابتدا یک اکانت کاربری با پلتفرم نرم افزار مربوطه چه به صورت دانلودی و چه به صورت سرویس آنلاین راه اندازی می کنیم. سپس این سرویس را آزمایش کردیم تا ببینیم چگونه می‌توان از نرم‌افزار برای اهداف مختلف و در موقعیت‌های مختلف، با نیازهای متفاوت بر اساس نیازهای کسب‌وکارهای مختلف استفاده کرد، در حالی که نرم‌افزار را با ابزارهای مشابه دیگر فراتر از خود آسانا مقایسه کردیم. همچنین بخشی از آزمایش، مقایسه دقیق بین آنچه هر سرویس در اکوسیستم گسترده خود ارائه می دهد و ارزش آن برای پول بود.

آیا باید برای نرم افزار مدیریت پروژه مانند آسانا هزینه کنم؟

پاسخ کوتاه بله است. به احتمال زیاد در حال بررسی آسانا و جایگزین های آن هستید زیرا شرکتی هستید که به دنبال کسب بیشترین بهره از کسب و کار خود هستید و برای سازمان ارزش قائل هستید، در این صورت احتمالاً برای هر عضوی که از پلتفرم انتخابی شما استفاده می کند، هزینه ماهانه پرداخت می کنید.اکثراً سطوح رایگان ارائه می‌کنند، اما ویژگی‌ها محدود است و بیشتر برای کاربران شخصی و مبتدی، از جمله برخی از معامله‌گران انحصاری و فریلنسرها طراحی شده است، اما همچنین خواهید دید که اکثر طرح‌های پولی دارای آزمایش‌های رایگان و پشتیبانی مشتری هستند تا به شما در تصمیم‌گیری درست کمک کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT