شرکت با ارائه کمک تحصیلی

8 شرکت با ارائه کمک تحصیلی به عنوان امتیاز کاری

زمان مطالعه 5 دقیقه

کمک تحصیلی به عنوان یک امتیاز کاری راهی عالی برای جذب و حفظ استعدادهای برتر است. در اینجا برخی از شرکت‌هایی که کمک تحصیلی را به عنوان یک امتیاز کاری ارائه می‌دهند، آورده شده است.

گرفتن دیپلم یا ادامه تحصیل می تواند ضربه بزرگی در کیف پول شما ایجاد کند. خوشبختانه، شرکت‌های بیشتری بازپرداخت وام دانشجویی و شهریه رایگان را به عنوان امتیازی برای جذب و حفظ کارمندان ارائه می‌دهند.

پرداخت های بین المللی

اما اگر به دنبال این مزیت کارمند هستید، بهترین شرکت ها برای کار در چه شرکت هایی هستند؟ در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به چند شرکت برتر که کمک تحصیلی را به عنوان امتیاز کار ارائه می دهند.

1.شرکت با ارائه کمک تحصیلی: لینکدین

ماموریت لینکدین این است که “متخصصان جهان را به یکدیگر متصل کند تا آنها را سازنده تر و موفق تر کند” و این شرکت این را جدی می گیرد. فرهنگ محل کار آن در CNBC نشان داده شده است و نشان می دهد که چگونه این شرکت به طور موثر به تمایل کارکنان برای مزایای کاری بهتر پاسخ داده است. کارمندان خود لینکدین موافق هستند و نظرات مثبتی از مزایای شرکت در Glassdoor ارائه کرده‌اند.

اگر کارمند لینکدین هستید، از طیف وسیعی از مزایا برای بهبود ارزش زندگی شخصی و حرفه ای خود بهره مند خواهید شد. صفحه مزایای شرکت لینکدین می گوید که هزینه های آموزشی شما را که شامل هزینه های تحصیل و کتاب می شود، پرداخت می کند. شما همچنین از یک راه‌اندازی کار از راه دور و کمک هزینه 2000 دلاری PerkUp لذت خواهید برد تا برای هر چیزی خرج کنید تا زندگی خود را شاداب کنید.

2. Verizon

ورایزون متعهد به ارتقای مهارت نیروی کار خود است، همانطور که برنامه کمک شهریه سخاوتمندانه خود نشان می دهد، که ممکن است در هیچ جای دیگری از آن لذت نبرید. به گفته کارمندان Verizon در Glassdoor، Verizon بودجه ای معادل 8000 دلار در سال برای کارمندان تمام وقت دارد که به دنبال شغل یا مدرک مرتبط با شغل هستند. همانطور که شرکت با افتخار در وب سایت Verizon اعلام می کند، همه مزایای کارکنان از اولین روز شروع به کار در دسترس هستند.

3. اپل

با توجه به اینکه محصولات گران قیمت اپل دارای برچسب قیمت بالایی هستند، اگر این شرکت مزایای کمتری برای کارکنان ارائه دهد، شگفت زده خواهیم شد. خوشبختانه، این برند معروف ناامید نمی شود.

اگر کارمند اپل هستید، ممکن است بتوانید از برنامه کمک آموزشی این شرکت بهره مند شوید. بررسی‌های Glassdoor می‌گویند که اگر نمره خوبی در آن کسب کنید، ممکن است حدود 5000 دلار برای هزینه‌های آموزشی برای یک دوره واجد شرایط شغلی بازپرداخت دریافت کنید.

4.شرکت با ارائه کمک تحصیلی: NVIDIA

کارمندان انویدیا با توجه به فرهنگ کاری، حقوق و مزایا با رتبه برتر این شرکت فناوری، استعفا را سخت خواهند دید. NVIDIA حتی به دلیل فرهنگ کاری فوق‌العاده‌اش به عنوان یکی از بهترین مکان‌های Glassdoor در سال 2022 انتخاب شد.

اگر کارمند هستید، مزایای NVIDIA در ایالات متحده شامل بازپرداخت 5250 دلار در سال برای بازپرداخت وام های دانشجویی واجد شرایط است. این مزایا برای همه کارکنان تمام وقت یا پاره وقت در ایالات متحده که 20 ساعت یا بیشتر در هفته کار می کنند و سه ماه خدمت مستمر را پشت سر گذاشته اند، در دسترس است.

به غیر از کمک وام دانشجویی، NVIDIA همچنین دارای یک برنامه کمک آموزشی جهانی است که هزینه‌های کالج‌ها، دانشگاه‌ها و پلتفرم‌های آموزشی آنلاین Coursera و edX را بازپرداخت می‌کند. آنها همچنین با مرکز توسعه حرفه ای استنفورد همکاری کردند تا کارمندان واجد شرایط بتوانند دوره های انتخابی و برنامه های گواهی را به صورت رایگان بگذرانند!

5. Genentech

اگر علاقه مند به نجات جان افراد از طریق علم و فناوری هستید، فرصت های شغلی Genentech را مرور کنید. در سال 2022، این شرکت بیوتکنولوژی به دلیل اینکه یکی از 100 شرکت برتر مجله فورچون برای کار کردن، بهترین کارفرمایان آمریکایی فوربس و بهترین محل کار برای مبتکران شرکت Fast شناخته شده است، چندین بار به رسمیت شناخته شد.

Genentech به عنوان بخشی از بسته مزایای جامع خود برای کارکنان، مزایای اضافی مانند کمک هزینه تحصیلی و مشاوره شغلی را برای کمک به رشد حرفه ای شما ارائه می دهد.

6. Google

همه ما در مورد فضاهای اداری عالی گوگل در سرتاسر جهان می دانیم، و اگر از طرفداران آن هستید، ممکن است جزو اولین کسانی باشید که از ویژگی های جدیدی که به زودی برای برنامه ها و سرویس های Google می آیند مطلع شوید. اما آیا شما همچنین می دانید که این شرکت سخاوتمندانه مزایای کارمندان درجه یک را ارائه می دهد؟

در سال 2021، گوگل به کارمندان خود کمک کرد تا بدهی‌های فلج‌کننده دانشجویی را از طریق برنامه بازپرداخت وام دانشجویی خود بپردازند، که معادل 2500 دلار وام دانشجویی به ازای هر کارمند در سال است.

علاوه بر کمک وام تحصیلی، مزایای کارمند Google شامل مراکز سلامتی در محل، آموزش و مربیگری از همتایان، بیمه، برنامه‌های کمک به سلامت روان، مربیگری مالی یک به یک، ترتیبات کاری ترکیبی، مرخصی مراقب، و مرخصی با حقوق، در میان بسیاری از مزایای دیگر است.

7. Shure Incorporated

شرکت محصولات صوتی آمریکایی، Shure، با توجه به مزایای کاری رقابتی، همواره به عنوان یکی از بهترین محل‌های کاری و یکی از بهترین و درخشان‌ترین شرکت‌های کشور برای کار در آن معرفی شده است. جدا از مزایای کاری Shure مانند ترتیبات کاری منعطف، تقسیم سود، طرح پس انداز 529 کالج و فضاهای کاری مشترک، این شرکت همچنین بازپرداخت شهریه را برای کارکنان خود ارائه می دهد.

8.شرکت با ارائه کمک تحصیلی: HubSpot

HubSpot در مورد پیروی از کد فرهنگی خود جدی است، “زندگی کوتاه است. بنابراین باید رضایت بخش و سرگرم کننده باشد. کار بخش بزرگی از زندگی است. بنابراین باید رضایت بخش و سرگرم کننده نیز باشد.» HubSpot یکی از شرکت‌های با رتبه بالا در Glassdoor است که کار کاملاً از راه دور یا ترکیبی را ارائه می‌کند، HubSpot مزایای کاری را ارائه می‌کند که کارمندان را تشویق می‌کند تا خود را از نظر حرفه‌ای و شخصی بهبود بخشند.

به غیر از تعطیلات نامحدود، مزایای کارکنان HubSpot شامل 5000 دلار در سال برای کلاس‌های آموزشی رسمی، دوره‌های آنلاین و کارگاه‌های آخر هفته است. آنها همچنین از نسخه های رایگان Kindle یا نسخه های چاپی کتاب ها از طریق برنامه Free Books شرکت لذت می برند. اگر کارمندی با پتانسیل بالا هستید، ممکن است برای یک مینی MBA جهانی فشرده چهار روزه که توسط تیم رهبری اجرایی HubSpot و اساتید دانشکده بازرگانی هاروارد رهبری می‌شود، انتخاب شوید.

شما می توانید همزمان در شرکت های مناسب کار و تحصیل کنید

در حالی که کار کردن و تحصیل همزمان دشوار است، اما اگر در یک شرکت پشتیبان کار کنید این امکان وجود دارد. شما فقط باید تحقیقات خود را قبل از درخواست یا پرس و جو در طول فرآیند درخواست خود انجام دهید. شاید کارفرمای فعلی شما نیز این مزیت را ارائه دهد. ضرری ندارد که از سرپرست مستقیم یا مدیر منابع انسانی خود بپرسید.

از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها مزایای بیشتری مانند کمک تحصیلی و بازپرداخت وام دانشجویی را برای جذب و حفظ استعدادهای برتر اضافه می‌کنند، ارتقاء مهارت و کسب آن دیپلم آسان‌تر از همیشه است. اگر رشد حرفه ای و رفاه مالی اولویت های اصلی شما هستند، در جستجوی شغل بعدی خود با این لیست از شرکت ها شروع کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT