روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد

9 روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد از مهارت های خود در Etsy

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا شما یک برنامه نویس هستید که به دنبال کسب درآمد از مهارت های خود در Etsy هستید؟ روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد را در ادامه بخوانید.

یکی از بزرگترین بازارهای وب امروز، Etsy به عنوان منبعی برای کالاهای دست ساز سفارشی شهرت دارد. بنابراین، ممکن است تعجب آور باشد که Etsy همچنین می تواند منبعی برای برنامه نویسی باشد که به دنبال یک چالش جانبی است.

علیرغم مشتریان عمومی Etsy، راه‌های زیادی وجود دارد که یک توسعه‌دهنده می‌تواند کمی پول اضافی در Etsy کسب کند. از برنامه‌های سفارشی‌سازی‌شده تا تجزیه و تحلیل داده‌ها، با رقبای بسیار کمی، بازار برای توسعه‌دهندگان با هر سطح تجربه یا پیش‌زمینه‌ای باز است تا بتوانند کمی پول نقد داشته باشند.

1. ارائه خدمات طراحی وب سفارشی در Etsy

روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد

روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد

یکی از ساده ترین راه ها برای یک برنامه نویس برای کسب درآمد در Etsy، ارائه خدمات طراحی وب سفارشی است. طراحی وب سفارشی می تواند شامل ایجاد وب سایت ها، برنامه ها و توسعه API سفارشی باشد. فروش خدمات از طریق Etsy نسبتاً ساده است.

با سیستم پیام‌رسانی خصوصی این پلتفرم، برنامه‌نویسان حتی می‌توانند خدمات سفارشی را برای مشتریانی که به دنبال کار تخصصی هستند راه‌اندازی کنند. ارائه خدمات سفارشی یک راه عالی برای توسعه دهندگان است تا کمی پول اضافی به دست آورند و در عین حال مجموعه ای از پروژه ها و مهارت ها را برای رزومه ایجاد کنند.

2. راه اندازی تم ها از طریق Etsy

توسعه دهندگان با تجربه سیستم مدیریت محتوا (CMS) می توانند مهارت های خود را در سفارشی سازی تم های وردپرس برای کاربرانی که ترجیح می دهند با جزئیات فنی سر و کار نداشته باشند، ارائه دهند. پیکربندی CMS یک راه آسان برای برنامه نویسان است تا با حداقل سرمایه گذاری زمان، مقداری پول نقد به دست آورند.

برای کسانی که به دنبال گسترش کسب و کار خود هستند، همیشه فرصت هایی برای ایجاد تغییرات جزئی وجود دارد. علاوه بر این، ابزارک‌های سفارشی، تغییرات بصری و تعمیرات اساسی سایت همیشه مورد تقاضا هستند. پیکربندی یک CMS کامل برای یک خریدار به طور کلی یک کار نسبتاً ساده است.

مصرف زمان کم، در حالی که هنوز به اندازه کافی پیچیده است تا کاربران غیر فنی را از بین ببرد، تنظیم یک موضوع اغلب بعداً درآمد بیشتری به همراه دارد. این که در ابتدا سرورهای خریدار را پیکربندی می کند، معمولاً به معنای تکرار تجارت در مسیر رشد آنهاست.

3. فروش صفحات گسترده و داشبورد اکسل در Etsy

روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد

روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد

اگرچه ممکن است فکر نکنید که فرمت کردن صفحه گسترده یا ایجاد داشبورد کار بزرگی نیست، مشتریان Etsy در جستجوی یک راه حل ساده تحلیلی برای صرفه جویی در وقت خود هستند. بازار به‌طور شگفت‌آوری در Etsy برای صفحات گسترده استاندارد، گزارش‌ها و داشبوردهای تعاملی ساخته شده در اکسل وجود دارد.

برنامه نویسانی که تجربه استفاده از توابع Excel و Video Basic for Applications (VBA) را برای ایجاد ماکروهای سفارشی دارند، می توانند صفحات گسترده از پیش ساخته شده را بفروشند. توسعه دهندگان با تجربه پردازش داده ها می توانند تجارت خود را برای فروش اسکریپت های R، داشبوردهای HTML یا گزارش های سفارشی گسترش دهند. اگر اینها تعمیم داده شوند، حتی می توان آنها را بارها و بارها برای ایجاد یک منبع درآمد غیرفعال دوباره فروخت.

4. ایجاد تم های قابل فروش مجدد برای فروش در Etsy

راه آسان دیگر برای توسعه دهندگان ماهر برای ایجاد درآمد غیرفعال، ایجاد و فروش تم برای CMS های مختلف است. وردپرس و Shopify دو مورد از محبوب ترین CMS ها هستند که به نویسندگان تم مخاطبان بالقوه زیادی می دهند. متناوبا، تعداد زیادی CMS دیگر مانند جوملا، دروپال و مجنتو با پایگاه های کاربری کوچکتر، اما رقابت کمتری وجود دارد.

ترکیب ایجاد و پیکربندی تم ها برای کاربران می تواند درآمد جانبی غیرفعال و فعال را ارائه دهد. طراحان با تخصص قابل توجهی در طراحی جلویی می توانند برنامه های مستقل و بدون هد ایجاد کنند تا با CMS های استاندارد استفاده شوند.

قالب های بلاگ وردپرس بدون سر همیشه محبوب هستند و چارچوب Hydrogen Shopify یک تجربه تجارت الکترونیک بدون هد را ارائه می دهد. با گزینه‌های بسیار زیاد برای انواع مختلف CMS، هیچ کمبودی برای خرید تم‌ها وجود ندارد، و به توسعه‌دهندگان فرصت‌های زیادی می‌دهد تا فروش تم‌ها را بخشی از شلوغی جانبی خود کنند.

5. فروش افزونه های وردپرس در Etsy

روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد

روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد

وردپرس امروزه یکی از بی پایان ترین پلتفرم های CMS در وب است که دارای گزینه هایی برای سفارشی کردن تقریباً هر بخش از تجربه بازدیدکنندگان است. علاوه بر تم ها، برنامه نویسان با تجربه وردپرس می توانند افزونه ها را نیز بفروشند.

با کمی دانش PHP، HTML، CSS و جاوا اسکریپت، توسعه دهندگان می توانند پلاگین هایی را برای اهداف مختلف ایجاد کنند. وردپرس مجموعه ای قوی از قلاب ها را ارائه می دهد که توسعه دهندگان می توانند از آنها برای تغییر داده ها، تزریق ویژگی های جدید یا حذف تکه هایی از قالب تم استفاده کنند.

بسیاری از پلاگین ها بر روی یکپارچه سازی API ها یا پلتفرم های خارج تمرکز می کنند. ایجاد این سبک از API می‌تواند منجر به سود بلندمدت در قالب درآمد اشتراک به جای خرید یک‌باره شود و توسعه وردپرس را به فرصتی سودآور برای توسعه‌دهنده مناسب تبدیل کند.

6. فروش قالب های اداری در Etsy

برای توسعه دهندگان با مهارت های طراحی، بازاری برای الگوهای محصولات Microsoft Office وجود دارد. قالب‌های کاملاً سفارشی‌شده برای نمایش اسلاید پاورپوینت، گزارش‌های اکسل و ارتباطات ساخته شده در Word همیشه مورد تقاضا هستند.

توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند بسته‌هایی را با قالب‌های ثابت در چندین پلتفرم یا قالب‌های سفارشی‌شده ارائه دهند. بسته های تکمیل شده برندینگ با هر چیزی که یک شرکت یا فرد نیاز دارد می تواند ارزش قابل توجهی داشته باشد.

این نوع دارایی‌ها در Etsy بسیار محبوب هستند و اغلب می‌توانند در آینده زمانی که زمان برندسازی سایر دارایی‌ها فرا می‌رسد، امکان تکرار کسب‌وکار را فراهم کنند، که به طور بالقوه منجر به فرصت‌های توسعه بلندمدت می‌شود.

7. طراحی محصولات دیجیتال از طریق Etsy

روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد

روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد

توسعه دهندگان با مهارت های طراحی فرصت های بی پایانی برای ارائه کالاهای دیجیتال قابل فروش مجدد به مخاطبان Etsy دارند. جدا از مضامین و گزارش‌ها، Etsy بازار ایده‌آلی برای هنر دیجیتال، دارایی‌های وب و عناصر طراحی جلویی است.

محصولات مختلفی از برنامه های از پیش ساخته گرفته تا کیت های رابط کاربری وجود دارد که توسعه دهندگان می توانند با ارائه آن ها کمی پول اضافی به دست آورند. توسعه دهندگان ماهر حتی می توانند تکه هایی از کد را به توسعه دهندگان دیگر بفروشند. یکی دیگر از کالاهای رایج دیجیتالی که توسعه دهندگان می توانند بفروشند API های از پیش توسعه یافته است.

برای یک توسعه دهنده فرانت اند، داشتن یک API از پیش ساخته شده برای اتصال به سرویس های مختلف می تواند در زمان صرفه جویی کند. با فرصت‌های بسیار مختلف، راه‌های زیادی برای هر نوع توسعه‌دهنده‌ای وجود دارد که بتواند با فروش کالاهای دیجیتال، کمی پول نقد اضافی به دست آورد.

8. فروش خدمات توسعه برنامه سفارشی در Etsy

در حالی که Etsy ممکن است مکانی عجیب برای خرید یک برنامه به نظر برسد، اما بازار را برای توسعه دهندگان مبتکر باز می گذارد. مشتریانی که به دنبال تبدیل وب سایت خود به یک اپلیکیشن موبایل هستند، یا طراحانی که یک بازی موبایل جدید را در ذهن دارند، هیچ گاه کمبودی ندارند.

علاوه بر برنامه های وب، همیشه بازار گسترده ای آنلاین برای توسعه برنامه های تلفن همراه کاملاً سفارشی از همه نوع وجود دارد. توسعه دهندگان با استعداد کافی می توانند برنامه های از پیش ساخته شده قابل تنظیم، قالب های برنامه قابل تنظیم، یا کیت ها و ابزارک هایی را ارائه دهند که به کاربران امکان می دهد برنامه های خود را ایجاد کنند.

از طرف دیگر، برنامه نویسان می توانند با خریداران هماهنگ کنند تا برنامه های کاملاً سفارشی شده را از ابتدا ایجاد کنند. ساختن اپلیکیشن‌ها از ابتدا می‌تواند زمان‌برتر باشد، اما همچنین می‌تواند جبران بیشتری نسبت به گسترش یک قالب از پیش موجود داشته باشد.

9. خدمات SEO را در Etsy ارائه دهید

روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد

روش برای برنامه نویسان برای کسب درآمد

خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) روش نسبتا ساده دیگری برای توسعه دهندگان برای کسب درآمد از Etsy است. برخی از خریداران به دنبال بررسی سایت های از قبل موجود برای یافتن متا داده های گم شده هستند. سایر خریداران به دنبال شخصی برای اضافه کردن ابرداده جدید خواهند بود.

چه ارائه یک سرویس بررسی و چه تولید فراداده، فرصت های زیادی برای برنامه نویسان وجود دارد که بتوانند مقداری پول اضافی در Etsy به دست آورند. توسعه دهندگانی که خدمات سئو را ارائه می دهند باید مطمئن باشند که با ابزارهایی مانند Chrome’s Lighthouse، SEMrush و Schema Markup Testing Tool آشنا هستند.

توسعه دهندگانی که تجزیه و تحلیل هایی را برای کمک به شرکت ها برای یافتن مشکلات بالقوه در سئوی خود ارائه می دهند، همیشه مهارت های خود را با تقاضای بالا می یابند.

چگونه مهارت های برنامه نویسی شما می تواند در Etsy برای شما درآمد کسب کند

علیرغم شهرت Etsy به عنوان منبع برتر وب برای کالاهای سفارشی و دست ساز، فرصت های زیادی برای برنامه نویسان وجود دارد که بتوانند مقداری پول نقد در این پلتفرم کسب کنند. با تعداد کمی از رقبا، بازار برای توسعه دهندگان برای فروش در Etsy به عنوان یک کار جانبی باز است.

از بهینه سازی سئو گرفته تا تم های سفارشی وردپرس، کالاهای دیجیتالی زیادی وجود دارد که به خوبی مطابق با شرایط Etsy هستند. فرصت‌های زیادی در این پلتفرم برای توسعه‌دهندگان وجود دارد که از یک منبع غیرمنتظره کمی پول اضافی به دست آورند و در عین حال رزومه و نمونه کار خود را نیز ایجاد کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT