دستگاه های استریم (Streaming)

بهترین دستگاه های استریم (Streaming) در سال 2022

از Apple TV و Roku گرفته تا Amazon Fire Stick وChromecast ، در اینجا به بررسی هریک خواهیم پرداخت. به غیر از تلویزیون هوشمند، دستگاه‌های پخش استریم راحت‌ترین راه برای تماشای تمام برنامه ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تان از Netflix، HBO Max،Disney Plus  و سایر سرویس‌ها در تلویزیون شما هستند. اما با وجود گزینه های زیادی در بازار، چگونه می توانید متوجه شوید کدام گزینه برای شما بهترین انتخاب است؟ در اینجا تقریباً همه دستگاه‌های پخش استریم و سیستم‌های تلویزیون هوشمند اصلی موجود، از جمله Roku، Google Chromecast، Amazon  و Apple TV را بررسی کرده‌ایم. در مقایسه با تلویزیون‌های هوشمندی که مستقیماً روی نرم‌افزار Roku، Google  یا Apple اجرا می‌شوند، دستگاه‌های استریم اغلب دارای کنترل‌های راه دور ساده‌تر، دانگل‌های استریم، برنامه‌های بیشتر، جستجوی بهتر و به‌روزرسانی‌های مکرر نسبت به هوشمندهای تعبیه‌شده در تلویزیون هستند. به علاوه، آنها جایگزین بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به ارتقاء کل تلویزیون شما می باشند. در این مقاله به بررسی بهترین دستگاه های استریم (Streaming) می پردازیم.

حالا سوال پیش می آید که کدام را باید بخرید؟ ما در اینجا به بررسی بهترین دستگاه های پخش استریم موجود حال حاضر در بازار پرداختیم تا در پاسخ به این سوال به شما کمک خواهیم کند؛ با ما همراه باشید.

بهترین دستگاه های استریم (Streaming)

دستگاه Roku Express 4K

دستگاه های استریم (Streaming)

دستگاه های استریم (Streaming)

Roku سیستم پخش مورد علاقه، بیشترین گزینه های برنامه پخش، ساده ترین رابط پلت فرم استریم و بهترین جستجو را دارد. همچنین دارای یک پلتفرم محتوی آگنوستیک است. پخش کننده رسانه استریم Express 4K Plus  یکی از ارزان ترین گزینه های تلویزیون استریم با4K HDR  است. (حتی اگر تلویزیون فعلی شما از این فرمت ها پشتیبانی نمی کند، احتمالاً تلویزیون بعدی شما از این فرمت ها پشتیبانی خواهد کرد.) به لطف به روز رسانی AirPlay، این دستگاه Roku یکی از کم هزینه ترین راه ها برای اتصال آیفون یا سایر دستگاه های اپل به تلویزیون شما است. با 5 دلار ارزان‌تر از Streaming Stick 4K+ و دیگر پخش‌کننده‌های4K HDR  این شرکت، بهترین انتخاب ما برای بهترین دستگاه پخش است.

دومین استریمر برتر 

دستگاه Chromecast with Google TV

دستگاه های استریم (Streaming)

دستگاه های استریم (Streaming)

Chromecast با Google TV به خوبی Roku Express 4K Plus نیست، اما از هر دستگاه دیگری در بازار نزدیکتر است. Chromecast با افزودن سازگاری Dolby Vision از Roku پیشی می‌گیرد، اما بزرگترین نقطه قوت دستگاه هوشمند آن جستجوی صوتی Google Assistant است که برای یافتن برنامه ای برای تماشا به خوبی کار می‌کند. همچنین ادغام چشمگیر با سایر خدمات Google مانند Google Photos و YouTube TV  مناسب است. رابط کاربری نسبت به Roku تکامل یافته‌تر است، اما در نهایت باید گفت رویکرد ساده‌تر Roku، نتایج جستجوی و قیمت پایین‌تر را ترجیح داده می شود. با این اوصاف، Chromecast جدید انتخاب بهتری برای دستگاه پخش هوشمند برای کسانی است که در حال حاضر در دنیای Google زندگی می کنند، می باشد.

 مقام سوم نایب قهرمانی

دستگاه Roku Streaming Stick 4K

دستگاه های استریم (Streaming)

دستگاه های استریم (Streaming)

Roku Streaming Stick 4K جدید، آپدیت مورد انتظار Roku Streaming Stick Plus است. دارای همان رابط کاربری ساده، انتخاب برنامه های بزرگ و عملکرد جستجوی چشمگیر موجود در همه دستگاه های Roku است و از Dolby Vision هم پشتیبانی می کند. همراه با طراحی چوب مانندی که دارد. Dolby Vision HDR  تفاوت اصلی بین Streaming Stick 4K و Express 4K Plus است و ظاهراً به همین دلیل است که Streaming Stick 4K پنج دلار گرانتر از قبلی است. در حالی که شاید فکر ‌کنیم Streaming Stick 4K  دستگاهی عالی است، اما ارتقای Dolby Vision کافی نیست – بیشتر به این دلیل که معمولاً فکر نمی‌کنیم که کیفیت تصویر را نسبت به HDR استاندارد ارتقاء دهد. توصیه ما این است که 5 دلار را نگه دارید و به جای آن Express 4K Plus را تهیه کنید. اما اگر Dolby Vision برای شما مهم است، این دستگاه را بخرید.

 سریعترین استریمر

دستگاه Amazon Fire TV Stick 4K Max

دستگاه های استریم (Streaming)

دستگاه های استریم (Streaming)

اگر به دنبال دستگاهی سریع هستید،Amazon Fire TV Stick 4K Max  مناسب است. Max تقریباً بلافاصله برنامه ها را بارگیری می کند و حرکت در سراسر سیستم سریع و روان است. حتی بهتر از آن، مکس از Wi-Fi 6  و تقریباً از آخرین استانداردهای پخش، از جمله Dolby Vision پشتیبانی می کند. نقطه ضعف Max پلتفرم Fire TV و این واقعیت است که تبلیغات به طور برجسته در سراسر آن نمایش داده می شود. این یک انتخاب خوب برای کسانی است که به دنبال یک دستگاه سریع هستند یا کسانی که به اکوسیستم آمازون وابسته هستند. Fire TV Stick 4K Max بهترین Fire Stick در بازار امروز است و ارزش هزینه اضافی را نسبت به Fire TV Stick 4K استاندارد دارد.

 بهترین پخش کننده مقرون به صرفه

دستگاه Amazon Fire TV Stick Lite

دستگاه های استریم (Streaming)

دستگاه های استریم (Streaming)

اگر سادگی منوهای مبتنی بر برنامه Roku را ترجیح می دهید، ممکن است Roku Express را بهتر بپسندید. اما Lite از نظر ویژگی‌های پولی،Express  را شکست می‌دهد. بزرگترین مزیت این دستگاه کنترل از راه دور Fire TV است که یک کنترل از راه دور با جستجو و کنترل صوتی داخلی می باشد (ارزان ترین Roku با کنترل از راه دور صوتی Streaming Stick Plus است) به لطف کنترل صوتی Alexa . ریموت Fire Stick نیز برای کار کردن نیازی به دید ندارد. 

یک استریمر با ویژگی های بیشتر برای راحتی

دستگاه Roku Ultra

دستگاه های استریم (Streaming)

دستگاه های استریم (Streaming)

گران‌ترین استریمر Roku بیش از دو برابر قیمت دستگاه پخش پیشنهادی ما است. این استریمر امکانات بیشتری را ارائه می دهد، از جمله جک هدفون و کلیدهای میانبر قابل برنامه ریزی روی کنترل از راه دور و همچنین ویژگی خوب آن یعنی یک ریموت یاب در صورتی که صدای کلیک را مبل گم کنید. همچنین ویدیوی Dolby Vision، پاسخ‌های سریع‌تر،Wi-Fi  بهبود یافته و یک درگاه اترنت سیمی را ارائه می‌کند به‌ویژه اگر Wi-Fi خانه شما بیش از حد بارگیری شده باشد، خوب است.

از سوی دیگر، می‌توانید هر دستگاه استریم Roku را ارتقا دهید تا یک کنترل از راه دور دریافت کنید و همچنین Express Plus 4K جدید با دانگل‌های اترنت سیمی نیز کار می‌کند. اضافه کردن هر دو به Express plus 4K همچنان هزینه کمتری نسبت به Ultra 4K UHD دارد.

 بهترین استریمر برای طرفداران اپل

دستگاه Apple TV 4K (2021)

دستگاه های استریم (Streaming)

دستگاه های استریم (Streaming)

یک انتخاب عالی برای استریمرهای4K  مقرون به صرفه در بالا، Apple TV 4K  جدید است و هنوز 179 دلار قیمت دارد. برای افرادی که می‌خواهند ویژگی ها را بررسی کنند یا افرادی که فقط می‌خواهند از یک دستگاه اپل از Apple Arcade برای بازی استفاده کنند، استفاده کامل از بسته های اشتراک Apple One انتخاب مناسبی است. تماشاگران ویدیو از قابلیت انعطاف پذیر HDR و کالیبراسیون تلویزیون قدردانی خواهند کرد، در حالی که کسانی که مدل های قدیمی اپل را دارند، از کنترل از راه دور جدید و بهبودیافته لذت خواهند برد.

با این حال، برای بسیاری از مردم، پخش کننده قابل احترام کنترل از راه دور اپل ارزش پول را ندارد، به خصوص اکنون که Roku تقریباً همه برنامه های اصلی و AirPlay را دارد. اگر واقعاً Dolby Vision را می‌خواهید، می‌توانید آن را در Roku Streaming Stick 4K با کسری از قیمت پیدا کنید.

Best soundbar-streaming combo

دستگاه Roku Streambar

دستگاه های استریم (Streaming)

دستگاه های استریم (Streaming)

ساندبارهای (Soundbars) همراه با پخش استریم ممکن است توسعه نسبتاً جدیدی باشد، اما Streambar جدید Roku آن را ثابت کرده است. این رابط کاربریRoku ، با 4K HDR  با صدای بهبود یافته برای هر تلویزیون، به‌ویژه دیالوگ‌ها است. این دستگاه کوچکتر و مقرون به صرفه تر از مدل قبلی خود، Roku Smart Soundbar است، اما به نظر می رسد که دستگاه پخش کننده رسانه جدید Streambar برای اکثر مردم مناسب تر است. 

 بهترین استریمر برای گیمرها

تلویزیون Nvidia Shield

دستگاه های استریم (Streaming)

دستگاه های استریم (Streaming)

Nvidia Shield یک پخش کننده رسانه گران با قیمت 200 دلار است و این قبل از اضافه کردن یک کنترلر بازی به آن است با 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 2 گیگابایت رم در مقایسه با 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 3 گیگابایت رم، اما اگر می‌خواهید یک پخش‌کننده پخش ویدیوی جک از همه کاره‌ها داشته باشید، Shield همان است. علاوه بر استریم4K  و HDR، یک کتابخانه قوی از بازی‌ها، هم در سطح کنسول و هم اندروید، استیم لینک، دستیار داخلی گوگل با کنترل خانه هوشمند، دسترسی NAS، قابلیت سرور Plex، ادغام HDHomeRun و موارد دیگر را ارائه می‌کند. 

چگونه دستگاه های استریم را آزمایش می کنیم

هر دستگاه پخش استریم که بررسی می‌کنیم ساعت‌ها آزمایش عملی دریافت می‌کند. به طور معمول، این شامل نصب دستگاه بر روی چندین تلویزیون، ارزیابی فرآیند راه اندازی، افزودن کانال های پخش محبوب و استفاده از محصول به گونه ای است که گویی محصول خودمان است. ما از تمام ویژگی‌های اصلی موجود در پلتفرم استفاده و توجه می‌کنیم که چگونه در مقابل رقبا قرار می‌گیرند. برای انجام این کار، دستگاه‌های استریم رقیب را به یک تلویزیون متصل می‌کنیم تا بتوانیم برای مقایسه تجربیات به راحتی به عقب و جلو برویم.

معیارهای ما، که برای رتبه‌بندی یک دستگاه به آن نگاه می‌کنیم عبارتند از: طراحی و ویژگی‌های سخت‌افزار، قابلیت‌ها و طراحی از راه دور، سهولت استفاده از پلتفرم کلی، طرح‌بندی و طراحی مؤثر، قابلیت‌های جستجو، تنظیمات حریم خصوصی، تعداد برنامه‌ها و عملکرد آنها، و سرعت و قابلیت اطمینان کلی سیستم.

سوالات متداول

آیا دستگاه های استریم ماهانه کارمزد دارند؟

خیر خود دستگاه های استریم هیچ هزینه ای ماهانه ندارند. با این حال، کانال‌هایی که می‌توانید در دستگاه‌های پخش تماشا کنید، مانند Netflix،  HBO Max وHulu، کاربران را ملزم به پرداخت هزینه‌های ماهانه برای دسترسی به محتوای خود می‌کنند.

 آیا برای دستگاه پخش استریم به تلویزیون هوشمند نیاز دارید؟

خیر. بسیاری از تلویزیون های هوشمند دارای پلتفرم استریم خود هستند که کاربران می توانند برنامه های محبوبی مانند Netflix و Hulu را دانلود کنند. تلویزیون های هوشمند سامسونگ گزینه های نسبتا قوی ارائه می دهند. همچنین، تلویزیون‌ها اکنون با پلتفرم‌های استریم اصلی‌تری مانند Roku، Google Chromecast و Amazon Fire TV به صورت داخلی عرضه می‌شوند.

وقتی رابط تلویزیون شما فاقد برخی از محتوای مورد نیاز شما باشد، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. به عنوان مثال، کاربران اسپکتروم که تلویزیون هوشمند ال‌جی دارند، نمی‌توانند اپلیکیشن اسپکتروم را از طریق پلتفرم ال‌جی پیدا کنند. در عوض، آنها باید Roku، Apple TV یا Google Chromecast را انتخاب کنند تا بسته کابلی خود را پخش کنند. به‌طور کلی، دستگاه‌های پخش‌محور Roku یا Amazon تمایل دارند برنامه‌های در دسترس بیشتری نسبت به یک پلتفرم پخش از یک سازنده تلویزیون داشته باشند. البته همانطور که در ادامه خواهید دید، استثناهایی نیز وجود دارد.

آیا می توانم تمام کانال هایی را که می خواهم در هر دستگاهی دریافت کنم؟

هر دستگاه استریم دارای خدمات پخش عمده ای مانند Netflix، Hulu،  HBO Max و Amazon Prime است. گفته می شود، همه سرویس ها به هر کانال استریم موجود دسترسی ندارند. برنامه تلویزیونی Spectrum گویا است. این در اکثر سیستم عامل ها در دسترس است، اما در هیچ دستگاه Amazon Fire TV وجود ندارد. ممکن است ایده خوبی باشد که قبل از خرید دوباره بررسی کنید که کدام دستگاه برنامه های مورد نیاز شما را دارد. در غیر این صورت، وقتی متوجه می شوید که دستگاه شما برنامه ای برای یکی از سرویس های مورد علاقه شما ندارد، ممکن است با غافلگیری ناخوشایندی مواجه شوید.

بهترین Fire TV Stick در سال 2022

در اینجا بهترین گزینه های Amazon Fire TV Stick برای در بررسی در نظر گرفته شده است.

دستگاه های استریم این روزها یکی از مهم ترین بخش های مصرف محتوا هستند. این دسته های کوچک ارزان هستند و این قدرت را دارند که تقریباً هر تلویزیونی را به یک مرکز سرگرمی تبدیل کنند که در آن به راحتی می توانید به تمام برنامه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. در حالی که Roku یکی از محبوب‌ترین سازندگان پخش‌کننده‌های استریم است، شرکت‌های بزرگی مانند اپل، گوگل و آمازون نیز جعبه‌ها و استیک‌های پخش خود را می‌سازند.

آمازون به طور خاص با تولید دستگاه‌های استریم با برند Fire TV به شدت وارد فضای پخش شده است. همه آن ها بررسی شده است و متوجه شدند که محصولات Roku را به دلیل استفاده آسان و رویکرد پلتفرم‌گرایانه‌شان مورد علاقه هستند. دستگاه‌های Fire TV آمازون نیز توانایی بالایی دارند، به خصوص اگر می‌خواهید یکپارچه‌سازی صوتی الکسا را ​​داشته باشید.

محدوده آمازون قوی است و طیف وسیعی از Fire TV Stick Lite اولیه تا Fire TV Stick 4K Max را تا بالاترین سطح Fire TV Cube و همچنین مجموعه‌ای از مدل‌ها را در بر می‌گیرد. اگر این گیج کننده به نظر می رسد، نگران نباشید. راهنمای ما برای بهترین دستگاه پخش تلویزیون Fire به شما کمک می کند مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

 Fire TV Stick 4K Max

به طور کلی بهترین  Fire TV Stick

اگر به دنبال بهترین Fire stick در بازار هستید، Fire TV Stick 4K Max  همان چیزی است که می خواهید. Max سریع است و برنامه‌ها را تقریباً بلافاصله بارگیری می‌کند و پیمایش در سراسر سیستم سریع و روان است. حتی بهتر از آن، مکس از Wi-Fi 6 و تقریباً از آخرین استانداردهای پخش، از جمله Dolby Vision پشتیبانی می کند. نقطه ضعف Max پلتفرم Fire TV و این واقعیت است که تبلیغات به طور برجسته در سراسر آن نمایش داده می شود. این یک انتخاب خوب برای کسانی است که به دنبال بهترین و سریع ترین stick تلویزیون آمازون Fire هستند.

 Fire TV Stick Lite

بهترین پخش کننده مقرون به صرفه

Amazon Fire TV Stick Lite دستگاه پخش مقرون به صرفه مورد علاقه همه است که از Roku Express بهتر است. Lite از نظر ویژگی‌های پولی، Express  را شکست می‌دهد. بزرگترین مزیت این Fire TV یک کنترل از راه دور با جستجوی صوتی داخلی و کنترل با قدرت الکسا است. ارزان‌ترین روکو با ریموت صوتی Express Plus 4K است که از سیستم صوتی اولیه Roku و نه الکسا استفاده می‌کند. ریموت Fire Stick نیز برای کار کردن نیازی به دید ندارد. اگر می‌خواهید کمترین هزینه ممکن را برای پخش‌کننده داشته باشید، Lite بهترین گزینه برای شما است.

Fire TV Cube 

Best for hands-free Alexa, smart home control

Fire TV Cube کارهای بیشتر از بسیاری از دستگاه های پخش رسانه انجام می دهد. این دستگاه به شما امکان دسترسی به تمام فیلم‌ها، نمایش‌ها و سرویس‌های پخش استاندارد را می‌دهد. با میکروفون داخلی، بلندگو و قابلیت‌های الکسا نیز همراه است. این بدان معنی است که می تواند به عنوان یک مرکز خانه هوشمند دو برابر شود. می‌توانید از صدای خود برای جستجوی نمایش‌ها و تنظیم صدا و ورودی‌های تلویزیون، کم‌نور کردن نورها، برقراری تماس‌های زوم، پخش موسیقی و بررسی وضعیت آب‌وهوا استفاده کنید. همه این‌ها به صورت هندزفری، بدون استفاده از کنترل از راه دور امکان پذیر است. همچنین دارای یک پردازنده شش هسته ای و 2 گیگابایت حافظه برای پخش سریع در 4k و همچنین پشتیبانی از صدای Dolby Atmos است.

 Fire TV Stick 4K

نزدیکترین جایگزین برای  Max

Amazon Fire TV Stick 4K در سال 2018 معرفی شد و هنوز هم موجود است. در حالی که ما به طور کلی فکر می کنیم ارزش ارتقا به Max را دارد،Fire TV Stick 4K  اصلی هنوز انتخاب خوبی برای کسانی است که می خواهند بدون پرداخت هزینه برای آخرین زنگ ها و سوت ها، یعنی Wi-Fi 6 و سرعت فوق العاده، پخش 4k را ارائه دهند. ویژگی های صوتی قابل توجه است و دارندگان Echo و Dot می توانند آن را با الکسا کنترل کنند. انتخاب برنامه و بازی آن فوق‌العاده است و پاسخ‌ها همچنان سریع هستند، البته به سرعت Max .نیستند. کنترل از راه دور می تواند صدا و روشن کردن تلویزیون ها و نوارهای صوتی را کنترل کند. در نهایت، اگر قیمت Fire TV Stick 4K  نزدیک به Max است، توصیه می کنیم Max جدیدتر و با سرعت بالاتر را تهیه کنید.

 Fire TV Stick

بهترین استریمر غیر 4K

اگرچه Lite ارزش بهتری دارد، اما Amazon Fire TV Stick یکی دیگر از گزینه‌های خوب برای کسانی است که هنوز تلویزیون‌های HD معمولی را در دست دارند. تفاوت اصلی بین Fire TV Stick و Fire TV Stick Lite  در کنترل از راه دور آن است. کنترل از راه دور Fire Stick دارای دکمه هایی برای تنظیم صدا، بی صدا و پاور است که به شما امکان می دهد آن عملکردها را در تلویزیون خود کنترل کنید. Lite فاقد این قابلیت ها است، بنابراین کمی ارزان تر است. اگر شما یک تلویزیون 1080p دارید و از پرداخت کمی بیشتر برای کنترل از راه دور که می تواند صدای تلویزیون شما را کنترل کند مشکلی ندارید، Fire TV Stick  انتخاب خوبی برای شما است. 

 Fire TV Recast 

Best over-the-air DVR for cord-cutters

 Fire TV Recast یک استیک پخش استریم نیست، بلکه یک وسیله جانبی مهم برای سیم برش‌هایی است که دارای Fire TV Stick هستند و به دنبال دستگاهDVR  هستند. اساساً به شما امکان می‌دهد پخش‌های تلویزیونی آنتنی را از کانال‌ها ضبط کنید. مانند ABC، CBS و PBS . Fire TV Recast ،OTA DVR  مورد علاقه است، به دلیل ترکیبی از ویژگی ها، انعطاف پذیری و عدم پرداخت هزینه های ماهانه. این یک DVR استریم شبکه است، به این معنی که مستقیماً به تلویزیون متصل نمی شود. در عوض به در دستگاه تلفن همراه شما و موارد دیگر امکان پخش وجود دارد. Fire TV Recast نسبتاً گران است، اما اگر می‌خواهید برنامه‌ها را از روی آنتن ضبط کنید، انتخاب خوبی است.

سوالات متداول  Fire TV

 تفاوت بین دستگاه Fire TV و تلویزیون Fire TV چیست؟

دستگاه Fire TV، مانند دستگاه‌های موجود در این لیست، قطعات سخت‌افزاری کوچکی به شکل stick یا مربع هستند که به یک پورت HDMI در پشت تلویزیون شما متصل می‌شوند. این امکان دسترسی تلویزیون شما به نرم افزار و محتوای Amazon Fire TV را فراهم می کند، مهم نیست که چه مارک تلویزیونی دارید.

آمازون همچنین تلویزیون های فایر را تولید می کند، تلویزیون هایی که با نرم افزار Fire TV از پیش نصب شده عرضه می شوند. این بدان معنی است که تلویزیون شما به طور خودکار به رابط Fire TV بدون نیاز به دستگاه پخش اضافی دسترسی خواهد داشت

 چه برنامه های پخش استریم در Fire TV وجود دارد؟

Fire TV لیست بلندبالایی از برنامه های پخش استریم از جمله  Netflix، Disney Plus، Apple TV، Hulu، HBO Max، Paramount Plus، Peacock TV، Tubi، Pluto TV، Showtime، Discovery Plus و غیره را ارائه می دهد. با این حال، کاربران کابلی به برنامه Spectrum در Fire TV دسترسی ندارند.

 آیا برای استفاده از Fire TV به عضویت Amazon Prime نیاز دارم؟

خیر. در حالی که برای استفاده از Amazon Fire TV نیازی به عضویت Prime ندارید، اما مفید است و توصیه می شود. عضویت با مجموعه‌ای از محتوای  Prime Video، از جمله دسترسی به نمایش‌هایی مانند The Marvelous Mrs. Maisel، The Expanse و Wheel of Time همراه است. این و سایر محتوای مارک آمازون به شدت در سیستم Fire TV تبلیغ می شود و عضویت در Prime بررسی همه چیزهایی که آمازون ارائه می دهد را آسان تر می کند.

Roku’s Streaming Stick 4K  به 30 دلار کاهش می یابد (20 دلار صرفه جویی می شود)

این تنها 1 دلار بیشتر از کمترین قیمتی است که تا به حال دیده ایم.

Roku Streaming Stick 4K که سومین دستگاه پخش مورد علاقه برای سال 2022 است، یکی از ایرادات مهم در مقایسه با انتخاب برتر نسبت به Roku Express 4K Plus، قیمت کمی بالاتر آن بود. اما در حال حاضر در آمازون، می‌توانید این استیک استریم 4k را فقط با 30 دلار خریداری کنید، که فقط یک دلار بیشتر از Roku Express کمتر است. به طور معمول، این دستگاه به قیمت 50 دلار به فروش می رسد، که باعث می شود این تخفیف 20 دلار از آنچه که معمولاً باید بپردازید صرفه جویی شود و آن را به تنها 1 دلار بیشتر از کمترین قیمتی که در این استریم استیک 2021 دیده ایم کاهش می دهد. این یک معامله روزانه نیست، و هیچ انقضای مشخصی وجود ندارد، بنابراین این پیشنهاد می‌تواند در هر زمانی منقضی شود.

Roku می‌گوید که دارای Wi-Fi بهتر، پردازنده سریع‌تر و سازگاری Dolby Vision HDR است که در نسخه‌های قبلی خود وجود نداشت. مانند همه مدل‌های  Roku، مجموعه کاملی از کانال‌های استریم مانند Disney Plus،  HBO Max و Netflix را ارائه می‌دهد. همچنین با  Siri،  Alexa و Google Assistant سازگار است، بنابراین می‌توانید به راحتی آن را با استفاده از صدای خود از طریق دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار کنترل کنید. از آنجایی که مستقیماً به درگاه HDMI تلویزیون متصل می شود، به این معنی است که کابل و سیم کمتری نسبت به Roku Express 4K Plus دارد. با این قیمت، این یکی از بهترین دستگاه های استریم با ارزشی است که در حال حاضر در بازار پیدا می کنید، پس آن را از دست ندهید.

بهترین تلویزیون در سال 2022

فصل خرید تعطیلات به پایان رسیده است و مدل های تلویزیونی 2022 در بهار وارد فروشگاه ها می شوند. اما با ویژگی‌های جدید تلویزیون که مانند مرورگرهای NFT محرمانه هستند و کمبود تراشه و مشکلات زنجیره تامین همچنان ادامه دارد، تلویزیون‌های 2021 بهترین گزینه تلویزیونی برای هر کسی که اکنون می‌خرد باقی می‌ماند. ما بسیاری از بهترین تلویزیون های سال از جمله Android TV، Roku TV و غیره را بررسی کرده ایم. ما موارد مورد علاقه را در لیست زیر جمع آوری کرده ایم. بررسی کنید و ببینید چه چیزی ارزش انتظار را دارد و چه چیزی در سال 2022 نیست.

تلویزیون ها در همه اندازه ها و قیمت ها عرضه می شوند، بنابراین بهتر است از لحاظ مالی روی کیفیت تصویر تمرکز کرد. تلویزیون‌های LCD با ‌نور کم، تلویزیون‌های Mini-LED یا QLED معمولاً ارزان‌تر از تلویزیون‌های OLED هستند و همچنان عملکرد خوبی دارند در حالی که از وضوح 4k با HDR پشتیبانی می‌کنند. اگرچه یک تلویزیون OLED بهترین تصویر را به شما می دهد، اما گران است و ممکن است در اندازه ای که می خواهید در دسترس نباشد. بر اساس سال‌ها تجربه و مقایسه‌های جانبی در آزمایشگاه تست CNET، بهترین تلویزیون از هر نوع در اینجا انتخاب شده است. در این لیست به دنبال معاملات جدید در تمام طول فصل خواهیم بود و این لیست را به صورت دوره ای به روز خواهد شد تا به شما کمک کنیم مانند یک حرفه ای تلویزیون برای سینمای خانگی خود بخرید.

 TCL 6-Series Roku TV

بهترین تلویزیون مقرون به صرفه

هیچ تلویزیونی این کیفیت تصویر را با پول کم ارائه نمی دهد. تلویزیون‌های TCL 6 Dolby Vision HDR به لطف فناوری مینی ال‌ای‌دی و کم‌نور کردن محلی کاملاً آرایه‌ای که به خوبی اجرا شده است، تصویری عالی دارد که به آن کمک می‌کند تقریباً هر تلویزیون دیگری را با این قیمت دور بزند. همچنین برای گیمرها با حالت THX که تاخیر ورودی کم و کنتراست بالا را با هم ترکیب می‌کند، یک انتخاب خوب است. سیستم عامل Roku TV مورد علاقه است.

این تلویزیون برای اولین بار در سال 2020 عرضه شد، اما هنوز یک مدل فعلی است و بهترین انتخاب است. TCL یک نسخه 8k  از سری 6 را نیز می فروشد، اما فکر نمی کنم ارزش پول اضافی را داشته باشد و اما باید گفت نسخه مبتنی بر گوگل را که هنوز بررسی نشده است(البته طبق گفته TCL کیفیت تصویر آن مشابه این نسخهRoku است.)

سایز: 55، 65، 75، 85 اینچ. 

 ال جی OLEDC1P

بهترین تلویزیون با قیمت بالا

تلویزیون OLED LG C1 با کیفیت تصویر به خوبی هر تلویزیونی که تا به حال تست شده است و قیمتی که خیلی عجیب نیست، بهترین انتخاب برای افرادی است که تصویر را در اولویت قرار می‌دهند و مایلند برای آن هزینه بپردازند. این تلویزیون با سطوح مشکی عالی، کنتراست بی‌نظیر و دید خارج از زاویه فوق‌العاده، از هر تلویزیون غیر OLED در این لیست، از جمله Samsung QN90A در زیر، برتری دارد. همچنین دارای بهترین ویژگی‌های بازی است که آن را به همراهی عالی برای Xbox Series X یا S، PlayStation 5 یا هر دو تبدیل می‌کند.C1  در گسترده ترین اندازه های مختلف در بین هر تلویزیون OLED وجود دارد، اگرچه مدل های بزرگتر واقعاً گران هستند.

سایز: 48، 55، 65، 77، 83 اینچ. 

 سامسونگ  QN90A

بهترین جایگزین OLED

به دنبال یک تلویزیون رده بالا با کیفیت تصویر فوق العاده هستید، اما OLED نمی خواهید؟ سامسونگ QN90A بهترین گزینه برای شماست. این تلویزیون از فناوری تلویزیون QLED افزوده شده توسط mini-LED برای تصویری روشن تر از هر تلویزیون OLED استفاده می کند. کنتراست فوق‌العاده OLED همچنان در تست‌های جانبی برنده شده است، اما صفحه نمایش QN90A QLED از همیشه نزدیک‌تر است.

سایز: 50، 55، 65، 75، 85 اینچ. 

 Vizio MQ7

بهترین جایگزین برای بودجه های محدودتر

سه تلویزیون فوق شگفت‌انگیز هستند، اما اگر توانایی پرداخت آن سطح از کیفیت تصویر را ندارید، چه؟ Vizio MQ7 یکی از کم‌هزینه‌ترین تلویزیون‌هایی است که دارای کم‌نور محلی با آرایه کامل است که به آن امکان می‌دهد نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و بازی‌ها را با کنتراست و پاپ کافی برای اجرایHDR  بازتولید کند. این یک مدل 60 هرتزی است، نه 120 هرتز، اما همچنان بازی های با نرخ نوسازی متغیر را برای نرمی بیشتر کنترل می کند. اگر نمی توانید برای سری 6 TCL پس انداز کنید، Vizio MQ7  عالی است.

سایزها: 50، 55، 58، 65، 70، 75 اینچ. 

 TCL سری 4

بهترین تلویزیون ارزان قیمت

Roku پلتفرم مورد علاقه ما برای سرویس های پخش زنده تلویزیونی مانند  Netflix،  Huluو Amazon Prime Video  است و حتی بهتر از آن در تلویزیون استفاده می شود. این سری 4 TCL از نظر کیفیت تصویر نمی تواند هیچ یک از مدل های بالا را شکست دهد. وضوح 4k  و عملکرد HDR آن کمک زیادی به تصویر نمی کند. اما برای اکثر افراد کاملاً خوب است، به خصوص اینکه قیمت آن مناسب است.

سایز: 43، 50، 55، 65، 75، 85 اینچ. 

 ال جی OLEDG1P

بهترین تلویزیون اولترا اسلیم

اگر شما فقط بهترین تلویزیون را می خواهید و می توانید هر آنچه را که می خواهید بخرید؟ این مدل دقیقا همان چیزی هست که می خواهید. در آزمایش‌های انجام شده، تلویزیون ال‌جی G1 OLED و C1 ارزان‌تر در بالا، بهترین تلویزیون‌هایی بودند که تا به حال بررسی شده است با کنتراست بی‌نظیر، زاویه دید عالی و یکنواختی عالی. مزیت اصلی G1 در مقایسه با C1 باریکتر و طراحی دیوار پسندتر است، بنابراین اگر برای این سبک ارزش قائل هستید و می توانید هزینه آن را بپردازید، این تلویزیونی است که می توانید تهیه کنید.

سایز : 55 ، 65 و 77 اینچ. 

 Vizio سری  V

بهترین نایب قهرمان تلویزیون ارزان

سری V Vizio جایگزین بودجه مورد علاقه ما برای TCL 4-Series Roku TV است. سیستم تلویزیون هوشمند Roku بیشتر مورد علاقه است. اما سری V مزایایی دارد، از جمله کنترل از راه دور بهتر با صدا و تنظیمات تصویر پیشرفته تر. کیفیت تصویر بین این دو اساساً یکسان است، بنابراین اگر ترجیحی ندارید، منطقی است که ارزان‌ترین آن را تهیه کنید.

سایزها: 43, 50, 55, 58، 65, 75 اینچ. 

 سونی  X90J

بهترین جایگزین با قیمت متوسط ​​برای TCL، Vizio

دستگاه های استریم (Streaming)

دستگاه های استریم (Streaming)

X90J با کیفیت تصویر عالی، تثبیت شده با کم‌نور محلی با آرایه کامل و روشنایی فراوان برای درخشش محتوای HDR، پاسخ سونی به مدل‌های سری 6 TCL و Vizio است. ظاهر شیک این تلویزیون ال ای دی و سیستم عامل Google TV امتیاز بیشتری کسب می کند، همانطور که از کنسول نسل بعدی آن پشتیبانی می کند (دارای ورودی های 4K/120fps و سونی وعده VRR را می دهد…) و تیونر داخلی NextGen TV . 

این تلویزیون سونی برای بازی های PS5 مناسب است و با الکسا و دستیار گوگل کار می کند. اگر مارک “S” می خواهید، این یکی از بهترین هااست که تست هم شده است.

اندازه: 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ. 

 سامسونگ  Q60A

بهترین طراحی در یک تلویزیون با قیمت متوسط

سامسونگ برند تلویزیونی است که بیش از هر کسی تلویزیون می فروشد و یکی از محبوب ترین آنها سری Q60A است. طراحی شیک صفحه نمایش OLED آن در مقایسه با سایر تلویزیون های این لیست متمایز است  اگرچه مدل های OLED بسیار نازک حتی شیک تر هستند. ویژگی ها و کیفیت تصویر بهتری را نسبت به مدل های مقرون به صرفه مانند TCL 4-Series ارائه می دهد. مجموعه وسیعی از اندازه ها تلویزیون‌های بالا همه ارزش‌های برتری دارند، اما اگر تلویزیون سامسونگ می‌خواهید و نمی‌توانید QN90A را بخرید، این یک انتخاب عالی است.

سایزها: 43، 50، 55، 60، 65، 70، 75، 85 اینچ. 

 هایسنس  U8G

بهترین تلویزیون برای حداکثر روشنایی

بیشتر تلویزیون‌های موجود در این لیست به اندازه کافی برای هر اتاقی روشن هستند، اما شاید شما بخواهید صفحه‌ای تا حد امکان روشن باشد. U8G در محدوده قیمتی خود از سایرین پیشی گرفته است و اساساً به اندازه سامسونگ QN90A گران‌تر است. کیفیت تصویر آن در بخش‌های دیگر کمی پایین‌تر است و انتخاب اندازه‌های آن محدود است، اما اگر روشنایی خام چیزی است که می‌خواهید، U8G  این قابلیت را ارائه می‌کند.

سایز: 55 و 65 اینچ. 

سایر مواردی که باید در مورد خرید تلویزیون 65 اینچی جدید بدانید

عملکرد هر کدام از تلویزیون های بالا راضی کننده است، اما یک تلویزیون جدید می تواند سرمایه گذاری بزرگی باشد، بنابراین شاید به دنبال اطلاعات بیشتری باشید. در اینجا یک لیست سریع و کاربردی آورده شده است.

به نظر می رسد تلویزیون بزرگتر بهتر است. تلویزیون‌های بزرگ ارزان‌تر از همیشه هستند و بهتر است پول شما به جای ارتقای جزئی در کیفیت تصویر، صرف اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تر شود.

اگر سیستم تلویزیون هوشمند داخلی با ویژگی‌های هوشمند را دوست ندارید، همیشه می‌توانید یک پخش‌کننده رسانه مانند Roku، Chromecast  یا Apple TV اضافه کنید. آنها ارزان و آسان برای استفاده هستند، و به روز رسانی را بیشتر از اکثر تلویزیون های هوشمند دارای رتبه برتر دریافت می کنند. 

اکثر تلویزیون ها صدای وحشتناکی دارند، بنابراین ارزشمند است که مجموعه جدید خود را با نوار صوتی یا سیستم بلندگوی دیگر جفت کنید. 

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT