شیبا در باشگاه فوتبال برزیل

پرداخت با شیبا در باشگاه فوتبال برزیل

زمان مطالعه 2 دقیقه

باشگاه فوتبال برزیل سائوپائولو اف سی(Sao Paulo FC) اکنون شیبا اینو(Shiba Inu) و ارزهای دیجیتال را به عنوان روش پرداخت بلیط می پذیرد. سائوپائولو، یک باشگاه فوتبال حرفه ای که قدمت آن به سال 1930 (1309) برمی گردد، از طریق حامی و شریک رسمی خود، بیتسو (Bitso)، پذیرش ارزهای دیجیتال را اعلام کرد. در این خبر به بررسی پرداخت با شیبا در باشگاه فوتبال برزیل می پردازیم.

پرداخت با شیبا در باشگاه فوتبال برزیل

بر اساس توئیتی که در صفحه طرفداران اعضای آن منتشر شده است، اعضای برنامه Socio Torcedor سائوپائولو اکنون می توانند با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده، از جمله Shiba Inu، بلیت مسابقات تیم خود را خریداری کنند. Bitso پشتیبانی از Shiba Inu را در پلتفرم خود در اوایل ژانویه (دی 1400) اعلام کرد.

این تصویر همراه با توئیت نیز نشان دهنده پذیرش بیت پی(BitPay) است.

شیبا در باشگاه فوتبال برزیل

شیبا در باشگاه فوتبال برزیل

یکی از کاربران شیبااینو، پذیرش SHIB را از طریق BitPay توسط سائوپائولو FC تایید کرد. پردازنده پرداخت‌های رمزنگاری، BitPay، در اواخر سال 2021 (پائیز 1400) به طور رسمی پشتیبانی از Shiba Inu را آغاز کرد.

با این حرکت، سائوپائولو، یکی از بزرگ‌ترین و پرافتخارترین باشگاه‌های برزیل، اولین تیمی در این کشور می‌شود که ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد.

شیبا اینو با تجمع نهنگ ها روبرو می شود

شیبا در باشگاه فوتبال برزیل

شیبا در باشگاه فوتبال برزیل

داده‌های ویل استیتز (WhaleStats) نشان می‌دهد که Shiba Inu در حال حاضر با تجمع نهنگ‌ها یا دارندگان بزرگ مواجه است و در بین 10 رمزارز برتر خریداری شده در بین 500 نهنگ بزرگ اتریوم (ETH) در 24 ساعت گذشته قرار دارد.

شیبا در باشگاه فوتبال برزیل

شیبا در باشگاه فوتبال

 

در 3 ژوئن(13 خرداد)، یک نهنگ ETH به نام BlueWhale0073 در ماه می(اردیبهشت) تعداد 129,525,133,807 به ارزش 1,413,119 دلار خریداری کرد. قیمت Shiba Inu همچنان در محدوده 0.0000106 دلار و 0.0000113 دلار تثبیت می شود که نشان دهنده یک حرکت حتمی است. در زمان انتشار این مطلب، Shiba Inu در 24 ساعت گذشته 0.41 درصد کاهش داشته و طبق داده CoinMarketCap به 0.0000107 دلار رسید.

Shiba Inu هزاران دارنده را در عرض چند روز اضافه کرده است و این تعداد متریک نشان دهنده رشد است. طبق آمار WhaleStats، تعداد کل دارندگان SHIB در حال حاضر 1،175،413 میباشد.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT