تحلیل ارزهای دیجیتال 25 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 25 تیر

روز گذشته، بیت کوین (BTC) برای سومین روز متوالی صعود کرد و ضررهای اوایل هفته را تاحدودی جبران نمود. این روند امروز نیز ادامه یافته و رمزارز اول بازار با حدود 1 درصد افزایش در تایم فریم روزانه با قیمت 20742 دلار ترید می شود. ارزش بازار بیت کوین نیز بعد از اندکی بهبود، به 395.99 میلیارد دلار رسیده است. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 25 تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 25 تیر

در حالی که نرخ تورم ایالات متحده روز چهارشنبه به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید، برخی از تحلیلگران هنوز نسبت به افزایش قیمت بیت کوین در میان بازاری مملو از احساس ریسک گریزی تردید دارند.

کریگ ارلام (Craig Erlam)، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda، نوشت که انعطاف پذیری اخیر بیت کوین لزوماً به معنای بهبود بیشتر قیمت نیست. وی افزود: «چشم‌انداز کوتاه‌مدت این ارز با توجه به محیط ریسک گریز بازار و چندین گزارش ورشکستگی در این صنعت همچنان نگران‌کننده است.»

این درحالی است که به گزارش گلس‌نود، شاخص دلار آمریکا (DXY)، به سطوحی نزدیک می‌شود که از سال 2002 تاکنون مشاهده نشده است. این افزایش یا ناشی از تقویت تقاضا برای اوراق بهادار دارای درآمد ثابت دلاری است یا نتیجه کاهش ارزش ارزهای خارجی مانند یورو است که اخیراً به پایین ترین سطح 20 ساله خود کاهش یافته است.

به طور کلی، DXY نوعی همبستگی عمدتاً منفی با قیمت بیت کوین دارد؛ بنابراین افزایش بیشتر این شاخص می‌تواند منجر به کاهش قیمت این ارز دیجیتال شود.

نکته مهم دیگر این که، همزمان با اعلام ورشکستگی شرکت سلسیوس ماینینگ (Celsius Mining) و شرکت مادر آن، یعنی Celsius Network در روز چهارشنبه، قیمت تجهیزات استخراج بیت کوین به پایین ترین حد خود طی دو سال اخیر سقوط کرد. اکنون، سلسیوس ماینینگ ریگ های استخراج (Mining-Rig) خود را با نرخ بسیار پایینی به ازای هر تراهش (TH) به فروش می‌رساند.

از دیروز، بازار کریپتو شاهد نوسانات مثبتی بوده است که منجر به بهبود قیمت بسیاری از دارایی های رمزنگاری شد. این روند امروز هم کم و بیش در بازار مشاهده می شود و همانطور که از نمای کلی بازار پیداست، بخش زیادی از آن همچنان در منطقه سبز معامله می شود.

تحلیل آلتکوین ها 25 تیر

اتریوم به عنوان بزرگ ترین آلتکوین بازار در 24 ساعت گذشته حدود 2 درصد رشد داشته و اکنون با قیمت 1219 دلار ترید می شود. گفتنی است که تیم بیکو (Tim Beiko) از بنیاد اتریوم پیش‌بینی کرده است که هاردفورکMerge  احتمالاً طی هفته منتهی به 19 سپتامبر (28 شهریور) راه اندازی می شود.

بایننس کوین از دیروز تغییر چندانی نداشته و با رشد ناچیز 0.16% با قیمت 237 دلار معامله می شود. در این میان، ریپل (1.85-%) و کاردانو (0.31-%) اندکی کاهش یافته و به رنگ قرمز دیده می شوند.

شدت نوسانات در میان رمزارزهای دارای ارزش بازار کمتر نیز به همین صورت بوده و غالباً تغییرات ناچیزی را شاهد هستند. تنها برنده امروز، رمزارز لیدو (LDO) است که با جهش 23.12 درصدی در یک روز و 48.80% افزایش در یک هفته، عملکرد چشمگیری از خود نشان داده است. LDO اکنون با قیمت 1.12 دلار معامله می شود.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده امروز به 931.38 دلار رسیده و سهم بیت کوین از آن، 42.5% است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 16 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT