یادگیری در مورد ابزارهای هوش مصنوعی

9 انجمن برای مبتدیان برای یادگیری در مورد ابزارهای هوش مصنوعی

زمان مطالعه 7 دقیقه

هوش مصنوعی قرار است برای سال‌های آینده یک کار بزرگ باشد و اگر بخواهید در مورد آن بیاموزید، ابزارهای زیادی پیدا خواهید کرد. یادگیری در مورد ابزارهای هوش مصنوعی را در ادامه یاد بگیرید.

اگرچه پیشرفت های سریع در هوش مصنوعی هیجان انگیز است، اما ردیابی آنها نیز دشوار است. تقریباً هر روز در مورد ابزارهای جدید خواهید خواند. ممکن است مبتدیان چندین مدل زبان، ابزارهای مولد هوش مصنوعی و پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را بی‌نظیر بدانند.

برای شروع سریع تحقیقات خود، با کارشناسان همفکر هوش مصنوعی ارتباط برقرار کنید. در اینجا نه انجمن وجود دارد که می توانید در مورد هر چیزی که به هوش مصنوعی مربوط می شود، از ابزارهای تازه منتشر شده تا نوشتن اعلان های مؤثر، بحث کنید.

1.یادگیری در مورد ابزارهای هوش مصنوعی DAIR.AI

DAIR.AI در درجه اول از طریق Discord با جامعه درگیر است. این منابع رایگان و جامع در مورد موضوعات مختلف هوش مصنوعی، مانند مهندسی سریع، یادگیری ماشین، و ایجاد شغل فراهم می کند. همچنین قطعاتی را خواهید یافت که به سؤالات دانش عمومی پاسخ می دهند.

با توجه به منابع متنوع سرور، صرف نظر از درک فعلی شما از هوش مصنوعی، آن را مفید خواهید یافت. فقط خودتان و هدفتان رو معرفی کنید گردانندگان و اعضا ممکن است به شما کمک کنند تا در چند کانال موجود پیمایش کنید.

همچنین، وب سایت DAIR.AI را کاوش کنید. در غیر این صورت با پیگیری مکالمات مشکل خواهید داشت – اکثر اعضای سرور در مورد منابع آن و مخازن GitHub بحث می کنند.

2. GitHub

هر کسی که به هوش مصنوعی علاقه دارد باید در GitHub ثبت نام کند. این یک سایت هاستینگ کد منبع پولی است که به کاربران امکان می دهد در پروژه های کدنویسی و برنامه نویسی همکاری کنند. شما و شرکایتان می توانید کدها را مستقیماً از مخازن دریافت کنید.

به همین ترتیب، GitHub افراد تازه کار را در خود جای می دهد. می توانید با یک اکانت کاربری رایگان در مخازن و منابع مطالعه کنید. هر موضوعی را که می خواهید پیدا کنید. فقط توجه داشته باشید که تا زمانی که عضویت خود را ارتقا ندهید، آزادی مشارکت محدودی خواهید داشت.

فرض کنید به ChatGPT علاقه مند هستید. در حالی که نمی‌توانید LLM‌ها را با سایر کاربران آموزش دهید، می‌توانید در GitHub پیام‌های موثر ChatGPT را جستجو کنید.

3.یادگیری در مورد ابزارهای هوش مصنوعی r/ChatGPTJailbreak

ChatGPT نسبت به سایر ربات های چت محدودیت های سخت تری دارد. به عنوان مثال، Bing Chat به طور خودکار مکالماتی را که برخلاف دستورالعمل های آن است خاتمه می دهد، در حالی که ChatGPT هنوز پاسخ می دهد. شما می توانید خروجی های مختلف را با بازنویسی دستورات خود تولید کنید.

تصویر زیر ChatGPT را نشان می دهد که درخواستی برای به تصویر کشیدن یک شخصیت مانگا را رد می کند.

پس از بازنویسی دستورالعمل ها و افزودن جزئیات بیشتر، به سرعت اجباری شد.

شما می توانید این ترفند را در سایر دستورات اعمال کنید. در r/ChatGPTJailbreak، هنگام جیلبریک کردن ChatGPT، عبارت، زبان، انتخاب کلمه و ساختار جمله مناسب را یاد خواهید گرفت. فقط فرمول های خاص می توانند محدودیت های هوش مصنوعی را دور بزنند.

4. ChatGPT Prompt Engineers

ChatGPT Prompt Engineers یک انجمن مناسب برای مبتدیان است. اعضا معمولاً سؤالات دانش عمومی در مورد نوشتن دستورات و دریافت خروجی های بهینه می پرسند. برای پیگیری بحث ها مشکلی نخواهید داشت.

ما همچنین دوست داریم که ناظران به طور فعال بازاریابان هرزنامه و تبلیغات مشکوک را حذف کنند. امروزه بسیاری از کلاهبرداران از ChatGPT برای انجام حملات سایبری سوء استفاده می کنند. حتی افرادی که از فناوری آگاه هستند نیز می توانند قربانی آنها شوند اگر مراقب نباشند. بنابراین کلاهبرداری خود را به حداقل برسانید.

5. ترفندهای سریع میان سفر

Midjourney در میان محبوب ترین تولیدکنندگان متن به هنر آنلاین قرار می گیرد. معماری پیشرفته هوش مصنوعی آن بر روی مجموعه داده های بسیار گسترده تر آموزش داده شده است و به آن اجازه می دهد عناصر واقعی تری تولید کند.

با این گفته، استفاده از Midjourney نیز چالش برانگیز است. نسبت به سایر مولدهای هنر هوش مصنوعی به دستورات فنی و دقیق بیشتری نیاز دارد. بسیاری از تازه کارها فقط می توانند دستورات اولیه بنویسند.

برای ایجاد پیام های متن به تصویر بهتر، به گروه فیس بوک Midjourney Prompt Tricks بپیوندید. کاربران در اینجا اعلان‌ها را معامله می‌کنند. از جریان های کاری الهام بگیرید که با سبک هنری شما مطابقت دارد. لازم نیست وقت خود را برای نوشتن درخواست ها از ابتدا تلف کنید.

6.یادگیری در مورد ابزارهای هوش مصنوعی r/PromptDesign

r/PromptDesign مکان خوبی برای تسلط بر مهندسی سریع است. این گروه به جای اشتراک‌گذاری درخواست‌های خاص مدل، روش‌های ارتباط کاربران با ابزارهای هوش مصنوعی را مورد بحث قرار می‌دهد. اعضای آن به طور مرتب پلتفرم های مختلف را آزمایش می کنند.

توجه داشته باشید که این ساب ردیت موضوعات نسبتاً پیشرفته ای را در مقایسه با سایر گروه ها پوشش می دهد. اعضا فقط درخواست ها را به اشتراک نمی گذارند. انتظار داشته باشید که اکثر تکنیک ها، ابزارها و روش های مورد بحث دارای منحنی های یادگیری شیب دار باشند.

7. r/OpenAI

اکثر کاربران OpenAI را برای ChatGPT و Dall-E می شناسند، اما در واقع ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی را در خود جای داده است. آنها در درجه اول به توسعه دهندگان پاسخ می دهند. حرفه ای ها از آنها برای ادغام LLM در سیستم های خود یا ساخت برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنند.

توسعه هوش مصنوعی به تست A/B زیادی نیاز دارد. اگر در طول فرآیند نیاز به پشتیبانی دارید، به r/OpenAI بپیوندید. این یک زیرمجموعه برای بحث در مورد تجربیات اعضا با برنامه نویسی و ساخت برنامه های هوش مصنوعی در OpenAI است. فراتر از محصولات غیر API سایت است.

اکثر موضوعات می توانند بسیار فنی شوند. ما پیشنهاد می‌کنیم پست‌ها را بر اساس استعداد فیلتر کنید تا بتوانید در یک زمان روی یکی از جنبه‌های OpenAI تمرکز کنید.

8.یادگیری در مورد ابزارهای هوش مصنوعی r/StableDiffusion

r/StableDiffusion بزرگترین زیرمجموعه اختصاص داده شده به Stable Diffusion است. انجمن امکان به اشتراک گذاری گردش کار را می دهد. با این حال، در درجه اول کاربران را تشویق می‌کند تا خروجی‌ها را پست کنند و درباره اخبار مرتبط با هوش مصنوعی بحث کنند – مهندسی سریع فقط بخشی از تولید هنر هوش مصنوعی است.

در صورتی که Stable Diffusion را به مدل‌های Midjourney و Dall-E ترجیح می‌دهید، ممکن است مفید باشد. محدودیت ها و قابلیت های سیستم را مطالعه کنید. کاربران فرم‌های رسانه‌ای مختلف، از جمله تصاویر سه‌بعدی، پرتره‌های دو بعدی و انیمیشن‌ها را ارسال می‌کنند.

در همین حال، هنرمندانی که دیگر مدل‌های متن به تصویر را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از این گروه برای مقایسه استفاده کنند. ببینید کدام سیستم بهترین خروجی را ارائه می دهد. حتی ممکن است کاربران Stable Diffusion را بیابید که اغلب سبک های هنری مورد نظر شما را آزمایش می کنند.

9. فروش، مارکتینگ، رسانه های اجتماعی، هوش مصنوعی (AI)، شبکه نوآوری فناوری ChatGPT

در حال حاضر این بزرگترین انجمن هوش مصنوعی در لینکدین است. این گروه حدود یک میلیون عضو در سرتاسر جهان دارد که بسیاری از آنها به طور مرتب پست می گذارند. هر چند دقیقه یکبار به روز رسانی وضعیت دریافت می کند.

همانطور که از نام آن پیداست، جامعه بر کاربردهای هوش مصنوعی در فروش، مارکتینگ و تبلیغات رسانه های اجتماعی تمرکز دارد. بیشتر آنها فقط دستورات را به اشتراک می گذارند. اما شما همچنین می توانید بحث های جذابی در مورد خودکارسازی وظایف کاری مانند تولید سرنخ، تنظیم قرار ملاقات و مدیریت مشتری پیدا کنید.

ادمین ها نسبتا فعال هستند. هر چند هفته یکبار، آنها منابع مرتبط مانند وب سایت ها، فایل های PDF و ابزار را آپلود می کنند. همچنین می توانید برای پرس و جو با آنها ارتباط برقرار کنید. فقط انتظار پاسخ فوری نداشته باشید مگر اینکه قبلاً متقابل داشته باشید.

شاید تنها نقطه ضعف این باشد که گروه هرزنامه های زیادی دریافت می کند. ممکن است لازم باشد قبل از یافتن محتوای ارزشمند، تبلیغات و کمپین‌های تهاجمی را مرور کنید.

با همکاران حرفه ای در صنعت هوش مصنوعی ارتباط برقرار کنید

هوش مصنوعی دائما در حال تکامل است. هیچ فردی نمی‌تواند با هر پلتفرم، مدل یا روش مبتنی بر هوش مصنوعی که رهبران فناوری جهانی منتشر می‌کنند، همراهی کند. بهتر است در عوض به انجمن ها بپیوندید. با متخصصان همفکر خود ارتباط برقرار کنید، در مورد برنامه های کاربردی واقعی هوش مصنوعی بحث کنید و بینش قابل اعتمادی در مورد سیستم های جدید به دست آورید. پس از همه، شما فقط می توانید بسیاری از ابزارها را خودتان تست کنید.

اگر از کار با سیستم‌ها و مدل‌های هوش مصنوعی لذت می‌برید، در آن‌ها شغلی ایجاد کنید. نقش هایی را انتخاب کنید که متناسب با مجموعه مهارت های شما باشد. به عنوان مثال، کدنویسان با تجربه می توانند به برنامه نویسی و توسعه نگاه کنند، در حالی که فارغ التحصیلان ارتباطات ممکن است به عنوان مهندسان سریع پیشرفت کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT