تکنیکال ریپل (XRP) 18 تیر

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) 18 تیر

رمزارز ریپل (XRP) بین 7 جولای(۱۶ تیر) و 8 جولای(۱۷ تیر) تقریباً 8 درصد افزایش یافت و در اثر آن ، موفق شد از سطح  ۰.۳۳۶ دلاری عبور  کند. این مقاومت، نقطه میانی یک محدوده رنج ، 0.286 دلار الی 0.387 دلار ، است. این محدوده رنج ، زمانی شکل گرفت که این آلت کوین  بین 18 ژوئن(۲۸ خرداد) و 24 ژوئن(۳ تیر) به میزان  35 درصد رشد کرد. در این پست به تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) 18 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) 18 تیر

جهش اخیر در مومنتوم گاوی منجر شد که قیمت XRP  به بالای یک نقطه محوری برسد که این نشان دهنده تمایل ریپل‌ برای رسیدن به سطح قیمتی بالاتری است.  اگرچه  این آلت کوین عقب نشینی کرده است، اما در تلاش است که در بالای این سطح به ثبات برسد.

در صورت تحقق چنین امری، سرمایه گذاران علاقه مند می توانند وارد پوزیشن های معاملاتی لانگ شوند  و انتظار داشته باشند که در ابتدا قیمت XRP در بالای سطح 0.387 دلاری به ثبات برسد و نقدینگی آنجا را جمع آوری کند.  پس از رسیدن قیمت به تارگت نخست، شرکت کنندگان بازار می توانند سیو سود کنند و یا پوزیشن خود را در راستای مورد امتحان قرار دادن سطح بعدی (۰.۴۳۹ دلار) حفظ کنند.

تکنیکال ریپل (XRP) 18 تیر

تکنیکال ریپل (XRP) 18 تیر

از سوی دیگر، اگر قیمت XRP نتواند در بالای سطح 0.336 دلاری حفط شود، این نشان دهنده ضعف  خریداران است.  در چنین شرایطی، اگر قیمت XRP با  کندلی چهار ساعته زیر کف این محدوده در 0.286 دلار بسته شود، سناریوی گاوی باطل خواهد شد.

منبع: fxstreet

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT