نرم افزار برتر خرید موبایل

8 نرم افزار برتر خرید موبایل

زمان مطالعه 8 دقیقه

اگر خریدار هستید، برای صرفه جویی در هزینه خرید یا حتی پس از خرید، از یکی از این برنامه های خرید رایگان موبایل استفاده کنید. نرم افزار برتر خرید موبایل را بشناسید.

برخی کوپن ها یا کدهای تخفیف آنلاین را نمایش می‌دهند تا هنگام تسویه حساب از آنها استفاده کنید، برخی دیگر تخفیف ها را مستقیماً در کارت وفاداری شما بارگیری می‌کنند یا وقتی چیزی در حال فروش است به شما اطلاع می‌دهند.

۱. بهترین معاملات و هشدارهای کوپن: Slickdeals

نرم افزار برتر خرید موبایل

نرم افزار برتر خرید موبایل

نقاط قوت:

تمام محبوب ترین معاملات را پیدا کنید.

هشدارهای خودکار برای موارد

تالارهای گفتگوی معامله

نقاط ضعف:

شامل معاملات انجام شده توسط تبلیغ کنندگان است.

نیاز به یک حساب کاربری دارد.

هر کسی می‌تواند معاملات را پست کند، بنابراین ممکن است قابل اعتماد نباشند.

Slickdeals یکی از بهترین برنامه های هشدار خرید است. می‌توانید هشدارهایی را تنظیم کنید تا در صورت فعال بودن معاملات خاص به شما اطلاع دهند و سپس می‌توانید به سرعت برنامه را برای جزئیات بیشتر باز کنید.

به عنوان مثال، برای اطلاع از وجود یک iPad Apple برای فروش، کلمه iPad را به هشدار معامله جدید اضافه کنید. اگر معاملاتی برای آیپد ارسال شود، در مورد آنها به شما گفته می‌شود. همچنین می‌توانید فیلترهایی را برای هشدار خود تنظیم کنید، به طور مثال، فقط در مورد معاملات با رتبه بالای iPad یا فقط iPad‌ های برای فروش در جمعه سیاه مطلع شوید.

راه دیگر برای دریافت معاملات با این برنامه، مرور دستی آنهاست. بخشی برای همه معاملات محبوب فعلی، به علاوه دسته هایی مانند رایانه، آموزش، کیف، خودرو، لباس و غیره وجود دارد.

علاوه بر این، Slickdeals کوپن هایی را به چندین فروشگاه ارائه می‌دهد، و آنها تالارهای گفتگو دارند که در آن کاربران می‌توانند در مورد معاملات جدید و هیجان انگیزی که پیدا کرده‌اند صحبت کنند. حتی می‌توانید هشدارهای معامله را برای آن انجمن ها تنظیم کنید.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۲. بازگشت نقدی برای خریدهای معمولی: Ibotta

نقاط قوت:

معاملات خوب، امتحان اقلام جدید را جذاب می‌کند.

انتخاب عالی از فروشگاه ها

می‌تواند به کارت ها و حساب های وفاداری فروشگاه پیوند دهد.

در فروشگاه، آنلاین و با کارت های هدیه کار می‌کند.

نقاط ضعف:

دوربین ممکن است به خوبی فوکوس نکند یا متن سبک را ثبت نکند.

عکس رسید برای فروشگاه های بدون کارت وفاداری است

Ibotta از شما می خواهد رسیدهای خود را اسکن کنید تا پول خریدهای خود را پس بگیرید.

برنامه را باز کنید و یک فروشگاه را جستجو کنید. شاید جایی باشد که شما به تازگی از آن خرید کرده اید یا به زودی از آن بازدید خواهید کرد، یا شاید فقط در حال بررسی قیمت ها هستید. معاملاتی را که فروشگاه ارائه می‌دهد پیدا کنید و آنها را به لیست شخصی خود اضافه کنید. پس از پرداخت هزینه اقلام خود، بارکد رسید را اسکن کنید.

یا، می‌توانید با پیوند دادن کارت ها یا حساب های فروشگاه واجد شرایط به برنامه Ibotta، پول نقد دریافت کنید. اگر این اطلاعات را پیوند دهید، نیازی به اسکن رسیدهای خود نخواهید داشت.

Ibotta همچنین با برخی از فروشگاه های آنلاین کار می‌کند. جایی را که می‌خواهید آنلاین خرید کنید انتخاب کنید و سپس وبسایت فروشگاه را از طریق Ibotta باز کنید. این برنامه آنچه را که خریداری می‌کنید نظارت می‌کند و برای استفاده از برنامه آنها برای خرید به شما پاداش می‌دهد.

وقتی به 20 دلار رسیدید، پیشنهادهای نقدی در دسترس هستند. همچنین می‌توانید با مراجعه به دوستان برای استفاده از این برنامه درآمد کسب کنید.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۳. نظرات مفید کاربران و قیمت های پایین: Amazon

نرم افزار برتر خرید موبایل

نرم افزار برتر خرید موبایل

نقاط قوت:

نظرات خریداران تایید شده

مقایسه آسان

خدمات مشتری سریع و عالی

بدون هزینه حمل و نقل برای اعضای Amazon Prime

نقاط ضعف:

ردیابی بسته گاهی اوقات با تاخیر انجام می‌شود.

قیمت های متفاوت برای یک محصول

آمازون یک خرده فروش آنلاین است که به دلیل ارائه طیف گسترده ای از محصولات با قیمت های مناسب شناخته شده است.

نرم افزار موبایل فقط به شما اجازه نمی‌دهد چیزهایی از آمازون بخرید، بلکه می‌توانید اقلام فیزیکی را نیز اسکن کنید تا ببینید آیا می‌توانید آنها را از طریق آمازون ارزان‌تر دریافت کنید. یک ابزار جستجوی محصول در برنامه تعبیه شده است و می‌توانید از آن برای اسکن اشیاء فیزیکی و سپس جستجوی آنها در آمازون استفاده کنید. همچنین یک اسکنر بارکد داخلی نیز وجود دارد که همین کار را انجام می‌دهد. از این ابزارها استفاده کنید تا ببینید آیا یک کالا در آمازون در مقایسه با فروشگاه های دیگر ارزان تر است یا خیر.

در حین اینکه شما در حال مشاهده یک محصول هستید، آمازون اقلام و محصولات مرتبطی را که سایر کاربران خریداری کرده اند به همراه محصولی که شما مشاهده می‌کنید ارائه می‌دهد.

از آنجایی که آمازون تعداد زیادی کاربر دارد، این برنامه همچنین برای بررسی نظرات کاربران برای یک محصول قبل از خرید، حتی هنگام خرید در فروشگاه ها مفید است. فقط مورد را جستجو کنید و سپس ببینید که افراد دیگر در مورد آن چه می‌گویند.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۴. بازگشت نقدی خودکار برای مسافران: Dosh

نقاط قوت:

انتقال به حساب Venmo شما یک روز طول می‌کشد.

با خرید بدون توجه به فروش یا تخفیف کسب درآمد کنید.

نقاط ضعف:

تا زمانی که مبلغ مشخصی کسب نکنید، پول نقد در دسترس نیست

برای دریافت پول نقد، کارت نقدی را به عنوان اعتبار اجرا کنید

با Dosh، با استفاده از کارت نقدی یا اعتباری خود، پول نقد را به طور خودکار پس می‌گیرید. فقط به یاد داشته باشید که هنگام پرداخت به جای “debit” “credit” را انتخاب کنید.

پول نقد را به صورت آنلاین و در فروشگاه ها پس خواهید گرفت. نقشه ای برای یافتن معاملات نزدیک موجود است. تنها کاری که باید قبل از تکمیل خرید انجام دهید این است که معامله ای را که می‌خواهید استفاده کنید، فعال کنید. سپس، از طریق خرده فروش، چیزهایی را به طور معمول خریداری کنید.

Dosh یک بخش اختصاصی فقط برای معاملات هتل دارد. مکانی را انتخاب کنید تا ببینید قیمت هتل ها در آن منطقه چقدر است و همچنین برای هر رزرو چقدر پول نقد دریافت می‌کنید.

پس از جمع آوری 15 دلار، می‌توانید پول نقد Dosh خود را از طریق حساب بانکی، Venmo یا PayPal خود برداشت کنید. یا می‌توانید درآمد خود را اهدا کنید.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۵. معاملات محلی را با کد پستی پیدا کنید: Flipp

نقاط قوت:

کوپن های دیجیتال

دسترسی راحت به آگهی های فروشگاه

تطبیق آسان اقلام با فروش

زمان منقضی شدن معاملات را نشان می‌دهد

نقاط ضعف:

مکان ها را فقط با کد پستی جستجو کنید.

برخی از خرده فروشان بزرگ در لیست نیستند.

Flipp یک مجموعه خرید تلفن همراه با چندین ویژگی است. می‌توانید تبلیغات را مرور کنید، کوپن های دیجیتال را در حساب خود ذخیره کنید و یک لیست خرید بسازید.

از Flipp برای جستجوی معاملات بر اساس فروشگاه یا دسته استفاده کنید. برای یافتن معاملات در بخش هایی مانند مواد غذایی، داروخانه، لوازم الکترونیکی، حیوانات خانگی، خودرو و غیره، در میان دسته ها حرکت کنید.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۶. بهترین برای مقایسه قیمت: ShopSavvy

نقاط قوت:

محصولات را با لیست های نظارتی سفارشی جدا کنید.

جستجوی بی‌درنگ برای قیمت های دقیق

نقاط ضعف:

تبلیغات بنری ماندگار

تبلیغات پاپ آپ تمام صفحه

رابط کاربری گیج کننده

از ShopSavvy برای مقایسه قیمت ها در تعدادی از فروشگاه های آنلاین و محلی استفاده کنید. قبل از خرید می‌توانید محصولات را به صورت دستی جستجو کنید یا بارکد را اسکن کنید. مقایسه قیمت های این چنینی ساده ترین راه برای هزینه کمتر هنگام خرید است.

نحوه کار به این صورت است: برنامه را باز کنید و یا محصول را جستجو کنید یا از اسکنر برای اسکن بارکد استفاده کنید. بلافاصله ارزان ترین قیمت را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه ها مشاهده می‌کنید. سپس می‌توانید انتخاب کنید تا خرده فروش های خاصی را ببینید که آن کالا را با قیمت پایین‌تری ارائه می‌کنند.

یک فروشگاه آنلاین را انتخاب کنید و به صفحه محصول منتقل می‌شوید که می‌توانید آن را خریداری کنید. گزینه ای برای مشاهده فقط محصولات جدید یا هر دو مورد جدید و استفاده شده وجود دارد. اگر یک فروشگاه محلی را انتخاب کنید، می‌توانید به آنجا بروید یا وب سایت فروشگاه را باز کنید.

صفحه اصلی این برنامه دارای بهترین معاملات جدید برای مارک های مورد علاقه شما است.

اگر در ShopSavvy ثبت نام کنید، از خریدهای انتخابی که از طریق خرده فروشان خاص انجام می‌شود، پول نقد دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید موارد را در برنامه ذخیره کنید تا هنگام تغییر قیمت، هشدار داده شود.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۷. کوپن های دیجیتال در حال حرکت: RetailMeNot

نقاط قوت:

کدهای کوپن را برای خرید در فروشگاه در دسترس داشته باشید

پیشنهادات بازگشت نقدی

نقاط ضعف:

خرده فروشان ممکن است کد را نپذیرند

مشکلات خرید گیفت کارت

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که بتواند در هر کجا که هستید به شما کوپن ها و معاملات بدهد، RetailMeNot را دانلود کنید. به صورت آنلاین و در داخل فروشگاه ها و رستوران ها با نشان دادن یک کوپن دیجیتال برای اسکن در فروشگاه یا یک کد کوپنی که می‌توانید به صورت آنلاین از آن استفاده کنید، کار می‌کند.

بیایید تصور کنیم که در حال خرید شارژر تلفن در فروشگاه Best Buy هستید. RetailMeNot را باز می‌کنید، معاملات را در Best Buy جستجو می‌کنید و 20٪ تخفیف برای دستگاه های شارژ موبایل پیدا می‌کنید. سپس روی دکمه برای دریافت کد تخفیف ضربه بزنید. صندوقدار کد را اسکن می‌کند و شما از تخفیف خود استفاده می‌کنید.

RetailMeNot همچنین دارای پیشنهادات بازگشت نقدی است که هنگام خرید برای شما درآمد کسب می‌کند. ابتدا، معامله را از طریق برنامه باز کنید و خرید را در وبسایت خرده فروش تمام کنید. پس از اتمام کار، RetailMeNot پول نقد را از طریق PayPal یا Venmo ارسال می‌کند.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۸. معاملات را پیدا کنید و پول نقد دریافت کنید: Rakuten (eBates سابق)

نرم افزار برتر خرید موبایل

نرم افزار برتر خرید موبایل

نقاط قوت:

کارت های اعتباری را پیوند دهید تا هنگام خرید به طور خودکار پول نقد کسب کنید.

برای اقلامی که به هر حال می‌خرید تخفیف بگیرید.

نقاط ضعف:

برای دریافت تخفیف باید از طریق برنامه خرید کرد.

برای دریافت وجه نقد باید کارت نقدی را به عنوان اعتبار اجرا کنید.

فقط از طریق PayPal یا چک پرداخت می‌شود.

هر سه ماه یکبار، Rakuten (eBates سابق) بابت خریدهایی که از طریق برنامه انجام داده اید، پول نقد واقعی پرداخت می‌کند.

برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید، انتخاب کنید از کدام فروشگاه خرید می‌کنید و سپس خرید را مانند معمول از خرده فروش کامل کنید. تمام جزئیات بازگشت نقدی در پس زمینه اتفاق می‌افتد و پس از کسب درآمد برای خرید به شما اطلاع داده می‌شود.

Rakuten نیز انتخاب خوبی است اگر در حال خرید معاملات بدون مقصد هستید. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که می‌توانید از طریق Rakuten یک هتل رزرو کنید و 10 درصد پس بگیرید، اما رزرو بدون Rakuten پیشنهادی ندارد، می‌توانید تصمیم بگیرید از برنامه Rakuten استفاده کنید تا 10 درصد خرید خود را پس بگیرید.

Rakuten همچنین بازگشت نقدی در فروشگاه را ارائه می‌دهد. شما باید اطلاعات کارت پرداخت خود را به برنامه اضافه کنید، معاملات را قبل از خرید پیوند دهید، سپس از فروشگاه ها خرید کنید تا پس از پرداخت پول دریافت کنید. مطمئن شوید که کارت نقدی خود را به عنوان یک کارت اعتباری اجرا کنید، در غیر این صورت هیچ وجه نقدی دریافت نخواهید کرد. هنگام انجام تراکنش کارت نقدی یا پین، Rakuten مطلع نمی‌شود.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT