تحلیل ارزهای دیجیتال 26 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 26 تیر

هفت روز گذشته برای بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار اصلاً روزهای خوبی نبود. این دارایی که در تراز 22000 دلار ریجکت شده بود، به تدریج ارزش خود را از دست داد. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 26 تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 26 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 26 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 26 تیر

پس از آن در اواسط هفته، وقتی که ایالات متحده در جدیدترین گزارش CPI  خود یک رکورد دیگر را به ثبت رساند، وضعیت بدتر شد. بیت کوین بلافاصله با نوساناتی منفی نسبت به این خبر واکنش نشان داد و به زیر 19000 دلار سقوط کرد و به پایین ترین سطح قیمت هفتگی خود رسید.

با این حال، اندکی بعد روند بهبودی خود را آغاز کرد و چند روز بعد به نزدیکی 20000 دلاری رسید. پس از چند بار تلاش ناموفق، این ارز سرانجام توانست سطح مورد نظر را پس گرفته و به صعود خود ادامه دهد. با وجود اینکه روز گذشته قیمت در حوالی تراز 21000 دلار متوقف شده بود، گاوها بار دیگر به صحنه بازگشتند و بیت کوین را به سمت سطوح بالاتر هدایت کردند. در حال حاضر، بیت کوین پس از ثبت یک رکورد هفتگی جدید، کمی بالاتر از 21500 دلار ایستاده است.

ارزش بازار آن به بیش از 400 میلیارد دلار رسیده و چیرگی آن بر آلتکوین ها تا حدود 42 درصد کاهش یافته است.

تحلیل آلتکوین ها 26 تیر

همانطور که می بینیم، کوین های جایگزین امروز به خوبی در منطقه سبز به سر می برند. اتریوم با افزایش 14 درصدی در یک روز در این مسیر پیشتاز است. گفتنی است که اتر (ETH) ساعتی قبل به بالای 1400 دلار هم رسید که یک رکورد ماهانه جدید به شمار می رود.

تحلیل ارزهای دیجیتال 26 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 26 تیر

امروز افزایش قیمت در میان رمزارزهای بزرگی چون بایننس کوین، ریپل، کاردانو، سولانا و دوج کوین نیز به همین شکل مشاهده می شود. در این میان، پالیگان (10.26%)، آوالانچ (13.10%) و ایپ کوین (10.5%) رشدی دورقمی را شاهد بوده اند.

اتریوم کلاسیک با 33 درصد افزایش در مقیاس روزانه یکی از بهترین عملکردها را در میان آلتکوین های دارای ارزش بازار کمتر از خود نشان داده است. ETC اکنون با قیمتی نزدیک به 20 دلار معامله می شود.

در حالی که بسیاری از آلتکوین‌های دیگر هم رشد قابل‌توجهی را ترسیم می‌کنند، ارزش بازار کل دارایی های رمزنگاری شده بیش از 60 میلیارد دلار افزایش یافته و به مرز 1 تریلیون دلار نزدیک شده است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 12 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT